Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
/\ Kaip suprantu, tai čia būtų atskira A juosta. Ten tarp dokumentų yra VGTU analizės išvados, kuriose rekomenduojama ir siaurinti Konstitucijos pr. esančią A juostą (tarp žiedo ir Linkmenų g.), nes yra gerokai per plati.
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai... čia galima skaityt kaip statybą ar ne?
Kalbant apie platinimą. Atsižvelgus į neseniai perbraižyto žiedo schemą, toks važiuojamosios dalies platinimas, koks nurodytas techninėje specifikacijoje, yra perteklinis. Pakanka išplatinimo nuo autobusų stotelės iki pirmos juostos žiede:
Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.01, 13:01.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąStatinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas žinot ką reiškia "SPVP paslaugos"? Statybų projekto vykdymo paslaugos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-620533
--
Gal kas žinot ką reiškia "SPVP paslaugos"? Statybų projekto vykdymo paslaugos?
Komentuoti:
-
Man rodos, kad ir iš GV į Narbuto g. irgi reikia kažko papildomo. Kamštis net išeiginę dieną "lygioje vietoj". Nežinau kaip ten piko metu - nevažinėju.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPasirodo 2 eismo juostų visvien per mažai. Platins dar, kad atsirastų trečia juosta posūkiui iš G.Vilko į Konstitucijos:
Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos
Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
Pirkimo numeris: 410653
Skelbimo kodas: 2018-620533
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2018-12-10
Paskelbimo data: 2018-11-23
Komentuoti:
-
Pasirodo 2 eismo juostų visvien per mažai. Platins dar, kad atsirastų trečia juosta posūkiui iš G.Vilko į Konstitucijos:
Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos
Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
Pirkimo numeris: 410653
Skelbimo kodas: 2018-620533
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2018-12-10
Paskelbimo data: 2018-11-23
Komentuoti:
-
/\ Gera ironija. Tas jau išbandyta Jakų žiede
Pratęsiant mintį apie tokius "patoblinimus" didinant pralaidumą neblogas variantas būtų išbandyti susiaurinimą prieš žiedines sankryžas iki vienos juostos.
Dar reikėtų pastatyti pėsčiųjų šviesoforus. Paprastų šviesoforų įtaka prie Petro ir Povilo bažnyčios jau buvo išbandyta...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O man visad buvo įdomu, ar tokiuose didesniuose žieduose padidėtų pralaidumas jeigu būtų priverstinai sumažintas greitis, pvz gulinčiais policininkais
Komentuoti:
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Po perbraižymo ten ženkliai išaugo kamsčiai, atšaukti sprendimo ir taip prisipažinti nekompetenciją nenori tai kad visai eismas nesustotu metė policiją. Iki rinkimų tikrai bus, o kaip po to neaišku.
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąjau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?
Komentuoti:
-
jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?
Komentuoti:
-
Nesusipratimu virtusi Muravos sankryža piktina vairuotojus: kalta ne tik panaikinta rodyklė?
„Tačiau sankryžoje kol kas ne visos įrangos galimybės yra išnaudotos, todėl specialistai vis dar dirba kalibruodami programą pagal kasdien kintančius eismo srautus“, – pridūrė Kauno miesto savivaldybės atstovas.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...kinta-rodykle/
Padiskutuokime - ar reikėtų žiedinės sankryžos, kokios? Kaip ji turėtų atrodyti?
Komentuoti:
-
Šilainiuose sugalvojo pakeisti Baltų pr. ir Prūsų g. sankryžą į žiedinę. Sakyčiau puse ant pusės čia, dažnas ir taip važiuodavo ja lyg joje būtu buvęs žiedinis eismas. Bus matyt kaip žmonės tvarkysis su naujomis eismo taisyklėmis, šiandien pravažiavau, tai net vėlų vakarą sutikus vieną automobilį jau praleidinėjo kur buvo jam pirmenybė.
Daugiau info: https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/10/...-eismo-tvarka/
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąGalima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sprendžiant pagal parašymą, pasirinktas brangesnis, bet turbūt efektyvesnis sprendimas - prieš žiedą daryti 3 juostas, iš kurių pirma būtų atskirta salele ir skirta tik posūkiui į dešinę.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąGalima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
2018-09-11 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ugiau-permainu
„Gavome kelis pastebėjimus, kad srautui, atvažiuojančiam nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio, būtina suformuoti eismo juostą dešiniam posūkiui į Konstitucijos prospektą.
Buvo užsakytas techninis projektas, kuris numato perkelti pėsčiųjų ir dviračių takus, viešojo transporto sustojimo vietą. Taip pat bus įrengta papildoma saugumo salelė pėstiesiems“, – netolimos ateities pakeitimus pristato T. Kamaitis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Edukologijos žiedo“ eismo tvarka: žadama dar daugiau permainų
2018-09-11 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ugiau-permainu
„Labai seniai yra kalbama apie T. Narbuto gatvės ir Konstitucijos prospekto jungtį. Dabar organizuojamos architektūrinės dirbtuvės, kad būtų atsirinktas variantas, kuris leistų užtikrinti sklandų pėsčiųjų, dviratininkų ir automobilių srautą. Taip pat siekiama, kad planuojama estakada būtų ne tik patogi judėti, bet patraukli ir architektūriškai“, – pasakoja T. Kamatis.
Tačiau kalbant apie konkrečias datas, jis įvardijo tik tai, kad projektavimo darbai turėtų prasidėti dar nepasibaigus šiems metams, vėliausiai tai gali nusikelti iki pavasario. Kalbant apie galimą statybos eigos pradžią arba galimą galutinę estakados įrengimo datą, T. Kamaitis nieko nežadėjo ir teigė to įvardinti dar negalintis.
Komentuoti:
Komentuoti: