Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • tomtom
    replied
    Šiaip tai reiktų visko to paties ir iš Ukmergės g. link žiedo. Dar prieš žiedą pratęsti autobusų stotelę iki pirmos užvažiavimo juostos, kad viešajam transportui nereiktų rikiuotis dukart (dabar kai jau galima į Konstitucijos pr. važiuoti ir iš pirmos juostos), ir dar viena juosta tik į dešinę manau irgi būtų visai naudinga (bent jau srautui nuo G.V. gatvės).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Vadinasi, toje vietoje žiedas išplatės iki 4 juostų, o į Konstitucijos pr. išeis 3 juostos? Buvau suabejojęs, ar jos tilps.

    O kokia situacija nuo Geležinio vilko g.? Ar jau išplatintas užvažiavimas link žiedo iki 2 juostų ir ar tai kaip nors įtakojo srautus?
    Praplatinus važiuojamąją dalį tilps.
    Jau praplatintas. Negaliu pasakyti kaip tai paveikė srautus, nes važiuoju ten retokai, bet dabar bent legaliai gali į antra juosta įvažiuoti. O jei pirmoje eilėje ilga eilė, tai iš antros apvažiavus žiedą pavyksta ir greičiau patekti į Konstitucijos pr.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal tavo pvz. tuomet įvažiuojant į žiedą vis vien reikėtų praleisti juo važiuojančius. Pagal planuojamą varianta atsiranda atskira papildoma juosta vien tik posūkiui ir išvažiavimui iš žiedo, kas padidintų pralaiduma ženkliai.
    Vadinasi, toje vietoje žiedas išplatės iki 4 juostų, o į Konstitucijos pr. išeis 3 juostos? Buvau suabejojęs, ar jos tilps.

    O kokia situacija nuo Geležinio vilko g.? Ar jau išplatintas užvažiavimas link žiedo iki 2 juostų ir ar tai kaip nors įtakojo srautus?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kam čia ta A juosta būtų skirta? Juk joks viešasis transportas čia iš GV gatvės užkilęs į Konstitucijos pr. nesuka.
    A, nu tada gal nebus A juostos. Nors pati juosta prasidėtų stotele...

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Projekto vykdymo priežiūra. Statybos darbams turėtų būti atskiras pirkimas.

    Kalbant apie platinimą. Atsižvelgus į neseniai perbraižyto žiedo schemą, toks važiuojamosios dalies platinimas, koks nurodytas techninėje specifikacijoje, yra perteklinis. Pakanka išplatinimo nuo autobusų stotelės iki pirmos juostos žiede:
    tokiu atveju reikia stebėti, kas atvažiuoja žiedu pirma juosta, o pagal dabartinį planą galėsi važiuoti taip kaip iš Konstitucijos pr į G.V. gatvę, t.y. visiškai atskira savo juosta.
    edit: aplenkė mane sleader, mintis ta pati

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kalbant apie platinimą. Atsižvelgus į neseniai perbraižyto žiedo schemą, toks važiuojamosios dalies platinimas, koks nurodytas techninėje specifikacijoje, yra perteklinis. Pakanka išplatinimo nuo autobusų stotelės iki pirmos juostos žiede:
    Pagal tavo pvz. tuomet įvažiuojant į žiedą vis vien reikėtų praleisti juo važiuojančius. Pagal planuojamą varianta atsiranda atskira papildoma juosta vien tik posūkiui ir išvažiavimui iš žiedo, kas padidintų pralaiduma ženkliai.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Kaip suprantu, tai čia būtų atskira A juosta. Ten tarp dokumentų yra VGTU analizės išvados, kuriose rekomenduojama ir siaurinti Konstitucijos pr. esančią A juostą (tarp žiedo ir Linkmenų g.), nes yra gerokai per plati.
    Kam čia ta A juosta būtų skirta? Juk joks viešasis transportas čia iš GV gatvės užkilęs į Konstitucijos pr. nesuka.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Kaip suprantu, tai čia būtų atskira A juosta. Ten tarp dokumentų yra VGTU analizės išvados, kuriose rekomenduojama ir siaurinti Konstitucijos pr. esančią A juostą (tarp žiedo ir Linkmenų g.), nes yra gerokai per plati.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai... čia galima skaityt kaip statybą ar ne?
    Projekto vykdymo priežiūra. Statybos darbams turėtų būti atskiras pirkimas.

    Kalbant apie platinimą. Atsižvelgus į neseniai perbraižyto žiedo schemą, toks važiuojamosios dalies platinimas, koks nurodytas techninėje specifikacijoje, yra perteklinis. Pakanka išplatinimo nuo autobusų stotelės iki pirmos juostos žiede:



    Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.01, 14:01.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos.
    Tai... čia galima skaityt kaip statybą ar ne?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Gal kas žinot ką reiškia "SPVP paslaugos"? Statybų projekto vykdymo paslaugos?
    Statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-620533

    Click image for larger version  Name:	Annotation 2018-12-01 130534.jpg Views:	1 Size:	333,8 kB ID:	1686150

    --

    Gal kas žinot ką reiškia "SPVP paslaugos"? Statybų projekto vykdymo paslaugos?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man rodos, kad ir iš GV į Narbuto g. irgi reikia kažko papildomo. Kamštis net išeiginę dieną "lygioje vietoj". Nežinau kaip ten piko metu - nevažinėju.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Pasirodo 2 eismo juostų visvien per mažai. Platins dar, kad atsirastų trečia juosta posūkiui iš G.Vilko į Konstitucijos:
    Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos
    Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
    Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
    Pirkimo numeris: 410653
    Skelbimo kodas: 2018-620533
    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2018-12-10
    Paskelbimo data: 2018-11-23
    Čia tas ir taip senai buvo aišku, naujas subraižymas gerai, bet reikalinga daugiau juostų, taip pat tokia juosta praverstų ir kitoje pusėje nusukant link Narbuto g.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Pasirodo 2 eismo juostų visvien per mažai. Platins dar, kad atsirastų trečia juosta posūkiui iš G.Vilko į Konstitucijos:
    Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos
    Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
    Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
    Pirkimo numeris: 410653
    Skelbimo kodas: 2018-620533
    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2018-12-10
    Paskelbimo data: 2018-11-23

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Gera ironija. Tas jau išbandyta Jakų žiede
    Pratęsiant mintį apie tokius "patoblinimus" didinant pralaidumą neblogas variantas būtų išbandyti susiaurinimą prieš žiedines sankryžas iki vienos juostos.
    Dar reikėtų pastatyti pėsčiųjų šviesoforus. Paprastų šviesoforų įtaka prie Petro ir Povilo bažnyčios jau buvo išbandyta...

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    O man visad buvo įdomu, ar tokiuose didesniuose žieduose padidėtų pralaidumas jeigu būtų priverstinai sumažintas greitis, pvz gulinčiais policininkais

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    Po perbraižymo ten ženkliai išaugo kamsčiai, atšaukti sprendimo ir taip prisipažinti nekompetenciją nenori tai kad visai eismas nesustotu metė policiją. Iki rinkimų tikrai bus, o kaip po to neaišku.
    Tuo tarpu policija eikvoja resursus, dėl situacijos, kurią buvo galima nuspėti iš anksto. Įdomu, ar bent sumažėjo eismo įvykių, kaip buvo žadėta.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
    jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?
    Po perbraižymo ten ženkliai išaugo kamsčiai, atšaukti sprendimo ir taip prisipažinti nekompetenciją nenori tai kad visai eismas nesustotu metė policiją. Iki rinkimų tikrai bus, o kaip po to neaišku.

    Komentuoti:


  • thisisgoodnews
    replied
    jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Kokia situacija yra žiedinėse sankryžose su "rudais" ženklais?

    Komentuoti:

Working...
X