Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Šiaip tai reiktų visko to paties ir iš Ukmergės g. link žiedo. Dar prieš žiedą pratęsti autobusų stotelę iki pirmos užvažiavimo juostos, kad viešajam transportui nereiktų rikiuotis dukart (dabar kai jau galima į Konstitucijos pr. važiuoti ir iš pirmos juostos), ir dar viena juosta tik į dešinę manau irgi būtų visai naudinga (bent jau srautui nuo G.V. gatvės).
-
Praplatinus važiuojamąją dalį tilps.Parašė Briedis Rodyti pranešimąVadinasi, toje vietoje žiedas išplatės iki 4 juostų, o į Konstitucijos pr. išeis 3 juostos? Buvau suabejojęs, ar jos tilps.
O kokia situacija nuo Geležinio vilko g.? Ar jau išplatintas užvažiavimas link žiedo iki 2 juostų ir ar tai kaip nors įtakojo srautus?
Jau praplatintas. Negaliu pasakyti kaip tai paveikė srautus, nes važiuoju ten retokai, bet dabar bent legaliai gali į antra juosta įvažiuoti. O jei pirmoje eilėje ilga eilė, tai iš antros apvažiavus žiedą pavyksta ir greičiau patekti į Konstitucijos pr.
Komentuoti:
-
Vadinasi, toje vietoje žiedas išplatės iki 4 juostų, o į Konstitucijos pr. išeis 3 juostos? Buvau suabejojęs, ar jos tilps.Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal tavo pvz. tuomet įvažiuojant į žiedą vis vien reikėtų praleisti juo važiuojančius. Pagal planuojamą varianta atsiranda atskira papildoma juosta vien tik posūkiui ir išvažiavimui iš žiedo, kas padidintų pralaiduma ženkliai.
O kokia situacija nuo Geležinio vilko g.? Ar jau išplatintas užvažiavimas link žiedo iki 2 juostų ir ar tai kaip nors įtakojo srautus?
Komentuoti:
-
A, nu tada gal nebus A juostos. Nors pati juosta prasidėtų stotele...Parašė sleader Rodyti pranešimąKam čia ta A juosta būtų skirta? Juk joks viešasis transportas čia iš GV gatvės užkilęs į Konstitucijos pr. nesuka.
Komentuoti:
-
tokiu atveju reikia stebėti, kas atvažiuoja žiedu pirma juosta, o pagal dabartinį planą galėsi važiuoti taip kaip iš Konstitucijos pr į G.V. gatvę, t.y. visiškai atskira savo juosta.Parašė Briedis Rodyti pranešimąProjekto vykdymo priežiūra. Statybos darbams turėtų būti atskiras pirkimas.
Kalbant apie platinimą. Atsižvelgus į neseniai perbraižyto žiedo schemą, toks važiuojamosios dalies platinimas, koks nurodytas techninėje specifikacijoje, yra perteklinis. Pakanka išplatinimo nuo autobusų stotelės iki pirmos juostos žiede:
edit: aplenkė mane sleader, mintis ta pati
Komentuoti:
-
Pagal tavo pvz. tuomet įvažiuojant į žiedą vis vien reikėtų praleisti juo važiuojančius. Pagal planuojamą varianta atsiranda atskira papildoma juosta vien tik posūkiui ir išvažiavimui iš žiedo, kas padidintų pralaiduma ženkliai.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKalbant apie platinimą. Atsižvelgus į neseniai perbraižyto žiedo schemą, toks važiuojamosios dalies platinimas, koks nurodytas techninėje specifikacijoje, yra perteklinis. Pakanka išplatinimo nuo autobusų stotelės iki pirmos juostos žiede:
Kam čia ta A juosta būtų skirta? Juk joks viešasis transportas čia iš GV gatvės užkilęs į Konstitucijos pr. nesuka.Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Kaip suprantu, tai čia būtų atskira A juosta. Ten tarp dokumentų yra VGTU analizės išvados, kuriose rekomenduojama ir siaurinti Konstitucijos pr. esančią A juostą (tarp žiedo ir Linkmenų g.), nes yra gerokai per plati.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
/\ Kaip suprantu, tai čia būtų atskira A juosta. Ten tarp dokumentų yra VGTU analizės išvados, kuriose rekomenduojama ir siaurinti Konstitucijos pr. esančią A juostą (tarp žiedo ir Linkmenų g.), nes yra gerokai per plati.
Komentuoti:
-
Projekto vykdymo priežiūra. Statybos darbams turėtų būti atskiras pirkimas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai... čia galima skaityt kaip statybą ar ne?
Kalbant apie platinimą. Atsižvelgus į neseniai perbraižyto žiedo schemą, toks važiuojamosios dalies platinimas, koks nurodytas techninėje specifikacijoje, yra perteklinis. Pakanka išplatinimo nuo autobusų stotelės iki pirmos juostos žiede:

Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.01, 14:01.
Komentuoti:
-
Tai... čia galima skaityt kaip statybą ar ne?Parašė Briedis Rodyti pranešimąStatinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos.
Komentuoti:
-
Statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas žinot ką reiškia "SPVP paslaugos"? Statybų projekto vykdymo paslaugos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-620533
--
Gal kas žinot ką reiškia "SPVP paslaugos"? Statybų projekto vykdymo paslaugos?
Komentuoti:
-
Man rodos, kad ir iš GV į Narbuto g. irgi reikia kažko papildomo. Kamštis net išeiginę dieną "lygioje vietoj". Nežinau kaip ten piko metu - nevažinėju.
Komentuoti:
-
Čia tas ir taip senai buvo aišku, naujas subraižymas gerai, bet reikalinga daugiau juostų, taip pat tokia juosta praverstų ir kitoje pusėje nusukant link Narbuto g.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPasirodo 2 eismo juostų visvien per mažai. Platins dar, kad atsirastų trečia juosta posūkiui iš G.Vilko į Konstitucijos:
Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos
Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
Pirkimo numeris: 410653
Skelbimo kodas: 2018-620533
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2018-12-10
Paskelbimo data: 2018-11-23
Komentuoti:
-
Pasirodo 2 eismo juostų visvien per mažai. Platins dar, kad atsirastų trečia juosta posūkiui iš G.Vilko į Konstitucijos:
Gatvių G. Vilko g. ir Konstitucijos pr., Vilniuje, atkarpų rekonstravimo (papild. eismo juostos įrengimas žied. sankryžoje) TDP parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir SPVP paslaugos
Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
Pirkimo numeris: 410653
Skelbimo kodas: 2018-620533
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2018-12-10
Paskelbimo data: 2018-11-23
Komentuoti:
-
/\ Gera ironija. Tas jau išbandyta Jakų žiede
Pratęsiant mintį apie tokius "patoblinimus" didinant pralaidumą neblogas variantas būtų išbandyti susiaurinimą prieš žiedines sankryžas iki vienos juostos.
Dar reikėtų pastatyti pėsčiųjų šviesoforus. Paprastų šviesoforų įtaka prie Petro ir Povilo bažnyčios jau buvo išbandyta...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O man visad buvo įdomu, ar tokiuose didesniuose žieduose padidėtų pralaidumas jeigu būtų priverstinai sumažintas greitis, pvz gulinčiais policininkais
Komentuoti:
-
Tuo tarpu policija eikvoja resursus, dėl situacijos, kurią buvo galima nuspėti iš anksto. Įdomu, ar bent sumažėjo eismo įvykių, kaip buvo žadėta.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Po perbraižymo ten ženkliai išaugo kamsčiai, atšaukti sprendimo ir taip prisipažinti nekompetenciją nenori tai kad visai eismas nesustotu metė policiją. Iki rinkimų tikrai bus, o kaip po to neaišku.
Komentuoti:
-
Po perbraižymo ten ženkliai išaugo kamsčiai, atšaukti sprendimo ir taip prisipažinti nekompetenciją nenori tai kad visai eismas nesustotu metė policiją. Iki rinkimų tikrai bus, o kaip po to neaišku.Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąjau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?
Komentuoti:
-
jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?
Komentuoti:
Komentuoti: