Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Čia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika
    Betono medžiagiškumas: 32 m. senumo vs. 1 m. šviežumo

    Senos labiau skyla nei išdūžta, bet funkcija nuo to neprastėja, tuo tarpu naujasis betonas, kaip miltai. Matosi ir naujųjų kreivumas:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20210515_140854.jpg Views:	0 Size:	1,43 MB ID:	1894017 Click image for larger version  Name:	IMG_20210515_140900.jpg Views:	0 Size:	1,38 MB ID:	1894018 Click image for larger version  Name:	IMG_20210515_140503.jpg Views:	0 Size:	1,70 MB ID:	1894019

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Čia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika

    Klausimas apie Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją: gal kas prisimena ar ta labai pavojinga nereguliojama perėja nuo degalinės link Liepynės kapinių bus panaikinta, ar ne? Ir jeigu taip, kaip bus su stotelėm ir patekimu į kapines iš Liepkalnio pusės viešuoju transportu?
    Lyg ir nieko nelieka ten. Bet lyg ir planuojami laiptai/pandusas pakilti iš kitos pusės, prie Decathlon į kapines.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Čia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika

    Klausimas apie Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją: gal kas prisimena ar ta labai pavojinga nereguliojama perėja nuo degalinės link Liepynės kapinių bus panaikinta, ar ne? Ir jeigu taip, kaip bus su stotelėm ir patekimu į kapines iš Liepkalnio pusės viešuoju transportu?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kai kam retkarčiais gal net prireiks užvažiuoti ant bordiūro!!! Lygtai tokia smulkmena, kaip bordiūras, kada nors sustabdė norintį prisiparkuoti...
    Panašu, kad ant jų jau užvažiuoja ir vaizdas ties įsukimais į kitas gatves ir aikšteles atrodo prastokai. Visos salelės nuvarytos padangų žymėm. Visko nefotkinau, bet yra ir išvartytų variantų.

    Click image for larger version

Name:	20210617_205322.jpg
Views:	1056
Size:	2,07 MB
ID:	1893928

    Click image for larger version

Name:	20210617_205317.jpg
Views:	1063
Size:	2,23 MB
ID:	1893929 Click image for larger version

Name:	20210617_205140.jpg
Views:	1060
Size:	1,78 MB
ID:	1893930

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Susisiekimo paslaugos puikiai užfiksavo tą vietą, kur gražiai 2 juostos susiaurėja į 1 ir vėl prasiplečia. Skoninga

    Click image for larger version

Name:	liep.jpg
Views:	1136
Size:	269,6 kB
ID:	1893828

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gal žinote, gal kartais pagerino šią atkarpą ir dabar, panaikinus apsisukimus Žirnių gatvėje, ar galima patekti į kapines važiuojant Liepkalnio gatve ir iškart už sankryžos sukant į dubliuojančią gatvę? Gal kaip kitaip?

    Naujienos:

    Nėra tokios galimybės pateikti į kapines.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	368 Size:	274,4 kB ID:	1893707
    Paskutinis taisė spekas; 2021.06.18, 17:18.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Kažkaip nesurandu niekur, kad būtų pažymėta, akd tai oficialios pesčiųjų perėjos. Labiau panašų tiesiog į pakilimus, be jokių ženklų, t.y. labiau rekomenduojama perėjimo vieta, o ne paprasta pesčiųjų perėja.
    Bet būtent šitose 4 vietose kloja trinkeles su neregiams skirtais taškais ir dangos pažeminimus, o dar vienoje pakeltoje salelėje nėra nei pažeminimo, nei neregių vedimo sistemos. Taip pat bendrame plane ten yra nupieštos "zebros".

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ką tiksliai turi omenyje? Visos naujai statomos gatvės statomos pagal naujausius standartus, t.y. siauros. Kitur atnaujinamos. Pavyzdžiui, Taikos g. atkarpa buvo pasiaurinta statant daugiabutį, Skroblų g. bus rekonstruota statant daugiabučius.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Ar nors viename iš naujai statomų kvartalų, kur gyvena aukštesnės prabos publika, bent buvo padarytos saugios susiaurintos gatvės?

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pagal internete pateiktus rekonstrukcijos planus bus 4 perėjos: Šaltkalvių-Darbininkų (buvo ir anksčiau), Šaltkalvių-Vyšnių (nauja), Šaltkalvių-Garvežių (nauja), Šaltkalvių-Prūsų (nauja).
    Kažkaip nesurandu niekur, kad būtų pažymėta, akd tai oficialios pesčiųjų perėjos. Labiau panašų tiesiog į pakilimus, be jokių ženklų, t.y. labiau rekomenduojama perėjimo vieta, o ne paprasta pesčiųjų perėja.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Bet as nesuprantu savivaldybes. Juk yra rajonai kur gyvena zmones, o yra Naujininkai. Na tai ir pradetu siaurinimus ten kur chebra labiau issilavinusi ir progresyvesne, o ne vien alu geria. Hiperbolizuoju, bet realiai taip juk ir yra - Saltkalviu gatves siaurinimas tai kaip bezdzionems internetas. Na matyt specialiai daroma kad sukompromituoti sita veiksma, paskui aiskins va ziurekit visiems nepatinka. Zmones nori zudyti, o jiems trukdo.
    Kitavertus nebuvo tokia jau ir bloga padetis sitoje gatveje, yra mieste vietu, kurias kur kas labiau noretusi pamatyti zmogisko formato.
    Labai jau diskriminuojate Naujininkų gyventojus. Nieko rajonas šiuo atžvilgiu nesiskiria nuo kitų. Visame mieste pilna žmonių kuriems automobiliai yra svarbiausia ir nieko nenusimano apie urbanizmą. Pilna žmonių toje pačioje Šaltkalvių gatvėje, kur šiais pokyčiais yra patenkinti, užtenka ir urbanizmą suprantančių žmonių čia, jų nemažai ir šiame forume.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Bet as nesuprantu savivaldybes. Juk yra rajonai kur gyvena zmones, o yra Naujininkai.
    Naujininkuose taip pat gyvena žmonės. Įsikalk tai į savo durną neišsilavinusią galvą.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kuo čia dėtas Dumalakas?
    Tai kad absoliučiai gyventojų daugumai nepatinka gatvių siaurinimai ir parkavimo vietų mažinimai.
    Kam gali patikti komjaunuoliškas, tiksliau lapjaunimiškas noras, kad gyvenimas būtų blogesnis.

    Dirbtiniai kamščiai ar parkavimo vietų mažinimai padaryti Šimulionio, Didlaukio, Naugarduko, dabar - Algirdo ir Minties gatvėse. Visi tų vietų gyventojai nepatenkinti. Kažkaip ten beveik nėra palaikančių tuos siaurinimo absurdus. Gal tiek, kiek yra "darnaus nejudumo" mylėtojų, visi ir telpa keliose šio forumo temose.
    ​​​​​
    Perdaug nenutolstant nuo Naujininkų, dvigubas Šaltkalvių gatvės siaurinimo idiotizmas tame, kad nepasirūpinta bent minimaliai sutvarkyti duobėtą Prūsų gatvę - bent būtų alternatyvus išvažiavimas.
    1. Is ko jus darote isvada, kad daugumai gatviu siaurinimas nepatinka, jei statistiskai puse gyventoju net neturi automobilio? Ar tie kurie dar neturi teisiu, ar senyvi zmones nebezmones ir jie is namu neiseina? Gal juos apklausete?
    2. Kokie kamsciai ir kokiu metu padidejo Simulionio gatveje ja susiaurinus? Kaip jie galejo atsirasti, jei eismo juostu skaicius isliko toks pats?
    3. Prusu gatve tikrai reikia sutvarkyti, dabar geda kazkokia.

    Ir kodel siaurinimas turetu patikti ar nepatikti? Vairuotojams bloginamos salygos sudarant specialias kliūtis, kad vaziuotu butu sudetingiau ir jus norite, kad tai jiems patiktu? 2019 Vilniuje keliuose zuvo 22 zmones. Ar sutiktumet paaukoti save ar savo seimos nari vardan to kad "uztat visiems vaziuotusi maloniau ir greiciau, tokia progreso kaina"?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Bet as nesuprantu savivaldybes. Juk yra rajonai kur gyvena zmones, o yra Naujininkai. Na tai ir pradetu siaurinimus ten kur chebra labiau issilavinusi ir progresyvesne, o ne vien alu geria. Hiperbolizuoju, bet realiai taip juk ir yra - Saltkalviu gatves siaurinimas tai kaip bezdzionems internetas. Na matyt specialiai daroma kad sukompromituoti sita veiksma, paskui aiskins va ziurekit visiems nepatinka. Zmones nori zudyti, o jiems trukdo.
    Kitavertus nebuvo tokia jau ir bloga padetis sitoje gatveje, yra mieste vietu, kurias kur kas labiau noretusi pamatyti zmogisko formato.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.06.11, 23:17.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Naujininkuose, kur šoferis nematydamas perėjos spaus dugną...
    Naujininkuose "gazas-dugnas" buvo, nebent tik Dzūkų ir D&G.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta vis nuvili tokiais komentarais. Kam tie kraštutinumai? Jei žmonės kažkur vaikšto, vadinasi ten reikia, tai tiesiog padarai patogią vietą perėjimui, pvz. pakeltą sankryžą su užtikrintu matomumu. Žmogus paeis, jei matys, kad ten toliau patogu. Tam visiškai nebūtina kurpti zebrų saugumo teatrui.
    Kad ten lygtais nėra gyvenamoji zona tai tokiu atveju nenupaišęs zebro tiesiog atemi iš pėsčiųjų pirmumą. O kur jis nenupaišytas tai ten žmonės be pirmumo ir taip pereis gatvę jei norės, niekas pas mus rimtai nevertina to reikalavimo būtinai naudotis perėja dviejų juostų gatvėse.

    Jei tikslas pratinti vairuotojus prie mažiau perėjų tai gal reiktų tai pradėti daryti nuo Senamiesčio kur dar užsilikę nereikalingų perėjų, o ne Naujininkuose, kur šoferis nematydamas perėjos spaus dugną...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaip, na, perėjų neišvengsi. Kad jų nebūtų, tai reikia, kad ir bortai visur būtų važiuojamosios dalies lygyje. Kitaip tariant reikia vos ne shared space gatvę turėti.
    Tamsta vis nuvili tokiais komentarais. Kam tie kraštutinumai? Jei žmonės kažkur vaikšto, vadinasi ten reikia, tai tiesiog padarai patogią vietą perėjimui, pvz. pakeltą sankryžą su užtikrintu matomumu. Žmogus paeis, jei matys, kad ten toliau patogu. Tam visiškai nebūtina kurpti zebrų saugumo teatrui.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaip, na, perėjų neišvengsi. Kad jų nebūtų, tai reikia, kad ir bortai visur būtų važiuojamosios dalies lygyje. Kitaip tariant reikia vos ne shared space gatvę turėti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Sutinku buvo galima sakyti kad beveik gyvenamoji zona, neblogai paisvaiksčioti buvo galima, o dabar tikrai bus. Šiaip dabar atsiranda oficialios perėjos dabar? Nes realiai neturėtų būti tokioje gatvėje.
    Pagal internete pateiktus rekonstrukcijos planus bus 4 perėjos: Šaltkalvių-Darbininkų (buvo ir anksčiau), Šaltkalvių-Vyšnių (nauja), Šaltkalvių-Garvežių (nauja), Šaltkalvių-Prūsų (nauja).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lrytas.lt 2021.06.09
    Pertvarkos – protu nesuvokiamos: „ramaus eismo“ gatvė taps neišvažiuojama
    Šiaip vietų nemažėja, o kaip tik padaromos sužymėtos civilizuotos. Mažėja nebent tiems, kurie KET nežino ir parkuojasi bet kur ant išvažiavimų iš kiemų ir blokuoja matomumą.

    Komentuoti:

Working...
X