Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Visų pirma ten ne Olandiškas, bet Angliškas žiedas. Skiriasi tuo, kad išvažiuojant iš žiedo prieš pervažą yra didysis trikampis, įvažiuojant yra trikampiukai (jie žymi juos dvigubais brūkšneliais).

    Jonavos žiede panaudotas įspėjamasis dviračių eismo ženklas, o ne napildoma dviračių eismo lentelė po duoti kelią trikampiu – kaip turėtų būti. Dabar tas įspėjamasis ženklas, pagal KET čia net negalioja, jis įsigalios tik už 50–100 m:

    https://www.ketbilietai.lt/uploads/1...%20ZENKLAI.pdf
    Ne gyvenvietėse 101–137, 150 įspėjamieji ženklai statomi 150–300 m, o gyvenvietėse – 50–100 m atstumu iki pavojingo kelio ruožo pradžios.
    Patiko žiedas, bet kas liečia ženklinimą, tai Lietuvoj yra visiškas apsišikimas, pradedant sostinės savivaldybe, tęsiant privatininkais „Lidl“ Nemenčinės pl., Vilniuje, baigiant čia Jonavoj.

    Juokingiausia ir graudžiausia, kad parodai pirštu, pasakai, kad čia yra neįmanomas sprendinys – niekam vis tiek neįdomu nei esamais atvejais, nei analogiškais atvejais darant gerai ateities projektuose.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Iš kur žinai kur eismas intensyvesnis? Spėjimas iš lempos 8D

    Olandijoje yra įvairių sprendimų įvairaus intensyvumo sankryžoms. Bet principas visur vienodas - maksimalus skirtingų eismo dalyvių atskyrimas ir kuo mažiau nereikalingų, pavojingų sąlyčio taškų, kuo mažiau "blind spot'ų". Kartais tai padaroma net skirtinguose lygiuose.
    Na vien is foto matosi, koks ten eismas. O pagal pati juk Jonava provincija, kaimas, is kur ten jau tas eismas? Nekalbant jau apskritai apie gyventoju tanki Olandijoje ir LT.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Taip, zymejimo daugiau olandiskame ziede, bet ten ir eismas gerokai intensyvesnis.
    Iš kur žinai kur eismas intensyvesnis? Spėjimas iš lempos 8D

    Olandijoje yra įvairių sprendimų įvairaus intensyvumo sankryžoms. Bet principas visur vienodas - maksimalus skirtingų eismo dalyvių atskyrimas ir kuo mažiau nereikalingų, pavojingų sąlyčio taškų, kuo mažiau "blind spot'ų". Kartais tai padaroma net skirtinguose lygiuose.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Skiriasi tiek, kad net sunku rasti panašumų.

    Jonavoje visas tas kelio suženklinimas per pusmetį nusitrins ir žiedas su integruotu dviratkiu taps tiesiog eiliniu žiedu.


    Nenusitrins, kai nusitrins bus galima atnaujinti. Taip pat yra borteliai, kuriais takas fiziskai atskirtas.

    Taip, zymejimo daugiau olandiskame ziede, bet ten ir eismas gerokai intensyvesnis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Šaligatvio aukštyje? Taigi jis kerta važiuojamąją dalį, tai ar automobiliai turėtų liptų ant "šaligatvio" aukščio?
    O kă, tiesiog kaip gulintį policininką pervažiuos. Ar taip ar taip prie žiedo sustabdo ar pristabdo.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ir ar norėtum važiuoti dvirtakiu kuris gulinčio policininko formos, išgaubtas?
    Spalva gal ir būtų gerai raudona.
    Ta prasme jis siūlo, kad būtų pakeltas dvirtakis, aišku, kad visi norėtų tokiu važiuot. Į kokį tu čia nepatogumą apeliuoji? Ne išgqutqs puslankio forma, jei, neaišku dėl ko, apie tokią pagalvojai.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Šaligatvio aukštyje? Taigi jis kerta važiuojamąją dalį, tai ar automobiliai turėtų liptų ant "šaligatvio" aukščio? Ir ar norėtum važiuoti dvirtakiu kuris gulinčio policininko formos, išgaubtas?
    Spalva gal ir būtų gerai raudona.
    Na man atrodo, kad turi būti dvirtakis atskirtas visgi daugiau nuo automobiliu. Aukščių skirtumai, daugiau salelių. Nematau problemos, akd automobiliai žiede išvažiuojant turėtų "gulintį policininką".

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Skiriasi tiek, kad net sunku rasti panašumų.

    Jonavoje visas tas kelio suženklinimas per pusmetį nusitrins ir žiedas su integruotu dviratkiu taps tiesiog eiliniu žiedu.

    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Vimtelejai tu vel cia kazka eilini karta.

    Ir kuom cia esmingai skiriasi nuo olandisko ziedo?

    Click image for larger version

Name:	C9D0AFA4-D459-4CFE-98F3-EE390920F3E2.jpeg
Views:	798
Size:	1,98 MB
ID:	1980964

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Vimtelejai tu vel cia kazka eilini karta.

    Ir kuom cia esmingai skiriasi nuo olandisko ziedo?
    Užsidėk akinius ir pastudijuok savo pavyzdį. Pavyzdys neblogas. Iš jo daug ko galima pasimokyti mužikėliams projektuotojams ir mužikiškai valdžiai.
    1. Kaip ir kur yra atskirti skirtingi eismo dalyviai. Pėstieji, automobiliai ir dviračiai.
    2. Kurioje vietoje dviračiai kerta kelią. Kodėl olandiškas būdas saugesnis.
    3. Koks yra kelių ženklinimas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
    Labai nesaugus tas žiedas. Pagooglinkit kaip atrodo olandiški dviračių žiedai ir kaip juose kertamas kelias. Šitiek vietos, šitiek pinigų, o vistiek daroma idiotiška chaltūra ir galop kaltinami dviratininkai. Kažkaip neišneša galvos valdžiažmogių ir projektuotojų kaip reikia daryti, tartum pasiektas IQ limitas ir jų makaulės nepajėgios išnarplioti racionalios infrastruktūros "vingrybių". O kur dar noras "įsisavinti".

    Bet iš Jonavos aš nieko nesitikiu. Jei Kaune viskas tept lept daroma (ir kartais netgi Vilniuje), tai ko tikėtis iš tokios gūdumos.
    Vimtelejai tu vel cia kazka eilini karta.

    Ir kuom cia esmingai skiriasi nuo olandisko ziedo?

    Click image for larger version

Name:	C9D0AFA4-D459-4CFE-98F3-EE390920F3E2.jpeg
Views:	798
Size:	1,98 MB
ID:	1980964

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Labai nesaugus tas žiedas. Pagooglinkit kaip atrodo olandiški dviračių žiedai ir kaip juose kertamas kelias. Šitiek vietos, šitiek pinigų, o vistiek daroma idiotiška chaltūra ir galop kaltinami dviratininkai. Kažkaip neišneša galvos valdžiažmogių ir projektuotojų kaip reikia daryti, tartum pasiektas IQ limitas ir jų makaulės nepajėgios išnarplioti racionalios infrastruktūros "vingrybių". O kur dar noras "įsisavinti".

    Bet iš Jonavos aš nieko nesitikiu. Jei Kaune viskas tept lept daroma (ir kartais netgi Vilniuje), tai ko tikėtis iš tokios gūdumos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Gal visgi norėtusi raduono asfalto. Ir šaligatvio aukštyje gal galėtų būti.
    Šaligatvio aukštyje? Taigi jis kerta važiuojamąją dalį, tai ar automobiliai turėtų liptų ant "šaligatvio" aukščio? Ir ar norėtum važiuoti dvirtakiu kuris gulinčio policininko formos, išgaubtas?
    Spalva gal ir būtų gerai raudona.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Pirmasis Lietuvoje ziedas su integruotu dviraciu taku. Jonava

    Click image for larger version

Name:	F90F4E3E-15C3-4A99-AE4C-46B85D572A30.jpeg
Views:	785
Size:	467,2 kB
ID:	1980954
    Gal visgi norėtusi raduono asfalto. Ir šaligatvio aukštyje gal galėtų būti.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Pirmasis Lietuvoje ziedas su integruotu dviraciu taku. Jonava

    Click image for larger version

Name:	F90F4E3E-15C3-4A99-AE4C-46B85D572A30.jpeg
Views:	785
Size:	467,2 kB
ID:	1980954​​​​​​​

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nuo Baltarusijos pusės važiuojant link Vilniaus. Minsko plentu, Nemėžis → Vilnius.

    Ne per toliausiai nuo Medininkų pilies prasideda dvigubai siauresnis asfaltuotas kelkraštis, vėliau išplatėja. Ties vandlenčių parku (per radiją girėjau, jog Lietuva šioje srityje labai pasikaustę, parkai vieni geriausių Europoje ar pasaulyje). Tolumoje pėstysis, eina kelkraščiu link parko, kaip ir įspėja ženklas:
    1.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_170811.jpg Views:	0 Size:	920,9 kB ID:	1980902
    2.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_170821.jpg Views:	0 Size:	923,0 kB ID:	1980903
    3. Vos pravažiavus telkinį, pravažiuojama pro Nemėžio dvarą. Prie pat gatvės, iš Google foto matosi apleistas, bet vienoje 2020 m. parodyti pastoliai ties vartais. Romai, prašom aplankyt ir raportuot Nuo Ežero g. atsiranda takas, vaizdas atgal:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171036.jpg Views:	0 Size:	1,04 MB ID:	1980904
    4.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171042.jpg Views:	0 Size:	738,9 kB ID:	1980905
    5. Viadukas per geležinkelį. Atgal:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171153.jpg Views:	0 Size:	844,3 kB ID:	1980906
    6.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171234.jpg Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	1980907
    7.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171247.jpg Views:	0 Size:	1,04 MB ID:	1980909
    8.Tolumoje matosi ir Vilnietiškas viešojo trasnporto ilgas autobusas, nors tai dar ne Vilnius:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171344.jpg Views:	0 Size:	1,35 MB ID:	1980908
    9.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171504.jpg Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	1980910
    10.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171520.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1980911
    11. Gatvės tolumoje tolsta paspirtukininkė:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171719.jpg Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	1980912
    12.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171544.jpg Views:	0 Size:	1,05 MB ID:	1980913
    13.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171638.jpg Views:	0 Size:	824,6 kB ID:	1980914
    14.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_171856.jpg Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	1980915
    15.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172007.jpg Views:	0 Size:	808,4 kB ID:	1980916
    16.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172059.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	1980917
    18. Nemėžio Šv. R. Kalinausko gimnazija:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172126.jpg Views:	0 Size:	1016,2 kB ID:	1980920
    19.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172211.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1980919
    20.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172049.jpg Views:	0 Size:	897,8 kB ID:	1980918
    21.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172312.jpg Views:	0 Size:	887,8 kB ID:	1980921
    22.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172417.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1980922
    23. Tolstant:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172547.jpg Views:	0 Size:	1,51 MB ID:	1980923
    25. Vis dar Nemėžis. Nors ir matoma Vilniaus iškaba, bet oficiali miesto riba šiuo senesniu taku pasiekiama žymiai toliau. Takas prisijungs prie naujai įrengtų raudonų takų ties Liepkalnio slidinėjimo trasomis:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220721_172637.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1980924
    Paskutinis taisė dondc; 2022.07.21, 21:18.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai inicijuojam kreipimąsi, kad įtrauktų. Kokia ten procedūra?
    Visada galima paruošti visokiausius variantus. Šiaip manau vektorius turėtų būti NL kryptimi, kur net bendrų pėsčiųjų ir dviračių takų ženklų nėra, realiai pas mus su tais bendrais takais toks miksas, nes šaligatviais važinėti lyg ir leidžia dviračiais, o ne visi tais bendrais takais mėgsta naudotis ir pažeidinėja KET.

    Bendras takas NL yra arba dviračių takas, kur pėstysis yra svečias (jam galima ten vaikščiot jei negalima kitaip), arba yra atskiras dviračių takas ir šalia pėsčiųjų šaligatvis be papildomo vertikaliojo ženklinimo, t.y. tik dviračio simbolis ženklle. Taip kaip palei gatves kažkaip neišskiriam ženklais šaligatvių.

    Ėjau per šalių sąrašus kelio ženklų, tai pvz. dvir. tako pabaigos ženklai nenaudojami Vokietijoje ir Danijoje.
    Tai Lietuva nėra išskirtinė šiuo požiūriu.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.16, 16:36.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai inicijuojam kreipimąsi, kad įtrauktų. Kokia ten procedūra?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Šiaip trūksta Lietuvos KET kelio ženklo žyminčio dviračių ir dviračių ir pėsčiųjų tako pabaigą. Italija:

    Click image for larger version Name:	Nubrauktas-zenklas-dviraciu-ir-pesciuju-takas.png Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	1980087
    Trūksta. Lenkai, latviai, estai turi tuos ženklus.
    Italijoje teko matyti, kur kiekvieną įvažiavimą pažymėjo dviračių tako pradžios ir pabaigos ženklais ir gaunasi ženklų jūra. Reikia labai griežtai nustatyti tokių ženklų naudojimą, t.y. draudžiama įrengti dviračių pervažoje, kuri jungia dviračių takus skirtingose pervažos pusėse. Tokius ženklus įrengti, kur rimtai baigiasi dviračių takas, ypač naudingas įvažiuojant į važiuojamąją dalį su automobiliais. NL toks ženklas irgi naudojamas, tai pagrinde tokioms situacijoms ir naudojamas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Šiaip trūksta Lietuvos KET kelio ženklo žyminčio dviračių ir dviračių ir pėsčiųjų tako pabaigą. Italija:

    Click image for larger version  Name:	Nubrauktas-zenklas-dviraciu-ir-pesciuju-takas.png Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	1980087

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nemenčinė. Pranešimo #246 tęsinys.

    Ružava – trinkelių dvirtakis. Sodriai oranžinė – asfalto dvirtakis.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,39 MB ID:	1980085
    https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface

    Fotografuota nuo šiaurės prieš laikrodžio rodyklę:
    1.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_161000.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	1980060
    2.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_161112.jpg Views:	0 Size:	1,37 MB ID:	1980061
    3.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_161138.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	1980062
    4.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_161220.jpg Views:	0 Size:	977,8 kB ID:	1980063
    5.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_161258.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1980064
    6. Paradoksas, kad trasos pažymėtos dviračių tako kelio ženklu, vadinasi slidinėti čia negalima, o dviračiu aklakelis dėl šios tvoros.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_161608.jpg Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	1980065
    7.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_161708.jpg Views:	0 Size:	1,50 MB ID:	1980066
    8.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_161900.jpg Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1980067
    9.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162040.jpg Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	1980068
    10.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162225.jpg Views:	0 Size:	1001,1 kB ID:	1980069
    11.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162159.jpg Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1980070
    12.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162314.jpg Views:	0 Size:	856,5 kB ID:	1980071
    13.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162413.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	1980072
    14.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162501.jpg Views:	0 Size:	1,39 MB ID:	1980073
    15.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162014.jpg Views:	0 Size:	1,49 MB ID:	1980074
    16.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162653.jpg Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	1980075
    17.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162830.jpg Views:	0 Size:	1,72 MB ID:	1980076
    18.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162956.jpg Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	1980077
    19.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_163058.jpg Views:	0 Size:	1003,2 kB ID:	1980078
    20. Sportinė šaudykla ↓ Buvo šaulys, poška normaliai.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_163139.jpg Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	1980079
    21.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_163311.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1980080
    22.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_163356.jpg Views:	0 Size:	850,9 kB ID:	1980081
    23.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_162332.jpg Views:	0 Size:	971,3 kB ID:	1980082
    24.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_163754.jpg Views:	0 Size:	979,8 kB ID:	1980083
    25.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220715_163851.jpg Views:	0 Size:	1,66 MB ID:	1980084

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Iš peržiūrėtų kruvos NL video dar niekur nemačiau taktilikos dviračių take.
    Būtent, man yra tekę gyvai matyti tik kalnelius arba dangos įgilinimus/bangavimus.
    Tokie siūlymai labiau ateina iš Lietuvos kelių, kur prieš sankryžas įrengia "tarkas".

    Komentuoti:

Working...
X