Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Nežinau, ko jūs čia spjaudotės. Jei tokio standarto, kaip šitas naujas jonaviškis, žiedai būtų visur, būtų daug geriau negu yra dabar. Taip, ne Olandija, bet tikrai žingsnis gera kryptimi ir kukliu biudžetu.
- 1 patinka
-
Visų pirma ten ne Olandiškas, bet Angliškas žiedas. Skiriasi tuo, kad išvažiuojant iš žiedo prieš pervažą yra didysis trikampis, įvažiuojant yra trikampiukai (jie žymi juos dvigubais brūkšneliais).
Jonavos žiede panaudotas įspėjamasis dviračių eismo ženklas, o ne napildoma dviračių eismo lentelė po duoti kelią trikampiu – kaip turėtų būti. Dabar tas įspėjamasis ženklas, pagal KET čia net negalioja, jis įsigalios tik už 50–100 m:
https://www.ketbilietai.lt/uploads/1...%20ZENKLAI.pdf
Patiko žiedas, bet kas liečia ženklinimą, tai Lietuvoj yra visiškas apsišikimas, pradedant sostinės savivaldybe, tęsiant privatininkais „Lidl“ Nemenčinės pl., Vilniuje, baigiant čia Jonavoj.Ne gyvenvietėse 101–137, 150 įspėjamieji ženklai statomi 150–300 m, o gyvenvietėse – 50–100 m atstumu iki pavojingo kelio ruožo pradžios.
Juokingiausia ir graudžiausia, kad parodai pirštu, pasakai, kad čia yra neįmanomas sprendinys – niekam vis tiek neįdomu nei esamais atvejais, nei analogiškais atvejais darant gerai ateities projektuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na vien is foto matosi, koks ten eismas. O pagal pati juk Jonava provincija, kaimas, is kur ten jau tas eismas? Nekalbant jau apskritai apie gyventoju tanki Olandijoje ir LT.Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Iš kur žinai kur eismas intensyvesnis? Spėjimas iš lempos 8D
Olandijoje yra įvairių sprendimų įvairaus intensyvumo sankryžoms. Bet principas visur vienodas - maksimalus skirtingų eismo dalyvių atskyrimas ir kuo mažiau nereikalingų, pavojingų sąlyčio taškų, kuo mažiau "blind spot'ų". Kartais tai padaroma net skirtinguose lygiuose.
Komentuoti:
-
Iš kur žinai kur eismas intensyvesnis? Spėjimas iš lempos 8DParašė Sklansky Rodyti pranešimąTaip, zymejimo daugiau olandiskame ziede, bet ten ir eismas gerokai intensyvesnis.
Olandijoje yra įvairių sprendimų įvairaus intensyvumo sankryžoms. Bet principas visur vienodas - maksimalus skirtingų eismo dalyvių atskyrimas ir kuo mažiau nereikalingų, pavojingų sąlyčio taškų, kuo mažiau "blind spot'ų". Kartais tai padaroma net skirtinguose lygiuose.
Komentuoti:
-
Nenusitrins, kai nusitrins bus galima atnaujinti. Taip pat yra borteliai, kuriais takas fiziskai atskirtas.Parašė Nitro Rodyti pranešimąSkiriasi tiek, kad net sunku rasti panašumų.
Jonavoje visas tas kelio suženklinimas per pusmetį nusitrins ir žiedas su integruotu dviratkiu taps tiesiog eiliniu žiedu.
Taip, zymejimo daugiau olandiskame ziede, bet ten ir eismas gerokai intensyvesnis.
Komentuoti:
-
O kă, tiesiog kaip gulintį policininką pervažiuos. Ar taip ar taip prie žiedo sustabdo ar pristabdo.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Šaligatvio aukštyje? Taigi jis kerta važiuojamąją dalį, tai ar automobiliai turėtų liptų ant "šaligatvio" aukščio?
Ta prasme jis siūlo, kad būtų pakeltas dvirtakis, aišku, kad visi norėtų tokiu važiuot. Į kokį tu čia nepatogumą apeliuoji? Ne išgqutqs puslankio forma, jei, neaišku dėl ko, apie tokią pagalvojai.Parašė thomcius Rodyti pranešimąIr ar norėtum važiuoti dvirtakiu kuris gulinčio policininko formos, išgaubtas?
Spalva gal ir būtų gerai raudona.
Komentuoti:
-
Na man atrodo, kad turi būti dvirtakis atskirtas visgi daugiau nuo automobiliu. Aukščių skirtumai, daugiau salelių. Nematau problemos, akd automobiliai žiede išvažiuojant turėtų "gulintį policininką".Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Šaligatvio aukštyje? Taigi jis kerta važiuojamąją dalį, tai ar automobiliai turėtų liptų ant "šaligatvio" aukščio? Ir ar norėtum važiuoti dvirtakiu kuris gulinčio policininko formos, išgaubtas?
Spalva gal ir būtų gerai raudona.
Komentuoti:
-
Skiriasi tiek, kad net sunku rasti panašumų.
Jonavoje visas tas kelio suženklinimas per pusmetį nusitrins ir žiedas su integruotu dviratkiu taps tiesiog eiliniu žiedu.
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Vimtelejai tu vel cia kazka eilini karta.
Ir kuom cia esmingai skiriasi nuo olandisko ziedo?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Užsidėk akinius ir pastudijuok savo pavyzdį. Pavyzdys neblogas. Iš jo daug ko galima pasimokyti mužikėliams projektuotojams ir mužikiškai valdžiai.Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Vimtelejai tu vel cia kazka eilini karta.
Ir kuom cia esmingai skiriasi nuo olandisko ziedo?- Kaip ir kur yra atskirti skirtingi eismo dalyviai. Pėstieji, automobiliai ir dviračiai.
- Kurioje vietoje dviračiai kerta kelią. Kodėl olandiškas būdas saugesnis.
- Koks yra kelių ženklinimas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vimtelejai tu vel cia kazka eilini karta.Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimąLabai nesaugus tas žiedas. Pagooglinkit kaip atrodo olandiški dviračių žiedai ir kaip juose kertamas kelias. Šitiek vietos, šitiek pinigų, o vistiek daroma idiotiška chaltūra ir galop kaltinami dviratininkai. Kažkaip neišneša galvos valdžiažmogių ir projektuotojų kaip reikia daryti, tartum pasiektas IQ limitas ir jų makaulės nepajėgios išnarplioti racionalios infrastruktūros "vingrybių". O kur dar noras "įsisavinti".
Bet iš Jonavos aš nieko nesitikiu. Jei Kaune viskas tept lept daroma (ir kartais netgi Vilniuje), tai ko tikėtis iš tokios gūdumos.
Ir kuom cia esmingai skiriasi nuo olandisko ziedo?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Labai nesaugus tas žiedas. Pagooglinkit kaip atrodo olandiški dviračių žiedai ir kaip juose kertamas kelias. Šitiek vietos, šitiek pinigų, o vistiek daroma idiotiška chaltūra ir galop kaltinami dviratininkai. Kažkaip neišneša galvos valdžiažmogių ir projektuotojų kaip reikia daryti, tartum pasiektas IQ limitas ir jų makaulės nepajėgios išnarplioti racionalios infrastruktūros "vingrybių". O kur dar noras "įsisavinti".
Bet iš Jonavos aš nieko nesitikiu. Jei Kaune viskas tept lept daroma (ir kartais netgi Vilniuje), tai ko tikėtis iš tokios gūdumos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šaligatvio aukštyje? Taigi jis kerta važiuojamąją dalį, tai ar automobiliai turėtų liptų ant "šaligatvio" aukščio? Ir ar norėtum važiuoti dvirtakiu kuris gulinčio policininko formos, išgaubtas?Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Gal visgi norėtusi raduono asfalto. Ir šaligatvio aukštyje gal galėtų būti.
Spalva gal ir būtų gerai raudona.
Komentuoti:
-
Gal visgi norėtusi raduono asfalto. Ir šaligatvio aukštyje gal galėtų būti.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPirmasis Lietuvoje ziedas su integruotu dviraciu taku. Jonava
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirmasis Lietuvoje ziedas su integruotu dviraciu taku. Jonava
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Nuo Baltarusijos pusės važiuojant link Vilniaus. Minsko plentu, Nemėžis → Vilnius.
Ne per toliausiai nuo Medininkų pilies prasideda dvigubai siauresnis asfaltuotas kelkraštis, vėliau išplatėja. Ties vandlenčių parku (per radiją girėjau, jog Lietuva šioje srityje labai pasikaustę, parkai vieni geriausių Europoje ar pasaulyje). Tolumoje pėstysis, eina kelkraščiu link parko, kaip ir įspėja ženklas:
1.
2.
3. Vos pravažiavus telkinį, pravažiuojama pro Nemėžio dvarą. Prie pat gatvės, iš Google foto matosi apleistas, bet vienoje 2020 m. parodyti pastoliai ties vartais. Romai, prašom aplankyt ir raportuot
Nuo Ežero g. atsiranda takas, vaizdas atgal:
4.
5. Viadukas per geležinkelį. Atgal:
6.
7.
8.Tolumoje matosi ir Vilnietiškas viešojo trasnporto ilgas autobusas, nors tai dar ne Vilnius:
9.
10.
11. Gatvės tolumoje tolsta paspirtukininkė:
12.
13.
14.
15.
16.
18. Nemėžio Šv. R. Kalinausko gimnazija:
19.
20.
21.
22.
23. Tolstant:
25. Vis dar Nemėžis. Nors ir matoma Vilniaus iškaba, bet oficiali miesto riba šiuo senesniu taku pasiekiama žymiai toliau. Takas prisijungs prie naujai įrengtų raudonų takų ties Liepkalnio slidinėjimo trasomis:
Paskutinis taisė dondc; 2022.07.21, 22:18.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Visada galima paruošti visokiausius variantus. Šiaip manau vektorius turėtų būti NL kryptimi, kur net bendrų pėsčiųjų ir dviračių takų ženklų nėra, realiai pas mus su tais bendrais takais toks miksas, nes šaligatviais važinėti lyg ir leidžia dviračiais, o ne visi tais bendrais takais mėgsta naudotis ir pažeidinėja KET.Parašė Gator Rodyti pranešimąTai inicijuojam kreipimąsi, kad įtrauktų. Kokia ten procedūra?
Bendras takas NL yra arba dviračių takas, kur pėstysis yra svečias (jam galima ten vaikščiot jei negalima kitaip), arba yra atskiras dviračių takas ir šalia pėsčiųjų šaligatvis be papildomo vertikaliojo ženklinimo, t.y. tik dviračio simbolis ženklle. Taip kaip palei gatves kažkaip neišskiriam ženklais šaligatvių.
Ėjau per šalių sąrašus kelio ženklų, tai pvz. dvir. tako pabaigos ženklai nenaudojami Vokietijoje ir Danijoje.
Tai Lietuva nėra išskirtinė šiuo požiūriu.Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.16, 17:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trūksta. Lenkai, latviai, estai turi tuos ženklus.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Italijoje teko matyti, kur kiekvieną įvažiavimą pažymėjo dviračių tako pradžios ir pabaigos ženklais ir gaunasi ženklų jūra. Reikia labai griežtai nustatyti tokių ženklų naudojimą, t.y. draudžiama įrengti dviračių pervažoje, kuri jungia dviračių takus skirtingose pervažos pusėse. Tokius ženklus įrengti, kur rimtai baigiasi dviračių takas, ypač naudingas įvažiuojant į važiuojamąją dalį su automobiliais. NL toks ženklas irgi naudojamas, tai pagrinde tokioms situacijoms ir naudojamas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Nemenčinė. Pranešimo #246 tęsinys.
Ružava – trinkelių dvirtakis. Sodriai oranžinė – asfalto dvirtakis.
https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface
Fotografuota nuo šiaurės prieš laikrodžio rodyklę:
1.
2.
3.
4.
5.
6. Paradoksas, kad trasos pažymėtos dviračių tako kelio ženklu, vadinasi slidinėti čia negalima, o dviračiu aklakelis dėl šios tvoros.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20. Sportinė šaudykla ↓ Buvo šaulys, poška normaliai.
21.
22.
23.
24.
25.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: