Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Perėjos su pervažomis ties įprastais žiedais niekad gatvių ir nekerta, nes pačios būna pagrindinio kelio, kuris eina ratu, sudedamosios dalys. Natūralu, jog šalutiniu keliu privažiavęs pagrindinį kelią privalai duoti kelią eismo dalyviams judantiems pagrindiniu keliu (žiedu).
- 3 patinka
-
Esama - viena. Naujai statyt - kita.
Esamą ateityje, eur kai gaus, pakeis. Bet blogio didinti nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu ir kas? Žirmūnų g. irgi ta pati B1 kategorija ir ten yra perėja ir dvriačių pervaža. Tas pats galioja Antakalnio žiedui ir kitiems žiedams. Perėjos, kaip matom, yra galimos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Spalio 11 reiškia, kad galioja kovą patvirtintas Bendrasis planas.
Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
Galų gale yra "nulis žūčių keliuose strategija".
Pėsčiųjų ir transporto sankirtos turi būti reguliuojamos arba skirtinguose lygiuose. Kitaip nebus pažangos.
Komentuoti:
-
Spalio 11 reiškia, kad galioja kovą patvirtintas Bendrasis planas.Parašė John Rodyti pranešimąTikra tiesa. Šiandien taip pat yra Spalio 11 d. O Vokietijos sostinė yra Berlynas. Ką dabar daryti?
Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
Galų gale yra "nulis žūčių keliuose strategija".
Pėsčiųjų ir transporto sankirtos turi būti reguliuojamos arba skirtinguose lygiuose. Kitaip nebus pažangos.
Komentuoti:
-
Niekada nebūčiau pagalvojęs. Miesto viduje taupo elektrą, kai keliolika km už Vilniaus, kur atviri patekimai ir dieną elektros gal net nereikėtų – šviečia įvairiomis LGBT spalvomis (čia juokelis, ten apipurškė graffiti'ninkai):
Tokio tipo tunelyje Laisvės pr. ties „Litexpo” apšvietimo iki šiol nėra, nors problema buvo kelta derinant naujų biurų projektus. Grigiškėse naujoje požeminėje, galbūt irgi šviečia visą dieną, bet tiksliai nepamenu, nes buvo tamsu pačiame viduryje, gal perdegė arba natūraliai diena gana šviesu. Naujausiame tunelyje ties Gariūnais apšviesta visą dieną ir nuolatiniu veikimu. Įdomu, kaip po magistrale į Kauną ties Vilniaus riboženkliu.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Jei sprendi vien is nuotraukos, tai tos lempos dega, tik ten stovi judesio davikliai ir uzsidegia pries pat praeinant. Taigi realiai ieini i visiska tamsa nakti, nezinodamas kas taves laukia kitam gale. O einant uzsidega svieseles. Na, tokia taupa ir pramoga.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Bent viena lempa jau neveikia. Sekanti toliau už kameros laidų. Šiaip keista, kad lempos tik vienoje pusėje, nes, atordo, pvz. naujame tunelyje prie „Gariūnų” įstrižai per abi puses pamėtyti žibintai.
Man irgi buvo keista kad lempos tik vienoj pusej, bet realybeje ju visiskai pakanka, matyt del to kad tunelis nudazytas baltai.
Komentuoti:
-
Tikra tiesa. Šiandien taip pat yra Spalio 11 d. O Vokietijos sostinė yra Berlynas. Ką dabar daryti?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąIr dviračiams, ir pėstiesiems yra skirtingų lygių perėja po Žirmūnų tiltu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir dviračiams, ir pėstiesiems yra skirtingų lygių perėja po Žirmūnų tiltu.
Komentuoti:
-
Kaip suprantu visai šalia daug kartų nukeltas pėsčiųjų-dviračių proejktas jau įgyvendintas pagal paskutinį grafiką, kad jau čia neplanuotus ir neviešintus „remontus” (nelegalias rekonstrukcijas) daro?
https://www.google.com/maps/place/Pi...8!4d25.1646968
Komentuoti:
-
Ties Žirmūnų žiedu tvarkoma vieta, kur pagal idėją turi būti (kažkada buvo?) perėja. Kažkada prieš metus ar panašiai rašiau skundą VMS, kad ten reikia įrengti perėją, tai atsivafliavo eiliniais bukais biurokratiniais atmazais. Bet jei dabar vis tik daro, tai puikios naujienos. Ta vieta buvo gana bjauri pėstiesiems, judantiems Šeimyniškių-Žirmūnų gatve arčiau upės.

Paskutinis taisė John; 2021.10.09, 18:05.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kad ji visada tokia buvo, tik kai kurie nelabai skiriantys spalvas matyt galvodavo kad tai balta. Na arba paprasčiausiai principu "sueis". Na dar kažkam myžalai matyt asocijuojasi su šiluma, tipo "šilta spalva".Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Nuo kada šilta gelsva spalva yra myžalų spalva?
Bet negaliu nepritarti - lempų kiekis ir dydžiai atrodo kaip kažkoks juokelis.
Komentuoti:
-
Bent viena lempa jau neveikia. Sekanti toliau už kameros laidų. Šiaip keista, kad lempos tik vienoje pusėje, nes, atordo, pvz. naujame tunelyje prie „Gariūnų” įstrižai per abi puses pamėtyti žibintai.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Nuo kada šilta gelsva spalva yra myžalų spalva?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąApšveitimas tai tragiškas. Jeigu jau statai pačias pigiausias ir siplniausias lempas tai tada statyk išsisinę juostą abiejų pusių kampuose. Tada gal ir pasieksim kažką panašaus į normalų apšvietimą. Na arba galėtu sudėti normalias lempas ten ir iškarto apšveitimo lygis padidėtu kartais.
Beje myžalų spalva apšvietimui parinkta kad nesimatytų apdergtų kampų?
Bet negaliu nepritarti - lempų kiekis ir dydžiai atrodo kaip kažkoks juokelis.
Komentuoti:
-
Apšveitimas tai tragiškas. Jeigu jau statai pačias pigiausias ir siplniausias lempas tai tada statyk išsisinę juostą abiejų pusių kampuose. Tada gal ir pasieksim kažką panašaus į normalų apšvietimą. Na arba galėtu sudėti normalias lempas ten ir iškarto apšveitimo lygis padidėtu kartais.
Beje myžalų spalva apšvietimui parinkta kad nesimatytų apdergtų kampų?
Komentuoti:
-
nes pirminiam projekte neturejo buti antzemines. Aciu Dievui kazkiek pavyko paaiskint Poderskiui, kad darote visiska shuda. Pozemines perejos tiesiog jau nebeturejo galimybes atsisakyti, kiek galima suprasti is pokalbiu, nes jau buvo paleisti visi procesai. Aisku bandem aiskint dar nuo paties projekto atsiradimo 2018 metais, tuomet kazkodel argumentu nesuprato.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKam požeminė perėja jei lieka viršuje normali?
Taigi sios sankryzos projektas buvo pakoreguotas ir palikta antzemine pereja vienoje puseje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Automobilių pralaidumas + tiesiausias kelias nuo/į autobusų stotelę be laukimo. Pats neesu prieš požemines, pačioje Pilaitėje pakankamai gera savo funkcijai (tik ne dviračiu), palyginus su laukimo laiku gretimoje šviesoforinėje.
Komentuoti:
-
Viršuje dviračiams pervaža t.y. kartu su mašinom pervažiuot? Ar dviračiams ir pėstiesiems perėja?
Komentuoti:

Komentuoti: