Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristisz
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
    O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.

    Komentuoti:


  • abruo
    commented on 's reply
    Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.

  • Creatium
    replied
    Vystyti teritoriją tas namukas lyg ir netrukdo.

    O mintis dėl bendros viešos erdvės labai įdomi, tik įdomu ar turi potencialo įgyvendinti. Gal? Išvažiavimas iš Quadrum parkingo yra arčiau Lvovo g., tad bent dalis gali būti pėstiesiems skirta.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-12-07 101013.jpg
Views:	1344
Size:	160,1 kB
ID:	1934821
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Esu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?

    Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211108_164256.jpg
Views:	735
Size:	998,5 kB
ID:	1926992

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    V.M. Putino ir M. Valančiaus sankirtoje naujoji perėja bus kažkur nuotraukos dešinėje, už pastato. Kokia prasmė atitraukti perėjas nuo sankirtos ir versti žmones vaikščioti zigzagais tokiose mažytėse sankryžose?
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211102_163510.jpg
Views:	574
Size:	1,61 MB
ID:	1925675
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211102_163547.jpg
Views:	544
Size:	1,77 MB
ID:	1925676

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Vieta visiškai nesudėtinga, įvažiavimai į žiedus ir išvažiavimai yra saugiausia vieta kur galima padaryti nereguliuojamą perėją, nes pats žiedas veikia kaip greičio mažinimo priemonė. Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
    Na ir kas jei iš Klaipėdos? O pats iš kur būsi? Iš Tauragės? Vardas ir RRR raidės?
    O gal kartais "vyr. miesto inžinierius" su teisės bakalauru?


    Stokholmas. Kviečiu rast vieno lygio perėjas per visas keturias žiedo gatves. https://goo.gl/maps/YFkNgGobgHbJRKxr9

    Žiedas šalia geležinkelio soties, didelio prekybos centro, tramvajaus, srautų ir pan.

    Mūsų "zero casualties" yra nepasiekiama, nes mums smagu, kai vairuotojas nuo Irkluotojų bazės pralindęs po Žirmūnų tiltu, prieš Minsko žiedą, ne tik turi susigaudyti ar kas pagrindiniu nuo Olandų žiedo, bet ir pagauti akimis paspirtukus tarp VRM kultūros rūmų ir Šarūno. Nu ir kam ta rizika? Tegu būna MAX nežymėta perėja. O geriau tvorelė ir nukreipimas po Žirmūnų tiltu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Na gerai, sutinku, taisyklės kaip ir nepažeistos. Dvigubi skliaustai suklaidino...

    Visgi yra po tiltu pėsčiųjų takas, ten ir turėtų būti pėstieji nukreipiami. Mes siekiame 0 žūčių ir tokioje sudėtingoje vietoje svajojame apie perėją.
    https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra
    Labai rizikinga vieta. Reikia nuo patiltės pakilus staigiai iššokti į pagrindinį iš šalutinio ir tuo pačiu dar sužiūrėti paspirtukus, dviračius, pėsčiuosius.

    https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra

    Turėtų būti panaikintos visos perėjos, kurios yra plačiau nei 1+1 (t.y. 2+2, 2+1 ir pan.).
    Vieta visiškai nesudėtinga, įvažiavimai į žiedus ir išvažiavimai yra saugiausia vieta kur galima padaryti nereguliuojamą perėją, nes pats žiedas veikia kaip greičio mažinimo priemonė. Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Paryškintas tekstas tik patvirtina, kad perėja gali būti įrengiama Gatvė B kategorijos, joje nepertraukiamas eismas neorganizuojamas (sankryžos žiedinės, t.y. vieno lygio).
    Na gerai, sutinku, taisyklės kaip ir nepažeistos. Dvigubi skliaustai suklaidino...

    Visgi yra po tiltu pėsčiųjų takas, ten ir turėtų būti pėstieji nukreipiami. Mes siekiame 0 žūčių ir tokioje sudėtingoje vietoje svajojame apie perėją.
    https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra
    Labai rizikinga vieta. Reikia nuo patiltės pakilus staigiai iššokti į pagrindinį iš šalutinio ir tuo pačiu dar sužiūrėti paspirtukus, dviračius, pėsčiuosius.

    https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra

    Turėtų būti panaikintos visos perėjos, kurios yra plačiau nei 1+1 (t.y. 2+2, 2+1 ir pan.).

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Negali būti įrengta naujai. (Kitiems - kalba eina apie "Minsko" žiedą Žirmūnuose, atkarpą arčiausiai upės.
    Paryškintas tekstas tik patvirtina, kad perėja gali būti įrengiama Gatvė B kategorijos, joje nepertraukiamas eismas neorganizuojamas (sankryžos žiedinės, t.y. vieno lygio).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kaip galima panaikinti tai, ko nėra? Kalba ėjo apie naujai įrengiamą perėją.
    Negali būti įrengta naujai. (Kitiems - kalba eina apie "Minsko" žiedą Žirmūnuose, atkarpą arčiausiai upės.

    23. Atnaujinamos esamos arba įrengiamos naujos pėsčiųjų perėjos įrengimo vieta kartu su eismo intensyvumo kriterijais (žr. Taisyklių III skyrių) turi atitikti šiuos eismo saugos kriterijus:
    23.1. vieta yra gyvenvietėje;
    23.2. vietos matomumas yra pakankamas pagal Taisyklių IX skyriaus pirmojo skirsnio nuostatas;
    23.3. leistinas arba faktinis važiavimo greitis yra nuo 30 iki 50 km/h įskaitytinai (rekomenduojama remtis nustatytu faktiniu važiavimo greičiu pagal 85-ojo procentilio reikšmę – tai greičio riba, kurios neviršija 85 proc. transporto priemonių);
    23.4. vieta yra B (išskyrus gatves, kuriose yra organizuojamas nepertraukiamas eismas (skirtingų lygių sankryžos), C arba D kategorijos gatvėje;

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Naikinti pagrindas yra. O koks palikti?
    Kaip galima panaikinti tai, ko nėra? Kalba ėjo apie naujai įrengiamą perėją.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kodėl negalima? Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės pėsčiųjų perėjas įrengti B kategorijos gatvėse nedraudžia.
    21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:

    21.1. pėsčiųjų perėja yra už gyvenvietės, kurios pradžia pažymėta nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pradžia“, o pabaiga – „Gyvenvietės pabaiga“ (toliau – gyvenvietė), ribų;

    21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;

    21.3. pėsčiųjų perėja yra A kategorijos gatvėje arba B kategorijos gatvėje, kurioje organizuojamas nepertraukiamas eismas (sankryžos skirtingų lygių);
    Naikinti pagrindas yra. O koks palikti?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pilaitės - Pociūno g. požeminė perėja
    Giedrą vidurdienį šiek tiek jaukiau, bet auto triukšmas ir tos mini lemputės ne itin jaukiai nuteikia. Gal ir čia kada kokį meninį projektą įgyvendins.

    Click image for larger version Name:	20210930_104906.jpg Views:	0 Size:	267,0 kB ID:	1916032
    Radau dar kelias foto palyginimui su kitomis naujesnėmis perėjomis. Iš Kauno įvažiuojant į Vilnių (gal neapšviesta nes dar darbai nebuvo priduoti, o gal dieną ir nešviečia). Laiptų nėra:
    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vYlyvgjvX3rhMuG8CqxPshyJbHzHTn0NG6idiQqFdj_ASZXMLMMiNROeXXQFd8lpIZ8ZeR4U68JXFVquhRCZdaCQxqmOe5yt0HfhK4sS3Dm5pwlASjibIPKCesv_0MLLF-3cEkRQ44hxTE5H2MzR_gPzTiVdcCkcwZ5Xne-l2TP_5GDkqk-y91_5Vq7Pw.png
Views:	1243
Size:	2,17 MB
ID:	1919695

    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vbW5Gr20CSm5TWCzy4B6I4QrPhCdBTRaD88ea8tAM3gBkk7bw0DkPVkLczuYyFk9ePiREN9k4GoonkZIVOPRE5tuEi957UkuNq6PW8EkHHvrrLa49thzRIMgDDkT6iioB308Z947K91NffXVvj7pR69DLIZSPfhiPhPyXevOSaH5sGtA5ilaJeGsyCbIA.png
Views:	1242
Size:	4,94 MB
ID:	1919702

    Grigiškėse neaišku ar išvis yra apšvietimas, gal ir yra, bet diena nešviečia, o centre tikrai per tamsu. Tamsą didina kampu pasisukianti trajektorija. Galima išvengti laiptų:
    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vahCf7tyXzXa5pWf9zA-IW0qCWt_HHP9uU13NHlu0u6TzxWsvfy11ga8xTxzGYBLfggbnIEhoZUdn5-NbTYXxpfkE-Hycqao2LcVhbZHFS6TZvaRs9uC2P5nobdDD0vRAmPGv-JKTfu-hZyM3edbvcDeMHQ_QMFQl1MxAHKApzwRkdHMJdC89knQZAzKg.png
Views:	1236
Size:	2,18 MB
ID:	1919696

    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vbhfub_JteuFqiQynhv0XMQ1bJkX14C4kvzl9Ou6D9dzAtKjwT2Fe9r_57gKhYXvR59PAUA8qy5uN9LjqVUfJ_YDE7_Fleswbiwk01y9Q--NHRCs8MVs1XPvJUF8sczU0x3XNdPa3YELycv-NsJmuuz5dRp-NRDwPbyKTbqoh5AO8xLEgfWeJkaVTFt5Q.png
Views:	1245
Size:	2,98 MB
ID:	1919699

    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vYYuqXuZfaOROlcs1Uvt42YCVv3vYeAoTGWnloOI_B9d6fCmpjjWkbMnogJxOpEcA1K47GjKc26tAsylnczhr60-y6-JF88fynnVVoHVCOIyUA7jsvYK64_qQf8PKflOljjkkkxhT57GH7D3JfV3OH64h_2hqmfcmEeBIVadgHFjEBphaakZLqmFqWiaA.png
Views:	1245
Size:	4,68 MB
ID:	1919700

    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vb9OTEDsHjeui52CHGtFPEQ3xrLud8b3WGk5NH8W2KicDQFa57rJh5zUWfI_7ehKjttEGhxdZoN4o4CNcHOdSQe77fPbS4pqa-gYoUqx0aswEwPXQcGbiLSZB2bzBFYtFsuzGsBnliScvfiJg8Jm1zwFIhNgPgw_mH8Y6i1XM0LZEosyqTmZChFZJxuZw.png
Views:	1250
Size:	4,47 MB
ID:	1919701

    Prie Gariūnų. Dega dienos metu iš abiejų pusių. Būtų padarę natūralų apšviedimą centre, tai gal būtų galima apsieiti be jokio apšvietimo, bent dieną. Be laiptų. Pirma nuotrauka dar nebaigus įrengimo:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154550.jpg
Views:	1230
Size:	627,4 kB
ID:	1919704

    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vZ83QhHgCR9fy68oal-rnXyoLrpf7d5ujSqyDE5w0GhvdapsFCKVIaImEMC6YJlYV9Yt5zelbDH21Swde6D9766cp0CGWZ1bfEwh3vWtaHLftBNbCzCDhCzlgY9RwsAAj0LZ4Mdlw8Do0cb9-PnR82ckWM_mCU65QCS89ka4Xu6DOHIgenho7284YFevw.png
Views:	1243
Size:	4,59 MB
ID:	1919703

    Ties Aprangos galerija, nuo Perkūnkiemio link Bendorių. Be apšvietimo. Taip pat nėra laiptų:
    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vY6s9_NOtn1v9hma-RwJJwBH-A0OHN2AwIzZlNbIFFRePJTk6l0SzdEQaRwEd0HVx2MNIrWNoy1nvo4AhyLxd1bZf0YWzssvzG2Dlof0dumuNZ7xWGtGyHP74YxqsvsLxWckEcui0D8heE_ne5HXqzSuXuS3z-zuZvx_UiVOjhy2Z27mSxD_8KDJx-1Lg.png
Views:	1244
Size:	3,82 MB
ID:	1919697

    Click image for larger version

Name:	6AIsG_vZjNBVjqB9kGhTBMv98Fgy2ujptq9ltufr2oDq-fBlBUdIgW1sii6uV0jkChmvFaVrn8zqUIGwSRe0wma7ZR8vwT8vbYGWXSofvMHHq0UNnDKjniZAe4PT8SGuukm7SUik_AnNXN7gc9F-Wbj5tD07rmqKfnJnxzWi2XY-ONThpLwfVOOODrbXkkO8mJA.png
Views:	1227
Size:	6,20 MB
ID:	1919698

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.
    Kodėl negalima? Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės pėsčiųjų perėjas įrengti B kategorijos gatvėse nedraudžia.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Esama - viena. Naujai statyt - kita.

    Esamą ateityje, eur kai gaus, pakeis. Bet blogio didinti nereikia.
    Čia tik formalistiniai atmazai, kurie, be abejo, absoliučiai nepagrįsti. Akivaizdu, kad perėja ten yra būtina, kaip ir kitos perėjos ties kitais įvažiavimais/išvažiavimais į žiedą.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Spalio 11 reiškia, kad galioja kovą patvirtintas Bendrasis planas.
    Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

    Galų gale yra "nulis žūčių keliuose strategija".
    Pėsčiųjų ir transporto sankirtos turi būti reguliuojamos arba skirtinguose lygiuose. Kitaip nebus pažangos.
    Perėjos su pervažomis ties įprastais žiedais niekad gatvių ir nekerta, nes pačios būna pagrindinio kelio, kuris eina ratu, sudedamosios dalys. Natūralu, jog šalutiniu keliu privažiavęs pagrindinį kelią privalai duoti kelią eismo dalyviams judantiems pagrindiniu keliu (žiedu).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Esama - viena. Naujai statyt - kita.

    Esamą ateityje, eur kai gaus, pakeis. Bet blogio didinti nereikia.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Spalio 11 reiškia, kad galioja kovą patvirtintas Bendrasis planas.
    Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

    Galų gale yra "nulis žūčių keliuose strategija".
    Pėsčiųjų ir transporto sankirtos turi būti reguliuojamos arba skirtinguose lygiuose. Kitaip nebus pažangos.
    Nu ir kas? Žirmūnų g. irgi ta pati B1 kategorija ir ten yra perėja ir dvriačių pervaža. Tas pats galioja Antakalnio žiedui ir kitiems žiedams. Perėjos, kaip matom, yra galimos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tikra tiesa. Šiandien taip pat yra Spalio 11 d. O Vokietijos sostinė yra Berlynas. Ką dabar daryti?
    Spalio 11 reiškia, kad galioja kovą patvirtintas Bendrasis planas.
    Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

    Galų gale yra "nulis žūčių keliuose strategija".
    Pėsčiųjų ir transporto sankirtos turi būti reguliuojamos arba skirtinguose lygiuose. Kitaip nebus pažangos.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Niekada nebūčiau pagalvojęs. Miesto viduje taupo elektrą, kai keliolika km už Vilniaus, kur atviri patekimai ir dieną elektros gal net nereikėtų – šviečia įvairiomis LGBT spalvomis (čia juokelis, ten apipurškė graffiti'ninkai):
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    23. LGBT spalvų apšvietimas ir užrašas „Endless summer night”. Tikras pogrindis.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_155613.jpg Views:	1164 Size:	889,7 kB ID:	1873543
    Tokio tipo tunelyje Laisvės pr. ties „Litexpo” apšvietimo iki šiol nėra, nors problema buvo kelta derinant naujų biurų projektus. Grigiškėse naujoje požeminėje, galbūt irgi šviečia visą dieną, bet tiksliai nepamenu, nes buvo tamsu pačiame viduryje, gal perdegė arba natūraliai diena gana šviesu. Naujausiame tunelyje ties Gariūnais apšviesta visą dieną ir nuolatiniu veikimu. Įdomu, kaip po magistrale į Kauną ties Vilniaus riboženkliu.

    Komentuoti:

Working...
X