Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Būtent šitoje vietoje tikrai nesinaudoja. Kaip ir kitur nepamanu, kad būčiau matęs. Yra tokių vietų, kur perėjomis galima laikyti visokius tiltelius ir walkways su eskalatoriais, bet niekur nėra taip, kad reiktų žmogui lipti laiptais į kažkokį rūsį ir juo eiti į kitą gatvės pusę, kaip mūsų Panoramos ar Konstitucijos prospekto požeminės "perėjos".
    Perėjimas Stokholme iš tramvajaus galinės stotelės į didelę traukinių stotį. Laiptukai ir liftukas. Jei sugadina chuliganai liftuką, lieka tik laiptukai.

    https://goo.gl/maps/fNJs7SHds3hzAvAS7

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Naudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.
    Būtent šitoje vietoje tikrai nesinaudoja. Kaip ir kitur nepamanu, kad būčiau matęs. Yra tokių vietų, kur perėjomis galima laikyti visokius tiltelius ir walkways su eskalatoriais, bet niekur nėra taip, kad reiktų žmogui lipti laiptais į kažkokį rūsį ir juo eiti į kitą gatvės pusę, kaip mūsų Panoramos ar Konstitucijos prospekto požeminės "perėjos".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Naudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.
    Nesinaudoja gatvės perėjimui. Kam lįst į metro labirintus jei pėstiesiems raudona trumpiau nei žalia? Nespėsi laiptais nusileist kol šviesoforas pasikeis. Labai pažįstama vieta, kurį laiką netoli gyvenau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Reik atsižvelgti į:
    1. Gyventojų tankį. Tų žmonių Tokijuje ar Niujorke visada daug.
    2. Nuosavo ir nuomojamo būsto santykį. T.y. Tokijo gyventojas pakeitė darbą - jis persinuomoja būstą prie naujo darbo. Tai leidžia pėškom vaikščioti visą gyvenimą.

    Bendras planas nustato 3 skirtingo lygio perėjas Konstitucijos pr. Tai taip ir turi būti.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet jų niekas nenaudoja pereit gatvę. Jei prieini kaip tik kai šviesoforas sustabdo pėsčiųjų perėją praleist mašinas - lengviau ir greičiau palaukt.

    Geresnių perliukų yra už kokių 500m. Kur gatvės lygio perėjų nėra ir vienintelis būdas pereit prospektą - pėsčiųjų tiltukai, ant kurių reikia užlipt stačiais laiptais. Be jokių liftų Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus.
    Naudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Šioje nuotruakoje matosi net dvi požeminės perėjos (su metro) ^^
    Bet jų niekas nenaudoja pereit gatvę. Jei prieini kaip tik kai šviesoforas sustabdo pėsčiųjų perėją praleist mašinas - lengviau ir greičiau palaukt.

    Geresnių perliukų yra už kokių 500m. Kur gatvės lygio perėjų nėra ir vienintelis būdas pereit prospektą - pėsčiųjų tiltukai, ant kurių reikia užlipt stačiais laiptais. Be jokių liftų Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:

    Šioje nuotruakoje matosi net dvi požeminės perėjos (su metro) ^^

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:

    GV/Ukmergės/Konstitucijos/Narbuto mazgas užmiesčio autostrados palyginus su eismu šitoje perėjoje. Pas mus atitikmuo kaip nuotraukoje būtų Gedimino/Jogailos/Vilniaus sankryža. Kuri ir dabar atrodo taip pat tik kitais masteliais.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė, nes saugu ir patogu. Miestas privalo prižiūrėti tinkamai.
    Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pozemines perejos aisku savaime nera blogis, bet tik tuo atveju kai jos atitinka kelis kriterijus:
    1. Ja galima pravaziuoti nenulipant nuo dviracio, t.y. butu adekvatus nuolydziai sonuose vietoj liftu.
    2. Ji turi buti plati, kad vizualiai butu panasesne i tilta o ne vamzdi. Dar artejant prie jos turi matytis sviesa kitame jos gale, t.y. nusileisti turi ne i kazkoki pozemi o labiau tiesiog eiti po tiltu.

    Tuomet jos bus mazdaug adekvacios ir ne atgrasios. Bet net ir siuo atveju bus maloniau buti virs jos o ne jos viduje, nes bus ispaisytos sienos ir primyzta kampuose, todel eidamas pesciomis vistiek jausies antrarusis eismo dalyvis, ko mieste neturi buti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Bet ji ten yra tik tam kad nebūtų perėjų prie žiedo, kurios trukdytų pralaidumui. jeigu jos ten būtų tai nereiktų laukti prie šviesoforo arba vargti su laiptais/neveikiančiu liftu tiems kuriems tai yra vargas.
    Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė, nes saugu ir patogu. Miestas privalo prižiūrėti tinkamai.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Negalima sakyti, kad visos požeminės perėjos blogos, pvz. pats bėgiojant naudoju esančių ties K29, nereikia be reikalo laukti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamųjų dujų, kurių prie Konstitucijos pr. labai daug.
    Bet ji ten yra tik tam kad nebūtų perėjų prie žiedo, kurios trukdytų pralaidumui. jeigu jos ten būtų tai nereiktų laukti prie šviesoforo arba vargti su laiptais/neveikiančiu liftu tiems kuriems tai yra vargas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Yra tokie planai. Ne palmes, o kažką tinkamesnio mūsų klimatui. Ir nesu tikras dėl "netrukus". Bet pokyčiai akivaizdžiai pribrendo, nes ta gatvė, kokia yra dabar, likti tokia negalės. Nekalbant apie iššvaistytus pinigus poženminių "perėjų" statybai, kurių jau nesusigražinsim ir tų perėjų niekam nebepritaikysim.
    Negalima sakyti, kad visos požeminės perėjos blogos, pvz. pats bėgiojant naudoju esančių ties K29, nereikia be reikalo laukti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamųjų dujų, kurių prie Konstitucijos pr. labai daug.

    Komentuoti:


  • MantasMa
    replied
    Taip, Žvalgų/Trinapolio tikrai savivaldybei atsibodo atmazkes rašinėti ir nusprendė perėją padaryti.

    Atsakingas padalinys

    Eismo organizavimo skyrius

    Atsakymas (2021-07-22 08:05:19)

    Informuojame, kad pėsčiųjų perėjos įrengiamos kompleksiškai su nurodomaisiais kelio ženklais Nr. 533 „Pėsčiųjų perėja“, Nr. 534 „Pėsčiųjų perėja“, važiuojamosios dalies horizontaliu ženklinimu 1.13.1 „Zebras“, saugumo salelėmis, kryptiniu apšvietimu, šaligatviais ir kitomis techninėmis eismo reguliavimo priemonėmis, vadovaujantis Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių, Kelių eismo taisyklių reikalavimais ir kitais teisės aktais. Pranešame, kad šiais metais atsižvelgiant į skiriamą finansavimą ir pėsčiųjų perėjų įrengimo Vilniaus miesto gatvėse planus, yra numatyta pėsčiųjų perėja Žvalgų gatvėje ties Trinapolio gatve. Dėkojame Jums už informaciją.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied

    Trinapolio g. panasu bus daromas saligatvis is abieju pusiu (vienoj vystytojas yra padares).
    Gal ta progra padarys ir pereja per Zvalgu g., nes buvo nemazai prasymu (o ir siaurina Zvalgu g. ties ta vieta).
    Click image for larger version  Name:	1629963944732.jpg Views:	176 Size:	1,18 MB ID:	1907786

    Daroma pereja ir saligatvio gabaliukas ties Kolektyvo ir J. Kazlausko g.

    Click image for larger version  Name:	image_113916.jpg Views:	179 Size:	1,18 MB ID:	1908256Click image for larger version  Name:	image_113917.jpg Views:	179 Size:	1,57 MB ID:	1908257Click image for larger version  Name:	image_113918.jpg Views:	179 Size:	1,65 MB ID:	1908258
    Paskutinis taisė Romas; 2021.08.28, 13:21. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai"

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Realiai jiems nera skirtumo ka i ka keisti, svarbu kazkokius zenklus keisti kad 2 imonems eitu uzsakymai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Puikios naujienos, kad pagaliau naikina šitas nesąmones, bet grįžtant prie jau seniai kilusių klausimų: kam reikėjo visos šitos "Rusijos/Baltarusijos" ir ar bus atsakingų už miesto pinigų beprsmišką švaistymą?
    Visada ras formalų pasiteisinimą įformintą kažkur rekomendacijose kažkieno įsakymu. O juo labiau geltoniems skydams, kurių paskirtis ir yra laikina.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Puikios naujienos, kad pagaliau naikina šitas nesąmones, bet grįžtant prie jau seniai kilusių klausimų: kam reikėjo visos šitos "Rusijos/Baltarusijos" ir ar bus atsakingų už miesto pinigų beprsmišką švaistymą?

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Skydus Gynėjù/Tumėno g. pakeitė per dvi dienas po raporto:

    Click image for larger version

Name:	559CC058-3CD7-43B7-ABC4-975FEFF20F48.jpeg
Views:	856
Size:	1,05 MB
ID:	1905870 Click image for larger version

Name:	208E79C4-D16B-419F-BA7D-7CE20C55935E.jpeg
Views:	839
Size:	1,09 MB
ID:	1905871

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Dzūkų ir Panevėžio gavių sankryžoje Naujininkuose neliko salotinių ženklų irgi, taip pat nuimtos visos tvorelės.

    Daug kartų pats rašiau skundus tai vietai, bet visalaiką buvo neigiami atsakymai, teigiant, kad "saugumas". Dabar paemė ir padarė tiesiog, kaip čia taip

    Komentuoti:

Working...
X