Aš tik norėčiau vertinti Maskvos požeminių perėjų padusus dviračiams. Man labai patinka pandusai iš 1905 metų revoliucijos aikštės, pandusai apie 6 metrų pločio tiesūs, jais labai smagu pralėkti dviračiu, vienintelis trūkumas, kad nėra jokio žymėjimo nei pėstiesiems nei dviratininkams, todėl piko valandom būna sumaišties. Kiek prasčiau vertinu Tverės prospekto (centrinė miesto gatvė, 8 eilių) požeminių perėjų pandusus, nes jie siauri apie 2 metrų pločio ir turi vieną apsisukimą. Ten laiptai išeina viena gatvės kryptim, o pandusas kita, bet gana dažnai pėstieji irgi renkasi pandusą, o ne laiptus. Sadovoje kalco yra žiedinė gatvė aplink centrą, jos ilgis apie 16 km, šaligatviai iš granito plokščių sudėtų gana lygiai, plotis apie 10 metrų, važiuoti patogu, bet ir čia nėra atskirimo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų zonos. Tarp kitko dabar jau svarsto visą šitą žiedu apjuostą centrą padaryti nepravažiuojamu automobiliams, tik gal elektrinius įleis na ir žinoma dviračius bei paspirtukus.
Atvirai šnekant tokiam mažam mieste kaip Vilnius kai važiuoju dviračiu ir matau dideles eiles sėdinčių po vieną automobiliuose, susinervinusių, nes kažkas užlindo, ar neparodė posūkio ir gadinančių orą (degina dyzelį) prie kiekvieno šviesoforo, tai nevalingai imu juoktis. Kartais man atrodo, kad jie yra vedini kažkokio komplekso. Man smagu, kad esu grynam ore ir dar sportuoju nemokamai. Todėl man būtų smagu iš Gedimino pr. per baltąjį tiltą ir po Konstitucijos prospektu pravažiuoti be trukdžių iki Žalgirio gatvės. Ar manote, kad aš užsimaniau per didelės prabangos? Gal ir esu išpuikęs, bet bėgelių nepripažįstu. Man atrodo, kad ir mažvaikių vežimėlius jais vežti gan pavojinga, ar tik tai ne praeities reliktas, kurio jau niekas nenaudoja?
					Atvirai šnekant tokiam mažam mieste kaip Vilnius kai važiuoju dviračiu ir matau dideles eiles sėdinčių po vieną automobiliuose, susinervinusių, nes kažkas užlindo, ar neparodė posūkio ir gadinančių orą (degina dyzelį) prie kiekvieno šviesoforo, tai nevalingai imu juoktis. Kartais man atrodo, kad jie yra vedini kažkokio komplekso. Man smagu, kad esu grynam ore ir dar sportuoju nemokamai. Todėl man būtų smagu iš Gedimino pr. per baltąjį tiltą ir po Konstitucijos prospektu pravažiuoti be trukdžių iki Žalgirio gatvės. Ar manote, kad aš užsimaniau per didelės prabangos? Gal ir esu išpuikęs, bet bėgelių nepripažįstu. Man atrodo, kad ir mažvaikių vežimėlius jais vežti gan pavojinga, ar tik tai ne praeities reliktas, kurio jau niekas nenaudoja?






 Kitoje pusėje neįtikėtinai daug vietos, tiek tolyn į šiaurę, tiek į abu šonus lygiagrečiai prospektui. Ten net nereiktų jokių pandusų. Lengvus nuvažiavimus iš tolo būtų galima daryt, o vykstantiems lygiagrečiai prospektu nuo vieno galo iki kito, tai tektų daryti dubliuojantį dvirtakį, kad išlikgų taip pat lygu, kaip yra dabar. Vienintėlis minusas, kad važiuojant Šnipiškių link, prieš akis matytųsi aklina siena, nes nuvažiavimai iškarto užsisuktų į abejas puses. Už sienos būtų esamas šaligatvis su pradubliuotu dvirtakiu (minantiems lygiagrečiai viso prospekto). Didelis pliusas, kad atviroji tunelio pusė išeina į pietus, tai gauna dar papildomai saulės. Vakarop, jau NDG, turbūt, užstoja.
 Kitoje pusėje neįtikėtinai daug vietos, tiek tolyn į šiaurę, tiek į abu šonus lygiagrečiai prospektui. Ten net nereiktų jokių pandusų. Lengvus nuvažiavimus iš tolo būtų galima daryt, o vykstantiems lygiagrečiai prospektu nuo vieno galo iki kito, tai tektų daryti dubliuojantį dvirtakį, kad išlikgų taip pat lygu, kaip yra dabar. Vienintėlis minusas, kad važiuojant Šnipiškių link, prieš akis matytųsi aklina siena, nes nuvažiavimai iškarto užsisuktų į abejas puses. Už sienos būtų esamas šaligatvis su pradubliuotu dvirtakiu (minantiems lygiagrečiai viso prospekto). Didelis pliusas, kad atviroji tunelio pusė išeina į pietus, tai gauna dar papildomai saulės. Vakarop, jau NDG, turbūt, užstoja. 
							
						

 
							
						
Comment