Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė, nes saugu ir patogu. Miestas privalo prižiūrėti tinkamai.Parašė themanual Rodyti pranešimą
 Bet ji ten yra tik tam kad nebūtų perėjų prie žiedo, kurios trukdytų pralaidumui. jeigu jos ten būtų tai nereiktų laukti prie šviesoforo arba vargti su laiptais/neveikiančiu liftu tiems kuriems tai yra vargas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pozemines perejos aisku savaime nera blogis, bet tik tuo atveju kai jos atitinka kelis kriterijus:
 1. Ja galima pravaziuoti nenulipant nuo dviracio, t.y. butu adekvatus nuolydziai sonuose vietoj liftu.
 2. Ji turi buti plati, kad vizualiai butu panasesne i tilta o ne vamzdi. Dar artejant prie jos turi matytis sviesa kitame jos gale, t.y. nusileisti turi ne i kazkoki pozemi o labiau tiesiog eiti po tiltu.
 
 Tuomet jos bus mazdaug adekvacios ir ne atgrasios. Bet net ir siuo atveju bus maloniau buti virs jos o ne jos viduje, nes bus ispaisytos sienos ir primyzta kampuose, todel eidamas pesciomis vistiek jausies antrarusis eismo dalyvis, ko mieste neturi buti.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė, nes saugu ir patogu. Miestas privalo prižiūrėti tinkamai.
 
   
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 GV/Ukmergės/Konstitucijos/Narbuto mazgas užmiesčio autostrados palyginus su eismu šitoje perėjoje. Pas mus atitikmuo kaip nuotraukoje būtų Gedimino/Jogailos/Vilniaus sankryža. Kuri ir dabar atrodo taip pat tik kitais masteliais.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:
 
  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šioje nuotruakoje matosi net dvi požeminės perėjos (su metro) ^^Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:
 
  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet jų niekas nenaudoja pereit gatvę. Jei prieini kaip tik kai šviesoforas sustabdo pėsčiųjų perėją praleist mašinas - lengviau ir greičiau palaukt.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Šioje nuotruakoje matosi net dvi požeminės perėjos (su metro) ^^
 
 Geresnių perliukų yra už kokių 500m. Kur gatvės lygio perėjų nėra ir vienintelis būdas pereit prospektą - pėsčiųjų tiltukai, ant kurių reikia užlipt stačiais laiptais. Be jokių liftų Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus. Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Bet jų niekas nenaudoja pereit gatvę. Jei prieini kaip tik kai šviesoforas sustabdo pėsčiųjų perėją praleist mašinas - lengviau ir greičiau palaukt.
 
 Geresnių perliukų yra už kokių 500m. Kur gatvės lygio perėjų nėra ir vienintelis būdas pereit prospektą - pėsčiųjų tiltukai, ant kurių reikia užlipt stačiais laiptais. Be jokių liftų Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus. Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reik atsižvelgti į:- Gyventojų tankį. Tų žmonių Tokijuje ar Niujorke visada daug.
- Nuosavo ir nuomojamo būsto santykį. T.y. Tokijo gyventojas pakeitė darbą - jis persinuomoja būstą prie naujo darbo. Tai leidžia pėškom vaikščioti visą gyvenimą.
 
 Bendras planas nustato 3 skirtingo lygio perėjas Konstitucijos pr. Tai taip ir turi būti.
 
 https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesinaudoja gatvės perėjimui. Kam lįst į metro labirintus jei pėstiesiems raudona trumpiau nei žalia? Nespėsi laiptais nusileist kol šviesoforas pasikeis. Labai pažįstama vieta, kurį laiką netoli gyvenau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNaudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent šitoje vietoje tikrai nesinaudoja. Kaip ir kitur nepamanu, kad būčiau matęs. Yra tokių vietų, kur perėjomis galima laikyti visokius tiltelius ir walkways su eskalatoriais, bet niekur nėra taip, kad reiktų žmogui lipti laiptais į kažkokį rūsį ir juo eiti į kitą gatvės pusę, kaip mūsų Panoramos ar Konstitucijos prospekto požeminės "perėjos".Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNaudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Perėjimas Stokholme iš tramvajaus galinės stotelės į didelę traukinių stotį. Laiptukai ir liftukas. Jei sugadina chuliganai liftuką, lieka tik laiptukai.Parašė John Rodyti pranešimą
 Būtent šitoje vietoje tikrai nesinaudoja. Kaip ir kitur nepamanu, kad būčiau matęs. Yra tokių vietų, kur perėjomis galima laikyti visokius tiltelius ir walkways su eskalatoriais, bet niekur nėra taip, kad reiktų žmogui lipti laiptais į kažkokį rūsį ir juo eiti į kitą gatvės pusę, kaip mūsų Panoramos ar Konstitucijos prospekto požeminės "perėjos".
 
 https://goo.gl/maps/fNJs7SHds3hzAvAS7
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip tai ten toliau yra ir šaligatvio lygyje išėjimas. Bet jei kiekviena požeminė perėja turėtų normalius liftus, kaip Stokholme, sakyčiau tiek jau to.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 Perėjimas Stokholme iš tramvajaus galinės stotelės į didelę traukinių stotį. Laiptukai ir liftukas. Jei sugadina chuliganai liftuką, lieka tik laiptukai.
 
 https://goo.gl/maps/fNJs7SHds3hzAvAS7
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai gera pastaba.Parašė John Rodyti pranešimą
 Šiaip tai ten toliau yra ir šaligatvio lygyje išėjimas. Bet jei kiekviena požeminė perėja turėtų normalius liftus, kaip Stokholme, sakyčiau tiek jau to.
 
 Pridėčiau, kad keleiviai nukreipiami į tunelį po gatve/žiedu. Nėra "atviro oro" praėjimo į stotį (kitą gatvės pusę).
 
 https://goo.gl/maps/xZCFY5TppEAdwtVB9
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gerai jeigu ten taip sutvarkyta, bet čia labiau išimtis nei dažnas pavyzdys net Tokijuje.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Nesinaudoja gatvės perėjimui. Kam lįst į metro labirintus jei pėstiesiems raudona trumpiau nei žalia? Nespėsi laiptais nusileist kol šviesoforas pasikeis. Labai pažįstama vieta, kurį laiką netoli gyvenau.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokijuje kaip taisyklė yra labai pėstiesiems draugiški kvartalai aplink pagrindines traukinių/metro stotis ir visiškai atvirkštinė situacija tarp jų. Tiesiog net ir su tokiu gyventojų tankiu ir mažu automobilizmu daug pėsčiųjų eismo yra toli gražu ne visame mieste.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Gerai jeigu ten taip sutvarkyta, bet čia labiau išimtis nei dažnas pavyzdys net Tokijuje.
 
 Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokijuje turbūt padeda ir tai kad negali auto registruoti neturint parkavimo vietos ir tai naturaliai sumažina automobilizmą?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Tokijuje kaip taisyklė yra labai pėstiesiems draugiški kvartalai aplink pagrindines traukinių/metro stotis ir visiškai atvirkštinė situacija tarp jų. Tiesiog net ir su tokiu gyventojų tankiu ir mažu automobilizmu daug pėsčiųjų eismo yra toli gražu ne visame mieste.
 
 Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turėti parkavimo vietą nesudėtinga ir kaina nėra labai labai baisi palyginus su algom. Tiesiog yra labai pigus ir kokybiškas susisiekimais metro/traukiniais. Taksi irgi gan pigūs ir kokybiški. Darbo ritmas ir laisvalaikio užsiėmimai taip pat nedidina automobilio poreikio. Jau ntoji nuo žagrės urbanizuota karta, tad nelabai yra įpročio savaitgaliui važiuot į kaimą ir parsivežt bulviųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTokijuje turbūt padeda ir tai kad negali auto registruoti neturint parkavimo vietos ir tai naturaliai sumažina automobilizmą? Tiesa, kas dažnai važiuoja į užmiestį pramogauti - be automobilio sunku, nes traukiniuose labai nepatogu vežtis slides, dviračius ir t.t. Tada arba perkama mašina savaitgaliams, arba ieškoma draugų su mašina, arba nuoma. Bet sako geru oru savaitgalį išsinuomot mašiną su dviračių laikikliais yra ką veikt... Tiesa, kas dažnai važiuoja į užmiestį pramogauti - be automobilio sunku, nes traukiniuose labai nepatogu vežtis slides, dviračius ir t.t. Tada arba perkama mašina savaitgaliams, arba ieškoma draugų su mašina, arba nuoma. Bet sako geru oru savaitgalį išsinuomot mašiną su dviračių laikikliais yra ką veikt...
 
 Priemiesčiuose irgi eina kotedžingas ir šeimos su vaikais nespjauna į automobilio turėjimą. Jei dirba ne centriniuose rajonuose tai ir į darbą su mašina nuvažiuoja sprendžiant pagal parkingus.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	




Comment