Koks mentalitetas sėdint mašinoje, toks ir dviračių takuose :/
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie perėjas nekalbėjau, nes nežinau NEI VIENO Lietuvoje esančio dviračių tako, kuriame PPOT 16 rekomenduotų įrengti nereguliuojamą perėją – visur dviračių srautai mažesni, nei 700, tad juos kirsti nekyla jokių problemų ir be pažymėtų perėjų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Turite omenyje kad dviratininkas turi įsitikinti, kad pėstysis nekerta tako perėjoje ir nereikia prilėtinti. Nes pėstysis turi prioritetą kirsti dviračių kelią taip pat kaip ir automobilių kelią.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jos įrenginėti ir nereikia, jos susidaro natūraliai ten kur kertasi pėsčiųjų ir dviratininkų takai. Pvz einant baltuoju tiltu per upės gatvę yra einama perėja kuri kerta ir dviračių taką. Ten yra pėsčiųjų pirmenybė.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
 Apie perėjas nekalbėjau, nes nežinau NEI VIENO Lietuvoje esančio dviračių tako, kuriame PPOT 16 rekomenduotų įrengti nereguliuojamą perėją – visur dviračių srautai mažesni, nei 700, tad juos kirsti nekyla jokių problemų ir be pažymėtų perėjų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tavo akys ar bet koks kitas anecdotal evidence darant tokius teiginius nėra legit šaltinis. Statistiką į trasą, prašyčiau.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
 Mano akyse ne kartą yra kliudę pėsčiąjį ir nuolatos vyksta arba dviračio staigus stabdymas, arba pėsčiojo sustingimas iš išgąsčio užlipus ant judraus dvirtakio. Yra buvę ir keli teisminiai ginčai, kai partrenkiamas pėstysis dviračių take. Dar nėra susiformavę pesčiojo įpročiai apsidairyti kertant dviračių taką ir nėra tam jokios prevencijos. Pakankamai pavojinga vieta yra Žvėryne, kur dviratininkai "skrenda", o kėgliukai nelabai įgudę dairytis.
 
 
 
 
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pradėti matyt reiktų nuo to, kad konkrečiai toje vietoje išvis nėra dviračių tako ir pėstieji visais atvejais visada ir prieš viską ten turi pirmenybę. Bent jau pagal KET raidę.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Jos įrenginėti ir nereikia, jos susidaro natūraliai ten kur kertasi pėsčiųjų ir dviratininkų takai. Pvz einant baltuoju tiltu per upės gatvę yra einama perėja kuri kerta ir dviračių taką. Ten yra pėsčiųjų pirmenybė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau kaip čia įžvelgi, kad dviračių tako nėra. Visa aplinka indikuoja, kad tas raudonas asfaltas yra laikytinas važiuojamąja kelio dalimi ir perėjos per jį nėra.Parašė John Rodyti pranešimą
 Pradėti matyt reiktų nuo to, kad konkrečiai toje vietoje išvis nėra dviračių tako ir pėstieji visais atvejais visada ir prieš viską ten turi pirmenybę. Bent jau pagal KET raidę.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten yra pėsčiųjų ir dviračių takas, o ne dviračių takasParašė KEdas Rodyti pranešimąNežinau kaip čia įžvelgi, kad dviračių tako nėra. Visa aplinka indikuoja, kad tas raudonas asfaltas yra laikytinas važiuojamąja kelio dalimi ir perėjos per jį nėra. Paskutinis taisė John; 2023.05.21, 01:14. Paskutinis taisė John; 2023.05.21, 01:14.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tikrai? Nes KEdo įkeltoje foto matosi ženklas ant stulpo, kuris nurodo kaip ir atskirus pėsčiųjų ir dviračių takus. Analogiškas ženklas matosi ir toliau Upės g.:
 
 https://www.google.com/maps/@54.6939...7i13312!8i6656
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matai, ten pagal KET ar ženkle atskirta linija ar ne, abiejų ženklų pavadinimas identiškas ir teoriškai galioja tos bendros taisyklės, palankesnės pėsčiajam. Protingumo priterijus, kuriuo irgi turi vadovautis teisėsauga įvykus įvykiui, turėtų traktuoti raudoną asfaltą, kaip atskirą dviračių taką, bet KET šiuo atveju yra nesutvarkytas.
 
 Tai laimės dalykas, kaip pasisuks teisiniai reikalai. Dviratininkų subines saugo tik dviračių simbolis be pėsčiųjų (nepriklausomai ar yra ištisinė ženkle).♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Oj oj, reikia ir tau pasikartoti KETParašė Creatium Rodyti pranešimąAr tikrai? Nes KEdo įkeltoje foto matosi ženklas ant stulpo, kuris nurodo kaip ir atskirus pėsčiųjų ir dviračių takus. Analogiškas ženklas matosi ir toliau Upės g.:
 
 https://www.google.com/maps/@54.6939...7i13312!8i6656  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip pėsčiasis turi nustatyti koks tai takas? Paėjėti iki tako pradžią rodančio ženklo ar pakanka pažiūrėti po kojomis?Parašė John Rodyti pranešimą
 Ten yra pėsčiųjų ir dviračių takas, o ne dviračių takas 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš šiaip pilnai sutinku, kad su ženklinimu ten nesąmonė ir kad apskritai toks dalykas kaip "pėsčiųjų ir dviračių takas" ten neturėtų būti naudojamas, bet tik konstatuoju, kad pagal KET pėstieji ten visur ir visais atvejais turi pirmenybę.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
 O kaip pėsčiasis turi nustatyti koks tai takas? Paėjėti iki tako pradžią rodančio ženklo ar pakanka pažiūrėti po kojomis?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ten pedegoninio ziede ir išvažiavime link panoramos (kur nusukimas i degalinę) neblogai paskraidydavo, padriftindavo bachurai, tai suprantama kad pyksta.Parašė John Rodyti pranešimąBeje, nežinau, ar matėt, bet FB grupėse marozai jau pradeda bambėti dėl Pedagoginio žiedo salelių pėstiesiems. Kalba apie "kamščius" ir kaip dabar nebebus įmanoma pravažiuoti. Žiūrėsim, kaip Benkunskas reaguos.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pyksta ir Transervio vairuotojai, kad tipo nebepravaziuoja:
 
 https://www.facebook.com/groups/1281...3274261260681/Noriu pasidalinti informacija, šį kartą tai pagalbos šauksmas apie nesibaigianĉias problemas Vilniaus miesto keliuose. Viešojo transporto vairuotojams kiekvienas išvažiavimas į miestą yra nesibaigianti kančia. Bet turime įvertinti tai, kad vairuotojai veža žmones: vaikus, moksleivius, senolius, dirbančius bei neįgaliuosius. Žmogaus gyvybė yra neįkainojama, viešojo transporto vairuotojai yra atsakingi žmonės ir savo darbą vykdo pareigingai. Bet.... Nesibaigiantis gatvių siaurinimas trukdo vairuotojams. Kyla pagrįstas klausimas: kada pagaliau Savivaldybė nustos siaurinti kelius ar jie dirba ne viešo intereso užtikrinimui? Jau darosi ne junkinga, bet pavojinga. Išvažiavime iš geležinio vilko žiedo link Panoramos neįmanoma padaryti posūkio, braižomas viešasis transportas į kelio atitvarus. Chebryte, laikas prasiblaivyti, gana daryti viešajam transportui nepatogumus. Mes, 4G vairuotojai, esame priversti gadinti autobusus, nuplėšome durų apsaugos gumas, apibraižome šoninius autobusų sparnus, nes autobusas 18,5 metrų - netelpa siaurame kelyje. Gatvės ,,darkytojai " penktadienį po ale darbų paliko susiaurintą gatvę, sugadinome transporto priemones, autobusus. Jeigu mūsų įmonė UAB ,, Transrevis " sugalvos išskaičiuoti iš mūsų - vairuotojų žalą, mes kelių darkytojus būsime priversti paduoti į teismą.
 Kaip supratau pasukus į minėta gatvę manau bus daroma salelė. Tai bus didžiausia kvailystė. Tada mes, 4G vairuotojai, būsime priversti su autobusais blokuoti visą gatvę. Padės ir VVT vairuotojai.
 Vilniaus miesto savivaldybės klerkai, atsipeikėkite, nustokite kenkti miestui ir jo žmonėms!
 
 Benkunskas apie ta vieta sake kad saleles ten reikalingos, jos bus. Bet jauciu jei bus daug šurmulio, isikis ir cia ir lazdeles mostu viska atsuks atgal. Ir turiu as toki itarima, kad kelininkai specialiai uztempia darbus, kad butent taip ir butu. Tikriausiai aisku ne tie darbuotojai, kurie pjausto bortus, bet tie kurie skirsto pinigus. Nes neturiu jokio kito paaiškinimo kam darbai kuriuos galima padaryti per kelias dienas yra daromi menesiais. Jie nuskuto asfalta aisku daugiau nei bus tos saleles plotis, paskui pridejo dar sonuose stulpeliu. Vaziuojamoji dalis sumažėjo dar bent trecdaliu, naturalu kad ten niekas normaliai nebepravaziuoja remonto metu. Ir tas bardakas stovi jau menesi. Tai kazkam tai matyt naudinga.
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku kelininkams giliai dzin tie politiniai ar urbanistiniai klausimai. Jie planuoja darbus optimizuodami kaštus ir tiek. Gi nevežiosi technikos pirmyn atgal į objektą, kad padaryti po trumpą darbų atkarpėlę, taip vien vežiojimas kainuos brangiau už darbus. O būna nufrezavus atsidengia kokie nenumatyti nukrypimai, tai dar ir projektų korekcijas tenka užkurti. O laikas slenka dar lėčiau, kai lauki finišoParašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIr turiu as toki itarima, kad kelininkai specialiai uztempia darbus, kad butent taip ir butu. Tikriausiai aisku ne tie darbuotojai, kurie pjausto bortus, bet tie kurie skirsto pinigus. Nes neturiu jokio kito paaiškinimo kam darbai kuriuos galima padaryti per kelias dienas yra daromi menesiais. Jie nuskuto asfalta aisku daugiau nei bus tos saleles plotis, paskui pridejo dar sonuose stulpeliu. Vaziuojamoji dalis sumažėjo dar bent trecdaliu, naturalu kad ten niekas normaliai nebepravaziuoja remonto metu. Ir tas bardakas stovi jau menesi. Tai kazkam tai matyt naudinga.
 P.S. beje bortus jau stato ir aišku stato daug toliau nei duobės kraštas, tai viskas telpa. Bet darbų metu vieną juostą uždarė, tai visvien skalambyja, kad kamščiai atsiaurinkit atgalPaskutinis taisė Ginthus; 2023.06.05, 14:37.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei vieno purvyno nepakanka, VMS ateis jums į pagalbą. Ozo g. šviesoforinėje perėjoje/dviračių pervažoje VMS įrengė net DU purvynus! Maloniai kviečiame klampoti po purvą ir dulkes, nes why the fuck not!
 
  
 
  
 
 Per tvarkaumiesta.lt atrašė, kad bus sutvarkyta "užpilant gruntu". VMS paskutiniu metu varo geriau, nei Kafka su savo atsakymais į problemų registravimą. Nu ta prasme ant kiek nupušusiems reikia būti, kad purvyno problemą spręsti jį užpilant... purvu. I mean come the fuck on! 
 
   
 - 10 patinka
 Comment








Comment