Parašė ttttt
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesuprantu, kodėl visi ženklai sukabinti ant papaildomų gembių. Toks sprendimas būtų logiškas, jei nuo važiuojamosios dalies iki ženklo krašto nebūtų išlaikytas reikalaujamas 2 m atstumas. Iš nuotraukos matosi, kad nėra tokie platūs šaligatviai,jog reikėtų, juos papildomai pritraukti prie gatvės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostosParašė Riedis Rodyti pranešimąĮkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
 Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
 
 Paskutinis taisė Romas; 2022.01.15, 13:29.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į akropolį skubėdami ir ne tiek pereinaParašė molis666 Rodyti pranešimąPėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau gal ketvirtą kartą nulaužtas ženklas pėsčiųjų perėjoje I. Šimulionio gatvėje.
 
 
 
 Kaip tik prieš tai dėl šitos problemos buvau gavęs atsakymą:
 
 "Laba diena,
 Informuojame, kad I. Šimulionio g. važiuojamosios dalies ribas bei eismo tvarką nurodo horizontalusis ženklinimas, kelio ženklai ir kt. Papildomų priemonių taikyti nenumatoma. Primename, kad eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių (KET 4, 9 p.)."
 
 Matyt, pigiau yra nuolat tvarkyti šitą ženklą nei normaliai sutvarkyti tą vietą.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu kad ne, vietoj perėjos dabar turi laiptus ir tiltą kuris žiema tampa čiuožykla, o gatvę kirsti su kokiu dviračiu išvis tampa problema.Parašė digital Rodyti pranešimąNetiesa, pėstiesiems ir VT vartotojams pagerėjo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu kad taip, jau ne kartą aiškinau. Kirtus gatvę vis tiek reikės lipti laiptais - tai koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku? O dabar kirsti gatvės pastoviai dairantis, kad neužmuštų (ten ne vienas žuvęs) nebereikia - vieni pliusai visiems.
 
 Edit: plius neįgalieji dabar gali naudotis, anksčiau negalėjo.Paskutinis taisė digital; 2022.01.17, 14:10.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai ignoruoji visus minusus palieka vieni pliusai.Parašė digital Rodyti pranešimąNu kad taip, jau ne kartą aiškinau. Kirtus gatvę vis tiek reikės lipti laiptais. O dabar kirsti gatvės pastoviai dairantis, kad neužmuštų (ten ne vienas žuvęs) nebereikia - vieni pliusai visiems.
 
 Taip, dabar automobiliams nebereikės dairytis pėsčiųjų - pliusas. Dabar pėstiesiems reikės likti laiptais, žiema čiuožinėti vieaduku ir ratuotas tai gali net nebandyti kristi gatvės ir geriau važiuoti toliau iki perėjos arba sietyno šveisaforo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar kartą - laiptais lipti reikia bet kokiu atveju, ar čia turite omenyje tuos 2 žmones per dieną, kurie atvažiuoja VT iš Žvėryno, pereina į kitą pusę ir vėl važiuoja VT į Žvėryną? Taip, pablogėjo tik šitiems, daugiau visiems pagerėjo (t.y. 99.999% žmonių). Dviratininkams irgi žymiai pagerėjo, nes anksčiau reikėjo leistis laiptais, vestis dviratį per perėją, ir vėl kilti laiptais, dabar užtenka pravažiuoti viaduku (nu galima persivesti, jei jau ten taip baisiai slidu).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na matyt tie kurie atvažiuoja iš kokios panoramos ir persėda važiuoti į centrą taip pat telpa į 2 žmones. Taip pat visi tie pėstieji einantys abiejose gatvės pusėse irgi yra tik miražas ir iš tikro ten tik 2 per dieną būna. Dviratininkų ar paspirktukų išvis narbuto gatvėje niekas nenaudoja.Parašė digital Rodyti pranešimąDar kartą - laiptais lipti reikia bet kokiu atveju, ar čia turite omenyje tuos 2 žmones per dieną, kurie atvažiuoja VT iš Žvėryno, pereina į kitą pusę ir vėl važiuoja VT į Žvėryną? Taip, pablogėjo tik šitiems, daugiau visiems pagerėjo (t.y. 99.999% žmonių). Dviratininkams irgi žymiai pagerėjo, nes anksčiau reikėjo leistis laiptais, vestis dviratį per perėją, ir vėl kilti laiptais, dabar užtenka pravažiuoti viaduku (nu galima persivesti, jei jau ten taip baisiai slidu).
 
 Čia greičiau tie kurie eina tik iš vieno rajono i kitą nenaudodami narbuto gatvės yra tiek 2 žmonės kuriems pagerėjo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, tokių nykstamai mažas kiekis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa matyt tie kurie atvažiuoja iš kokios panoramos ir persėda važiuoti į centrą taip pat telpa į 2 žmones.
 Ne, tokių daugiau, bet, kaip jau rašiau - koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku?Taip pat visi tie pėstieji einantys abiejose gatvės pusėse irgi yra tik miražas ir iš tikro ten tik 2 per dieną būna.
 O kas jiems kitaip? Tas pats kas sakiniu aukščiau.Dviratininkų ar paspirktukų išvis narbuto gatvėje niekas nenaudoja.
 Ne, pagerėjo absoliučiai daugumai. Pabandykit tiesiog atvykti ir pasinaudoti visais įmanomais variantais (t.y. nuo abiejų stotelių eiti visomis galimomis kryptimis ir atvirkščiai) - pamatysite pats.Čia greičiau tie kurie eina tik iš vieno rajono i kitą nenaudodami narbuto gatvės yra tiek 2 žmonės kuriems pagerėjo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Anekdotas būtų visai neblogas, jei būtų visai neblogas ir būtų anekdotasParašė Ignalina Rodyti pranešimąPamenu, kai kažkas forume juokėsi dėl nuotraukos iš rusyno, kur vienas po kito perėjos ženklai su ryškiais skydais. Tai Vilniuje turim gan panašų variantą. Iki pilno efekto trūksta, kad skydai būtų didesni ir salotiniai...
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vingio parke daug kartų, tai atsirasdavo dviračių (ir pėsčiųjų) takai, tai dingdavo, tai vėl atsirasdavo, tai kaip bebūtų, būtų labai šaunu tarp parko ir S. Konarskio g. rekonstruoti požeminę perėją pritaikytą dviračiams. Iš ortofoto matosi, jog vietos būtų iš abiejų pusių pilnaverčiams ir platiems dviračių nusileidimams:
 
 
 
 
 
 
 
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten išvis būtų galima griaut sieną į Vingio parką ir padaryt tiesų atvirą išėjimą. Konarskio gatvės pusėj sudėtingiau, bet bent dalį aukščio irgi galima nuimt sulyginant su gatve.Parašė dondc Rodyti pranešimąVingio parke daug kartų, tai atsirasdavo dviračių (ir pėsčiųjų) takai, tai dingdavo, tai vėl atsirasdavo, tai kaip bebūtų, būtų labai šaunu tarp parko ir S. Konarskio g. rekonstruoti požeminę perėją pritaikytą dviračiams. Iš ortofoto matosi, jog vietos būtų iš abiejų pusių pilnaverčiams ir platiems dviračių nusileidimams:
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Informacija pėstiesiems, Naujiesiems Vileikiečiams (teisingai parašiau?) ir turistams: Naujosios Vilnios pėsčiųjų perėjoje šiandien 16 val. veikė apšvietimas! Blausus, gelsvas, bet tiek graffičius galima skaityti, tiek ir pasižiūrėti ar plytelės neskilusios. Aptemtatriusininkams: galima užvažiuoti ir su sportiniais dviračiais be „močiutės pavaros”. Būtų įdomu, jei kas pratestuotumėte iš paprastų žmonių (be aptemtų triusikų), ar galima ten užvažiuoti ir kitiems Lietuovos gyventojams?Parašė dondc Rodyti pranešimąPatvarkytas takas link požeminės perėjos po S. Batoro g. Taip pat betoninis užvažiavimas. Dėl visiškos tamsos viduje ne tik nebūtų įmanoma fotografuoti, bet vos pavyksta pravažiuoti tiesiai bijant neužkliūti už galimų kliūčių ar duobių. Pvz. tamsoje, bet dar ne visiškai aklinoje vakar apvažiavau vienkartinį maisto padėklą požeminėje perėjoje prie „Litexpo”. Atrodo, dar buvo nemažai makaronų. S. Batoro g., panašu, perėjos viduje yra ertmė į konstukciją, tarsi rūsio sandėliuko anga be durų. Galimai gyvena ten žmonės.
 
 
 
 Iš priešingos pusės laiptų / užvažiavimų nėra (tikra Olandija). Čia, su dviračiu galima užvažiuot, močiutės pavara. Gana nesunkiai.
 
 
 Prie to pačio tik priminsiu, kad prie „Litexpo” jau viskas irgi gerai. Lyginant, tai plieskia, kaip reikalas:
 
 Parašė dondc Rodyti pranešimąEsu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?
 
 Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
 
 
 
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 4 patinka
 Comment







Comment