Tai ten prospektą ką tik praplatino, o dabar raus?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Psichologiškai saugiausia būtų iškart matyti kas kitoje pusėje, kaip maždaug yra prie Lazdynų ligoninės ar Litexpo. Bet visada bus pigiau pakast gilyn, nei keisti aplinkinį reljefą.Parašė dondc Rodyti pranešimąVienas pastebėjimas dėl požeminių perėjų, manau, neretas turėtų jaustis psichologiškai saugiau, kai laiptai veda abejomis kryptimis nuo tunelio, pvz., kaip Karoliniškėse, etc. (ne toje naujoje, o būtent senose).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2016 metų straipsnis:
 
 https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...ganai-1318048/
 
 Čia rašo apie tuomet dar būsimą LIDL perėją:Vilniaus vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis pripažino, kad perėjose žmones gąsdina jose besirenkantys benamiai ir blogi kvapai.
 [...]
 Anksčiau savivaldybė planavo įrengti dar dvi požemines perėjas, tačiau M.Pakalnis abejoja jų naudingumu.
 
 Užtat dabar 2020 ir niekas niekuo neabejoja, LIDL perėjoje dažniau matau neveikiančius liftus nei veikiančius, pati ji atrodo kaip apleistas tarybinis šūdo kolektoriusTiesa, ir dabar abejojama, ar požeminės perėjos šioje vietoje tikrai reikia – mat baigus tiesti Vakarinį aplinkkelį transporto srautai Laisvės prospekte sumažės. Tai juntama jau dabar.
 
 
 
 
 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokios pat nuostabios architektūros, tik perpus ilgesnę (~42 vs 63 m) statoma po Pilaitės prospektu. Darbai juda visu tempu. Puikiai matosi, kad galima buvo nukasti žemės ir įrengti bent jau normalius priejimus be laiptų. Bet projektuotojai nusprendė, kad milžiniškoje parkovkėje prie prekybos centro jiems gaila keletos vietų todėl lochai ant dviračių ar tie kurie visai peškom turės leistis laiptais į eilinį pažeminimo vamzdį.
 
 
 
 
 
 Rusijoje bent jau daro kažkokią apdailą - plytelių, granito, antivaldalinę... Čia pagal viską liks taip kaip prie LIDL arba kaip maksimum nudažys baltais dažais kaip Pilaitės perėjoje. Apie kažkokias medžiagas, kurios būtų valomos nuo grafičių niekas nenori girdėti, kam leisti pinigus ubagams kurie lįs į tas perėjas?
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 prie kurio is pesciuju patogumo ir darnaus judumo principu priskirtum statoma pozemine pesciuju pereja Pilaites / Pociuno sankryzoje? Projektas parengtas 2018 m, yra visiskai naujas miesto mastu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Tai čia tiesiog pudrinimas, kitaip pikta liaudis sukiltų, jei tiesiai šviesiai taip pasakytų. Ir panašu Šimašiui pavyksta ir tuo pačiu išlikti populiariam (visokiem fabam numetant vieną kitą parkingą-korį ar kieme duobes palopant, kas daug nekainuoja, o vietiniams suteikia daug džiaugsmo), bet tuo pačiu miestą vystant link vakarietiško pritaikyto pėstiesiems ir dviratininkams ir apskritai kokybiškas paslaugas teikiančio. Pvz. pernai už papildomas lėšas tiesiog pakelti atlyginimai visiems miesto medikams ir švietimo įstaigų darbuotojams, o ne pradėta kokia nors gatvė tiesti. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pokytis teisinga linkme
 
 Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau - LRT
 Vilniuje per pirmuosius šių metų mėnesius 15 – oje šviesoforinių sankryžų šviesoforų reguliavimas pakeistas didinant prioritetą pėstiesiems. Buvusi vidutinė pėsčiųjų laukimo trukmė jose sumažėjo nuo 46,8 iki 31,6 sekundžių, skelbia VIlniaus miesto savivaldybė. Tai reiškia, kad jau dabar sutaupoma maždaug 125 valandos pėsčiųjų laiko kasdien.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pakeitė, pirminė LRT antraštės versija skambėjo taip:Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtkreipkit dėmesį į LRT antraštę vs. savivaldybės išplatintą:
 
 LRT: Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau
 VMS: Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko
 
 Vilnius pakeitė šviesoforų reguliavimą: vairuotojai prie raudono šviesoforo kasdien praleidžia papildomas 125 valandas
 
 Čia visiškai rimtai, yra screenshotai, dalinosi žmonės iš savivaldybės  
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įleisk kiaulę į bažnyčią, tai ir ant altoriaus užlips.Parašė themanual Rodyti pranešimą
 Pakeitė, pirminė LRT antraštės versija skambėjo taip:
 
 Vilnius pakeitė šviesoforų reguliavimą: vairuotojai prie raudono šviesoforo kasdien praleidžia papildomas 125 valandas
 
 Čia visiškai rimtai, yra screenshotai, dalinosi žmonės iš savivaldybės 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LRT, kaip deja ir dauguma kitų žiniasklaidos priemonių, yra infestuota agresyvių mašinistų.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtkreipkit dėmesį į LRT antraštę vs. savivaldybės išplatintą:
 
 LRT: Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau
 VMS: Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pokytis sveikintinas. Tačiau, kas man galėtų paaiškinti, kodėl straipsnyje vien žalių rodyklių nuotraukos? Čia gal kažkokie tamsieji žurnalistiniai psichologijos metodai?Parašė John Rodyti pranešimą Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo. Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia gi LRT. Jie net neskiria Irano nuo Irako, o tu nori, kad ką nors susigaudytų miesto infrastruktūros reikaluoseParašė Adaras Rodyti pranešimą
 Pokytis sveikintinas. Tačiau, kas man galėtų paaiškinti, kodėl straipsnyje vien žalių rodyklių nuotraukos? Čia gal kažkokie tamsieji žurnalistiniai psichologijos metodai? Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo. Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puiku. O per perėją ir toliau reikės bėgioti ar jau bus galima suspėti per žalią signalą einant?Parašė John Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tai, kad sutrumpėtų laukimo laikas, reikia cikle trumpinti fazes - tame tarpe ir pėstiesiems.Parašė rmss Rodyti pranešimąVakar nespėjau pereiti perėjos ties Pylimo-Trakų-Basanavičiaus per žalią ciklą, kai ten niekada nebuvo šios problemos. Įdomu ką čia sureguliavo, kai konkrečiu atveju padarė blogiau nei būdavo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai tame T. Narbuto g. dviračių tako projekte yra numatyta pervaža per Saltoniškių g. Po to, lyg ir buvo mąstoma leisti ir pėstiesiems praeiti tuo pačiu. Gali būti tik tą susikirtimą ir tetvarkys. Tai čia rudenį darbai prasidės, sankryžą palies, matyt, po metų / pusantrų.
  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚ ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 3 patinka
 Comment





 Negaliu žiūrėti į šitą statomą nesąmonę. Antiurbanistika klesti. Ekonominės logikos tokiame statinyje nėra, urbanistikos prasme visiškai pravalas, be to, joks pėstysis, tiek dviratininkas nesiveržia naudotis padzemkėm.
 Negaliu žiūrėti į šitą statomą nesąmonę. Antiurbanistika klesti. Ekonominės logikos tokiame statinyje nėra, urbanistikos prasme visiškai pravalas, be to, joks pėstysis, tiek dviratininkas nesiveržia naudotis padzemkėm.
							
						


 
							
						
Comment