Parašė spekas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip su liftais / keltuvais yra pakankamai neapibrežtumų viešuose pirkimuose. Pirmiausia, nelabai įsivaizduoju aš pats, koks liftas tokiomis sąlygomis turetų būti? ir pirkimų techninėse sąlygose būna labai mažai aprašyta. Dar kai pigiausia kaina nugali, tai gero daikto labai sunku tikėtis. Turi labai tiksliai aprašyti technines sąlygas, o būna taip, kad perkantieji nežino/nemoka/negali. Tarkim kokio db reiktu lifto prie geležinkelio stoties viaduko?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lukšio g. perėja 2019.11.18-2020.06.19
 Praėjus tik 7 mėnesiams nuo remonto pradžios po dar vieno perdarymo Lukšio gatvės pėsčiųjų perėja vėl atidaroma.
    
  
 
 Trumpa šios didvyriškos infrastruktūrinės epopėjos santrauka
 
 I etapas 2019.11.18 - 11.19
 Asfalto blyną perėjoje rangovas "Autokausta" užtiesė per porą dienų.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTvarkoma turbūt paskutinė mieste likusi nereguliuojama ir be saugumo salelės 4 juostas kertanti perėja.
  
 Iškart pasimatė, kad:
 - Verkių gatvės kryptimi pirmoe juostoje buvo į uba, kuri neužlyginta - buvo kabinami mašinų priekiai;
 - Palijus atsivėrė balos;
 - Gerai buvo tik tai, kad perėja buvo iškili ne tik mašinoms, bet ir dviračiamas.
 
 
 II etapas 2019.11.28 - 12.23
 Po 10 dienų rangovas grįžo:
 - Padarytas vandens nuvedimas;
 - Perėja pėstiesiems padaryta be kalniukų,
 - Duobė pirmoje juostoje liko nejudinta.
 
 .jpg) 
 Tie darbai truko beveik mėnesį, iki pat Kalėdų.
 
 Panaikinus aukščių skirtumą pėstiesiems per Lukšio gatvę nestabdydami dideliais greičiais pradėjo važinėti paspirtukininkai.
 Visą pusmetį toliau pirmoje juostoje buvo laužomos mašinų pakabos ir praižomi priekiai.
 
 
 
 III etapas 2020.06.19
 Vakar įvyko stebuklas - buvo užlyginama duobė
 Verkių gatvės kryptimi abipus perėjos išfrezuota ir išasfaltuota pirma juosta. Turbūt sumažintas aukščių skirtumas
  
 
  
 
  
 
  
 
 
 Lukšio g. perėja po kalnelių išlyginimo pasidarė labai nesaugi. Sudarytos visos sąlygos, kad ten būtų pervažiuotas koks nors gatvę skrodžiantis paspirtukininkas.
 Tuomet sulauksime tolesnių perėjos rekonstrukcijų:
 - galbūt bus pastatyti dviratininkų ir paspirtukininkų patekimą nestabdant ribojantys barjerai;
 - galbūt bus pastatytas ženklas"30" paspirtukams;
 - galbūt bus įrengtas pėsčiųjų šviesoforas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 — galbūt prieš perėją bus pastatyti greičio mažinimo kalneliai automobiliams;Parašė Romas Rodyti pranešimą- galbūt bus pastatyti dviratininkų ir paspirtukininkų patekimą nestabdant ribojantys barjerai;
 - galbūt bus pastatytas ženklas"30" paspirtukams;
 - galbūt bus įrengtas pėsčiųjų šviesoforas.
 — galbūt bus pastatytas ženklas „30” automobiliams;
 — galbūt bus susiaurinta, iškreivinta gatvė ir įrengtas vienkryptis eismas.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl manai, kad kažkuriame etape čia buvo galvota? Daryta bilekaip, o taisyta po baksnojimų į brokus.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Visos idėjos geros, kurios paskatins šio Lukšio gatvės megaprojekto IV, V ir tolesnius etapus.
 Svarbiausia, pirmiau padaryti, paskui perdaryti ir tik po to pagalvoti.
 Tik nesupratau iš kur tas potraukis daužyti paspirtukininkus?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Perskaičiau metų įrašus ir nepastebėjau klausimo „kodėl perėja sutapdinama su greičio mažinimo kalneliu“?
 Mano manymu, greitis turi būti sumažintas IKI perėjos, kad kuo mažiau apkrauti vairuotojo smegenis pašaliniais dirgikliais ir ties perėja jis koncentruotųsi tik į pėsčiųjų praleidimą, o ne vien į savo automobilio pakabos ar bamperių saugojimą.
 Panašiai juk rašo ir R ISEP 10, ką jau kalbėti apie Duurzaam Veilig.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ką reiktų šioje perėjoje pakeisti šiuo klausimu?Parašė Romas Rodyti pranešimą- Kodėl paliktas potencialus avarijų židinys dėl neribojamo perėją kertančių paspirtukų greičio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi rašė. Sustatyti atitvarus. Na žinai, kaip prie greitkelių ar geležinkelio bėgių sustato, kur ėjimo trajektorija paverčiama į S formą. Na ir aišku tramdyt reikia pėsčiuosius, nes jie nekontroliuojamai vaikščiodami kelia didžiausią pavojų automobilių vairuotojams ir jų privačiam turtui.Parašė gediminasz Rodyti pranešimą
 O ką reiktų šioje perėjoje pakeisti šiuo klausimu?
 
 Dar šiaip variantas būtų kiekvieną pėstįjį įvilkti į oro burbulą. Tai irgi būtų mažai žalos automobiliams nuo jų vaikščiojimo.
 
   
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai skaitau, kad ten nieko nebus be požeminės perėjos. Dabar gi nuolat kyla pavojus vairuotojų sveikatai ir gyvybei dėl sužvėrėjusių pėsčiųjų ir paspirtukistų Šiaurės miestelyje.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Taigi rašė. Sustatyti atitvarus. Na žinai, kaip prie greitkelių ar geležinkelio bėgių sustato, kur ėjimo trajektorija paverčiama į S formą. Na ir aišku tramdyt reikia pėsčiuosius, nes jie nekontroliuojamai vaikščiodami kelia didžiausią pavojų automobilių vairuotojams ir jų privačiam turtui.
 
 Dar šiaip variantas būtų kiekvieną pėstįjį įvilkti į oro burbulą. Tai irgi būtų mažai žalos automobiliams nuo jų vaikščiojimo.
 
  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laužė ten tie kurie, kurie lėkė per perėją nei kiek nepristabdydami.Parašė Romas Rodyti pranešimą[B]
 Visą pusmetį toliau pirmoje juostoje buvo laužomos mašinų pakabos ir praižomi priekiai.  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Padaryti dar aukštesnę perėją ir dar gilesnę duobę už jos, tada tikrai nebūtų nei vieno nelaimingo atsitikimo su pėsčiuoju ar paspirtukininku.Parašė gediminasz Rodyti pranešimą
 O ką reiktų šioje perėjoje pakeisti šiuo klausimu?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Svarbesnis akcentas, kad gatvėje su 50km/h taip stipriai knežinami automobiliai ir stulpai.
 
 Toje pačioje S.Neries g. šį mėnesį dviratininką partrenkė sukdamas kairėn ir jei gerai pamenu joje praeitamet išlėkė auto į mamą su vežimėlu šaligatvyje ar stotelėje.
 
 Aiškiai reikia mažinti norą lėkti šia gatve. Psichiškai nestabilių vairuotojų per dažnai pasitaiko. Pasitaikė ir rėkiantis, kad trukdau eismui mindamas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 siknarankiai... Ir vel nuleido bordiura vietoj sulygiavimo su pakeltos perejos danga. Sioje vietoje po kiekvieno lietaus tenka sokineti per bala.Parašė Kaid Rodyti pranešimąOlimpiečių gatvės dviračių takas (Neries dešiniojo kranto projektas).
 
 5.
 
 - 1 patinka
 Comment









Comment