Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai ten prospektą ką tik praplatino, o dabar raus?

    Comment


      Vienas pastebėjimas dėl požeminių perėjų, manau, neretas turėtų jaustis psichologiškai saugiau, kai laiptai veda abejomis kryptimis nuo tunelio, pvz., kaip Karoliniškėse, etc. (ne toje naujoje, o būtent senose).
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Vienas pastebėjimas dėl požeminių perėjų, manau, neretas turėtų jaustis psichologiškai saugiau, kai laiptai veda abejomis kryptimis nuo tunelio, pvz., kaip Karoliniškėse, etc. (ne toje naujoje, o būtent senose).
        Psichologiškai saugiausia būtų iškart matyti kas kitoje pusėje, kaip maždaug yra prie Lazdynų ligoninės ar Litexpo. Bet visada bus pigiau pakast gilyn, nei keisti aplinkinį reljefą.

        Comment


          2016 metų straipsnis:

          https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...ganai-1318048/

          Vilniaus vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis pripažino, kad perėjose žmones gąsdina jose besirenkantys benamiai ir blogi kvapai.
          [...]
          Anksčiau savivaldybė planavo įrengti dar dvi požemines perėjas, tačiau M.Pakalnis abejoja jų naudingumu.
          Čia rašo apie tuomet dar būsimą LIDL perėją:

          Tiesa, ir dabar abejojama, ar požeminės perėjos šioje vietoje tikrai reikia – mat baigus tiesti Vakarinį aplinkkelį transporto srautai Laisvės prospekte sumažės. Tai juntama jau dabar.
          Užtat dabar 2020 ir niekas niekuo neabejoja, LIDL perėjoje dažniau matau neveikiančius liftus nei veikiančius, pati ji atrodo kaip apleistas tarybinis šūdo kolektorius

          Click image for larger version

Name:	20210130_172020.jpg
Views:	924
Size:	3,66 MB
ID:	1858958


          Comment


            Tokios pat nuostabios architektūros, tik perpus ilgesnę (~42 vs 63 m) statoma po Pilaitės prospektu. Darbai juda visu tempu. Puikiai matosi, kad galima buvo nukasti žemės ir įrengti bent jau normalius priejimus be laiptų. Bet projektuotojai nusprendė, kad milžiniškoje parkovkėje prie prekybos centro jiems gaila keletos vietų todėl lochai ant dviračių ar tie kurie visai peškom turės leistis laiptais į eilinį pažeminimo vamzdį.

            Click image for larger version

Name:	20210130_164351.jpg
Views:	910
Size:	3,48 MB
ID:	1858963

            Click image for larger version

Name:	20210130_164126.jpg
Views:	914
Size:	2,99 MB
ID:	1858964

            Rusijoje bent jau daro kažkokią apdailą - plytelių, granito, antivaldalinę... Čia pagal viską liks taip kaip prie LIDL arba kaip maksimum nudažys baltais dažais kaip Pilaitės perėjoje. Apie kažkokias medžiagas, kurios būtų valomos nuo grafičių niekas nenori girdėti, kam leisti pinigus ubagams kurie lįs į tas perėjas?

            Comment


              Negaliu žiūrėti į šitą statomą nesąmonę. Antiurbanistika klesti. Ekonominės logikos tokiame statinyje nėra, urbanistikos prasme visiškai pravalas, be to, joks pėstysis, tiek dviratininkas nesiveržia naudotis padzemkėm.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Tai čia tiesiog pudrinimas, kitaip pikta liaudis sukiltų, jei tiesiai šviesiai taip pasakytų. Ir panašu Šimašiui pavyksta ir tuo pačiu išlikti populiariam (visokiem fabam numetant vieną kitą parkingą-korį ar kieme duobes palopant, kas daug nekainuoja, o vietiniams suteikia daug džiaugsmo), bet tuo pačiu miestą vystant link vakarietiško pritaikyto pėstiesiems ir dviratininkams ir apskritai kokybiškas paslaugas teikiančio. Pvz. pernai už papildomas lėšas tiesiog pakelti atlyginimai visiems miesto medikams ir švietimo įstaigų darbuotojams, o ne pradėta kokia nors gatvė tiesti.
                prie kurio is pesciuju patogumo ir darnaus judumo principu priskirtum statoma pozemine pesciuju pereja Pilaites / Pociuno sankryzoje? Projektas parengtas 2018 m, yra visiskai naujas miesto mastu.

                Comment


                  Pokytis teisinga linkme

                  Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau - LRT
                  Vilniuje per pirmuosius šių metų mėnesius 15 – oje šviesoforinių sankryžų šviesoforų reguliavimas pakeistas didinant prioritetą pėstiesiems. Buvusi vidutinė pėsčiųjų laukimo trukmė jose sumažėjo nuo 46,8 iki 31,6 sekundžių, skelbia VIlniaus miesto savivaldybė. Tai reiškia, kad jau dabar sutaupoma maždaug 125 valandos pėsčiųjų laiko kasdien.

                  Comment


                    Atkreipkit dėmesį į LRT antraštę vs. savivaldybės išplatintą:

                    LRT: Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau
                    VMS: Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Atkreipkit dėmesį į LRT antraštę vs. savivaldybės išplatintą:

                      LRT: Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau
                      VMS: Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko
                      Pakeitė, pirminė LRT antraštės versija skambėjo taip:

                      Vilnius pakeitė šviesoforų reguliavimą: vairuotojai prie raudono šviesoforo kasdien praleidžia papildomas 125 valandas

                      Čia visiškai rimtai, yra screenshotai, dalinosi žmonės iš savivaldybės

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Pakeitė, pirminė LRT antraštės versija skambėjo taip:

                        Vilnius pakeitė šviesoforų reguliavimą: vairuotojai prie raudono šviesoforo kasdien praleidžia papildomas 125 valandas

                        Čia visiškai rimtai, yra screenshotai, dalinosi žmonės iš savivaldybės
                        Įleisk kiaulę į bažnyčią, tai ir ant altoriaus užlips.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Atkreipkit dėmesį į LRT antraštę vs. savivaldybės išplatintą:

                          LRT: Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau
                          VMS: Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko
                          LRT, kaip deja ir dauguma kitų žiniasklaidos priemonių, yra infestuota agresyvių mašinistų.

                          Comment


                            Už BMW X5 vairo gali nesunkiai prasėdėti ir tas 125 valandas per parą. Kenčia tik varguoliai su nebenaujais golfais.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Pokytis sveikintinas. Tačiau, kas man galėtų paaiškinti, kodėl straipsnyje vien žalių rodyklių nuotraukos? Čia gal kažkokie tamsieji žurnalistiniai psichologijos metodai? Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo.

                              Comment


                                Parašė Adaras Rodyti pranešimą

                                Pokytis sveikintinas. Tačiau, kas man galėtų paaiškinti, kodėl straipsnyje vien žalių rodyklių nuotraukos? Čia gal kažkokie tamsieji žurnalistiniai psichologijos metodai? Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo.
                                Čia gi LRT. Jie net neskiria Irano nuo Irako, o tu nori, kad ką nors susigaudytų miesto infrastruktūros reikaluose

                                Comment


                                  Puiku. O per perėją ir toliau reikės bėgioti ar jau bus galima suspėti per žalią signalą einant?

                                  Comment


                                    Vakar nespėjau pereiti perėjos ties Pylimo-Trakų-Basanavičiaus per žalią ciklą, kai ten niekada nebuvo šios problemos. Įdomu ką čia sureguliavo, kai konkrečiu atveju padarė blogiau nei būdavo.

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                      Vakar nespėjau pereiti perėjos ties Pylimo-Trakų-Basanavičiaus per žalią ciklą, kai ten niekada nebuvo šios problemos. Įdomu ką čia sureguliavo, kai konkrečiu atveju padarė blogiau nei būdavo.
                                      Na tai, kad sutrumpėtų laukimo laikas, reikia cikle trumpinti fazes - tame tarpe ir pėstiesiems.

                                      Comment


                                        VMS žemėlapyje dėl pėsčiųjų prioriteto pastebėjau, kad legendinė Saltoniškių/Narbuto sankryža pažymėta kaip sankryža, kurioje "planuojami pakeitimai". Ar čia kažkokia klaida, ar VMS atsikvošėjo ir suprato, kad reikia grąžinti normalią pėsčiųjų perėją?

                                        Comment


                                          Tai tame T. Narbuto g. dviračių tako projekte yra numatyta pervaža per Saltoniškių g. Po to, lyg ir buvo mąstoma leisti ir pėstiesiems praeiti tuo pačiu. Gali būti tik tą susikirtimą ir tetvarkys. Tai čia rudenį darbai prasidės, sankryžą palies, matyt, po metų / pusantrų.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X