Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Atsiversk kelis puslapius ankščiau ir rasi labai panašų atsakymą.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Paminėk penkias įmones kurios tavo nuomone yra "tarp pačių geriausių" elektromobilių gamintojų.
Comment
-
O tai kodėl kankiniesi?Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Pats turiu mašiną, su touch screen, su kuria pravažiuota daug daugiau nei 30k km. Tai realiai yra priežastis kodėl aš tos mašinos negaliu pakęsti.
Nežinau, man nereikia būtinai kas kartą atsisėdus spaudinėti kažką ekrane.
Toks vaizdas, kad nepalietus ekrano mašina nevažiuoja
- 1 patinka
Comment
-
Sėdynių ir vairo šildymas gerą gabalą metų kone kaskart atsisėdus spaudinėjamas. Net ir laikant šiltam garaže vistiek neretai tenka lauke parkuot.Parašė iPhone Rodyti pranešimą
O tai kodėl kankiniesi?
Nežinau, man nereikia būtinai kas kartą atsisėdus spaudinėti kažką ekrane.
Toks vaizdas, kad nepalietus ekrano mašina nevažiuoja
Comment
-
Vairo/sėdynės šildymas daug efektyviau nei visos dėžės. O komforto suteikia labai daug.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAš labiau norėčiau vairo šaldymo. Žiema šaltas vairas ne problema bet vasarą įkaitęs gali būti neblogai. Sėdynių šildymo turbūt per 5 metus nei karto nebuvau įjungęs, visiškai nereikalingas dalykas.
Jei mašiną laikai šiltam garaže ir vaikštai su ilgu paltu tai gal ir kitaip. Aš mašiną laikau lauke ir mėgstu apsirengti minimaliai komfortiškai esamam orui, kad greitu žingsniu einant nebūtų karšta. Tai sėdynių šildymas vėsiu oru naudojamas kiekvieną kartą. Vairo šildymas irgi labai malonu kai pirštines galima rinktis ne pagal tinkamumą vairavimui.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNuo realybės atitrūkę čia yra tie kurie galvoja kad Kinija lyderiauja technologinėje inovacijoje.Parašė T-K-K Rodyti pranešimąIr kaip traktuoti kad Audi perka EV platformą iš IM Motors, o Volkswagen iš XPeng?
Man atrodo kad tau vienam nesimato kad Kinijos autogamintojai lyderiauja EV gamyboje.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTa pati audi kuri eurpoje jau dešimtmetį lyderiaujau failure rate statistikoje?Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPaminėk penkias įmones kurios tavo nuomone yra "tarp pačių geriausių" elektromobilių gamintojų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAtsiversk kelis puslapius ankščiau ir rasi labai panašų atsakymą.Jeigu Volkswagen, Nissan ir Renault yra įvardinami kaip vieni iš geriausių EV gamintojų pasaulyje, tai Kinijoje ne vienas ir ne du gamintojai kurie gamina panašiai ar geriau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąWolkswagen, Nissan. Na dar naujuosius Renault galima pridėti jeigu reikia trečio varianto. Tik reikai nepamiršti kad adekvati kaina yra už - europos standartus atitinkantį produktą kuris nėra dempinguojamas valstybės subsidijų.
BYD, Xpeng, Zeekr ir saujelė kitų kurie kol kas dar neeksportuoja į Europą "in any meaningful quantity".
Gal netęsiam diskusijos kai yra priešiška nuomonė Kinijos autogamintojams, bet visas argumentas atsiremia į "Chinaman bad".
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip tai išties keista, kaip iš pažiūros racionaliai mąstyti sugebantiems žmonėms gali užplaukti tokie užtemimai, kai subjektyvūs ir emocija grįsti politiniai, ideologiniai ar socialiniai įsitikinimai ima precedentą prieš įrodymais grįstą faktą ir akivaizdžią realybę? Anksčiau galvodavau, kad tokie žmonės yra tiesiog durni ir turi žemą IQ, bet, panašu, kad čia suveikia gilesni antropoliginiai ar psichologiniai dalykai. Bet visvien žiauriai smalsu, koks čia mechanizmas suveikia? Kažkoks giliai pasąmonėje įkoduotas pirmykščių žmonių savisaugos instinktas ar dar kažkas, kuris tokiu būdu išlenda šiuolaikiniuose žmonėse?
- 2 patinka
Comment
-
Ford CEO Explains Why Legacy Automakers Take Forever to Issue OTA Updates
“The problem is that the software is all written by 150 different companies and they don’t talk to each other,” Farley said.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą“The problem is that the software is all written by 150 different companies and they don’t talk to each other,” Farley said.
Labai geras/ įžvalgus komentaras.
Su panašiu dalyku teko susidurti dirbant dideliame korporate (ne Lietuvoje).
Kad mūsų įmonės tinklapyje vietomis sukeisti dvi vieno dydžio nuotraukas reikėjo susimokėti 10+ tūkstančių eurų.
Juokingiausia kad abi nuotraukos tame pačiame URL.
Taip įvyko nes tą tinklapį kurė neaišku kiek įmonių ir visas reikėjo užmaišyti į procesą...
Comment
-
Nežinau ar matėt, bet saujelė Kinijos EV gamintojų turi labai modernias ir gražias parduotuves.
Man asmeniškai Nio House labiausiai įspūdį paliko. Jų keletas yra, štai iš Tianjin, Kinijos:






Daugiau nuotraukų ir informacijos:
https://www.raamsstudio.com/nio-house-tianjin
Comment
-
Nio House, Hangzhou, Kinija
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Daugiau nuotraukų ir informacijos:
https://www.archdaily.com/907522/nio-house-shl
Comment
-
Vis jie yra nepatogūs. Į juos reika nukristi, o ne atsisėsti, o po to bandyti išsikrapštyti.Parašė T-K-K Rodyti pranešimąVienas segmentas kur kol kas nesimatė Kinijos autogamintojų buvo sportiniai automobiliai.
Neužilgo pasimatys. Visi elektromobiliai:
BYD Yangwang U9

Lotus Evija (Geely)

Nio EP9

Aion Hyper SSR

Comment
-
Kažkoks šlykštumo įsikūnijimas ypač gale kaip netikras Porche 924 ar pailgintas 968.Parašė T-K-K Rodyti pranešimąNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Volvo parduoda apie 600k automobilių per metus.
600k visame pasaulyje su visais modeliais iš visų 6 Volvo gamyklų (Švedija, Belgija, JAV, Malaizija, 2x Kinija).
Palyginimui: Kinijos autogamintojų pardavimai tik Kinijoje (2021 skaičiai):

Ir dauguma kiniečių fokusuojasi į elektromobilius. Nedaug liko kol kiniečiai įsitvirtins pasaulinėje rinkoje.
Turbūt (čia mano spėjimas) "at the expense of Japanse automakers".
Comment
-
Įdomu palyginti su kokios įmonės dabar bando įsitvirtinti Rusijoje:Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
- Haval (Great Wall Motors)
- Omoda (Chery)
- Exeed (Chery)
Comment



Comment