Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andriz Rodyti pranešimą

    kažin ar negalėtų būti toks įkrovimas instaliuotas į daugiabučių aikšteles? Parvažiavęs pastatai elektromobilį ir per naktį pasikrauna.
    Kad kaimynai krautųsi? Nebent ten kur pro vartus į kiemą važiuojama.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Nereikės viso krovimui atiduoti.

      Įdomu kaip sureguliuos kad pėstieji tuo keliu nevaikščiuotu, nes nuotolinis pakrovimas pakankamos galios kad nuo jos galėtu automobilis važiuoti (o čia dar ir pakrauti tai galios dar daugiau) yra kenksminga žmogui.
      baikit juokus, iskart atsiras kruva tyrimu kad cia niekas nekenksminga, o telefonus kisenej krautis beeinant nelegalu

      Comment


        Shell pradeda perdarinėti degalines į elektromobilių krovimo punktus.

        Comment


          LAKD Lietuvos elektromobilių žemėlapis
          Penktadienio ryte:
          - Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą laisvų stotelių nėra nuo Vilniaus iki Kvistijos degalinės Šilalės rajone (apie 237 km);
          - Važiuojant iš Klaipėdos į Vilnių laisvų stotelių yra: Kvistija Šilalės rajone, tarp Ariogalos ir Cinkiškių, (galbūt) Elektrėnai ir Abromiškės.

          https://ev.lakd.lt/#map

          Comment


            Vilniuje:
            Click image for larger version

Name:	IMG_20220821_184448.jpg
Views:	908
Size:	1,88 MB
ID:	1987721

            Comment



              Brangstančios elektros grimasos: elektromobilių įkrovos stotelės Neringoje – tik dėl grožio?

              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1921186

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Vilniuje:
                Click image for larger version  Name:	IMG_20220821_184448.jpg Views:	144 Size:	1,88 MB ID:	1987721
                Neefektyvu. Kažkada kitam forume dariau skaičiavimus tai jeigu visą mašinos paviršių padengsi saulės baterijom ir darant prielaidą kad visas plotas bus idealiu kampu maksimaliam saulės intensyvumui (realybėje nebus, bet lengviau skaičiuoti) tai per visą dieną pakrautum energijos kurios užtektų maždaug 20 km nuvažiuoti.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Vilniuje:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220821_184448.jpg
Views:	908
Size:	1,88 MB
ID:	1987721
                  Šitas žmogus ne tik per saulės bateriją krauna, bet ir laidu. Jis gyvena penktame aukšte gretimame daugiabutyje (kur matosi siena) ir kartais nuo savo balkono iki mašinos nusitiesia laidą pakrovimui. Atrodo įdomiai.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Degalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR. Kilometro savikaina degalams apie 10-15 centų, benzinui kiek daugiau.
                    Elektra brango kur kas labiau labiau Įdomu, kaip ten yra iš tikrųjų su elektomobilių naudojimo ekonomika.
                    Kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?

                    Dainininkas Stano liko šokiruotas gavęs rugpjūčio sąskaitą už elektrą
                    Be panikos! Sakau sau. Bet 580 už elektrą... Logiškas klausimas, pažiūrėjus į naktinį panaudojimą, ką mes veikiam naktimis, kad tiek elektros prisukam?
                    Mes kraunam elektromobilį!

                    Rugsėjo mėnesio elektros rinkos kaina preliminariai bus 30% didesnė, sąskaita bus virš 700, todėl galiu drąsiai teigti, kad pats brangiausias transportas Lietuvoje šiuo metu yra elektromobilis! 100 km pigiau nuvažiuoti su mano 1955 metų „Cadillac“. Ir tai ne juokas, tai – faktas...

                    https://www.delfi.lt/veidai/zmones/s....d?id=91183811

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?
                      Elektromobilio važiavimo kaina priklauso nuo to kur tu krauni, vienur - nemokama, kitur gauta tiesiai iš saulės elektrinės, dar kitur gauta iš tiekėjo už astronominę kainą
                      Todėl vieno atsakymo - nėra

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Degalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR. Kilometro savikaina degalams apie 10-15 centų, benzinui kiek daugiau.
                        Elektra brango kur kas labiau labiau Įdomu, kaip ten yra iš tikrųjų su elektomobilių naudojimo ekonomika.
                        Kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?
                        Kaip rule of thumb galima imti, kad elektromobilis 100 km sunaudoja 20 kWh energijos. O toliau jau gali bandyti skaičiuoti.

                        Bet šiaip visa LT elektromobilizacija iki šiol laikėsi ant galimybės krautis nemokamai kelių direkcijos, savivaldybių ir Lidl įrengtose stotelėse. Bet dabar tos "nemokamos" stotelės yra tapę per didele našta jas įrengusiems subjektams ir jos anksčiau ar vėliau visos išnyks arba bus apmokestintos (feisbuke skaičiau, kad ir lidlas bent kai kurias savo stoteles yra išjungęs).
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Čia yra suvartojimo duomenys - o kaip krausit prognozuokit patys. https://ev-database.org/
                          -

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Elektromobilio važiavimo kaina priklauso nuo to kur tu krauni, vienur - nemokama, kitur gauta tiesiai iš saulės elektrinės, dar kitur gauta iš tiekėjo už astronominę kainą. Todėl vieno atsakymo - nėra
                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Bet šiaip visa LT elektromobilizacija iki šiol laikėsi ant galimybės krautis nemokamai kelių direkcijos, savivaldybių ir Lidl įrengtose stotelėse. Bet dabar tos "nemokamos" stotelės yra tapę per didele našta jas įrengusiems subjektams ir jos anksčiau ar vėliau visos išnyks arba bus apmokestintos (feisbuke skaičiau, kad ir lidlas bent kai kurias savo stoteles yra išjungęs).
                            Šiap nemokamų daiktų nebūna, tik už tai kažkas sumoka.
                            Kai už tave sumokama, galima buvo girtis ,kad labai pigi eksplatacija.

                            Gal kas nors turi informacijos kiek yra nemokamų vietų ir kam jos priklauso..
                            Kol elektra kainavo keliolika centų, buvo galima reklamuotis, kad skatinami elektormobiliai. Neaišku, ar brangstant elektrai tokių "nemokamų" vietų daugės.

                            Comment


                              Nejaugi laikrasciu neskaitote, kad iki 2023 metu neliks nemokamu stoteliu.


                              Nemokamų elektromobilių įkrovimo stotelių Lietuvos valstybiniuose keliuose nebeliks iki 2023 metų pabaigos. Pasak Susisiekimo ministerijos, penkerių metų visiškai pakako elektromobilių populiarinimui.

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=91084431

                              Comment


                                Tai kad ir dabar nebėra. visos nemokamos taip staigiai sugedo pakilus elektros kainoms.

                                Comment


                                  Iš garantinio tiekimo krauti elektromobilį ne pats protingiausias pasirinkimas. Jei Stano ir toliau tęs tokią praktiką - kitą mėnesį elektros sąskaita dar labiau nustebins

                                  Ignitis greito krovimo stotelėse vakarinio kwh kaina 45 ct, dieninio 59 ct, abiem variantais pigiau.

                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Degalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR. Kilometro savikaina degalams apie 10-15 centų, benzinui kiek daugiau.
                                  Elektra brango kur kas labiau labiau Įdomu, kaip ten yra iš tikrųjų su elektomobilių naudojimo ekonomika.
                                  Kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?

                                  Dainininkas Stano liko šokiruotas gavęs rugpjūčio sąskaitą už elektrą

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Degalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR.
                                    To be fair teko ir po 2,12 eur/l benziną piltis. Ir šiaip gal toks biškį offtopic, bet kodėl nukritus naftos kainai (dabar yra žemiausia per visus šiuos metus), degalai Lietuvoje vistiek yra 20% bragesni (95A) nei metų pradžioje? Ir kodėl palyginus metų pradžios ir dabartines kainas tas skirtumas Lietuvoje yra by far didžiausias Europoje (dėl įdomumo prieš savaitę pasidariau research'ą, kai kur buvo grįžusios į prieškarines kainas, daugumoje šalių +3-9%, pas kaimynus +9-15%)? Tam yra kažkokios objektyvios priežastys ar tai yra tiesiog tradicinis lietuviškas godumas + infliacija?

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                      Iš garantinio tiekimo krauti elektromobilį ne pats protingiausias pasirinkimas. Jei Stano ir toliau tęs tokią praktiką - kitą mėnesį elektros sąskaita dar labiau nustebins

                                      Ignitis greito krovimo stotelėse vakarinio kwh kaina 45 ct, dieninio 59 ct, abiem variantais pigiau.


                                      Jei imsim, kad elektromobilis suvartoja 20kwh 100km, kas yra realu, tai net ir pigiausia kaina kraunantis naktį, turėsm 9 Eurų sanaudas nuvažiuoti 100km. Su Dujom šiuo metu nuvažiuoju 100 km už 7-8 eurus, automobilis nėra pats ekonomiškiausias ir kainuoja 10 kartų pigiau už elektravalgį.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        To be fair teko ir po 2,12 eur/l benziną piltis. Ir šiaip gal toks biškį offtopic, bet kodėl nukritus naftos kainai (dabar yra žemiausia per visus šiuos metus), degalai Lietuvoje vistiek yra 20% bragesni (95A) nei metų pradžioje? Ir kodėl palyginus metų pradžios ir dabartines kainas tas skirtumas Lietuvoje yra by far didžiausias Europoje (dėl įdomumo prieš savaitę pasidariau research'ą, kai kur buvo grįžusios į prieškarines kainas, daugumoje šalių +3-9%, pas kaimynus +9-15%)? Tam yra kažkokios objektyvios priežastys ar tai yra tiesiog tradicinis lietuviškas godumas + infliacija?
                                        Euras nuvertėjo rekordiškai 15%, o nafta įkainojama doleriais.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Euras nuvertėjo rekordiškai 15%, o nafta įkainojama doleriais.
                                          O kitose ES valstybėse, kaip pvz Italija (-1.1% nuo 95A kainos prieš karą), Belgija (+0.6%), Portugalija (+1.1%), Prancūzija (+1.1%), Vokietija (+2.9%) euras nenuvertėjo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X