Parašė andriz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 baikit juokus, iskart atsiras kruva tyrimu kad cia niekas nekenksminga, o telefonus kisenej krautis beeinant nelegaluParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNereikės viso krovimui atiduoti.
 
 Įdomu kaip sureguliuos kad pėstieji tuo keliu nevaikščiuotu, nes nuotolinis pakrovimas pakankamos galios kad nuo jos galėtu automobilis važiuoti (o čia dar ir pakrauti tai galios dar daugiau) yra kenksminga žmogui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LAKD Lietuvos elektromobilių žemėlapis
 Penktadienio ryte:
 - Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą laisvų stotelių nėra nuo Vilniaus iki Kvistijos degalinės Šilalės rajone (apie 237 km);
 - Važiuojant iš Klaipėdos į Vilnių laisvų stotelių yra: Kvistija Šilalės rajone, tarp Ariogalos ir Cinkiškių, (galbūt) Elektrėnai ir Abromiškės.
  
 https://ev.lakd.lt/#map
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Brangstančios elektros grimasos: elektromobilių įkrovos stotelės Neringoje – tik dėl grožio?
 
 https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1921186
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neefektyvu. Kažkada kitam forume dariau skaičiavimus tai jeigu visą mašinos paviršių padengsi saulės baterijom ir darant prielaidą kad visas plotas bus idealiu kampu maksimaliam saulės intensyvumui (realybėje nebus, bet lengviau skaičiuoti) tai per visą dieną pakrautum energijos kurios užtektų maždaug 20 km nuvažiuoti.Parašė digital Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitas žmogus ne tik per saulės bateriją krauna, bet ir laidu. Jis gyvena penktame aukšte gretimame daugiabutyje (kur matosi siena) ir kartais nuo savo balkono iki mašinos nusitiesia laidą pakrovimui. Atrodo įdomiai.Parašė digital Rodyti pranešimąLietuva visiems.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Degalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR. Kilometro savikaina degalams apie 10-15 centų, benzinui kiek daugiau.
 Elektra brango kur kas labiau labiau Įdomu, kaip ten yra iš tikrųjų su elektomobilių naudojimo ekonomika.
 Kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?
 
 Dainininkas Stano liko šokiruotas gavęs rugpjūčio sąskaitą už elektrą
 Be panikos! Sakau sau. Bet 580 už elektrą... Logiškas klausimas, pažiūrėjus į naktinį panaudojimą, ką mes veikiam naktimis, kad tiek elektros prisukam?
 Mes kraunam elektromobilį!
  
 Rugsėjo mėnesio elektros rinkos kaina preliminariai bus 30% didesnė, sąskaita bus virš 700, todėl galiu drąsiai teigti, kad pats brangiausias transportas Lietuvoje šiuo metu yra elektromobilis! 100 km pigiau nuvažiuoti su mano 1955 metų „Cadillac“. Ir tai ne juokas, tai – faktas...
 
 https://www.delfi.lt/veidai/zmones/s....d?id=91183811
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektromobilio važiavimo kaina priklauso nuo to kur tu krauni, vienur - nemokama, kitur gauta tiesiai iš saulės elektrinės, dar kitur gauta iš tiekėjo už astronominę kainąParašė Romas Rodyti pranešimąKiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?
 Todėl vieno atsakymo - nėra
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip rule of thumb galima imti, kad elektromobilis 100 km sunaudoja 20 kWh energijos. O toliau jau gali bandyti skaičiuoti.Parašė Romas Rodyti pranešimąDegalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR. Kilometro savikaina degalams apie 10-15 centų, benzinui kiek daugiau.
 Elektra brango kur kas labiau labiau Įdomu, kaip ten yra iš tikrųjų su elektomobilių naudojimo ekonomika.
 Kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?
 
 Bet šiaip visa LT elektromobilizacija iki šiol laikėsi ant galimybės krautis nemokamai kelių direkcijos, savivaldybių ir Lidl įrengtose stotelėse. Bet dabar tos "nemokamos" stotelės yra tapę per didele našta jas įrengusiems subjektams ir jos anksčiau ar vėliau visos išnyks arba bus apmokestintos (feisbuke skaičiau, kad ir lidlas bent kai kurias savo stoteles yra išjungęs).It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Kaid Rodyti pranešimąElektromobilio važiavimo kaina priklauso nuo to kur tu krauni, vienur - nemokama, kitur gauta tiesiai iš saulės elektrinės, dar kitur gauta iš tiekėjo už astronominę kainą. Todėl vieno atsakymo - nėraŠiap nemokamų daiktų nebūna, tik už tai kažkas sumoka.Parašė Tomas Rodyti pranešimąBet šiaip visa LT elektromobilizacija iki šiol laikėsi ant galimybės krautis nemokamai kelių direkcijos, savivaldybių ir Lidl įrengtose stotelėse. Bet dabar tos "nemokamos" stotelės yra tapę per didele našta jas įrengusiems subjektams ir jos anksčiau ar vėliau visos išnyks arba bus apmokestintos (feisbuke skaičiau, kad ir lidlas bent kai kurias savo stoteles yra išjungęs).
 Kai už tave sumokama, galima buvo girtis ,kad labai pigi eksplatacija.
 
 Gal kas nors turi informacijos kiek yra nemokamų vietų ir kam jos priklauso..
 Kol elektra kainavo keliolika centų, buvo galima reklamuotis, kad skatinami elektormobiliai. Neaišku, ar brangstant elektrai tokių "nemokamų" vietų daugės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nejaugi laikrasciu neskaitote, kad iki 2023 metu neliks nemokamu stoteliu.
 
 
 Nemokamų elektromobilių įkrovimo stotelių Lietuvos valstybiniuose keliuose nebeliks iki 2023 metų pabaigos. Pasak Susisiekimo ministerijos, penkerių metų visiškai pakako elektromobilių populiarinimui.
 
 Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=91084431
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš garantinio tiekimo krauti elektromobilį ne pats protingiausias pasirinkimas. Jei Stano ir toliau tęs tokią praktiką - kitą mėnesį elektros sąskaita dar labiau nustebins 
 
 Ignitis greito krovimo stotelėse vakarinio kwh kaina 45 ct, dieninio 59 ct, abiem variantais pigiau.
 
 Parašė Romas Rodyti pranešimąDegalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR. Kilometro savikaina degalams apie 10-15 centų, benzinui kiek daugiau.
 Elektra brango kur kas labiau labiau Įdomu, kaip ten yra iš tikrųjų su elektomobilių naudojimo ekonomika.
 Kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?
 
 Dainininkas Stano liko šokiruotas gavęs rugpjūčio sąskaitą už elektrą
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 To be fair teko ir po 2,12 eur/l benziną piltis. Ir šiaip gal toks biškį offtopic, bet kodėl nukritus naftos kainai (dabar yra žemiausia per visus šiuos metus), degalai Lietuvoje vistiek yra 20% bragesni (95A) nei metų pradžioje? Ir kodėl palyginus metų pradžios ir dabartines kainas tas skirtumas Lietuvoje yra by far didžiausias Europoje (dėl įdomumo prieš savaitę pasidariau research'ą, kai kur buvo grįžusios į prieškarines kainas, daugumoje šalių +3-9%, pas kaimynus +9-15%)? Tam yra kažkokios objektyvios priežastys ar tai yra tiesiog tradicinis lietuviškas godumas + infliacija?Parašė Romas Rodyti pranešimąDegalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei imsim, kad elektromobilis suvartoja 20kwh 100km, kas yra realu, tai net ir pigiausia kaina kraunantis naktį, turėsm 9 Eurų sanaudas nuvažiuoti 100km. Su Dujom šiuo metu nuvažiuoju 100 km už 7-8 eurus, automobilis nėra pats ekonomiškiausias ir kainuoja 10 kartų pigiau už elektravalgį.Parašė Nitro Rodyti pranešimąIš garantinio tiekimo krauti elektromobilį ne pats protingiausias pasirinkimas. Jei Stano ir toliau tęs tokią praktiką - kitą mėnesį elektros sąskaita dar labiau nustebins 
 
 Ignitis greito krovimo stotelėse vakarinio kwh kaina 45 ct, dieninio 59 ct, abiem variantais pigiau.
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Euras nuvertėjo rekordiškai 15%, o nafta įkainojama doleriais.Parašė ttttt Rodyti pranešimąTo be fair teko ir po 2,12 eur/l benziną piltis. Ir šiaip gal toks biškį offtopic, bet kodėl nukritus naftos kainai (dabar yra žemiausia per visus šiuos metus), degalai Lietuvoje vistiek yra 20% bragesni (95A) nei metų pradžioje? Ir kodėl palyginus metų pradžios ir dabartines kainas tas skirtumas Lietuvoje yra by far didžiausias Europoje (dėl įdomumo prieš savaitę pasidariau research'ą, kai kur buvo grįžusios į prieškarines kainas, daugumoje šalių +3-9%, pas kaimynus +9-15%)? Tam yra kažkokios objektyvios priežastys ar tai yra tiesiog tradicinis lietuviškas godumas + infliacija?
 
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kitose ES valstybėse, kaip pvz Italija (-1.1% nuo 95A kainos prieš karą), Belgija (+0.6%), Portugalija (+1.1%), Prancūzija (+1.1%), Vokietija (+2.9%) euras nenuvertėjo?Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Euras nuvertėjo rekordiškai 15%, o nafta įkainojama doleriais.
 - 2 patinka
 Comment











Comment