Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    PLAID ir PLAID+ kažkas iš kosmoso. Įsibėgėjimas iki 100km/h. 2 sek.... Pagani, Bugatti, Koenigsegg, vienetinių hypercarų daržas.
    Show must go von!

    Comment


      Parašė VNS Rodyti pranešimą
      PLAID ir PLAID+ kažkas iš kosmoso. Įsibėgėjimas iki 100km/h. 2 sek.... Pagani, Bugatti, Koenigsegg, vienetinių hypercarų daržas.
      Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Nekalbant kad tas dvi sekundes įjungti reikia dvi minutes options konsolę maigyti (čia su Ludicrious versija). Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas. Jei neskaičiojant pinigų tai aš asmeniškai geriau imčiau pigiausia Tyacaną su įsibėgėjimų per 5 sek., nei S su 2 vien dėl to kad S vairuojant vistiek jautiesi kaip Kia minivene (asmeniniai pojūčiai).

      Comment


        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

        Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Nekalbant kad tas dvi sekundes įjungti reikia dvi minutes options konsolę maigyti (čia su Ludicrious versija). Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas. Jei neskaičiojant pinigų tai aš asmeniškai geriau imčiau pigiausia Tyacaną su įsibėgėjimų per 5 sek., nei S su 2 vien dėl to kad S vairuojant vistiek jautiesi kaip Kia minivene (asmeninė patirtis).
        Galima panaudot vilniaus gatvėse kur be įsibėgėjimo juostos turi magiškai lysti į tarpą tarp 80km/h važiuojančių ir neduok dieve jie turės sulėtinti kol tu įsibėgėsi.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Galima panaudot vilniaus gatvėse kur be įsibėgėjimo juostos turi magiškai lysti į tarpą tarp 80km/h važiuojančių ir neduok dieve jie turės sulėtinti kol tu įsibėgėsi.
          Tam užtenka ir 5 ir 6 ir 7. Kaip minėjau paprastai važiuojant 2 neduoda, reikia 'įjungti'. Čia labiau Teslos gimikas kad savininkai turėtu kuo pasigirti.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

            Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Nekalbant kad tas dvi sekundes įjungti reikia dvi minutes options konsolę maigyti (čia su Ludicrious versija). Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas. Jei neskaičiojant pinigų tai aš asmeniškai geriau imčiau pigiausia Tyacaną su įsibėgėjimų per 5 sek., nei S su 2 vien dėl to kad S vairuojant vistiek jautiesi kaip Kia minivene (asmeniniai pojūčiai).
            Eilinis pezalas, kurių buvo pilna vakar internetuose.
            Klausyk, čia ne Bugatti su ultra monokokais ir varikliais su 4 turbinom. Tai 4 durų 2,5 tonos sveriantis automobilis galintis durti tą patį Buggati ir paskui tave patogiai nuvežti į Maximą alaus. Ką tu čia bandai įrodinėt? Tesla tik parodė, kad tos lenktynės dėl sekundžių baigėsi. Tiesiog pamaigai mygtukus, viskas. Norės padarys ir 1,5 sekundės, tik ar tavo vėdarai atlaikys pagreitį?
            Paskutinis taisė VNS; 2021.01.29, 08:32.
            Show must go von!

            Comment


              Ką reiškia 'durti'? Aplenkti startuojant nuo šviesoforo? Manau važiuodamas link Maximos alaus Bugatti nesutiksi, geriausiu atveju lakstukus su BMW, vat juos ir teks durti

              Comment


                Drag trasoj išduręs Bugatti, važiuosi alaus. Aišku, kad San Jose, o ne Vilniuj kažkokiam. Whatever. Klausiu ką tu čia bandai įrodinėt? Kad 100 metų nebuvo b***** matavimosi sekundėmis iki 100, tarp supercarų gamintojų? Nejuokink. Keldavo į pirmas eilutes. Tiek, kad tešla tas lenktynes padarė mažu mažiausiai juokingas ir dar su balvanke 4 durų.
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                  Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Nekalbant kad tas dvi sekundes įjungti reikia dvi minutes options konsolę maigyti (čia su Ludicrious versija). Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas. Jei neskaičiojant pinigų tai aš asmeniškai geriau imčiau pigiausia Tyacaną su įsibėgėjimų per 5 sek., nei S su 2 vien dėl to kad S vairuojant vistiek jautiesi kaip Kia minivene (asmeniniai pojūčiai).
                  Tik supercaruose labai baisiai atrodo visi tie 150 mygtukų ant vairo ir panelėse, Teslos minimalizmas man asmeniškai labai priimtinas.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                    Drag trasoj išduręs Bugatti, važiuosi alaus. Aišku, kad San Jose, o ne Vilniuj kažkokiam. Whatever. Klausiu ką tu čia bandai įrodinėt? Kad 100 metų nebuvo b***** matavimosi sekundėmis iki 100, tarp supercarų gamintojų? Nejuokink. Keldavo į pirmas eilutes. Tiek, kad tešla tas lenktynes padarė mažu mažiausiai juokingas ir dar su balvanke 4 durų.
                    Tai puiku, gal baigsis tas b***** matavimasis pagal sekundes ir matuosis pagal kitus dalykus. Įrodyti bandau kad S su 1.9 nuo prieš tai buvusių 3.5 progresu kažkokia geresne auto nepatapo ir pardavimus vargiai atgaivins. Europoje Porsche Taycan juos daro į vienus vartus, o kai pasirodys Audi E-tron GT ir MB EQS iš vis liūdesys bus. Net Tesla fanboyjai pripažysta kad updatas nuviliantis ir iš esmės išskyrus keistą ir neaišku kaip veikiantį vairą nieko naujo nepasiūlė.

                    Comment


                      Tesla, tiesą sakant, labiau džiugintų ne įsibėgėjimu, o tyla salone.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Aš jokios teslos nekeliu į dangų. Teslai 3 buferiai nukrenta bevažiuojant, ką ten kalbėt apie buginius updeitus ir apskritai teslos kokybę. Tiesiog rašau, kad EV parodė, kur street legal VDV pasiekė lubas. Viskas. Laukiam naujos kartos baterijų.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                          Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas.
                          Tai supercarai ir yra skirti 15'mečiams, jei ne pagal amžių, tai bent galvoje. Iki Teslos greitis buvo siejamas tik su tokio pobūdžio automobiliais, t.y. greitas automobilis buvo nepatogus, žemas, kietas, mažas, netalpus ir pan., o dabar Teslos šeimyninis 7 vietų sedanas ar visureigis apdeda tuos supercarus, tai jų įvaizdis stipriai krito.
                          Flickr

                          Comment


                            Nemanau, kad elektrinius kibirus reiketu lyginti su supercarais. Troleibusas irgi, turbut, padarytu bmw

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Nemanau, kad elektrinius kibirus reiketu lyginti su supercarais. Troleibusas irgi, turbut, padarytu bmw
                              Tai taip, jie skirti ne greitam važiavimui, o kompensaciniams reikalams. Kitas dalykas, kad Tesla irgi labiau į tą segmentą, nei praktiškąjį, taiko. Kitu atveju gamintų įperkamus elektrinius universalus.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Tai taip, jie skirti ne greitam važiavimui, o kompensaciniams reikalams. Kitas dalykas, kad Tesla irgi labiau į tą segmentą, nei praktiškąjį, taiko. Kitu atveju gamintų įperkamus elektrinius universalus.
                                Šiaip tiek Model 3, tiek S yra hatchbackai (arba liftback, kaip rašo Wikipedijoj) ir abi gana praktiškos ir talpios mašinos. Nekalbant apie Model x. Tai sakyti, kad jie taiko į bling segmentą nebūtų visiškai teisinga, nes praktiškumas ir family-friendliškumas, panašu, buvo ir yra labai svarbus visų jų mašinų atributas. Ir šiaip jau matyt sudaro nemažą dalį sėkmės priežasčių.

                                Vienas dalykas, kuris mane labai stebina, kad VW iš ID3, kuris galėjo būti tiesiog naujas elektrinis Golfas, padarė gana pigiai atrodančią skarbonkę su pigia plastmase viduje. Dabar net nebeišeina sakyti, kad Tesla atrodo pigiai ir nekokybiškai, nes ID3 atrodo turbūt dar blogiau. Nors būtų pakakę tiesiog nieko nekeisti nuo 7 Golfo pagal medžiagų kokybę ir interjero apdailą.

                                Comment


                                  Model 3 atrodo šiek tiek kaip hatchas, bet bagažinė kaip sedano. Model S bent man žymiai praktiškesnė bagažinė, į Model 3 bagažinę šunų nepasikrausi

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Šiaip tiek Model 3, tiek S yra hatchbackai (arba liftback, kaip rašo Wikipedijoj) ir abi gana praktiškos ir talpios mašinos. Nekalbant apie Model x. Tai sakyti, kad jie taiko į bling segmentą nebūtų visiškai teisinga, nes praktiškumas ir family-friendliškumas, panašu, buvo ir yra labai svarbus visų jų mašinų atributas. Ir šiaip jau matyt sudaro nemažą dalį sėkmės priežasčių.
                                    Kad jie praktiškesni nei kokie įprasti supercarai tai taip, bet pagal kainų lygį ir bling žaisliukų kiekį Model S ir X bet kokiu atveju labiau taiko į pasidemonstravimo premium segmentą kaip BMW ar MB, o ne kasdienio automobilio kaip VW ar Toyota. Gal Model 3 šiek tiek bando taikyti į automobilio platesniam naudotojų ratui segmentą.

                                    Tas aišku duoda įmonei sexy įvaizdį, bet smarkiai apriboja galimų pirkėjų skaičių.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Kad jie praktiškesni nei kokie įprasti supercarai tai taip, bet pagal kainų lygį ir bling žaisliukų kiekį Model S ir X bet kokiu atveju labiau taiko į pasidemonstravimo premium segmentą kaip BMW ar MB, o ne kasdienio automobilio kaip VW ar Toyota. Gal Model 3 šiek tiek bando taikyti į automobilio platesniam naudotojų ratui segmentą.

                                      Tas aišku duoda įmonei sexy įvaizdį, bet smarkiai apriboja galimų pirkėjų skaičių.
                                      Model 3 JAV yra tokia pat paprastų žmonių auto kaip Lietuvoje VW passat ar Toyota prius. Lietuvoje nėra oficialios atstovybės, todėl ir realiai nusipirkti galima tik per perpardavėjus už didelę kainą, brangus draudimas ir t.t., todėl ir lyginam su visokiais MB, o ne VW.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                        Tam užtenka ir 5 ir 6 ir 7. Kaip minėjau paprastai važiuojant 2 neduoda, reikia 'įjungti'. Čia labiau Teslos gimikas kad savininkai turėtu kuo pasigirti.
                                        Čia buvo labiau anekdotas kad Vilniuje turi būti lenktynininkas, kad "netrugdytum" išvažiuodamas į gatvę. Realiai tai aišku gimmickas parodant elektrinį variklį.

                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Tas aišku duoda įmonei sexy įvaizdį, bet smarkiai apriboja galimų pirkėjų skaičių.
                                        Kai gamybos apimtys tokios mažos tai yra visai normalus sprendimas.

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          Nemanau, kad elektrinius kibirus reiketu lyginti su supercarais. Troleibusas irgi, turbut, padarytu bmw
                                          Nebesvaik
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X