PLAID ir PLAID+ kažkas iš kosmoso. Įsibėgėjimas iki 100km/h. 2 sek.... Pagani, Bugatti, Koenigsegg, vienetinių hypercarų daržas.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Nekalbant kad tas dvi sekundes įjungti reikia dvi minutes options konsolę maigyti (čia su Ludicrious versija). Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas. Jei neskaičiojant pinigų tai aš asmeniškai geriau imčiau pigiausia Tyacaną su įsibėgėjimų per 5 sek., nei S su 2 vien dėl to kad S vairuojant vistiek jautiesi kaip Kia minivene (asmeniniai pojūčiai).Parašė VNS Rodyti pranešimąPLAID ir PLAID+ kažkas iš kosmoso. Įsibėgėjimas iki 100km/h. 2 sek.... Pagani, Bugatti, Koenigsegg, vienetinių hypercarų daržas.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galima panaudot vilniaus gatvėse kur be įsibėgėjimo juostos turi magiškai lysti į tarpą tarp 80km/h važiuojančių ir neduok dieve jie turės sulėtinti kol tu įsibėgėsi.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
 Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Nekalbant kad tas dvi sekundes įjungti reikia dvi minutes options konsolę maigyti (čia su Ludicrious versija). Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas. Jei neskaičiojant pinigų tai aš asmeniškai geriau imčiau pigiausia Tyacaną su įsibėgėjimų per 5 sek., nei S su 2 vien dėl to kad S vairuojant vistiek jautiesi kaip Kia minivene (asmeninė patirtis).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tam užtenka ir 5 ir 6 ir 7. Kaip minėjau paprastai važiuojant 2 neduoda, reikia 'įjungti'. Čia labiau Teslos gimikas kad savininkai turėtu kuo pasigirti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Galima panaudot vilniaus gatvėse kur be įsibėgėjimo juostos turi magiškai lysti į tarpą tarp 80km/h važiuojančių ir neduok dieve jie turės sulėtinti kol tu įsibėgėsi.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eilinis pezalas, kurių buvo pilna vakar internetuose.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
 Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Nekalbant kad tas dvi sekundes įjungti reikia dvi minutes options konsolę maigyti (čia su Ludicrious versija). Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas. Jei neskaičiojant pinigų tai aš asmeniškai geriau imčiau pigiausia Tyacaną su įsibėgėjimų per 5 sek., nei S su 2 vien dėl to kad S vairuojant vistiek jautiesi kaip Kia minivene (asmeniniai pojūčiai).
 Klausyk, čia ne Bugatti su ultra monokokais ir varikliais su 4 turbinom. Tai 4 durų 2,5 tonos sveriantis automobilis galintis durti tą patį Buggati ir paskui tave patogiai nuvežti į Maximą alaus. Ką tu čia bandai įrodinėt? Tesla tik parodė, kad tos lenktynės dėl sekundžių baigėsi. Tiesiog pamaigai mygtukus, viskas. Norės padarys ir 1,5 sekundės, tik ar tavo vėdarai atlaikys pagreitį? Paskutinis taisė VNS; 2021.01.29, 09:32.Show must go von! Paskutinis taisė VNS; 2021.01.29, 09:32.Show must go von!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Drag trasoj išduręs Bugatti, važiuosi alaus. Aišku, kad San Jose, o ne Vilniuj kažkokiam. Whatever. Klausiu ką tu čia bandai įrodinėt? Kad 100 metų nebuvo b***** matavimosi sekundėmis iki 100, tarp supercarų gamintojų? Nejuokink. Keldavo į pirmas eilutes. Tiek, kad tešla tas lenktynes padarė mažu mažiausiai juokingas ir dar su balvanke 4 durų.Show must go von!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik supercaruose labai baisiai atrodo visi tie 150 mygtukų ant vairo ir panelėse, Teslos minimalizmas man asmeniškai labai priimtinas.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
 Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Nekalbant kad tas dvi sekundes įjungti reikia dvi minutes options konsolę maigyti (čia su Ludicrious versija). Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas. Jei neskaičiojant pinigų tai aš asmeniškai geriau imčiau pigiausia Tyacaną su įsibėgėjimų per 5 sek., nei S su 2 vien dėl to kad S vairuojant vistiek jautiesi kaip Kia minivene (asmeniniai pojūčiai).AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai puiku, gal baigsis tas b***** matavimasis pagal sekundes ir matuosis pagal kitus dalykus. Įrodyti bandau kad S su 1.9 nuo prieš tai buvusių 3.5 progresu kažkokia geresne auto nepatapo ir pardavimus vargiai atgaivins. Europoje Porsche Taycan juos daro į vienus vartus, o kai pasirodys Audi E-tron GT ir MB EQS iš vis liūdesys bus. Net Tesla fanboyjai pripažysta kad updatas nuviliantis ir iš esmės išskyrus keistą ir neaišku kaip veikiantį vairą nieko naujo nepasiūlė.Parašė VNS Rodyti pranešimąDrag trasoj išduręs Bugatti, važiuosi alaus. Aišku, kad San Jose, o ne Vilniuj kažkokiam. Whatever. Klausiu ką tu čia bandai įrodinėt? Kad 100 metų nebuvo b***** matavimosi sekundėmis iki 100, tarp supercarų gamintojų? Nejuokink. Keldavo į pirmas eilutes. Tiek, kad tešla tas lenktynes padarė mažu mažiausiai juokingas ir dar su balvanke 4 durų.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai supercarai ir yra skirti 15'mečiams, jei ne pagal amžių, tai bent galvoje. Iki Teslos greitis buvo siejamas tik su tokio pobūdžio automobiliais, t.y. greitas automobilis buvo nepatogus, žemas, kietas, mažas, netalpus ir pan., o dabar Teslos šeimyninis 7 vietų sedanas ar visureigis apdeda tuos supercarus, tai jų įvaizdis stipriai krito.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
 Kodėl man atrodo kad įsibegėjimas iki 100 įspūdį daro tik 15mečiams? Kur tą išvis panaudoti išskyrus dragrace trasoje? Supercarai yra žymiai daugiau nei vien banalus įsibegėjimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai taip, jie skirti ne greitam važiavimui, o kompensaciniams reikalams. Kitas dalykas, kad Tesla irgi labiau į tą segmentą, nei praktiškąjį, taiko. Kitu atveju gamintų įperkamus elektrinius universalus.Parašė liutass Rodyti pranešimąNemanau, kad elektrinius kibirus reiketu lyginti su supercarais. Troleibusas irgi, turbut, padarytu bmw Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip tiek Model 3, tiek S yra hatchbackai (arba liftback, kaip rašo Wikipedijoj) ir abi gana praktiškos ir talpios mašinos. Nekalbant apie Model x. Tai sakyti, kad jie taiko į bling segmentą nebūtų visiškai teisinga, nes praktiškumas ir family-friendliškumas, panašu, buvo ir yra labai svarbus visų jų mašinų atributas. Ir šiaip jau matyt sudaro nemažą dalį sėkmės priežasčių.Parašė index Rodyti pranešimą
 Tai taip, jie skirti ne greitam važiavimui, o kompensaciniams reikalams. Kitas dalykas, kad Tesla irgi labiau į tą segmentą, nei praktiškąjį, taiko. Kitu atveju gamintų įperkamus elektrinius universalus.
 
 Vienas dalykas, kuris mane labai stebina, kad VW iš ID3, kuris galėjo būti tiesiog naujas elektrinis Golfas, padarė gana pigiai atrodančią skarbonkę su pigia plastmase viduje. Dabar net nebeišeina sakyti, kad Tesla atrodo pigiai ir nekokybiškai, nes ID3 atrodo turbūt dar blogiau. Nors būtų pakakę tiesiog nieko nekeisti nuo 7 Golfo pagal medžiagų kokybę ir interjero apdailą.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad jie praktiškesni nei kokie įprasti supercarai tai taip, bet pagal kainų lygį ir bling žaisliukų kiekį Model S ir X bet kokiu atveju labiau taiko į pasidemonstravimo premium segmentą kaip BMW ar MB, o ne kasdienio automobilio kaip VW ar Toyota. Gal Model 3 šiek tiek bando taikyti į automobilio platesniam naudotojų ratui segmentą.Parašė John Rodyti pranešimą
 Šiaip tiek Model 3, tiek S yra hatchbackai (arba liftback, kaip rašo Wikipedijoj) ir abi gana praktiškos ir talpios mašinos. Nekalbant apie Model x. Tai sakyti, kad jie taiko į bling segmentą nebūtų visiškai teisinga, nes praktiškumas ir family-friendliškumas, panašu, buvo ir yra labai svarbus visų jų mašinų atributas. Ir šiaip jau matyt sudaro nemažą dalį sėkmės priežasčių.
 
 Tas aišku duoda įmonei sexy įvaizdį, bet smarkiai apriboja galimų pirkėjų skaičių.Post in English - fight censorship!
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Model 3 JAV yra tokia pat paprastų žmonių auto kaip Lietuvoje VW passat ar Toyota prius. Lietuvoje nėra oficialios atstovybės, todėl ir realiai nusipirkti galima tik per perpardavėjus už didelę kainą, brangus draudimas ir t.t., todėl ir lyginam su visokiais MB, o ne VW.Parašė index Rodyti pranešimą
 Kad jie praktiškesni nei kokie įprasti supercarai tai taip, bet pagal kainų lygį ir bling žaisliukų kiekį Model S ir X bet kokiu atveju labiau taiko į pasidemonstravimo premium segmentą kaip BMW ar MB, o ne kasdienio automobilio kaip VW ar Toyota. Gal Model 3 šiek tiek bando taikyti į automobilio platesniam naudotojų ratui segmentą.
 
 Tas aišku duoda įmonei sexy įvaizdį, bet smarkiai apriboja galimų pirkėjų skaičių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia buvo labiau anekdotas kad Vilniuje turi būti lenktynininkas, kad "netrugdytum" išvažiuodamas į gatvę. Realiai tai aišku gimmickas parodant elektrinį variklį.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
 Tam užtenka ir 5 ir 6 ir 7. Kaip minėjau paprastai važiuojant 2 neduoda, reikia 'įjungti'. Čia labiau Teslos gimikas kad savininkai turėtu kuo pasigirti.
 
 Kai gamybos apimtys tokios mažos tai yra visai normalus sprendimas.Parašė index Rodyti pranešimąTas aišku duoda įmonei sexy įvaizdį, bet smarkiai apriboja galimų pirkėjų skaičių.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 NebesvaikParašė liutass Rodyti pranešimąNemanau, kad elektrinius kibirus reiketu lyginti su supercarais. Troleibusas irgi, turbut, padarytu bmw Show must go von! Show must go von!
 Comment








Comment