Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neta Aya
    Taip atrodo elektrinis automobilis už apie 10 kEUR (kaina Kinijoje)
    • 410 km range (40 kWh)
    • 150 Nm
    • 70 kW (95 PS)



    Comment


      Neta GT
      • 77.9 kWh
      • 340 kW (462 PS)
      • 25-30 kEUR
      Tiesiog norėjau atkreipti dėmesį į kainas. Pas mus Dacia Spring panašiai kainuoja.



      Comment


        Matant visus naujus dizainus ir išleidžiamus automobilius, supranti, kaip supaprastėjo automobilių gamyba kai nereikia vidaus degimo variklio.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Matant visus naujus dizainus ir išleidžiamus automobilius, supranti, kaip supaprastėjo automobilių gamyba kai nereikia vidaus degimo variklio.
          Tikrai taip.
          Šiandien yra 50+ naujų automobilių gamintojų kurie daro labai konkurencingus elektromobilius.
          Toks vaizdas kad kas tik užsimano, tas ir pagamina.

          Huawei šiandien pristatė ką planuoja daryti:

          Comment


            Kokių 10 elektronikos gamintojų planuoja gaminti EV.
            Huawei, Xiaomi, DJI, Oppo ir t.t.

            Štai Sony: https://www.sony.com/en/SonyInfo/vision-s/vehicle1.html


            Comment


              Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

              Tikrai taip.
              Šiandien yra 50+ naujų automobilių gamintojų kurie daro labai konkurencingus elektromobilius.
              Toks vaizdas kad kas tik užsimano, tas ir pagamina.

              Huawei šiandien pristatė ką planuoja daryti:
              Parašė booraz Rodyti pranešimą
              Matant visus naujus dizainus ir išleidžiamus automobilius, supranti, kaip supaprastėjo automobilių gamyba kai nereikia vidaus degimo variklio.
              Žiūrint ne į kažkokius piešinius, o ką realiai galima nusipirkti su garantija, tai elektromobiliai vis dar brangesni už benzininius auto. Pvz. kokio ID3 kaina nėra konkurencinga lyginant su golfu, todėl Lietuvoje EV net naujų auto parke sudaro mažą dalį nepaisant subsidijų.
              Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.07, 13:32.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Žiūrint ne į kažkokius piešinius, o ką realiai galima nusipirkti su garantija, tai elektromobiliai vis dar brangesni už benzininius auto. Pvz. kokio ID3 kaina nėra konkurencinga lyginant su golfu.
                Lietuvoje nėra.
                Pažiūrėk kas darosi kitose šalyse.

                Comment


                  Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                  Lietuvoje nėra.
                  Pažiūrėk kas darosi kitose šalyse.
                  Kitose šalyse reliai irgi tik subsidijos (arba labai dideli mokesčiai benzininiams auto) palaiko EV pardavimus, tai dar gana toli iki tokių laikų, kad EV būtų iš tikrųjų konkurencingi rinkos sąlygomis.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                    Tikrai taip.
                    Šiandien yra 50+ naujų automobilių gamintojų kurie daro labai konkurencingus elektromobilius.
                    Toks vaizdas kad kas tik užsimano, tas ir pagamina.

                    Huawei šiandien pristatė ką planuoja daryti:
                    MB+Porsche+Tesla+Renault+Toyota. "Unikalus" dizainas

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                      MB+Porsche+Tesla+Renault+Toyota. "Unikalus" dizainas
                      Lol, o kai pvz koks nors Renault koncernas paima ir pavogia Volvo dizainą savo naujai Dacia, tai viskas ok?

                      Click image for larger version

Name:	345.PNG
Views:	223
Size:	845,4 kB
ID:	2067182

                      Prie to, jeigu pasidomėtumėt Kinijos auto brendais, suprastumėt kodėl yra šiokių tokių panašumų su kitais brendais - nes dabar pas juos dirba garsiausi pasaulinio lygio dizaineriai, kurie prieš tai dirbo ir Porsche, ir MB, ir kitur, o kadangi kiekvienas dizairenis turi savo unikalų stilių, čia nėra net kalbos apie kažkokį plagiatą (nors dar prieš kokius 15-20 metų kiniečiai tiesiog masiškai viską kopijavo)

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                        Valdymas ekrane yra blogiausias dalykas, kuris tik galėjo nutikti mašinos salose. Multimedijai ar žemėlapiams - taip, viskam kitam nieko nėra geriau ir patogiau už mygtukus, kuriuos gali junginėti neatitraukęs akių nuo kelio.
                        Noriu taip pat pridėti- atsisėdus į mašiną prie -5 ir šalčiau pameginkite tuo ekranu naudotis su pirštinėmis?
                        Taip pat važiuojant neidealiu keliu (kas realiai yra 90% Lietuvos kelių) paliesti ta funkciją, kurios reikia. Laikant telefoną rankoje- nevisad išeina. O ką jau kalbėti, kai tau reikia tai daryti ištiesta ranka, netgi pasilenkiant į priekį.
                        Pats turiu mašiną, su touch screen, su kuria pravažiuota daug daugiau nei 30k km. Tai realiai yra priežastis kodėl aš tos mašinos negaliu pakęsti.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                          Lol, o kai pvz koks nors Renault koncernas paima ir pavogia Volvo dizainą savo naujai Dacia, tai viskas ok?

                          Click image for larger version

Name:	345.PNG
Views:	223
Size:	845,4 kB
ID:	2067182

                          Prie to, jeigu pasidomėtumėt Kinijos auto brendais, suprastumėt kodėl yra šiokių tokių panašumų su kitais brendais - nes dabar pas juos dirba garsiausi pasaulinio lygio dizaineriai, kurie prieš tai dirbo ir Porsche, ir MB, ir kitur, o kadangi kiekvienas dizairenis turi savo unikalų stilių, čia nėra net kalbos apie kažkokį plagiatą (nors dar prieš kokius 15-20 metų kiniečiai tiesiog masiškai viską kopijavo)
                          Vertikalios galinės lempos nėra vien tik Volvo naudojamos. Turi panašumų į pirmą XC90, bet čia ir užsibaigia. Dacia nėra visų likusių markių kratinys.

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                            Vertikalios galinės lempos nėra vien tik Volvo naudojamos. Turi panašumų į pirmą XC90, bet čia ir užsibaigia. Dacia nėra visų likusių markių kratinys.
                            Pačiam nėra juokingi tie dvigubi standartai? Na nepatinka jums kiniečiai, jau seniai tai aišku, bet kam šitie besivartymai akivaizdžiausioje situacijoje...

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Pačiam nėra juokingi tie dvigubi standartai? Na nepatinka jums kiniečiai, jau seniai tai aišku, bet kam šitie besivartymai akivaizdžiausioje situacijoje...
                              Ne dvigubi standartai, o konkrečiai šitas Huawei. Neatsiprašau už tai, kad jis yra dizainų kratinys

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                Ne dvigubi standartai, o konkrečiai šitas Huawei. Neatsiprašau už tai, kad jis yra dizainų kratinys
                                Tai yra maksimaliai dvigubi standartai, nes rodau jums akivaizdžiausią plagiatą - sakot "Vertikalios galinės lempos nėra vien tik Volvo naudojamos", nors jos yra vos ne identiškos, o situacijoje, kur bandot prie kažko prisiknisti, bet objektyviai nėra ten panašu nei į MB, nei į Toyota, nei į tuo labiau Renault, to savo "nėra vien tik "N brendo" naudojamos" argumento netaikot

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Pačiam nėra juokingi tie dvigubi standartai? Na nepatinka jums kiniečiai, jau seniai tai aišku, bet kam šitie besivartymai akivaizdžiausioje situacijoje...
                                  Stogo linija ir langų apatinė linija - MB EQS, CLS, priekinės lempos - Toyota Supra, priekiniai polempiai - Renault Talisman/Megane, vidurinė priekinė buferio dalis - visos Teslos. Gal dar pridėti 2010-ų Audi dizaino ratus? Galinės dalies foto nėra, bet įtariu, kad ten bus kažkas iš Porsche stiliaus lightbarų.

                                  Ai, o kam tas roof scoopas, 2000-ų tiuningas?

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Pačiam nėra juokingi tie dvigubi standartai? Na nepatinka jums kiniečiai, jau seniai tai aišku, bet kam šitie besivartymai akivaizdžiausioje situacijoje...
                                    O kur jis tų panašumų rado? Kad pilka? Ar apvalūs ratai? Tai pamiršo dar Ferrari, nes raudoni suportai, pamiršo Volvo dėl taxi flakono DD

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      MB+Porsche+Tesla+Renault+Toyota. "Unikalus" dizainas
                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Stogo linija ir langų apatinė linija - MB EQS, CLS, priekinės lempos - Toyota Supra, priekiniai polempiai - Renault Talisman/Megane, vidurinė priekinė buferio dalis - visos Teslos. Gal dar pridėti 2010-ų Audi dizaino ratus? Galinės dalies foto nėra, bet įtariu, kad ten bus kažkas iš Porsche stiliaus lightbarų.

                                      Ai, o kam tas roof scoopas, 2000-ų tiuningas?
                                      Nenoriu veltis į diskusiją nes labai jau "pritempinėjama".

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Nuo realybės atitrūkę čia yra tie kurie galvoja kad Kinija lyderiauja technologinėje inovacijoje.
                                        Ir kaip traktuoti kad Audi perka EV platformą iš IM Motors, o Volkswagen iš XPeng?
                                        Man atrodo kad tau vienam nesimato kad Kinijos autogamintojai lyderiauja EV gamyboje.

                                        EV baterijų gamyboje irgi:

                                        Comment


                                          Ta pati audi kuri eurpoje jau dešimtmetį lyderiaujau failure rate statistikoje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X