Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Noriu paklaust tų tamstų, kuriems Lotus, Volvo, Smart yra kiniški automobiliai.
    Volvo atveju tai reiškia kad Volvo žinios, komponentai, technologijos ir t.t. yra prieeinama Geely grupės įmonėm (Zeekr, Lync&co ir kitoms. Ir ten daug kitų). Jeigu Geely užsimanys pasidaryti Lotus Evija po kinietišku brendu – bus po kinietišku brendu.

    Comment


      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

      Volvo atveju tai reiškia kad Volvo žinios, komponentai, technologijos ir t.t. yra prieeinama Geely grupės įmonėm (Zeekr, Lync&co ir kitoms. Ir ten daug kitų). Jeigu Geely užsimanys pasidaryti Lotus Evija po kinietišku brendu – bus po kinietišku brendu.
      Tai nėra atsakymas į klausimą. R&R turi priėjimą prie BMW, Škoda prie VW, Nissan prie Renault, Opel prie Dodge ir t.t.

      Comment


        Parašė T-K-K
        Beje, neseniai važiavau su BYD Han, tai tikrai "premium" klasės automobilis.
        Bjornas pratestavo Atto 3
        , verdiktas - kreivas softas
        Paskutinis taisė transpondster; 2023.08.10, 17:44.

        Comment



          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Noriu paklaust tų tamstų, kuriems Lotus, Volvo, Smart yra kiniški automobiliai.
          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Tai nėra atsakymas į klausimą. R&R turi priėjimą prie BMW, Škoda prie VW, Nissan prie Renault, Opel prie Dodge ir t.t.
          Lotus, Volvo, Smart nėra Kinijos įmonės bet jų produktai parodo ką sugeba Kinijos įmonės.
          Parodo nes jau tik laiko klausimas kada know-how bus panadotas po Kinijos brendais.



          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Žiūrint ne į kažkokius piešinius, o ką realiai galima nusipirkti su garantija, tai elektromobiliai vis dar brangesni už benzininius auto. Pvz. kokio ID3 kaina nėra konkurencinga lyginant su golfu, todėl Lietuvoje EV net naujų auto parke sudaro mažą dalį nepaisant subsidijų.
          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
          Lietuvoje nėra.
          Pažiūrėk kas darosi kitose šalyse.
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Kitose šalyse reliai irgi tik subsidijos (arba labai dideli mokesčiai benzininiams auto) palaiko EV pardavimus, tai dar gana toli iki tokių laikų, kad EV būtų iš tikrųjų konkurencingi rinkos sąlygomis.
          Pasaulis labai margas ir įvairus, todėl bet koks suabsoliutinimas tampa de facto klaidingas.
          Kaip kur. Tikrai yra šalių kur ne subsidijos daro EV pigesnius.

          Šiek tiek juokinga kad Kinijos elektromobilius galima rasti pas Alibaba, Made-in-China, Taobao ir panašaus plauko online parduotuves. Ten ir kainos matosi be jokių mokesčių ar subsidijų. Ir tos kainos dažnai yra stebinančiai mažos, lygiant su EU kainom.

          Kad ir kokios priežastys bebūtų, žiūrint pirkėjo akimis, EV daug kur žymiai labiau apsimoka pirkti nei VDV.
          Situacija Tailande išvis juokinga, kur senesnės kartos VW Golf yra dvigubai brangesnis už elektrinį BYD Atto 3.







          Švedijos, Norvegijos, Olandijos spaudoje buvo straipsnių kaip Kinijos elektromobilių gamintojai neaiškiu būdu dempinguoja kainas.
          Kinietiškus elektromobilius kurie kainuoja 50'000 EUR galima lizingu paimti už vos 200-300 EUR/mėn. Be pradinio įnašo. Ir tik vienų metų lizingas, tai po metų galima gražinti ir pasiimti kitą automobilį. Finansiškai nei vienas galas nesusieina. Bet tokios sąlygos siūlomos.
          Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.22, 10:45.

          Comment


            Tailande Golfas gal europinis, ten importo mokestis 40% berods, o su kinija FTA.
            O Švedijoj lizingo kainos "įdomios", už 300€/mėn tai nieko keisto kad perkamiausiu tapo.

            Comment


              Parašė transpondster Rodyti pranešimą
              Tailande Golfas gal europinis, ten importo mokestis 40% berods, o su kinija FTA.
              O Švedijoj lizingo kainos "įdomios", už 300€/mėn tai nieko keisto kad perkamiausiu tapo.
              Panašu į tai. Golfų (ir išvis VW?) Tailande negamina. Vietinės gamybos Toyota Camry, kas yra gerokai aukštenės klasės mašina, kainuoja nuo ~1.5mln THB, o Corolla (artimiausias modelis Golfui) nuo ~900K THB t.y. pigiau, nei per pusę. Golfas Tailande realiai yra eksliuzyvinė mašina, kurią perka tik ypač dideli VW entuziastai, kurie neskaičiuoja pinigų.

              Comment


                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą



                Pasaulis labai margas ir įvairus, todėl bet koks suabsoliutinimas tampa de facto klaidingas.
                Kaip kur. Tikrai yra šalių kur ne subsidijos daro EV pigesnius.

                Šiek tiek juokinga kad Kinijos elektromobilius galima rasti pas Alibaba, Made-in-China, Taobao ir panašaus plauko online parduotuves. Ten ir kainos matosi be jokių mokesčių ar subsidijų. Ir tos kainos dažnai yra stebinančiai mažos, lygiant su EU kainom.

                Kad ir kokios priežastys bebūtų, žiūrint pirkėjo akimis, EV daug kur žymiai labiau apsimoka pirkti nei VDV.
                Situacija Tailande išvis juokinga, kur senesnės kartos VW Golf yra dvigubai brangesnis už elektrinį BYD Atto 3.


                Švedijos, Norvegijos, Olandijos spaudoje buvo straipsnių kaip Kinijos elektromobilių gamintojai neaiškiu būdu dempinguoja kainas.
                Kinietiškus elektromobilius kurie kainuoja 50'000 EUR galima lizingu paimti už vos 200-300 EUR/mėn. Be pradinio įnašo. Ir tik vienų metų lizingas, tai po metų galima gražinti ir pasiimti kitą automobilį. Finansiškai nei vienas galas nesusieina. Bet tokios sąlygos siūlomos.
                Bjorn'as kažkuriam vienų iš pirmų video Tailande apie MG kalbėjo ir buvo lentelė rodoma apie importo mokesčius Tailande, tai jei Kinijos gamintojas tai 0%, jei europa, tai jau iš karto 80% berods.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                  Bjorn'as kažkuriam vienų iš pirmų video Tailande apie MG kalbėjo ir buvo lentelė rodoma apie importo mokesčius Tailande, tai jei Kinijos gamintojas tai 0%, jei europa, tai jau iš karto 80% berods.
                  Pataisau, jei kinijos gamintojas tai 8%.
                  https://youtu.be/KoW6DnSOGT0?si=7aqYUKGCUbbZTto3&t=337
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                    Švedijos, Norvegijos, Olandijos spaudoje buvo straipsnių kaip Kinijos elektromobilių gamintojai neaiškiu būdu dempinguoja kainas.
                    Kinietiškus elektromobilius kurie kainuoja 50'000 EUR galima lizingu paimti už vos 200-300 EUR/mėn. Be pradinio įnašo. Ir tik vienų metų lizingas, tai po metų galima gražinti ir pasiimti kitą automobilį. Finansiškai nei vienas galas nesusieina. Bet tokios sąlygos siūlomos.
                    Bent jau DK sitas vienu metu "loophole" yra placiai zinomas ir ji naudoja praktiskai visi gamintojai ir trumpalaikes nuomos teikejai. Veikia taip, kad jei isipareigoji masina isvezti is vietines rinkos per vienus metus, tuomet gali importo mokesti moketi pro rata tik uz 1 metus. Jei masina lieka registruota - tuomet reikia sumoketi pilna importo ir registracijos mokesti.

                    Comment


                      Baojun Yunduo

                      400+ km ant vieno pakrovimo
                      4,3 metrų ilgio (vos vos didesnis už VW Golf)
                      100 kW (136 PS) ir 200 Nm
                      12'000 EUR

                      Beje, VW ID.3 Kinijoje kainuoja kažkur 10-15k intervale. Lygtais 13k.





                      Comment


                        Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                        Situacija Tailande išvis juokinga, kur senesnės kartos VW Golf yra dvigubai brangesnis už elektrinį BYD Atto 3.

                        Kinų gamybos automobiliai yra nepadoriai brangūs. Vertinu pagal MIG/MAG/TIG suvirinimo aparatų rinką (sorry ož offtop), kur EU/US gaminiai iki 10 kartų brangesni už kinų tos pačios klasės, nors dažnai kinai ir solidžiau atrodo (ne tik vizualiai, bet ir pvz, pas europietį plasmasinė jungtis, pas kiną bronzinė).

                        -

                        Comment


                          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                          Baojun Yunduo

                          400+ km ant vieno pakrovimo
                          4,3 metrų ilgio (vos vos didesnis už VW Golf)
                          100 kW (136 PS) ir 200 Nm
                          12'000 EUR

                          Beje, VW ID.3 Kinijoje kainuoja kažkur 10-15k intervale. Lygtais 13k.




                          Ta pajuodinta kaina jau parduodamo automobilio europoje, ar Kinijoje? Nes jei Kinijoje, tai reikia prideti transportavimo, muito, pvm, sertifikavimo islaidas. Savikaina Europoje viska susumavus bus ne maziau 22'000 EUR ir kai reikes keisti detale teks siustis is Kinijos, tai uztruks menesi ar pora arba kainuos labai brangiai siunciant oro pastu.
                          Paskutinis taisė Litch; 2023.08.13, 11:46.

                          Comment


                            Parašė Litch Rodyti pranešimą
                            Ta pajuodinta kaina jau parduodamo automobilio europoje, ar Kinijoje? Nes jei Kinijoje, tai reikia prideti transportavimo, muito, pvm, sertifikavimo islaidas. Savikaina Europoje viska susumavus bus ne maziau 22'000 EUR ir kai reikes keisti detale teks siustis is Kinijos, tai uztruks menesi ar pora arba kainuos labai brangiai siunciant oro pastu.
                            Taip, kaina Kinijoje.
                            Taip, šiuo metu jo neapsimoka pirkti Lietuvoje.

                            I am making a different point.
                            Golf klasės EV kainuoja 12k.
                            What a time to be alive.

                            Comment


                              Visiškai akivaizdu kad "barriers to entry" norint gaminti automobilius yra labai labai labai stipriai mažesni su EV (elektromobiliais) nei VDV (vidaus degimo varikliu).
                              Didiesiems autogamintojams įdomūs laikai ateina...

                              Comment


                                Seilės simpinant dėl kiniškų EV tiesiog liejasi per kraštus

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                  Seilės simpinant dėl kiniškų EV tiesiog liejasi per kraštus
                                  Jeigu nori kitiems perteikti blogą nuotaiką, daryk tą kažkur kitur.

                                  Kas liečia Kinijos EV, akivaizdu kad jie padarys milžiniškus pasikeitimus autoindustrijoje. Tik dar aiškiai nesimato kokius.
                                  Greičiausiai perims market share iš Japonijos autogamintojų, kaip japonai kažkada perėmė iš anglų. Tų anglų, kurie buvo milžiniški autogamintojai, šiandien nebeliko. Bet čia galimai ne vienintelis pasikeitimas.

                                  Comment


                                    Yra rizika kad Europos autoindustrija patirs panašius kainų šokus ir gamybos pajėgumų stygių kaip Europos vėjo jėgainių industrija.
                                    Ir tas yra labai negerai, nes autoindustrija stipriai įtakoja Europos ekonomiką.

                                    Nearly all wind farms Europe has built up until today use turbines made in Europe. There are over 250 factories around Europe making turbines and components. But there are already bottlenecks in Europe’s wind supply chain. Offshore foundation manufacturers and installation vessels are fully booked for several years. The wind industry is having to buy power cables, gearboxes and even steel towers from China. We’re building a few new factories but not enough for the massive expansion of wind energy that Europe now needs.

                                    Chinese wind power companies boast what one industry insider dubbed a “landslide” price advantage over their Western counterparts. Chinese products cost less than half — and sometimes as little as a quarter — of Western equivalents. One driver for the low cost is China's production scale. According to Qin, more than two-thirds of the world's wind turbines are manufactured in China, including those produced for foreign brands.

                                    And last year, five Western firms* warned in an open letter to the European Commission that they were “losing ground” to Chinese companies.

                                    * Vestas, Siemens Gamesa, Enercon, General Electric, Nordex

                                    Comment


                                      Huawei Luxeed EV




                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Seilės simpinant dėl kiniškų EV tiesiog liejasi per kraštus
                                        Butthurt'as neigiant EV realybę taip pat

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          Kinų gamybos automobiliai yra nepadoriai brangūs. Vertinu pagal MIG/MAG/TIG suvirinimo aparatų rinką (sorry ož offtop), kur EU/US gaminiai iki 10 kartų brangesni už kinų tos pačios klasės, nors dažnai kinai ir solidžiau atrodo (ne tik vizualiai, bet ir pvz, pas europietį plasmasinė jungtis, pas kiną bronzinė).
                                          Jeigu kažką prie ūkio pasivirinti, tada taip, kinietiškas aparatas yra way to go. Bet jeigu dirbti rimčiau, tai nesu matęs įmonės kad virintų su kiniškais aparatais.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X