Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rPn Rodyti pranešimą

    Didžiausias pliusas prieš visus konkurentus ir beje ne tik elektrinius:
    • Softas ir softo update‘ai
    Kiti mažesni privalumai:
    • Autopilotas
    • Superchargerių tinklas
    • Geresnis efektyvumas – didesnis nuvažiuojamas atstumas iš to paties kwh skaičiaus
    • Sportiškumas (akseleracija, greitis, galiniai arba visi varomi ratai)
    • Saugumas
    • Laiko išbandytos akumuliatorių ir variklio technologijos
    • Daugiau storage vietos - bagažinė priekyje (frunk)


    Aš net neminėčiau Androido, būtų puiku jei kas nors panašaus atsirastų automobilių softe. Labiau lyginčiau, teslos softą su pirmaisiais iphone (gražu, patogu, bet irgi dar yra kur tobulėti), o kiti auto gamintojai dar įstrigę su symbianu kaip nokia 2010 metais.
    Pirmas iOS - bukas, bet gražus daiktas, paskutiniai Symbian - gražūs ir funkcionalūs. Ar toks turėjo būti palyginimas?

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Ilgokas straipsnis apie Teslos bajerius:

      Tesla created secret team to suppress thousands of driving range complaints

      Pavydžiui:



      o tu bent bandei suprast ką ten rašė? Visi deklaruojami nuvažiuojami atstumai yra matuojami važiuojant gan lėtai ir idealiomis sąlygomis ir iškraunant bateriją iki visiško 0 tai aišku dideliu greičiu šaltu oru ar prieš stiprų vėją nuvažiuojamas atstumas krenta, tai tavo manymu reikia mašiną į servisą vežt kad kažką išmatuotų ir pataisytų orų prognozes kitai kelionei?

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

        Pirmas iOS - bukas, bet gražus daiktas, paskutiniai Symbian - gražūs ir funkcionalūs. Ar toks turėjo būti palyginimas?
        nū jo, pirmas aifonas net MMS nemokėjo priimti LOL.
        bet jūzeriai kažkodėl neliko prie "funkcionalaus" ir gražaus Symbiano.
        -

        Comment


          Parašė transpondster Rodyti pranešimą

          o tu bent bandei suprast ką ten rašė? Visi deklaruojami nuvažiuojami atstumai yra matuojami važiuojant gan lėtai ir idealiomis sąlygomis ir iškraunant bateriją iki visiško 0 tai aišku dideliu greičiu šaltu oru ar prieš stiprų vėją nuvažiuojamas atstumas krenta, tai tavo manymu reikia mašiną į servisą vežt kad kažką išmatuotų ir pataisytų orų prognozes kitai kelionei?
          O ar pats skaitei kas cituota:

          All five Tesla models tested by Edmunds failed to achieve their advertised range, the website reported in February 2021. All but one of 10 other models from other manufacturers exceeded their advertised range.

          Ar čia sutapo kad kai edmunds bandė 5 tesla modelius visada buvo vėjas, o kai bandė likusius 10 gamintojų, visada idealios oro sąlygos?

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            O ar pats skaitei kas cituota:

            All five Tesla models tested by Edmunds failed to achieve their advertised range, the website reported in February 2021. All but one of 10 other models from other manufacturers exceeded their advertised range.
            Cituota buvo ne tik šitas, bet ir apie verkiančius jūzerius ir teslos nenorą tikrinti jų vežėčias.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              nū jo, pirmas aifonas net MMS nemokėjo priimti LOL.
              bet jūzeriai kažkodėl neliko prie "funkcionalaus" ir gražaus Symbiano.
              Symbianą realiai išstūmė Androidas. Iki tol Symbianas buvo smartukų lyderis. Nors ir Symbianas buvo tvarkinga OS, bet ji nebuvo Open Source. Tik po to, kai buvo susigaudyta, kad Symbianą išstūmia Open Source Androidas, su kuriuo gali daryti ką tik nori, tai atsiverti pasaulio programeriams buvo per vėlu. Galim pažiūrėti kas naudojo Symbianą ir kas naudoja Androidą - beveik tie patys žmonės.

              O dėl iOS, tai čia suveikė iMac, iPod, kitokie i ir klasikiniai fanboyai, ankščiau save plakę dėl Jobso, dabar dėl Musko.

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                O dėl iOS, tai čia suveikė iMac, iPod, kitokie i ir klasikiniai fanboyai, ankščiau save plakę dėl Jobso, dabar dėl Musko.
                Realiai tas pats ir yra - Teslos dažnai minimos labiausiai nepatikimų automobilių sąrašuose, tačiau tuo pat metu jų vairuotojai yra labai laimingi savo pirkiniu.

                Dabar su tomis range neigimo naujienomis galima net ir tuos pačius posakius pritaikyti - jeigu iPhone turėjo „you are holding it wrong“, tai su Tesla turim „you are driving it wrong“
                Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.07.30, 21:00. Priežastis: spelling

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  O ar pats skaitei kas cituota:

                  All five Tesla models tested by Edmunds failed to achieve their advertised range, the website reported in February 2021. All but one of 10 other models from other manufacturers exceeded their advertised range.

                  Ar čia sutapo kad kai edmunds bandė 5 tesla modelius visada buvo vėjas, o kai bandė likusius 10 gamintojų, visada idealios oro sąlygos?
                  Edmunds test range != EPA test range, net turi lentelę Edmunds kur temperatūra skiriasi tarp testų iki 25°F ~=14C ~=5% aero pasipriešinimo skirtumas. Anyway aš neneigiu kad Tesla naudoja pačius optimistiškiausius deklaruojamus atstumus, bet esmė kad jei važiuoji su navigacija tiksliai apskaičiuoja su kiek atvyksi, o kas buvo prieš 10 metų tai absoliučiai dzin, visų EV guess'o'meteriai buvo keikiami.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    Cituota buvo ne tik šitas, bet ir apie verkiančius jūzerius ir teslos nenorą tikrinti jų vežėčias.
                    Bet argumentas buvo, kad čia viskas teisinga ir dėl oro nepasiekia range. Tai tikslingai numečiau būtent šią citatos dalį, kur kitiems modeliams oras nesugadino reikalų.

                    Comment


                      Pamenu, kai prieš tris metus sakiau Tesla ne mašina, ji neturi ateities, gaidys ir t.t.
                      Ginčyjausi su vienu Teslos fanu.
                      Pabandžiau pavairuoti Teslą, supratau, kad jei pirkti naują mašiną tai tik Teslą.
                      Dabar ja ir džiaugiuosi.
                      Juokas ima iš žmonių kurie ginčyjasi, aiškinasi kurioj vietoj kokiam tyrime kablelis padėtas ir t.t. nors turbūt realiai nebandę mašinos.
                      Nebuvo lengva pripažinti, kad buvau neteisus kai prieš tris metus variau ant Teslos, bet džiaugiuosi tai padaręs
                      Linkiu ir kitiems Teslų heiteriam pirmiausiai ją išbandyti, o ne ieškoti kablelio kažkokiame užsienio tyrime ir forume ginčytis ar Tesla nuvažiuoja 399 ar 398 km

                      Comment


                        Kur Vilniuje galima išbandyti Teslą ?
                        Kažkoks oficialus pardavėjas/servisas Lietuvoje egzistuoja?

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Kur Vilniuje galima išbandyti Teslą ?
                          Kažkoks oficialus pardavėjas/servisas Lietuvoje egzistuoja?
                          deals on wheels
                          oficialus nėra
                          -

                          Comment


                            Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                            Pamenu, kai prieš tris metus sakiau Tesla ne mašina, ji neturi ateities, gaidys ir t.t.
                            Ginčyjausi su vienu Teslos fanu.
                            Pabandžiau pavairuoti Teslą, supratau, kad jei pirkti naują mašiną tai tik Teslą.
                            Dabar ja ir džiaugiuosi.
                            Juokas ima iš žmonių kurie ginčyjasi, aiškinasi kurioj vietoj kokiam tyrime kablelis padėtas ir t.t. nors turbūt realiai nebandę mašinos.
                            Nebuvo lengva pripažinti, kad buvau neteisus kai prieš tris metus variau ant Teslos, bet džiaugiuosi tai padaręs
                            Linkiu ir kitiems Teslų heiteriam pirmiausiai ją išbandyti, o ne ieškoti kablelio kažkokiame užsienio tyrime ir forume ginčytis ar Tesla nuvažiuoja 399 ar 398 km
                            Keista, nes pabandęs Tesla (Model 3 Perfromance) nieko panašaus nepajutau. Mašina ir tiek, kaip ir visos kitos EV su savo privalumais. Taip pat esu bandęs daug kitų EV, iš kurių, tiesą sakant, sunku išsirinkti favoritą. Norint išsirinkti, kurį EV visgi pirkčiau, jei šiuo metu būtų toks poreikis, tektų nemažai skaičuoti ir svarstyti, nes pasirinkimą nulemtų nedideli ir turbūt nelabai reikšmingi skirtumai.

                            Comment


                              Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                              Pamenu, kai prieš tris metus sakiau Tesla ne mašina, ji neturi ateities, gaidys ir t.t.
                              Ginčyjausi su vienu Teslos fanu.
                              Pabandžiau pavairuoti Teslą, supratau, kad jei pirkti naują mašiną tai tik Teslą.
                              Dabar ja ir džiaugiuosi.
                              Juokas ima iš žmonių kurie ginčyjasi, aiškinasi kurioj vietoj kokiam tyrime kablelis padėtas ir t.t. nors turbūt realiai nebandę mašinos.
                              Nebuvo lengva pripažinti, kad buvau neteisus kai prieš tris metus variau ant Teslos, bet džiaugiuosi tai padaręs
                              Linkiu ir kitiems Teslų heiteriam pirmiausiai ją išbandyti, o ne ieškoti kablelio kažkokiame užsienio tyrime ir forume ginčytis ar Tesla nuvažiuoja 399 ar 398 km
                              Kaip tai pakeis faktą, kad visų teslų salonai yra pigūs ir baisūs su nuliu ergonomijos?

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                deals on wheels
                                oficialus nėra
                                Arba Beast.

                                Comment


                                  Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                  o tu bent bandei suprast ką ten rašė? Visi deklaruojami nuvažiuojami atstumai yra matuojami važiuojant gan lėtai ir idealiomis sąlygomis ir iškraunant bateriją iki visiško 0 tai aišku dideliu greičiu šaltu oru ar prieš stiprų vėją nuvažiuojamas atstumas krenta, tai tavo manymu reikia mašiną į servisą vežt kad kažką išmatuotų ir pataisytų orų prognozes kitai kelionei?
                                  Reikia baudas duoti už testavimą nerealiomis sąlygomis. False advertising taip sakant.
                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  nū jo, pirmas aifonas net MMS nemokėjo priimti LOL.
                                  bet jūzeriai kažkodėl neliko prie "funkcionalaus" ir gražaus Symbiano.
                                  Symbianas mirė, o jo vartotojai perėjo prie androido. Šiaip symbianas vis dar naudojamas kai kuriose technologijose. Pažystu vieną vis dar programuoantį symbionui.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                    Kaip tai pakeis faktą, kad visų teslų salonai yra pigūs ir baisūs su nuliu ergonomijos?
                                    Vieniems baisūs kitiems gražūs. Tai yra skonio reikalas ir visiems gražūs nebus.
                                    Ergonomijos nulis? na nežinau ar vienodai suprantame šį žodį.

                                    Bet tikrai nesiruošiu įrodinėti kokia gera Tesla ir t.t. tik noriu pasakyti, kad didžioji dalis (tikrai ne visi) varantys ant Teslos (tame tarpe ir aš pats) varo tol kol nepabando.
                                    O pabandžius tikrai negali visiems tikti ir patikti, kiekvieno skirtingi poreikiai.
                                    Nesutinku tik su nuomone, kad tai brendas be ateities, kad Tesla gaidys šūdas, negražūs salonai ir t.t.

                                    Comment


                                      Esu bandęs tik vieną EV - Tesla 3, tai be visos elektromobilio kaip tokio wow patirties, pats automobilis visiškai nuvylė - pigus salonas, ergonomijos ir komforto nedaug. Kažkas tarp Dacia ir Opel. Su premium brandais net nėra ka lyginti, netgi iki VW netraukia.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                        Esu bandęs tik vieną EV - Tesla 3, tai be visos elektromobilio kaip tokio wow patirties, pats automobilis visiškai nuvylė - pigus salonas, ergonomijos ir komforto nedaug. Kažkas tarp Dacia ir Opel. Su premium brandais net nėra ka lyginti, netgi iki VW netraukia.
                                        Netraukia iki VW EV ar normalių VW? Bent jau pirmos iteracijos ID.3 vidaus medžiagos tiktai buvo negeresnės už Dacia, iki Golf 7 nė pro kur netraukė. Faceliftas lyg ir pasitvarkė.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Netraukia iki VW EV ar normalių VW? Bent jau pirmos iteracijos ID.3 vidaus medžiagos tiktai buvo negeresnės už Dacia, iki Golf 7 nė pro kur netraukė. Faceliftas lyg ir pasitvarkė.
                                          Tesla interior netraukia iki VW Passat interior kokybės.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X