Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Ar iPhonas vertas savo pinigų?
    Šiaip tai vertas.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

      Audi vs Tesla skaičius už 2022 metus randu tokius, kad Audi vis dar pirmauja.

      Prie Teslos sėkmės prisideda dar ir "cool" faktorius. Tas pats, kas iPhonas vs Androidas. Ar iPhonas vertas savo pinigų? Ne. Ar Tesla yra verta savo pinigų? Nelabai. Bet visi nori Teslos, o ne Audi.
      Imant 2023 duomenis, Tesla aplenkė Audi. Kol kas skirtumas dar nedidelis, bet tendencija labai aiški ir Tesla labai sparčiai auga.
      Nelabai suprantu kam visaip lankstyti faktus, kad tą neigti.

      Dėl iPhone vs Android nesutinku, bet čia ne į temą.



      Dėl to ar Tesla verta pinigų, tai siūlau susipažinti su kainom.
      Ypač rinkose į kurias Tesla koncentruojasi, t.y. vos ne visa Vakarų Europa.

      Paimkime Norvegiją:
      Audi Q4, kuris yra gerokai mažesnis už Tesla Model Y, kainuoja nuo NOK 535k.
      Tesla Model Y nuo NOK 400k.

      Ir net lyginant elektrinį su vidaus degimo:
      Audi A3 nuo NOK 500k.
      Tesla Model 3 nuo NOK 370k.
      Taip, net VW Golf a la Audi yra stipriai brangesnis už Tesla Model 3.

      Comment



        Jei neklystu Norgėj yra (buvo) žymiai mažesni registracijos mokesčiai elektromobiliams nei auto su VDV. Todėl ten elektromobilį pirkti pigiau nei auto su VDV.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Šiaip tai vertas.
          O perkant telefoną už 1900 pinigų, jis jau turi lietuvišką meniu? Vien dėl to nevertas, kad per tiek metų nesugeba išversti softo į vieną iš oficialių ES kalbų. Bet Apple požiūriui į vartotoją yra atskira tema.


          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

          Imant 2023 duomenis, Tesla aplenkė Audi. Kol kas skirtumas dar nedidelis, bet tendencija labai aiški ir Tesla labai sparčiai auga.
          Nelabai suprantu kam visaip lankstyti faktus, kad tą neigti.

          Dėl iPhone vs Android nesutinku, bet čia ne į temą.



          Dėl to ar Tesla verta pinigų, tai siūlau susipažinti su kainom.
          Ypač rinkose į kurias Tesla koncentruojasi, t.y. vos ne visa Vakarų Europa.

          Paimkime Norvegiją:
          Audi Q4, kuris yra gerokai mažesnis už Tesla Model Y, kainuoja nuo NOK 535k.
          Tesla Model Y nuo NOK 400k.

          Ir net lyginant elektrinį su vidaus degimo:
          Audi A3 nuo NOK 500k.
          Tesla Model 3 nuo NOK 370k.
          Taip, net VW Golf a la Audi yra stipriai brangesnis už Tesla Model 3.
          Tesla, kaip daiktas ir transporto priemonė, yra visai nieko. Stato likusius elektromobilius į vietą su savo krovimo tinklais Vakaruose ir nuvažiuojamu atstumu - stato kaip transporto priemonė, nepaisant surinkimo kokybės, serviso. Jeigu pribręstų reikalas pirkti elektromobilį, tikrai mokėčiau daugiau ir imčiau Audi.

          Gal jau man pasireiškia "prie ruso buvo geriau" pensininko marazmai, bet teslų vidus atrodo lyg sėdėtum ant ofisinės kėdės prie stalo su prisukta planšete. Audi salonas atrodo klasiškiau, jaukiau ir kokybiškiau. Bet čia skonio reikalas, kai kam yra geriau ir ant grindų miegoti, nei lovoje.
          Paskutinis taisė Egiuxz; 2023.07.23, 10:47.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            Jei neklystu Norgėj yra (buvo) žymiai mažesni registracijos mokesčiai elektromobiliams nei auto su VDV. Todėl ten elektromobilį pirkti pigiau nei auto su VDV.
            Taip.
            Skirtingose šalyse skirtingos priežastys, bet Tesla Model 3 ir Tesla Model Y turi labai konkurencingas kainas.


            Danija
            Tesla Model 3 – DKK 330k
            Audi A3 – DKK 330k

            Tesla Model Y – DKK 380k
            Audi A4 Avant – DKK 530k
            Audi Q5 – DKK 630k


            Tesla gaunasi gerokai pigiau nei Audi. Ir taip yra daugelyje šalių.
            Paskutinis taisė T-K-K; 2023.07.23, 10:47.

            Comment



              Danijoj ir kitose skardinavijos šalyse rodos tas pats su registracijos mokesčiais kaip ir Norgėj.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Danijoj ir kitose skardinavijos šalyse rodos tas pats su registracijos mokesčiais kaip ir Norgėj.
                Nyderlandai
                Tesla Model Y – 47k
                Audi Q4 – 60k (ir Q4 yra ženkliai mažesnis. Matmenys buvo ankstesnėj žinutėj)
                Audi Q5 – 70k

                Comment


                  Manau kad dar mažai kas pastebėjo kad elektromobiliai, įskaitant kiniečius, labai labai labai konkurencingi prieš Audi, BMW, Mercedes, Volvo, Lexus ir kitus.
                  Ir neužilgo bus ir prieš daugumą VDV.

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                    ...
                    Gal jau man pasireiškia "prie ruso buvo geriau" pensininko marazmai, bet teslų vidus atrodo lyg sėdėtum ant ofisinės kėdės prie stalo su prisukta planšete. Audi salonas atrodo klasiškiau, jaukiau ir kokybiškiau. Bet čia skonio reikalas, kai kam yra geriau ir ant grindų miegoti, nei lovoje.
                    O kaip tau šitas?
                    Vidus: https://images.autoreview.nl/popup/x...a-1-cf7228.jpg
                    Išorė, priekis: https://www.topgear.com/sites/defaul...xpeng-p7-2.jpg
                    Išorė, galas: https://cdn.wccftech.com/wp-content/...G-P7-BACK.jpeg
                    Durys: https://st.arenaev.com/specs/xpeng/x...wing-side1.jpg


                    Elektromobilis, kuris gaunasi ženkliai pigiau nei Audi A4.
                    Atsiliepimai ir apžvalgos labai teigiamai atsiliepia.

                    Comment


                      Viskas ką bandau pasakyti kad automobilių rinka po 10 metų bus visiškai nepanaši į šiandieninę.

                      Tesla jau po truputį tampa pigios mašinos. Beje, Tesla EV yra pigesni ir už Škoda EV.
                      EV po truputį tampa pigesni nei VDV.
                      Yra labai daug labai konkurencingų kiniečių, kurių gatvėse dar nematom.

                      Comment


                        Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                        O kaip tau šitas?
                        Vidus: https://images.autoreview.nl/popup/x...a-1-cf7228.jpg
                        Išorė, priekis: https://www.topgear.com/sites/defaul...xpeng-p7-2.jpg
                        Išorė, galas: https://cdn.wccftech.com/wp-content/...G-P7-BACK.jpeg
                        Durys: https://st.arenaev.com/specs/xpeng/x...wing-side1.jpg


                        Elektromobilis, kuris gaunasi ženkliai pigiau nei Audi A4.
                        Atsiliepimai ir apžvalgos labai teigiamai atsiliepia.
                        Apie šitas kiniškas skalbimo mašinas jau sakiau keliais puslapiais atgal. Tegul atrodo jos gražiai, kainuoja mažai, bet jos vis tiek yra nežinomo patikimumo Aliexpress lygio žaisliukai.

                        Comment


                          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                          Yra labai daug labai konkurencingų kiniečių, kurių gatvėse dar nematom.
                          turim kinišką EV kontoroje. Nukonkuravo kaina visus. Nepaisant to kad standartinėj komplektacijoje oda, atidaromas stiklinis stogas ir t.t.
                          Bet... tai nesikrauna (toje pačioje stotelėje kur jis ir kiti EV kraunasi kasdieną), tai neįsijungia, tai važiuojant persikrauna protas ir visi užrašai pasidaro kiniški.
                          Topas - gamyklinė navigacija, nėra paieškos (paieška tik tarp gamykloje įrašytų POI, o tame saraše nėra EV krovimo stotelių, bet yra kuro kolonėlės)
                          Android Auto, google maps ir kt. išoriniai apsai nesuderinami.
                          Kiekvieną kartą sėdus važiuoti ir norint kad veiktų laisvų rankų įranga reikia naujai suporuoti per BT telefoną, tam tenka atlikti šokius su būgnais, lendant į telefono Developer menu.
                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                            turim kinišką EV kontoroje. Nukonkuravo kaina visus. Nepaisant to kad standartinėj komplektacijoje oda, atidaromas stiklinis stogas ir t.t.
                            Bet... tai nesikrauna (toje pačioje stotelėje kur jis ir kiti EV kraunasi kasdieną), tai neįsijungia, tai važiuojant persikrauna protas ir visi užrašai pasidaro kiniški.
                            Topas - gamyklinė navigacija, nėra paieškos (paieška tik tarp gamykloje įrašytų POI, o tame saraše nėra EV krovimo stotelių, bet yra kuro kolonėlės)
                            Android Auto, google maps ir kt. išoriniai apsai nesuderinami.
                            Kiekvieną kartą sėdus važiuoti ir norint kad veiktų laisvų rankų įranga reikia naujai suporuoti per BT telefoną, tam tenka atlikti šokius su būgnais, lendant į telefono Developer menu.
                            Apie kokį konkretų modelį kalbam?
                            Kad vienas gamintojas ar modelis ar tas konkretus automobilis nevykęs, nėra priežastis nurašyti visus kiniečius.
                            Čia kaip aiškinti kad visi lietuviai debilai nes vieną kartą sutikau prietranką albaną. Nu nes abu europiečiai... ir visi jie vienodi.

                            Comment


                              Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                              Taip.
                              Skirtingose šalyse skirtingos priežastys, bet Tesla Model 3 ir Tesla Model Y turi labai konkurencingas kainas.


                              Danija
                              Tesla Model 3 – DKK 330k
                              Audi A3 – DKK 330k

                              Tesla Model Y – DKK 380k
                              Audi A4 Avant – DKK 530k
                              Audi Q5 – DKK 630k


                              Tesla gaunasi gerokai pigiau nei Audi. Ir taip yra daugelyje šalių.
                              Man "patiko" bicio is kurio as nuomoju apartamentus viduri Danijos lauku pasakymas - dabar visi tie pagrindiniu gamyntoju elektrokarai yra brangus, o va tesla kainuoja tiktai ...55KEur... Aina nach uz baterija, kontroleri ir 4 ratus sumoketi 3/4 metines algos!
                              Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2023.07.23, 13:01.

                              Comment


                                Tesla Model 3 JAV dabar (po federal tax credit) kainuoja $30k. (Šaltinis: ArenaEV)

                                Palyginimui:
                                • Audi A4 nuo $41k
                                • BMW 3 series nuo $44k
                                • Mercedes C-class nuo $45k
                                • Volvo S60 nuo $52k
                                Kainų skirtumas žiaurus ir kainų skirtumas yra Tesla naudai.
                                Kol vokiečiai neturės tiesioginių alternatyvų Model 3 ir Model Y, tol Tesla toliau augs vokiečių sąskaita.
                                Ir artimiausius porą metų panašu kad neturės...

                                German car companies suffer heavy electric shock
                                July 18, 2023


                                The three collectively made half a million fewer cars at their European factories between January and May than they had done over the same months in 2019,
                                https://www.thetimes.co.uk/article/g...hock-xf2wdj80s
                                Paskutinis taisė T-K-K; 2023.07.23, 17:23.

                                Comment


                                  Dabar, grynai dabar, matom vieną didžiausių automotive shifts visame mūsų gyvenime.

                                  Comment


                                    Parašė T-K-K
                                    Niekada nebuvau Tesla ar Musk fanas, bet jie šiuo metu “eat other carmakers' lunches”:

                                    o kur blet pas juos estate (combi) kebulai? teslos nera praktiskos masinos

                                    Comment


                                      Panašu, kad T-K-K šitoj temoj kaifą gauna

                                      Comment


                                        Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                        o kur blet pas juos estate (combi) kebulai? teslos nera praktiskos masinos
                                        • Su pakeltom kėdėm Tesla Model Y turi +61% talpos lyginant su Volvo V60 kombi (854 vs 529 litrai)
                                        • Su nuleistom kėdėm Tesla Model Y turi +50% talpos lyginant su Volvo V60 kombi (2158 vs 1441)

                                        Ir Tesla Model Y daugelyje rinkų yra stipriai pigesnis. Gyvenam pasaulyje kuris prieš 3-5 metus atrodytų sufantazuotas.

                                        Comment


                                          Tesla Model Y Was The World's Best-Selling Car In Q1 2023
                                          Ankstesniais metais tai buvo Toyota Corolla, kuri yra daugiau nei dvigubai pigesnė.
                                          Jau panašu kad visus 2023, o gal net ir porą metų į priekį, Tesla Model Y bus populiariausias automobilis pasaulyje.





                                          Niekada nebuvau Tesla ar Musk fanas, bet jie šiuo metu “eat other carmakers' lunches”:


                                          Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.03, 23:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X