Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Kurie kiniški EV yra senesni už Leafą ar Teslą? Arba bent jau tų pačių metų ir tame pačiame lygyje.

    MG turi pakankamai didelį dealerių tinką UK, nors ir tai per mažą, nes neapima kiekvieno didesnio miesto. O kur kitus kinus aptarnaut? Pas Staską ar Johną garaže? MG priklauso tam pačiam koncernui, kuris nuo senų laikų su pasauliniais gamintojais mašinas vietinei kinų rinkai gamina. Patys kinai kažin ar sukurtų kažką tokio be vakariečių pagalbos.
    Žodžiu, matau beprasmiška kažką bandyt paaiškinti žmogui, kuris tiesiog neigia realybę... Sakau, jeigu norit suprasti kas iš tikrųjų vyksta 2023 - educate yourself. Pasidomėkit bent pagrindinėm kompanijom, pvz kokia BYD, kuri gamina EV nuo 2010, gal nors kažkiek suprasit kokį EV šūdą dabar štampuoja Europoje (kalbu apie "biudžetinę" kategoriją, o ne visokius BMW ir Audi SUV'us po 85-100K eurų) ir kaip stipriai jis yra overprice'intas.

    Na arba tiesiog ir toliau gyvenkit tais savo 2003 metų stereotipais

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Žodžiu, matau beprasmiška kažką bandyt paaiškinti žmogui, kuris tiesiog neigia realybę... Sakau, jeigu norit suprasti kas iš tikrųjų vyksta 2023 - educate yourself. Pasidomėkit bent pagrindinėm kompanijom, pvz kokia BYD, kuri gamina EV nuo 2010, gal nors kažkiek suprasit kokį EV šūdą dabar štampuoja Europoje (kalbu apie "biudžetinę" kategoriją, o ne visokius BMW ir Audi SUV'us po 85-100K eurų) ir kaip stipriai jis yra overprice'intas.

      Na arba tiesiog ir toliau gyvenkit tais savo 2003 metų stereotipais
      Europos EV yra šūdas, Kinijos - auksas. Aleliuja.

      Kodėl Europoje taip viskas brangu ir perkainota? Pabandom išsiaiškinti.

      Kai nori Europoje kažką sukurti ar panaudoti sukurto, turi tikrinti patentus. Jeigu kažkas jau yra tai sukūręs ir nori pats tai panaudoti, vadinasi, nuo kiekvieno panaudojimo karto, papildomai sumokėsi autoriui. Kinai patentams sako "ding dong" (ar koks ten pas juos yra F Y atitikmuo). Ką europiečiai išleidžia ant R&D ir patentų, kinai tiesiog pavagia ar nukopijuoja.

      Jeigu kuriamas daiktas nuo nulio, jam sukurti vis tiek reikės ilgų metų, nes EV yra progresuojantis dalykas ir nuolat tobulinimas. Čia ne tai, kad sukūrei naują mažo kibiriuko kėbulą, o variklį, važiuoklę, elektrą, saloną įmetei iš jau sukurtų dalykų, pavadinai Dacia ir už tai imi adekvačius pinigus. 308/Astra ir 208/Corsa nuo pat pradžių buvo kuriami kaip EV/tradiciniai. Kainoje tai atsipindi.

      Europoje yra griežtesni reikalavimai gamybai. Nori išlieti iš plastiko jungiklį? Turi įvertinti aplinkosauginį faktorių. Tai kainuoja didelius pinigus, kuriuos reikia išdalinti produkto savikainoje. Kinai tuo tarpu tepaliniais dažais dažo žaliai kalnus ir žolę.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Ir visi šitie turi prieigą prie vakarietiškų technologijų. Garantuoju, kad jų kokybės kontrolė yra prižiūrima tų pačių vakariečių.

        Tų produktų, kurie neskamba kaip "sueis" yra pilnas Aliexpressas. Visi jie gražūs, visi jie smagūs, faini ir pūkuoti. Trumpą laiką, nes greit sulūžta. Pirminis įspūdis yra labai wow, be neaišku kaip yra su kokybe. Visi šitie kiniški EV irgi gimsta kasdien vis po naują, jokios patikimumo statistikos dar nėra. O jeigu būtų, iš kur ji būtų, Kinijos? Tikėti kinais yra savęs negerbti. Nepamirštam dar viso serviso, detalių, specialistų, kurie reikalingi normaliam produkto aptarnavimui. Kur jie Europoje? Nėra.
        Egiuxz, with all due respect, nuvažiuok į Kiniją pažiūrėti situacijos vietoj. Liksi labai nustebęs.

        Yra ne viena ir ne dvi kinietiškos kompanijos kurios yra tarp pirmaujančių pasaulyje.
        DJI geras pavyzdys. Oppo. Geely. Ir dešimtys kitų.

        Beje, jeigu kinietiški produktai yra visapusiškas šlamštas, kodėl yra nemažai kinietiškų EV kurie labai gerai vertinami europietiškose apžvalgose?
        Ir kodėl saugiausių EV sąraše (EuroNCAP) pilna kiniečių? Visokių kiniečių, ne vienas gamintojas.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          gal nors kažkiek suprasit kokį EV šūdą dabar štampuoja Europoje (kalbu apie "biudžetinę" kategoriją, o ne visokius BMW ir Audi SUV'us po 85-100K eurų) ir kaip stipriai jis yra overprice'intas.
          Ar verčia tave kas pirkti tuos folkswagenus ir škodas?
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Laiko klausimas, kol kinietiški EV bus kaip kinietiški telefonai. Aplink mus pilna žmonių kurie turi Xiaomi, OnePlus, Realme, Honor, TCL, Lenovo, Poco ir kt. Tuoj bus ir ne vienas ir ne du kinietiški EV.


            Norvegijos perkamiausių EV sąraše galima rasti įvairiausių kiniečių:
            • Golden Dragon GD12E (EV autobusas)
            • MG 4
              MG ZS
              MG Marvel R
              MG 5
            • BYD Tang
              BYD Atto 3
              BYD Han
              BYD ETP3
              BYD E-Bus
            • Maxus e-DELIVER 3
              Maxus LDV T90 EV
              Maxus e-Deliver 9
              Maxus Euniq 6
              Maxus Euniq 5
            • Seres 5
            • Nio ES8
              Nio ET5
              Nio EL7
            • JAC ES4
            • Yutong T12E
            • Xpeng P7
              Xpeng G3
            • FAW EHS9
            • Voyah Free


            Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.07.09, 21:39.

            Comment


              Iš EuroNCAP ir čia esančių markių sąrašų, tik Yutong ir Xpeng nesimatė jokių ryšių su vakarais. Bet tik po greitos googlo paieškos. Giliau paknisus gal būtų įdomiau. Visa kita - arba bendri koncernai, arba vakarietiškos kūrėjų pavardės.

              Comment


                Kinija vietinėje rinkoje labai nesąžiningai elgiasi su ne kinietiškais gamintojais. Ne tik EV. Šitas vienu ar kitu būtų turi būti tvarkoma. Bet kad yra labai kompetetingų kinietiškų EV, tai jau akivaizdu.




                Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.07.09, 21:57.

                Comment


                  Visa Kinija turi būti tvarkoma, ten apskritai nieko nėra sąžiningo ir moralaus. Ar kas nors tai tvarkys? Ne. Nes visi nori gauti blizgančią skarbonkę su pianino juodos spalvos plastiku ir RGB ledais skarbonkės salone.

                  Comment


                    Egiuxz, aš manau reiktų truputį chillinti out tau. Aš suprantu, kad ideologiniai ir vertybiniai įsitikinimai kai kuriems žmonėms gali būti labai svarbūs, bet jeigu jie visiškai užtemdo realybės suvokimą ir žmogus pradeda kliedėti nesąmones, tai nėra gerai. Realybė ta, kad Kinija dabar yra EV lyderė pasaulyje. Ar ten jie kažką daro nesąžiningai ar dar kaip nors "netinkamai", yra antraeilis dalykas. Jie šiuo metu yra priekyje ir, bent kol kas, nėra jokių indikacijų, kad tai keisis.

                    Comment


                      Video pavadinimas truputį clickbait.



                      Bet ir kiti, pvz MotorTrend, gerai atsiliepia. Išvada:
                      The XPeng P7 proves the point. The way it looks and feels and drives means it would be right at home on any driveway in America right now, with no excuses needed. Were the P7 to be launched here, with software updated to suit the U.S. operating environment and American consumer tastes, and priced as competitively as it is in Norway, it would shock the automotive establishment. Tesla included.

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                        Ką europiečiai išleidžia ant R&D ir patentų, kinai tiesiog pavagia ar nukopijuoja.
                        Deja, atėjo toks laikas kad jau kinai teisiasi su amerikiečiais nes amerikiečiai kopijuoja kinų sukurtą produktą, pažeisdami patentus.
                        Europiečiai (ne tik rusai) perka "net analogov" kinų sukurtus gatavus produktus (ne tik pigius komponentus) ir marketina savo garsiais vardais.

                        -

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Čia gana senas ir mažai kuo pagrįstas stereotipas, kuris, be abejo, neturi nieko bendro su realybe.
                          Tai žinoma kad Kinų propagandos kanalai nesupranta kad steoreotypai atsiranda dėl to kad jie atspindi realybę.
                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                          Šioje situacijoje problema yra tokia, kad jūs gyvenate kažkokiais praeities stereotipais maždaug tame Adidas/Abidas lygyje, kuris buvo prieš kokius 20 metų. Patariu pasidomėti kas vyksta 2023 metais, labai nustebsite.
                          Tikrai pasidomėkite, nustebsite, kad niekas nepasikeitė.
                          Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                          Su kinietiškais EV dabar galimai vyksta tas pats kas paskutinį dešimtmetį vyko su telefonais.
                          Vagia vakarietiškas technologijas ir vis tiek gamina prastesnius?
                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Egiuxz, aš manau reiktų truputį chillinti out tau. Aš suprantu, kad ideologiniai ir vertybiniai įsitikinimai kai kuriems žmonėms gali būti labai svarbūs, bet jeigu jie visiškai užtemdo realybės suvokimą ir žmogus pradeda kliedėti nesąmones, tai nėra gerai. Realybė ta, kad Kinija dabar yra EV lyderė pasaulyje. Ar ten jie kažką daro nesąžiningai ar dar kaip nors "netinkamai", yra antraeilis dalykas. Jie šiuo metu yra priekyje ir, bent kol kas, nėra jokių indikacijų, kad tai keisis.
                          Chilloutinti reikėtu kinijos propagandai.Realybė, kad Kinija nėra EV lyderė, kaip ir nėra telefonų lyderį, bet Kinijos mylėtojams labai knieti tokias nesąmones kalbėti.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Tikrai pasidomėkite, nustebsite, kad niekas nepasikeitė.
                            Lol...

                            Chilloutinti reikėtu kinijos propagandai.Realybė, kad Kinija nėra EV lyderė, kaip ir nėra telefonų lyderį, bet Kinijos mylėtojams labai knieti tokias nesąmones kalbėti.
                            Man Kinija kaip valstybė yra tikras blogis ir dėl šito net nėra jokių abejonių, bet tai yra tiesiog be galo kvaila neigti realybę ir jų didžiulį progresą EV srityje. Gal nereikia nusileisti iki to neandartaliečių rusų propagandos lygio ir šaukti "Europa žiema miršta nuo šalčio ir bado" vien todėl, kad jums nepatinka pati Europa ir ypač napatinka, kad tie gėj-ropiečiai gyvena žymiai geriau, nei jūs?

                            Kad ir kaip jums tai nepatiktų, bet būtent Kinija yra ta šalis, kuri labiausiai investuoja į EV ir labiausiai progresuoja šioje srityje. Galit sakyt, kad jie vagia technologijas, kas be abejo vyksta (nors dažniausiai jie jas tiesiog nusiperka, kartais net su visa kompanija, kaip pvz Volvo), bet tai nekeičia galutinio rezultato ir fakto, kad jų EV rinka šiuo metu yra geriausia pasaulyje pagal kokybės ir kainos santykį.

                            Comment


                              Bet tai ant kiek infantiliškas požiūris. Man dėl kokių nors asmeninių priežasčių nepatinka šalis x ar jos valdžia, reiškia viskas, ką ta šalis gamina, kuria ar kitaip daro, yra blogai, pavogta ir nesąmonė. Čia grynai 4-5 metų vaiko pasaulėžiūra.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Bet tai ant kiek infantiliškas požiūris. Man dėl kokių nors asmeninių priežasčių nepatinka šalis x ar jos valdžia, reiškia viskas, ką ta šalis gamina, kuria ar kitaip daro, yra blogai, pavogta ir nesąmonė. Čia grynai 4-5 metų vaiko pasaulėžiūra.
                                Dėl kokių nors asmeninių priežasčių. Mhm. Jo. Gal ir Maskolijai tą patį reiktų pritaikyt?

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Dėl kokių nors asmeninių priežasčių. Mhm. Jo. Gal ir Maskolijai tą patį reiktų pritaikyt?
                                  Objektyvumą reikia taikyti viskam. Jeigu AvtoVAZ gamintų objektyviai gerus ir pigius EV, kurie galėtų konkuruoti su europietiškais brendais ir lenktu juos specs'ais, būtų kvaila neigti faktą vien todėl, kad juos gaminanti valstybė yra vatnikai ir fašiai.

                                  Na čia panašiai kaip dabar koks nors iranietis aiškintų, kad Telsa yra technologiškai ir kokybiškai šūdų šūdas, nes Amerika yra world evil, o vat Iran Khodro gamina puikius EV

                                  Comment


                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Objektyvumą reikia taikyti viskam. Jeigu AvtoVAZ gamintų objektyviai gerus ir pigius EV, kurie galėtų konkuruoti su europietiškais brendais ir lenktu juos specs'ais, būtų kvaila neigti faktą vien todėl, kad juos gaminanti valstybė yra vatnikai ir fašiai.

                                      Na čia panašiai kaip dabar koks nors iranietis aiškintų, kad Telsa yra technologiškai ir kokybiškai šūdų šūdas, nes Amerika yra world evil, o vat Iran Khodro gamina puikius EV
                                      Objektyviai reikia įvertinti visą paketą, o ne ištraukinėt pavienias gražias dalis. Kokia dalis yra vogtos irba vogtais pinigais pirktos technologijos. Kiek vienu ar kitu būdu dempinguojamos kainos.

                                      Čia kaip mes širstam kai vakariečiai liūdi dėl sovietyno griūties traukdami iš konteksto nučiučiuotus perliukus. Anuomet automobilių kainos irgi neblogos buvo. Nu tik paskyrimo reikdavo,

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Objektyviai reikia įvertinti visą paketą, o ne ištraukinėt pavienias gražias dalis. Kokia dalis yra vogtos irba vogtais pinigais pirktos technologijos. Kiek vienu ar kitu būdu dempinguojamos kainos.

                                        Čia kaip mes širstam kai vakariečiai liūdi dėl sovietyno griūties traukdami iš konteksto nučiučiuotus perliukus. Anuomet automobilių kainos irgi neblogos buvo. Nu tik paskyrimo reikdavo,
                                        Atsiprašau, bet analogijos tai tiesiog kaip pas 85 metų pensininkę, kuri pradeda sakinį kalbėdama apie vieną, o pabaigia tuo, kad Landsbergis yra viską sugriovęs niekšas...

                                        Nei Sovietų Sąjūnga, nei joje gaminami dalykai (na nebent apart kokių naikintuvų at one point) niekada nebuvo geriausi/kokybiškiausi pasaulyje, tad nežinau kokias nesąmones jūs čia rašot ir prie ko čia tie vakariečių commie millennials'ai/zoomer'iai jaučiantys simpatiją sovietinei estetikai, kai yra kalbama apie tiesiog faktinę situaciją EV rinkoje 2023 metais

                                        Yra produktas, jis objektyviai yra kokybiškas ir lyginant su kitom alternatyvom yra objektyviai geriausias už savo kainą. Visi moraliniai/teisiniai aspektai yra jau kitas reikalas, kuris yra tikrai svarbus, bet pirminio fakto nekeičia. Čia jau jūsų reikalas pirkti tą produktą ar ne. Lygiai taip pat yra su telefonais, aš žinau, kad už tuos pačius pinigus, kuriuos sumokėjau už ne top tier iPhone'ą, aš galėjau nusipirkti technologiškai pranašesnį kinietišką premium telefoną, su geresne kamera, žymiai daugiau GB ir t.t. bet aš to nedariau dėl savo įsitikinimų. Tuo pačiu metu, nors aš ir turiu tam tikrus įsitikinimus dėl Kinijos, aš nebėgioju ir nešaukiu, kad iPhone'ai ir Samsung'ai yra geri telefonai, o viskas kas iš Kinijos yra Gariūnų lygio paddėlkės, nes objektyviai taip nėra.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Atsiprašau, bet analogijos tai tiesiog kaip pas 85 metų pensininkę, kuri pradeda sakinį kalbėdama apie vieną, o pabaigia tuo, kad Landsbergis yra viską sugriovęs niekšas...

                                          Nei Sovietų Sąjūnga, nei joje gaminami dalykai (na nebent apart kokių naikintuvų at one point) niekada nebuvo geriausi/kokybiškiausi pasaulyje, tad nežinau kokias nesąmones jūs čia rašot ir prie ko čia tie vakariečių commie millennials'ai/zoomer'iai jaučiantys simpatiją sovietinei estetikai, kai yra kalbama apie tiesiog faktinę situaciją EV rinkoje 2023 metais

                                          Yra produktas, jis objektyviai yra kokybiškas ir lyginant su kitom alternatyvom yra objektyviai geriausias už savo kainą. Visi moraliniai/teisiniai aspektai yra jau kitas reikalas, kuris yra tikrai svarbus, bet pirminio fakto nekeičia. Čia jau jūsų reikalas pirkti tą produktą ar ne. Lygiai taip pat yra su telefonais, aš žinau, kad už tuos pačius pinigus, kuriuos sumokėjau už ne top tier iPhone'ą, aš galėjau nusipirkti technologiškai pranašesnį kinietišką premium telefoną, su geresne kamera, žymiai daugiau GB ir t.t. bet aš to nedariau dėl savo įsitikinimų. Tuo pačiu metu, nors aš ir turiu tam tikrus įsitikinimus dėl Kinijos, aš nebėgioju ir nešaukiu, kad iPhone'ai ir Samsung'ai yra geri telefonai, o viskas kas iš Kinijos yra Gariūnų lygio paddėlkės, nes objektyviai taip nėra.
                                          Objektyviai su WLTP ir NCAP testais? Salono medžiagų ilgalaikiais testais? Garantija, kad bus atsarginių dalių nustatytą laiką pagal vakaruose įprastas taisykles?

                                          Man čia primena aifonų ir androidų lyginimą žiūrint į megahercus ir aiškinant kaip ten viskas nuostabu už pigiau. Kai realiam pasauliui artimesni testai rodydavo gerokai kitokius rezultatus. O kinietiški topiniai telefonai vis dar deda vakarietiškas optikas? Ar jau išmoko gaminti kopijas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X