Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, pats irgi puikiai žinau Saab istoriją (kaip ir ką jis reiškia švedams, nes šiuo metu gyvenu per dvi šalis) ir asmeniškai man tai yra artima, nes šeimoje buvo 2 šios markės automobiliai, bet viskas, ką pasakėt jūs ir ką sako Top Gear vyrai galioja tik automobiliams pagamintiems iki GM. Amerikiečiai nusipirko Saab, atėmė iš jo visą dvasią ir unikalumą, o galiausiai galutinai sužlugdė visą kompaniją.

    Bet esmė, kad Saab jau faktiškai priklauso kinams. Jie kokiais mid 2010's nusprendė atsisakyti Saab ženklo ir jo platformoje gaminti automobilius po savo nauju ženklu NEVS ir Saab inžinieriai jau sukurė "naują Saab'ą":

    Click image for larger version

Name:	NEVS-Emily-GT-1024x576.jpg
Views:	456
Size:	74,9 kB
ID:	2060907

    Bet planus sustabdė pandemija, o šį pavasarį NEVS bankrutavo ir jos faktiškai nebeliko, todėl ir buvau pagalvojęs dėl Saab atgaivinimo, nes šiuo metu, kiek suprantu, ženklas tebepriklauso kinams, bet nežinau kam būtent, o tokio dydžio brendas tikrai būtų šimtą kartų vertingesnis bandant patekti į Europos rinką, nei visokie BYD, NIO, XPeng ir t.t.

    Comment


      Klausimas ar pasiteisinusi technologija labai lengvai būtų atsakytas jeigu nuimtų visas subsidijas. Pirkimo, kelių mokesčio nemokėjimo (vdv moka akcizą kurio dalis nueina keliam). Kolkas su EV neišpręstos dvi fundamentalios problemos - baterijos ir krovimas, tiksliau krovimo infrastruktūra. Kad ir kaip man patinka EV pagreitis, tylumas ir modernūs interfeisai, bet deja kitos dalys nusveria kad tai nėra pakaitalas vdv. Ir nuspręs kas bus vystoma toliau du labai paprasti dalykai - ar bus sukurtos talpesnės/pigesnės/lengvesnės baterijos, ar vandenilio išgavimo technologijos ištobulės ir jo kaina nukris kelis kartus. Statyčiau ant vandenilio šiai dienai. O kolkas - tenka linkmsintis su tobuliausiu ir paskutiniu geru Audi koncenrno sukurtu vdv
      *censored*

      Comment


        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
        Ir​ Saab bankrotas visiškai suvarė Trollhättan miestuką, kuriame buvo įsikūręs Saab.
        ​​
        Tik patikslinu, kad bankrutavo ne SAAB, o visas General Motors koncernas.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė PukiS Rodyti pranešimą
          Klausimas ar pasiteisinusi technologija labai lengvai būtų atsakytas jeigu nuimtų visas subsidijas. Pirkimo, kelių mokesčio nemokėjimo (vdv moka akcizą kurio dalis nueina keliam).
          Vienas iš tikslų yra mažiau teršalų plaučiuose, tad subsidijų nenuims kol pagrindinė masė nepersės ant elektromobilių.

          Parašė PukiS Rodyti pranešimą
          Kolkas su EV neišpręstos dvi fundamentalios problemos - baterijos ir krovimas, tiksliau krovimo infrastruktūra. Kad ir kaip man patinka EV pagreitis, tylumas ir modernūs interfeisai, bet deja kitos dalys nusveria kad tai nėra pakaitalas vdv. Ir nuspręs kas bus vystoma toliau du labai paprasti dalykai - ar bus sukurtos talpesnės/pigesnės/lengvesnės baterijos, ar vandenilio išgavimo technologijos ištobulės ir jo kaina nukris kelis kartus. Statyčiau ant vandenilio šiai dienai. O kolkas - tenka linkmsintis su tobuliausiu ir paskutiniu geru Audi koncenrno sukurtu vdv
          Nežinau apie kokias nusveriančias dalis kalbi, kažkaip visi visur važiuoja ir pakrovėjų netrūksta.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Vienas iš tikslų yra mažiau teršalų plaučiuose, tad subsidijų nenuims kol pagrindinė masė nepersės ant elektromobilių.



            Nežinau apie kokias nusveriančias dalis kalbi, kažkaip visi visur važiuoja ir pakrovėjų netrūksta.
            Dėl tos ekologijos irgi daug pilkų zonų palieka. Čia kaip su maišeliais - apmokestinam, o toliau sūrio ar dešros grežinėlius į A4 formato plastiką laminuojam.

            Visi visur važiuoja, tik kažin kodėl jas reik per draudimus, per subsidijas visiems brukte reik siūlyti.

            Comment


              Parašė PukiS Rodyti pranešimą
              Kolkas su EV neišpręstos dvi fundamentalios problemos - baterijos ir krovimas, tiksliau krovimo infrastruktūra. Kad ir kaip man patinka EV pagreitis, tylumas ir modernūs interfeisai, bet deja kitos dalys nusveria kad tai nėra pakaitalas vdv. Ir nuspręs kas bus vystoma toliau du labai paprasti dalykai - ar bus sukurtos talpesnės/pigesnės/lengvesnės baterijos, ar vandenilio išgavimo technologijos ištobulės ir jo kaina nukris kelis kartus. Statyčiau ant vandenilio šiai dienai. O kolkas - tenka linkmsintis su tobuliausiu ir paskutiniu geru Audi koncenrno sukurtu vdv
              Dėl baterijos sutinku - pakankamai mažos. O kokios problemos su krovimu? Krauni namuose už pigiai, o el. "degalinių" tinklas su visokiais turbo krovimais toliau vystysis.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                Krauni namuose už pigiai
                Iš daugiabučio 7 aukšto sudėtinga prailgintuvą nuleist.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                  Iš daugiabučio 7 aukšto sudėtinga prailgintuvą nuleist.
                  Kaip ne kurie iš oponentų Jums atsakytų. Jei septintame aukšte problemos... važinėk viešuoju

                  Comment


                    Su krovimo tinklu bėda ir didelė. Jei važiuoji namai darbas - dar galima gyvent, bet apie bent kiek didesnį mobilumą galima tik pasvajot. Gyvenu centre, 15 min ėjimo ribose - 4 stotelės. Vakare prie nei vienos neįmanoma rasti vietos. Nemokamoje bardakas, mokamą rasti laisvą konkreti loterija. Dažnai tenka važiuot vilnius kaunas, Prie ofiso stotelė amžinai užkišta sparkais. Kita - 15 min pėsčiom. Jeigu vienas kraunas, geriausiu atveju gauni tik lėtą krovimą. Pažaidžiau žiemą su elektromobiliu - atsikandaiu ilgam. Dabar kaskart degalinėj prunkštelnu kokia pisnia buvo su EV.
                    *censored*

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Iš daugiabučio 7 aukšto sudėtinga prailgintuvą nuleist.
                      Vis tiek gražiausias paradoksas, kad labai ekologiški ir visaip kaip susipratę priemiesčių gyventojai, bene pagrindinis EV pirkėjų sluoksnis (nes paprasčiausia įkrauti), iš tiesų vien dėl savo gyvenimo būdo išmeta gerokai daugiau CO2, o ir kietųjų dalelių. Beveik bet kas, gyvendamas tankiai užstatytame miesto centre, važinėdamas VDV automobiliu ir reguliariai vaikščiodamas, iš tiesų gerokai mažiau kenkia aplinkai už standartinį priemiesčių elektromobilistą.

                      Comment


                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                        Vis tiek gražiausias paradoksas, kad labai ekologiški ir visaip kaip susipratę priemiesčių gyventojai, bene pagrindinis EV pirkėjų sluoksnis (nes paprasčiausia įkrauti), iš tiesų vien dėl savo gyvenimo būdo išmeta gerokai daugiau CO2, o ir kietųjų dalelių. Beveik bet kas, gyvendamas tankiai užstatytame miesto centre, važinėdamas VDV automobiliu ir reguliariai vaikščiodamas, iš tiesų gerokai mažiau kenkia aplinkai už standartinį priemiesčių elektromobilistą.
                        Tokie kvartalai ir jų žala miestui yra atskira tema.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Kaip ne kurie iš oponentų Jums atsakytų. Jei septintame aukšte problemos... važinėk viešuoju
                          Žinoma. Varguoliai daugiabučiuose turės važinėti troleibusais, kai uždrausime taršius VDV.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Iš daugiabučio 7 aukšto sudėtinga prailgintuvą nuleist.
                            Sovietiniuose rajonuose publika duobių neužsitaiso, o ką jau kalbėti apie elektromobilių stoteles. Tačiau išspręsti vistiek reikės.

                            Comment


                              Buvo gi kalbos, kad iš apšvietimo stulpų darys "rozetes" elektromobilių krovimui mieste - ar tai nebūtų gan pigus spredimas?

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                Buvo gi kalbos, kad iš apšvietimo stulpų darys "rozetes" elektromobilių krovimui mieste - ar tai nebūtų gan pigus spredimas?
                                Ir daro, šiandien buvo išplėstas tokių krovyklų sąrašas.

                                https://www.facebook.com/vilniausaps...orn3Mw6wbKQJWl

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                  Nežinau apie kokias nusveriančias dalis kalbi, kažkaip visi visur važiuoja ir pakrovėjų netrūksta.
                                  Ypač netrūko pernai Nidoje? Kur dėl pakrovėjo eilėje susimušė vairuotojai?
                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                  Buvo gi kalbos, kad iš apšvietimo stulpų darys "rozetes" elektromobilių krovimui mieste - ar tai nebūtų gan pigus spredimas?
                                  Problema yra kad apšvietimo galia yra ribota. Kai pakeitėm į LED apšveitimą kažkiek laivos turim, bet tai yra realiai 1-2 rozetės per gatvę, o ne prie kiekvieno stulpo. Daugiau tiesiog neužteks galios apšveitimo ifnrastruktūroje.

                                  Comment


                                    FIAT paskelbė apie Fiat 600 išleidimą. Startinė 600e kaina € 36k
                                    For the latest generation of the 600, Fiat has decided to start with the all-electric model, which comes equipped with a 54 kWh battery. This is enough to give the EV a range of 249 miles (400 km) on the WLTP cycle.
                                    https://www.carscoops.com/2023/07/th...)%20in%20Italy.
                                    https://news.italy24.press/business/642235.html
                                    https://charter97.org/ru/news/2023/7/5/554587/
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Ypač netrūko pernai Nidoje? Kur dėl pakrovėjo eilėje susimušė vairuotojai?
                                      Nida yra destination, ten gali kraut ir iš rozetės. Juodkrantėje porą metų poilsiavus matydavau jog taip ir daro svečiai - atsiveda ilgintuvą iki automobilio ir tiek.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Nida yra destination, ten gali kraut ir iš rozetės. Juodkrantėje porą metų poilsiavus matydavau jog taip ir daro svečiai - atsiveda ilgintuvą iki automobilio ir tiek.
                                        Tai kodėl iš rozetės nekrovė liaudis kuri mušėsi dėl pakrovėjo? Įdomu kiek tokių krovėjų atlaikytu Nidos elektros infrastruktūra.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Tai kodėl iš rozetės nekrovė liaudis kuri mušėsi dėl pakrovėjo?
                                          Manau dėl tų pačių protinių sutrikimų, dėl kurių sugalvojo muštis

                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Įdomu kiek tokių krovėjų atlaikytu Nidos elektros infrastruktūra.
                                          Jei pastato įvadas leidžia - krauk į sveikatą. Jeigu visi ant pastotės sugalvos krautis tokiu būdu, o trafas per lievas, tai ESO pastatys naują savo sąskaita.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X