Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas Džiugas
    replied
    Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.

    Komentuoti:


  • irwel
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Įdomu, kaip ten su sunkvežimių srautais. Jei nutiesus Via Baltica iki PL sienos, daug sunkvežimių nebevažiuos 1+1 (130, 132 keliai), tai gal tada užtenka 2+1.
    Pats kelias yra daugiau "priemiestinio" ar vietinio susisiekimo pobūdžio, taip ir negavo magistralinio kelio statuso.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė irwel Rodyti pranešimą

    Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša
    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Komentuoti:


  • irwel
    replied
    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    Ar jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)
    Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Alytaus naujienos 2021.04.08
    Alytaus ge­le­žin­ke­lio via­du­kas de­mon­tuo­tas, nau­jas tu­ri at­si­ras­ti iki ge­gu­žės pa­bai­gos
    Ba­lan­džio 6-oji tapo is­to­ri­ne die­na Aly­taus ge­le­žin­ke­lio via­du­kui, esan­čiam Nau­jo­jo­je gat­vė­je. Jis pra­dė­tas de­mon­tuo­ti, o vakar, balandžio 7-ąją, senojo viaduko konstrukcijos jau buvo nukeltos (nuotr.). Nau­ją, žy­miai pla­tes­nį nei da­bar­ti­nis, pla­nuo­ja­ma pa­sta­ty­ti iki ge­gu­žės pa­bai­gos.



    Prieš tre­jus me­tus „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai“ pa­skel­bė kon­kur­są via­du­ko re­konst­ruk­ci­jai. Ja­me da­ly­va­vo dvi įmo­nės, o lai­mė­jo Aly­taus ben­dro­vė „Al­kes­ta“, už­si­i­man­ti til­tų sta­ty­ba, gat­vių ir ke­lių tie­si­mu.
    Ta­čiau su­tar­tis tarp „Al­kes­tos“ ir „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liams“ pri­klau­san­čios ben­dro­vės „LTG In­fra“ bu­vo pa­si­ra­šy­ta tik per­nai ru­de­nį, ga­vus fi­nan­sa­vi­mą iš per­nykš­tį bir­že­lį Vy­riau­sy­bės pa­tvir­tin­to il­ga­lai­kių in­ves­ti­ci­jų eko­no­mi­kos ska­ti­ni­mo pla­no, va­di­na­mo at­ei­ties eko­no­mi­kos DNR. Iš šio pla­no, ku­rio prie­mo­nės fi­nan­suo­ja­mos eu­ro­pi­nių fon­dų, ge­le­žin­ke­lio via­du­ko re­konst­ruk­ci­jai skir­ta 1.750.000 eu­rų.


    https://www.alytausnaujienos.lt/ge-l...zes-pa-bai-gos

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kaži ar verta kurti grandiozinius planus kai Marijampolė - Lenkijos siena niekaip nesugeba rekonstruoti iki 2x2. Tai jau geriau turėti 2x1, bet žymiai greičiau, nei 2x2 kažkada.

    Komentuoti:


  • utomnes
    replied
    Ar jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dzūkijos veidas 2021.03.12
    Vyriausybė įtraukė kelio Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukciją į savo darbų programą
    Vyriausybė į savo programos įgyvendinimo planą oficialiai įtraukė 5.7.21 priemonę: „Pradėti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukciją“. (...)

    Planuojama, jog žemės paėmimo procedūros galėtų užtrukti iki 2022-ųjų rudens, o lygiagrečiai 2022 metų pradžioje galėtų prasidėti techninio projekto rengimas, kuris truktų iki 2023-ųjų spalio mėnesio. Svarstoma, jog realūs rangos darbai galėtų prasidėti dar tais pačiais 2023 metais.

    Kelias Nr.130 būtų rekonstruojamas į IIa kategoriją: iš viso – 3 eismo juostos (2 juostos – vienai ir 1 juosta – kitai eismo krypčiai, skirtingų krypčių eismą atskiriant apsauginiu barjeru, eismo juostų skaičių viena kryptimi keičiant maždaug kas 2–3 km).

    Pasitarimuose su Susisiekimo ministerijos ir LAKD vadovais sutarta, kad reikiamos lėšos bus numatytos LAKD sąmatose, nekeičiant Seime patvirtinto 2021 m. patvirtinto biudžeto projekto.

    https://dzukijosveidas.lt/2021/03/12...bu-programa147

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Ten iš karto 30 įkalta ar yra 50 ir 70 ženklai einantys prieš jį?
    50 tikrai yra, dėl 70 tiksliai nepamenu, bet rodos buvo.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    O grįžtant prie tų ženklų, teko važiuoti ir tikrai buvo nejauku stabdyti lygioj kelio atkarpoj, kad kas neįvažiuotų į galą. Tikrai, kad gimtadienio dovana ten.
    Ten iš karto 30 įkalta ar yra 50 ir 70 ženklai einantys prieš jį?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nežinau, bet man tokie dalykai primena kažkokias sovietines tradicijas, paliekant ženklą 30 visoms gyvenimo situacijoms. Pvz. prieš kelis metus dėl Rumšiškių Užgavenių renginio, lygioje atkarpoje buvo palikti ženklai 40 autostradoje.

    Panašiai kaip ant mikriukų ar sunkvežimių Rytuose (nuo Baltarusijos iki Turkmėnistano) deda registracijos numerių skaičius duplikatus, nežinau kokia iš to nauda, bet mačiau tik posovietinėje erdvėje.

    ---
    Galvoju, kas liečia laikinus ribojimus, manau užtektų įspėjamųjų ženklų, manau, dauguma pristabdytų ir taip. Užmiesčio remontuose būtų kruopčiau sužiūrimi esami ribojimai, o miestuose greitį ribojančių ženklų dėl remontų gal net nereikia, kiek teko matyti, visada jie kažkokie butaforiniai, užtektų remonto ženklo, būtų reaguojama pagal situaciją, o "debilai" į ženklus ir taip nežiūri, kam dėl jų kelių įkalinėt 30 ar 40, aš nesuprantu Turbūt sovietinis noras valdyti kitą.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.02.23, 11:11.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kol kelio rekonstrukcija skendi migloje, ten taikomos kitokios eismo tobulinimo inovacijos.
    Kaip viename anekdote, kur kažkas 30-ojo gimtadienio proga gavo ženklą su skaičiumi "30".
    Na, tiesą sakant, ten jau Alytaus r. riba, tai ta atkarpa visai normalios būklės, rekonstrukcijos pirmiausia turbūt reikėtų Kaunas - Prienai atkarpoje.
    O grįžtant prie tų ženklų, teko važiuoti ir tikrai buvo nejauku stabdyti lygioj kelio atkarpoj, kad kas neįvažiuotų į galą. Tikrai, kad gimtadienio dovana ten.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kol kelio rekonstrukcija skendi migloje, ten taikomos kitokios eismo tobulinimo inovacijos.
    Kaip viename anekdote, kur kažkas 30-ojo gimtadienio proga gavo ženklą su skaičiumi "30".

    Lrytas.lt 2021.02.22
    Vairuotojas neištvėrė: „Alytaus policijos pareigūnai elgiasi labai negarbingai“
    Keliu Prienai-Alytus važinėjantys vairuotojai stebisi, kodėl ties Genių kaimu (Alytaus r.) stovintys kelio ženklai reikalauja sumažinti greitį net iki 30 kilometrų per valandą, nors šis ruožas niekuo neišsiskiria. Dar daugiau – šioje vietoje įrengtas stacionarus greičio matuoklis
    (...)

    „Alytaus pareigūnai elgiasi labai negarbingai. Greitį reikalaujama mažinti ne todėl, kad tai pavojingas ruožas. Jie skirti sulėtinti greitį prieš postą, tačiau to posto nebėra“, – stebėjosi vairuotojas.

    Alytaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos grupės vadovė Kristina Janulevičienė paaiškino, kad dažniausiai pareigūnai naudoja kilnojamus ženklus, tačiau ties Genių kaimu nuspręsta statyti stacionarius. „Ženklai turėtų stovėti, kol bus taikomi apribojimai gyventojams judėti tarp savivaldybių“, – pranešė K.Janulevičienė. Ji negalėjo atskleisti tokio sprendimo motyvų
    ​​​​​
    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...gai--18386863/

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Etaplius 2020.11.29
    Įvyko pasitarimas dėl kelio Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcijos
    Gaila, kad jiems nepavyksta tais pačiais metais tai yra 2021 ir išpirkinėti žemių ir vykdyti projektavimo darbus. Nes dabar 21 metais išpirkinės žemes, 22 vykdys projektavimus, 23 skelbs konkursus, 24 kažkas užginčys nugalėtoją ir taip pasaka begalo ir žiūrim jau 2035 m.
    Aišku džiugu, kad jau kažkas vyksta.
    Dėl Alytus-Prienai, tai gali jis likti 1+1 keliu, tik sankryžas tegu patobulina, jeigu jau ne žiedus, tai su lėtėjimo, greitėjimo juostomis tegu padaro. Ties Miklusėnais, Geniais, Balbieriškio degaline, Balbieriškiu, Balbieriškio atodanga, ties Harmoni parku, o į Balbieriškio kalną turėtų būti dvi juostos
    Paskutinis taisė thomcius; 2020.12.01, 09:23.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Etaplius 2020.11.29
    Įvyko pasitarimas dėl kelio Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcijos
    Lapkričio 27 d. vyko VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos organizuotas nuotolinis susitikimas, kurio metu aptarti artimiausi planuojami darbai. Susitikime dalyvavo LR Seimo nariai A. Kupčinskas, J. Sabatauskas, Prienų rajono savivaldybės meras A. Vaicekauskas, administracijos direktorė J. Zailskienė, Birštono, Alytaus r., Kauno r. savivaldybių merai ir administracijų direktoriai.

    Direkcijos vadovas R. Lipkevičius pristatė planus dėl kelio Nr.130 (Kaunas–Prienai–Alytus) rekonstrukcijos. Suplanuota jau 2021 m. pradėti žemių iš savininkų Kauno ir Prienų rajonuose pirkimo dėl visuomeninio intereso procedūras, 2022 m. pradėti projektavimo darbus ir, įvertinus galimybes, planuoti 2+1 arba 2+2 juostų kelio rekonstrukciją.
    Darbai planuojami įgyvendinti etapais, pradedant darbus nuo Garliavos.

    Prienų r. meras A. Vaicekauskas pasiūlė, įvertinus ruožo nuo Prienų žiedinės sankryžos link Išlaužo problematiškumą, pradėti rekonstrukciją nuo Prienų. Taip pat jis atkreipė dėmesį į šio ruožo prastą asfalto dangą ir paprašė ieškoti galimybių atnaujinti asfalto dangą dar iki rekostrukcijos pradžios. J. Zailskienė paprašė Direkcijos pasidomėti, kiek žemių reikia išpirkti šiame ruože, ir paklausė, kiek juostų planuojamas kelias nuo Prienų iki Alytaus (per Balbieriškį). Buvo atsakyta, kad kelio ruožas iki Balbieriškio planuojamas atnaujinti 2022–2023 metais, bet juostos liks 1+1.

    https://www.etaplius.lt/vyko-pasitar...ekonstrukcijos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, 2021 metais kelyje Kaunas-Prienai kažkas pajudės
    „Taip pat kitais metais planuojame pradėti žemės paėmimo procedūrą dėl 130 kelio Kaunas-Prienai-Alytus.
    Peržiūrėjome techninius sprendinius, panašu, kad žemės paėmimą galima vykdyti pagal dabar patvirtintą specialųjį planą, tai inicijuosime procedūras. (...)“, – sakė LAKD vadovas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-blogos-bukles

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    tv3.lt 2020.06.19
    Kelio Kaunas – Alytus atnaujinimas: numatytos trys juostos, pirmi darbai jau kitąmet?
    Po didžiausių Lietuvos magistralių kelias nuo Kauno per Prienus iki Alytaus yra vienas intensyviausių šalyje. Jame gana dažnai įvyksta ir tragiškos avarijos. Savivaldybės, per kurias eina kelias, seniausiai prašo finansavimo jo rekonstrukcijai. Panašu, kad ji gali prasidėti, jeigu tik artimiausiu metu atsiras pinigų.

    Prienų r. savivladybėje yra gautas atsakymas iš Susisiekimo ministerijos, kurį pasirašė viceministras Virgaudas Puodžiukas. Iš atsakymo matyti, kad kelio rekonstrukcija galėtų prasidėti ir 2021 metais, jei bus padidintas Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimas“, – rašo direktorė ir toliau cituoja Susisiekimo ministerijos raštą.

    Jame teigiama, kad Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu Kauno ir Prienų rajono savivaldybių teritorijoje yra parengtas kelio Nr. 130 ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (nuo Garliavos skirtingų lygių iki esamos žiedinės sankryžos ties Prienais) rekonstravimo specialusis planas.

    „Pagal šio specialiojo plano sprendinius, dviejų eismo juostų kelias daugiausia būtų rekonstruojamas pagal IIa (2+1) kelio parametrus (2 eismo juostos vienai ir 1 kitai eismo krypčiai). Dalis kelio ruožo (už Ilgakiemio, per Išlaužą, ties Jiesios upe) numatomas tiesti nauja trasa (apie 1,7 km)“ – rašo viceministras.
    Tiesa, jis taip pat atkreipė dėmesį, kad valstybinės reikšmės kelių projektavimo, rekonstravimo, taisymo (remonto) įgyvendinimas priklauso nuo Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo galimybių. Pagal šiuo metu Kelių direkcijos parengtą ilgalaikę valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategiją (toliau – Strategija), kelio Nr. 130 rekonstrukcija numatyta ne anksčiau kaip 2031 m.
    „Peržiūrėjus Strategijos įgyvendinamų objektų sąrašą ir padidinus Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimą, kelio Nr. 130 įgyvendinimo (projektavimo) darbai galėtų būti pradėti jau 2021 metais“, – nurodo V. Puodžiukas.

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...ai-jau-kitamet

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    15min.lt 2020.05.25
    Laukia nesulaukia kelio remonto
    Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius Seime pareiškė, kad rekonstrukcijos daug metų laukiantį krašto kelią Kaunas–Prienai–Alytus norima pripažinti magistraliniu, kas paspartintų jo tvarkymo darbus. Tačiau kiek anksčiau gegužę pasirašytame susisiekimo viceministro Virgaudo Puodžiuko rašte teigiama priešingai: dabartinė kelio kategorija nustatyta tinkamai ir nėra pagrindo jos keisti.

    Aplinkinių valstybinės reikšmės krašto kelio Kaunas–Prienai–Alytus savivaldybių vadovai ne kartą kreipėsi į Susisiekimo ministeriją, premjerą, prašydami spartinti jo rekonstrukciją. Nurodoma, kad šio vieno intensyviausių šalyje kelio būklė yra itin prasta. Pirmasis projektas šio kelio rekonstrukcijai buvo parengtas dar 1992 metais, tačiau darbai nepajudėjo.
    Gegužės 5 dieną Prienų, Kauno, Alytaus rajonų bei Alytaus miesto ir Birštono savivaldybių merai sulaukė susisiekimo viceministro V.Puodžiuko pasirašyto dokumento, kuriame atsakoma, kad kelio Kaunas–Prienai–Alytus kategorija nustatyta tinkamai ir nėra pagrindo jos keisti iš krašto į magistralinį.
    (...)

    Susisiekimo ministerijos Komunikacijos skyrius tiesiai taip ir neatsakė, kas kalbėdamas apie kelio Kaunas–Prienai–Alytus statusą, yra teisus – J.Narkevičius ar V.Puodžiukas? Kodėl įvyko toks nesusikalbėjimas tarp ministro ir viceministro? Ar kelio kategorija bus keičiama?
    Tačiau atsiųstame komentare pateikiama informacija iš V.Puodžiuko rašto savivaldybių merams, kuriame kalbama apie tai, kad minėto kelio statuso nėra pagrindo keisti. Aiškinama, kad Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos yra parengusi ilgalaikę valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategiją. Joje numatytas ir kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus sutvarkymas. LAKD Kauno ir Prienų rajono savivaldybių teritorijoje yra parengtas kelio Nr. 130 ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (nuo Garliavos skirtingų lygių iki esamos žiedinės sankryžos ties Prienais) rekonstravimo specialusis planas, kurį 2018 metais patvirtino Kauno rajono savivaldybės taryba ir Prienų rajono savivaldybės taryba. Pagal šio specialiojo plano sprendinius, dviejų eismo juostų kelias daugiausia būtų rekonstruojamas pagal IIa (2+1) kelio parametrus (2 eismo juostos vienai ir 1 kitai eismo krypčiai).

    Kaip nurodė Susisiekimo ministerija, dalis kelio ruožo (už Ilgakiemio, per Išlaužą, ties Jiesios upe) numatoma tiesti nauja trasa (apie 1,7 km). Kelio Nr. 130 (ruože 11,60 iki 31,10 km) itin sudėtingos vietovės sąlygos – daug gyvenviečių, pavienių sodybų, vandens telkinių (tarp jų ir žuvininkystės tvenkinių), miškų, vandenviečių, o kelią daugiau kaip 80 kartų kerta arba su juo lygiagrečiai nutiesta daugybė įvairių inžinerinių ir susisiekimo komunikacijų, ribojamas maksimalus leistinas važiavimo greitis ilgose atkarpose. Ribojamas maksimalus leistinas važiavimo greitis ilgose atkarpose.
    Susisiekimo ministerijos atstovai atkreipė dėmesį, kad parengtą Specialųjį planą reikėtų koreguoti, jei šiam keliui būtų nustatyta magistralinio kelio kategorija. Mat susisiekimas tokiais keliais neturi vykti per gyvenvietes, turi būti užtikrinamas atitinkamas važiavimo greitis. Todėl iš esmės būtų reikalinga nauja kelio trasa. (...)

    Anot Prienų rajono savivaldybės administracijos direktorės, dar praėjusios savivaldybių tarybų kadencijos metu merai susitiko su S.Skverneliu.
    „S.Skvernelis pasakė: „Mano garbės reikalas padaryti kelią iki 2022 metų“. Niekas nepajudėjo. Dabar įdėtas šitas kelias tvarkyti gal į 2033 metus. Tai yra šeštas pagal intensyvumą kelias Lietuvoje, pagal visus LAKD duomenis ir rodiklius“, – akcentavo. J.Zailskienė. (...)

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...nti-56-1321472

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Gal tai susiję su tais milijonais, kurie dėl ekonomikos skatinimo bus įlieti į infrastruktūros projektus?

    Komentuoti:

Working...
X