Taip taip, atsirado Orakulas kuris mato 10 metų į priekį, manau aktuali ši vizija 5 dienas.
18000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, būtų 1000 per valandą, tai yra 16,5 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.
1 mašina kas 4 s. Gera rinkiminė programa Čia kaip Kaune, pralaimėjimą nujaučiantis meras griebiasi paskutinio šiaudo
Taip taip, atsirado Orakulas kuris mato 10 metų į priekį, manau aktuali ši vizija 5 dienas.
18000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, būtų 1000 per valandą, tai yra 16,5 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.
Geležinio vilko estakada eismui atidaryta vos prieš tris mėnesius, o eismo organizavimo specialistai suskaičiavo, kad automobilių srautas šioje miesto dalyje jau išaugo dvigubai.
Palyginimui, pernai gruodį estakada važiuodavo apie 4000 automobilių per parą, vasario mėnesį – 570-600 automobilių per valandą, arba 7600-8000 automobilių per parą.
Įvertinus sezoniškumą ir kitus faktorius, skaičiuojama, kad rudenį, po vienerių metų eksploatacijos, estakadoje eismo intensyvumas gali siekti iki 12-13 tūkstančių automobilių per parą, o 2024 m. pasieks 16-18 tūkstančių.
Geležinio vilko gatvės estakados statybų metu buvo sutvarkyta 1,1 km kelio dangos, įrengta nauja 0,61 km ilgio sukantiems iš Geležinio Vilko gatvės į A.Goštauto gatvę estakada su įvažiavimais.
Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g.
teisybes delei reiktu pasakyti, kad tikrai pagerejo Kudirkos / Jasinskio sankryzos pralaidumas, kai nebera masinu is Pakalnes g. sukanciu i kaire. aisku perejos panaikinimas ten taip pat padejo.
Pamiršk tu tas 6 juostas, kai pastatai ten vos ne ant gatvės stovi (tas keistuolis garažas ir Automechanikos mokykla. Kiek tas plėtimas pabrangins darbus vien dėl NT. Plius tą Automechanikos mokyklą renovavo.
Na kai jau pastatytas viadukas, tai 6 juostas bent iki jo/Goštauto g. galėtų padaryti. Beje, ir Zuokas berods tą žadėjo?
Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.
Pamiršk tu tas 6 juostas, kai pastatai ten vos ne ant gatvės stovi (tas keistuolis garažas ir Automechanikos mokykla. Kiek tas plėtimas pabrangins darbus vien dėl NT. Plius tą Automechanikos mokyklą renovavo.
4200 per parą normalu. Po atidarymo kritikai žadėjo nedaugiau 100 automobilių per valandą, t.y. per parą ~2400. O ten daugiausiai ir kainavo visi tie tinklai. Nes ten prie jų krapštėsi kone metus laiko...
Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.
4200 per parą normalu. Po atidarymo kritikai žadėjo nedaugiau 100 automobilių per valandą, t.y. per parą ~2400. O ten daugiausiai ir kainavo visi tie tinklai. Nes ten prie jų krapštėsi kone metus laiko...
Būtų įdomu išsigryninti kiek iš tiesų kainavo estakada, atmetant senų inž. tinklų rekonstrukcijas, gatvės rekonstrukcija (sutikime, kad ir be estakados gatvę reikėjo atnaujinti, pėsčiųjų/dviračių tako irgi reikėjo) ir pan. Tada gal ir būtų galima vertinti ar pernelyg brangi ta estakada su tokiu intensyvumu, ar viskas normaliai. Juo labiau transporto srautą važiuojanti per ją labai riboja GV gatvės pralaidumas, kuris nėra pakankamas, bet tikėtina jog problema anksčiau ar veliau bus išspręsta.
Graudu. Ypač kai mieste pilna akivaizdžių probleminių vietų.
Normaliam mieste meras pasakytų, jog jis rėmėsi ekspertų duomenimis. Ekspertai eitų į teismą, gautų dideles baudas ir daugiau tokių nesamonių negeneruotų. Ai pamiršau - skaičiai gi nurašyti nuo lubų..
... 16 tūkst. automobilių planuojama per parą – tai yra tikrai nemažas skaičius“, – apie eismo intensyvumą atidarius estakadą pasakojo A. Zuokas.
Tačiau įmonės „Metroprojektas“ atlikti gruodžio 9 dienos stebėjimai atskleidžia, kad skelbta mero prognozė stipriai prasilenkia su realybe. Jų skaičiavimu, per parą estakada iš viso pravažiuoja apie 4,2 tūkst. automobilių.
Kai būnu be mašinos, tai tenka pro ten A24 važiuoti ~18val. Per tą laiką kol jis važiuoja ta vieta suskaičiuoju 6-7 mašinas važiuojančias link Goštauto g.. Tai yra tik maždaug 10-15 sekundžių intervalas, nes autobusas irgi važiuoja
Praėjo pakankamai laiko, kad daug maž visi apsiprastų, tai įdomus man klausimas, gal kas nujaučia kiek apytiksliai piko metu pravažiuoja mašinų? Savivaldybės svaičiojimų buvo įvairių, kuriais netikiu, bet neturiu galimybės bent jau iš akies pažiūrėti ryte/vakare kiek vidutiniškai pravažiuoja. Gal kas per ofiso langus mato?
Man tai dabar viskas kaip ir aišku. Važiuodamas nuo estakados, gali iškarto rodyti posūki ir rikiuotis nesukdamos galvos, kadangi tau pagrindinis. Tik sakyčiau reiktų pasitatyti papildomai STOP ženklą tiem kas iš po estakados atvažiuoja.
Kad aišku, tai aišku. Tik patogiam persirikiavimui atstumas per mažas ir iš karto posūkis į kiemelį..
Komentuoti: