Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Taip taip, atsirado Orakulas kuris mato 10 metų į priekį, manau aktuali ši vizija 5 dienas.
    18000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, būtų 1000 per valandą, tai yra 16,5 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.
    1 mašina kas 4 s. Gera rinkiminė programa Čia kaip Kaune, pralaimėjimą nujaučiantis meras griebiasi paskutinio šiaudo

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Taip taip, atsirado Orakulas kuris mato 10 metų į priekį, manau aktuali ši vizija 5 dienas.
    18000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, būtų 1000 per valandą, tai yra 16,5 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.

    Komentuoti:


  • karzygys
    replied
    Zuoko atsakymas kritikams:
    http://www.vilnius.lt/index.php?2992209236

    Geležinio vilko estakada eismui atidaryta vos prieš tris mėnesius, o eismo organizavimo specialistai suskaičiavo, kad automobilių srautas šioje miesto dalyje jau išaugo dvigubai.

    Palyginimui, pernai gruodį estakada važiuodavo apie 4000 automobilių per parą, vasario mėnesį – 570-600 automobilių per valandą, arba 7600-8000 automobilių per parą.

    Įvertinus sezoniškumą ir kitus faktorius, skaičiuojama, kad rudenį, po vienerių metų eksploatacijos, estakadoje eismo intensyvumas gali siekti iki 12-13 tūkstančių automobilių per parą, o 2024 m. pasieks 16-18 tūkstančių.

    Geležinio vilko gatvės estakados statybų metu buvo sutvarkyta 1,1 km kelio dangos, įrengta nauja 0,61 km ilgio sukantiems iš Geležinio Vilko gatvės į A.Goštauto gatvę estakada su įvažiavimais.

    Paskutinis taisė karzygys; 2015.03.10, 14:52.

    Komentuoti:


  • nerius
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g.
    teisybes delei reiktu pasakyti, kad tikrai pagerejo Kudirkos / Jasinskio sankryzos pralaidumas, kai nebera masinu is Pakalnes g. sukanciu i kaire. aisku perejos panaikinimas ten taip pat padejo.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Na kai jau pastatytas viadukas, tai 6 juostas bent iki jo/Goštauto g. galėtų padaryti. Beje, ir Zuokas berods tą žadėjo?
    Kiek aš atsimenu nuo Goštauto iki "Akropolio" turėjo būti plečiama gatvė.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Pamiršk tu tas 6 juostas, kai pastatai ten vos ne ant gatvės stovi (tas keistuolis garažas ir Automechanikos mokykla. Kiek tas plėtimas pabrangins darbus vien dėl NT. Plius tą Automechanikos mokyklą renovavo.
    Na kai jau pastatytas viadukas, tai 6 juostas bent iki jo/Goštauto g. galėtų padaryti. Beje, ir Zuokas berods tą žadėjo?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
    Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.
    Pamiršk tu tas 6 juostas, kai pastatai ten vos ne ant gatvės stovi (tas keistuolis garažas ir Automechanikos mokykla. Kiek tas plėtimas pabrangins darbus vien dėl NT. Plius tą Automechanikos mokyklą renovavo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Antras turas artėja...

    4200 per parą normalu. Po atidarymo kritikai žadėjo nedaugiau 100 automobilių per valandą, t.y. per parą ~2400. O ten daugiausiai ir kainavo visi tie tinklai. Nes ten prie jų krapštėsi kone metus laiko...
    Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
    Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Antras turas artėja...

    4200 per parą normalu. Po atidarymo kritikai žadėjo nedaugiau 100 automobilių per valandą, t.y. per parą ~2400. O ten daugiausiai ir kainavo visi tie tinklai. Nes ten prie jų krapštėsi kone metus laiko...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Būtų įdomu išsigryninti kiek iš tiesų kainavo estakada, atmetant senų inž. tinklų rekonstrukcijas, gatvės rekonstrukcija (sutikime, kad ir be estakados gatvę reikėjo atnaujinti, pėsčiųjų/dviračių tako irgi reikėjo) ir pan. Tada gal ir būtų galima vertinti ar pernelyg brangi ta estakada su tokiu intensyvumu, ar viskas normaliai. Juo labiau transporto srautą važiuojanti per ją labai riboja GV gatvės pralaidumas, kuris nėra pakankamas, bet tikėtina jog problema anksčiau ar veliau bus išspręsta.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Graudu. Ypač kai mieste pilna akivaizdžių probleminių vietų.
    Normaliam mieste meras pasakytų, jog jis rėmėsi ekspertų duomenimis. Ekspertai eitų į teismą, gautų dideles baudas ir daugiau tokių nesamonių negeneruotų. Ai pamiršau - skaičiai gi nurašyti nuo lubų..

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Skaičiuojame, kiek automobilių kasdien rieda 10 mln. Eur kainavusia estakada
    ... 16 tūkst. automobilių planuojama per parą – tai yra tikrai nemažas skaičius“, – apie eismo intensyvumą atidarius estakadą pasakojo A. Zuokas.

    Tačiau įmonės „Metroprojektas“ atlikti gruodžio 9 dienos stebėjimai atskleidžia, kad skelbta mero prognozė stipriai prasilenkia su realybe. Jų skaičiavimu, per parą estakada iš viso pravažiuoja apie 4,2 tūkst. automobilių.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Kai būnu be mašinos, tai tenka pro ten A24 važiuoti ~18val. Per tą laiką kol jis važiuoja ta vieta suskaičiuoju 6-7 mašinas važiuojančias link Goštauto g.. Tai yra tik maždaug 10-15 sekundžių intervalas, nes autobusas irgi važiuoja

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Praėjo pakankamai laiko, kad daug maž visi apsiprastų, tai įdomus man klausimas, gal kas nujaučia kiek apytiksliai piko metu pravažiuoja mašinų? Savivaldybės svaičiojimų buvo įvairių, kuriais netikiu, bet neturiu galimybės bent jau iš akies pažiūrėti ryte/vakare kiek vidutiniškai pravažiuoja. Gal kas per ofiso langus mato?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai tas posūkis jau panaikintas, ar ne? Kažkas čia minėjo, kad galima apsisukti po estakada.
    Po estakada visada buvo galima apsisukti, todėl nesuprantu, kam iš viso tą posūkį padarė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai tas posūkis jau panaikintas, ar ne? Kažkas čia minėjo, kad galima apsisukti po estakada.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Na va, gal dar po savaitės uždraus kairįjį posūkį nuo Seimo.

    Jeigu ir tada vis dar nepanaikins senų linijų, tai tada jos iš viso nieko nebereikš.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Dar kartą pertvarkyta „žymioji“ Vilniaus sankryža – darbų kokybė stebina


    Kažkokia pornografija ten vyksta su tuo ženklinimu.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kad aišku, tai aišku. Tik patogiam persirikiavimui atstumas per mažas ir iš karto posūkis į kiemelį..
    Na taip, bet dabar nelabai ką geriau ten sugalvosi.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Man tai dabar viskas kaip ir aišku. Važiuodamas nuo estakados, gali iškarto rodyti posūki ir rikiuotis nesukdamos galvos, kadangi tau pagrindinis. Tik sakyčiau reiktų pasitatyti papildomai STOP ženklą tiem kas iš po estakados atvažiuoja.
    Kad aišku, tai aišku. Tik patogiam persirikiavimui atstumas per mažas ir iš karto posūkis į kiemelį..

    Komentuoti:

Working...
X