Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    O estakada, tai ką aš žinau. Kažkiek susisiekimą pagerins. Didelė bėda lieka tos perėjos prie Liubarto tilto.
    Jeigu kalba apie tas, kur kerta J. Jasinskio g. (po tiltu), tai ten jos nėra tokios probleminės. Visos atvažiuojančios mašinos matosi, o dar prie pat perėjų yra pastatytos tvorelės, kad kas nors nesugalvotų dviračiu greitai pralėkti ir pakliūti po ratais. Naudojausi ta perėja dažnai ir nebuvo jokių problemų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Geriau Žalgirio - GV viaduką statytų.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Klausimas, ar apsimokėjo statyti viaduką dėl to nepatogumo? Suprasčiau, jei dėl to susidarytų kamštis per visą Pakalnės g., bet ten dabar prasuka keli automobiliai ir viskas. Tikrai yra daug vietų, kur dideli kamščiai ir viadukai reikalingesni nei čia.
    Nu aš nežinau, bet prieš kelis metus, kai ten dažniau važinėdavau, tai eilę mašinų matydavau jau nuo Geležinio Vilko g. Dabar gal situacija pasitaisė. Daugiau vairuojančių ir pro ten važiuojančių emigravo O kalbant bendrai apie kamščius, tai pasaulyje ne tokie viadukai ir mazgai stovi, bet ir jie amžinai užkimšti... Automobilizacijos lygis daro savo. Jei vienu metu viadukas problemą išsprendė, tai po kelių metų ten gali būti ištisi kamščiai, kai padidėję srautai nebus išskirstomi...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tarsi patekimas iš Pakalnės g. į Jasinskio būdavo juokų darbas ir nesukeldavo nepatogumų bei avarinių situacijų.
    Klausimas, ar apsimokėjo statyti viaduką dėl to nepatogumo? Suprasčiau, jei dėl to susidarytų kamštis per visą Pakalnės g., bet ten dabar prasuka keli automobiliai ir viskas. Tikrai yra daug vietų, kur dideli kamščiai ir viadukai reikalingesni nei čia.

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tas šviesoforas už tunelio yra dar praeito amžiaus nesusipratimas, kai mada atsirado prie viadukų šviesoforus statyti. Būtent dėl tos sankryžos piko metu jau N metų kamščiai Lukiškių g. dusina. Atsimenu, kai vienu metu tas šviesoforas sugedęs buvo ir eismą reguliavo pareigūnas, visi žymiai greičiau judėjo...
    Ten susikerta trys srautai, norintys patekti ant tilto: nuo Goštauto g., Lukiškių g. ir Gynėjų g. Iš visur srautai labai dideli, ypač vakare, tad šviesaforas reikalingas bet kokiu atveju.
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.11.21, 13:41.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Norintys patekti į Žvėryną važiuodavo per Pakalnės g. ir Liubarto tiltą ir ten nesusidarydavo jokių spusčių, dabar važiuos per senąjį Žvėryno tiltą, kuris ir taip užkimštas būna. Žodžiu viadukas ne tik neišprendė kamščių problemų, bet gali dar ir padidinti kitoje vietoje.
    Į Goštauto gatvę patekti dar galima per nusukimą už tunelio, ten irgi jokių problemų, tik po kelis automobilius nusuka per vieną ciklą.
    Tas šviesoforas už tunelio yra dar praeito amžiaus nesusipratimas, kai mada atsirado prie viadukų šviesoforus statyti. Būtent dėl tos sankryžos piko metu jau N metų kamščiai Lukiškių g. dusina. Atsimenu, kai vienu metu tas šviesoforas sugedęs buvo ir eismą reguliavo pareigūnas, visi žymiai greičiau judėjo...

    O estakada, tai ką aš žinau. Kažkiek susisiekimą pagerins. Didelė bėda lieka tos perėjos prie Liubarto tilto.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Norintys patekti į Žvėryną važiuodavo per Pakalnės g. ir Liubarto tiltą ir ten nesusidarydavo jokių spusčių, dabar važiuos per senąjį Žvėryno tiltą, kuris ir taip užkimštas būna. Žodžiu viadukas ne tik neišprendė kamščių problemų, bet gali dar ir padidinti kitoje vietoje.
    Į Goštauto gatvę patekti dar galima per nusukimą už tunelio, ten irgi jokių problemų, tik po kelis automobilius nusuka per vieną ciklą.
    Tarsi patekimas iš Pakalnės g. į Jasinskio būdavo juokų darbas ir nesukeldavo nepatogumų bei avarinių situacijų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Važiuojant ten, kur reikėtų viaduko: į Žvėryną, Goštauto gatvę (ir link Antakalnio), į Gedo prospektą ir t.t.
    Norintys patekti į Žvėryną važiuodavo per Pakalnės g. ir Liubarto tiltą ir ten nesusidarydavo jokių spusčių, dabar važiuos per senąjį Žvėryno tiltą, kuris ir taip užkimštas būna. Žodžiu viadukas ne tik neišprendė kamščių problemų, bet gali dar ir padidinti kitoje vietoje.
    Į Goštauto gatvę patekti dar galima per nusukimą už tunelio, ten irgi jokių problemų, tik po kelis automobilius nusuka per vieną ciklą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    "O man tai nesutrumpės - veltui statė" lygio komentarai

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Nu ne vaikiški. Pastatė estakadą aptarnauti maršrutui Oro uostas - Seimas, tai tegul ir parašo, kad šičia sutrumpės ta kelionė. Į Antakalnį geriau važiuoti tuneliu vis tiek.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Ok, o iš kur dvigubai sutrumpės? Iš Kauno ar iš Gerosios vilties žiedo?
    Labai jau vaikiški klausimai...

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Ok, o iš kur dvigubai sutrumpės? Iš Kauno ar iš Gerosios vilties žiedo?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Važiuojant ten, kur reikėtų viaduko: į Žvėryną, Goštauto gatvę (ir link Antakalnio), į Gedo prospektą ir t.t.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Skaičiuojama, kad naujuoju viaduku kasdien galės važiuoti 16 tūkst. automobilių, o kelionės laikas sutrumpės beveik dvigubai. Tai vienas svarbiausių Vilniaus transporto mazgų ...
    Kam ten atrodė, kad šita estakada reikalinga tik Seimui, Žvėrynui ir Verslo trikampiui? Nė velnio, vienas svarbiausių transporto mazgų. Ir kelionės laikas sutrumpės dvigubai, tik neparašė iš kur į kur.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pirmadienį bus atidaryta Geležinio vilko gatvės estakada

    Ale foto kur tai matyta

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ai, matyt būsiu sumaišęs. Sorry.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    „Dabar vykdomi baigiamieji darbai. Šiandien (trečiadienį - BNS) įvykdyti bandymai ir realiausias terminas baigimo šiuo metu yra lapkričio 24 diena“, - BNS sakė Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vedėjas Linas Bartusevičius.
    http://www.alfa.lt/home/straipsnis/1...14-11-13_09-32
    Mačiau tik 11.24

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Berods 28 diena buvo nurodyta paskutinį kartą.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Prie gerosios vilties žiedo eismo intensyvumas buvo turbūt 10x didesnis, nei bus šioje vietoje.
    Ir čia tik iš viršaus taip atrodo, ten perėja kiek toliau, nuo atramos, nei G. Vilties žiede. Beje, prie Liubarto tilto yra irgi gana pavojingos perėjos ir labai mažu atstumu viena nuo kitos...

    Tiesa, o ne šiandien ar ryt atidaryti turi? Nors esu skaitęs kažkur, kad turėjo 2014.11.14 atidaryti.
    Paskutinis taisė SPX; 2014.11.20, 08:43.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Labai įdomu, kad ir čia suprojektavo (jei galima tai vadinti projektavimu) perėją tokioje vietoje, kur pėsčiasis išeis į važiuojamąją dalį ten, kur tinkamai įvertinti padėties negalės nei jis, nei atvažiuojantys vairuotojai. Analogiška perėja Gerosios vilties žiede buvo panaikinta, veikiausiai toks pat likimas ir šios.
    Prie gerosios vilties žiedo eismo intensyvumas buvo turbūt 10x didesnis, nei bus šioje vietoje.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Audrius Rodyti pranešimą
    Labai įdomu, kad ir čia suprojektavo (jei galima tai vadinti projektavimu) perėją tokioje vietoje, kur pėsčiasis išeis į važiuojamąją dalį ten, kur tinkamai įvertinti padėties negalės nei jis, nei atvažiuojantys vairuotojai. Analogiška perėja Gerosios vilties žiede buvo panaikinta, veikiausiai toks pat likimas ir šios.
    Paskutinis taisė vėkas; 2014.11.19, 15:15.

    Komentuoti:

Working...
X