Sako, kad nebuvo numatytas kažkoks nuotekų kolektorius, kuris statysis kaip tik po estakados atramomis, todel ir neužbaigta ji. Nors kita vertus, kai reikia pinigų - sugalvoti priežastis nėra taip jau ir sudėtinga
O man atrodo kad čia kažkas nešvaru. Galėjo atsirasti kokie nors nenumatyti, bet tikrai buvo numatyta išlieti nuvažiavimą į centro pusę, o kiek kiti komentavo, to dar nėra. Iškyla paprastas klausimas kodėl šito nėra atlikta jei buvo įsipareigota? Paimti projektą už mažiausią kainą o po to netalikti darbų?
Sako, kad nebuvo numatytas kažkoks nuotekų kolektorius, kuris statysis kaip tik po estakados atramomis, todel ir neužbaigta ji. Nors kita vertus, kai reikia pinigų - sugalvoti priežastis nėra taip jau ir sudėtinga
O man atrodo kad čia kažkas nešvaru. Galėjo atsirasti kokie nors nenumatyti, bet tikrai buvo numatyta išlieti nuvažiavimą į centro pusę, o kiek kiti komentavo, to dar nėra. Iškyla paprastas klausimas kodėl šito nėra atlikta jei buvo įsipareigota? Paimti projektą už mažiausią kainą o po to netalikti darbų?
Aš ir niekaip nesuprantu kas čia per konkursai, gi projektas buvo parengtas iki darbų pirkimo konkurso skelbimo, ir jei žinai ką reiks statyti, pasiūlai kainą už kiek statysi ir jei laimi už tiek ir turi pastatyti. Jeigu neužtenka pinigų tai čia statytojo problemos, kad jis neteisingai įvertino kaštus, kodėl tada reik mokėti iš naujo?
Suprantu jeigu atsiranda neplanuotų darbų, tai gali sąskaitą išrašyti, bet jei pirminiam projektui pritrūkai pinigų tai statybininko bėdos, nes jis pats tokią kainą pasiūlė.
Koks tada tikslas tokių konkursų, kur laimi mažiausią kainą pasiūlęs, bet paskui vis papildomas sąskaitas išrašinėdamas tampa brangiausią kainą pasiūlęs rangovas.
Labai keista, kad rangovai nesugeba laiku pabaigti visų darbų ir lyg niekur nieko - skelbiamas naujas konkursas nebaigtiems darbams pabaigti... Tai kokia tada to rangovo atsakomybė, jei laimėjo konkursą ir nesugebėjo laiku pabaigti numatytų darbų???
"Geležinio vilko gatvės estakados statyba pabrangs 3,58 mln. litų iki maždaug 35 mln. litų. Ją iki lapkričio turėtų baigti bendrovių „Kauno keliai“ ir „Latvijas tilti“ konsorciumas, kuris per dvejus metus nesugebėjo baigti rekonstrukcijos už prieš dvejus metus pasiūlytą mažiausią kainą - 31,2 mln. litų.
Konsorciumas, pasiūlęs mažiausią kainą, laimėjo šiemet Vilniaus savivaldybės skelbtą papildomų darbų konkursą. Jame taip pat dalyvavo bendrovė „Panevėžio keliai“, pasiūliusi 3,924 mln. litų kainą, rodo BNS turimas birželio 10 dienos savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento sprendimas. Anot jo, sutartis su „Kauno keliais“ bus pasirašyta ne anksčiau kaip birželio 25 dieną, jei per tą laiką sprendimo niekas neapskųs.
Konkurse dalyvavo ir „Kauno tiltai“, tačiau jų pasiūlymo eilėje neliko.
Estakados statyba pagal 2012 metais pasirašytą sutartį turėjo būti baigta šių metų birželio 28 dieną. Naujas terminas - lapkričio 1-oji. Estakada, kuri yra itin svarbi miestui, kol kas neatidaryta eismui, dėl ilgai trunkančių statybos darbų nepatenkinti vairuotojai bei šalia esančių biurų darbuotojai."
Padori ten ta greitėjimo juosta. Žymiai geriau, nei prieš tai, kai reikėjo lietis į srautą. O iš tos pusės, kaip suprantu neišbetonuotas nuvažiavimas nuo estakados.
Kol kas galime džiaugtis tik geriausiu mieste dviračių taku.
Nuvažiavimas nebaigtas betonuoti - jokie betonavimo darbai nevyksta ir kiek matosi, jiems net nesiruošiama - nei klojiniai statomi, nei kažkas tvarkoma aplink.
Greičiausiai temps gumą iki lapkričio, kaip buvo rašyta kažkuriame iš ankstesnių pranešimų...
Padori ten ta greitėjimo juosta. Žymiai geriau, nei prieš tai, kai reikėjo lietis į srautą. O iš tos pusės, kaip suprantu neišbetonuotas nuvažiavimas nuo estakados.
Man tai visiškai neusprantama, kodėl nepadarė tos greitėjimo juostos iki Čiurlionio viaduko. Vietos užtektinai. Pinigų plovimas, kad paskui vėl reiktų taisyti.
Būtent. Juk ten vietos pilna. Bent jau link Čiurlionio viaduko buvo galima be jokių problemų pridėti dar vieną juostą.
Labai trumpa, kadangi Geležinio vilko g. eismas labai intensyvus, nesustojus bus sunku įsipaišyti. Problema būtų mažesnė, jei gatvė būtų praplatintina iki 6 juostų iki Pietario g. Dabar iš abiejų pusių liks toks kaklelis.
Man tai visiškai neusprantama, kodėl nepadarė tos greitėjimo juostos iki Čiurlionio viaduko. Vietos užtektinai. Pinigų plovimas, kad paskui vėl reiktų taisyti.
Kaip tiksliai bus su važiavimu iš Goštauto gatvės į Geležinio Vilko gatvę? Ten anksčiau buvo labai bjauri vieta be jokios greitėjimo juostos t.y. reikėdavo lįsti tiesiai į Geležinio Vilko srautą. Ar bus bent kažkas panašaus į greitėjimo juostą?
Labai trumpa, kadangi Geležinio vilko g. eismas labai intensyvus, nesustojus bus sunku įsipaišyti. Problema būtų mažesnė, jei gatvė būtų praplatintina iki 6 juostų iki Pietario g. Dabar iš abiejų pusių liks toks kaklelis.
Kaip tiksliai bus su važiavimu iš Goštauto gatvės į Geležinio Vilko gatvę? Ten anksčiau buvo labai bjauri vieta be jokios greitėjimo juostos t.y. reikėdavo lįsti tiesiai į Geležinio Vilko srautą. Ar bus bent kažkas panašaus į greitėjimo juostą?
Komentuoti: