Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xmaster
    replied
    Vakar eidamas pamačiau kaip "idealiai" įrengtas krypčių ženklas. Važiuojant automobiliu ženklas sunkiai matomas dėl medžių.


    O ženklas yra toks:


    Manau jis turėjo būti iškeltas virš važiuojamosios dalies, o ne virš šaligatvio.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Sako, kad nebuvo numatytas kažkoks nuotekų kolektorius, kuris statysis kaip tik po estakados atramomis, todel ir neužbaigta ji. Nors kita vertus, kai reikia pinigų - sugalvoti priežastis nėra taip jau ir sudėtinga
    Nuotekų kolektorius už 4mln ) matyt auksinis bus

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O man atrodo kad čia kažkas nešvaru. Galėjo atsirasti kokie nors nenumatyti, bet tikrai buvo numatyta išlieti nuvažiavimą į centro pusę, o kiek kiti komentavo, to dar nėra. Iškyla paprastas klausimas kodėl šito nėra atlikta jei buvo įsipareigota? Paimti projektą už mažiausią kainą o po to netalikti darbų?
    Sako, kad nebuvo numatytas kažkoks nuotekų kolektorius, kuris statysis kaip tik po estakados atramomis, todel ir neužbaigta ji. Nors kita vertus, kai reikia pinigų - sugalvoti priežastis nėra taip jau ir sudėtinga

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O man atrodo kad čia kažkas nešvaru. Galėjo atsirasti kokie nors nenumatyti, bet tikrai buvo numatyta išlieti nuvažiavimą į centro pusę, o kiek kiti komentavo, to dar nėra. Iškyla paprastas klausimas kodėl šito nėra atlikta jei buvo įsipareigota? Paimti projektą už mažiausią kainą o po to netalikti darbų?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Man atrodo, kad žiūrint iš skaidrumo pusės, tai gerai, kad buvo naujas konkursas paskelbtas. Tikros pabrangimo priežastys įdomu kokios?

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Aš ir niekaip nesuprantu kas čia per konkursai, gi projektas buvo parengtas iki darbų pirkimo konkurso skelbimo, ir jei žinai ką reiks statyti, pasiūlai kainą už kiek statysi ir jei laimi už tiek ir turi pastatyti. Jeigu neužtenka pinigų tai čia statytojo problemos, kad jis neteisingai įvertino kaštus, kodėl tada reik mokėti iš naujo?

    Suprantu jeigu atsiranda neplanuotų darbų, tai gali sąskaitą išrašyti, bet jei pirminiam projektui pritrūkai pinigų tai statybininko bėdos, nes jis pats tokią kainą pasiūlė.

    Koks tada tikslas tokių konkursų, kur laimi mažiausią kainą pasiūlęs, bet paskui vis papildomas sąskaitas išrašinėdamas tampa brangiausią kainą pasiūlęs rangovas.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Labai keista, kad rangovai nesugeba laiku pabaigti visų darbų ir lyg niekur nieko - skelbiamas naujas konkursas nebaigtiems darbams pabaigti... Tai kokia tada to rangovo atsakomybė, jei laimėjo konkursą ir nesugebėjo laiku pabaigti numatytų darbų???

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Tai reiškia pinigų ieško. Reik suprast ES pinigais "update'o" nebus. reikia savivaldybei krapštyt tuos 3mln.

    Komentuoti:


  • Lioshas
    replied
    "Geležinio vilko gatvės estakados statyba pabrangs 3,58 mln. litų iki maždaug 35 mln. litų. Ją iki lapkričio turėtų baigti bendrovių „Kauno keliai“ ir „Latvijas tilti“ konsorciumas, kuris per dvejus metus nesugebėjo baigti rekonstrukcijos už prieš dvejus metus pasiūlytą mažiausią kainą - 31,2 mln. litų.
    Konsorciumas, pasiūlęs mažiausią kainą, laimėjo šiemet Vilniaus savivaldybės skelbtą papildomų darbų konkursą. Jame taip pat dalyvavo bendrovė „Panevėžio keliai“, pasiūliusi 3,924 mln. litų kainą, rodo BNS turimas birželio 10 dienos savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento sprendimas. Anot jo, sutartis su „Kauno keliais“ bus pasirašyta ne anksčiau kaip birželio 25 dieną, jei per tą laiką sprendimo niekas neapskųs.
    Konkurse dalyvavo ir „Kauno tiltai“, tačiau jų pasiūlymo eilėje neliko.
    Estakados statyba pagal 2012 metais pasirašytą sutartį turėjo būti baigta šių metų birželio 28 dieną. Naujas terminas - lapkričio 1-oji. Estakada, kuri yra itin svarbi miestui, kol kas neatidaryta eismui, dėl ilgai trunkančių statybos darbų nepatenkinti vairuotojai bei šalia esančių biurų darbuotojai."

    Šaltinis: BNS

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ O kur čia ta problema yra su tuo išbetonavimu? Sutartis pasibaigus, pinigų nėra ar dar kas? Rangovas lyg ir tas pats.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied


    Keista, ar rangovas gali taip lyg niekur nieko palikti neužbaigtą objektą?

    Palyginmui, panašaus mąsto mazgas prie IKEA vėliau pradėtas, ir jau bus metai kaip tarnauja žmonėms.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Kiek gaila, nes visa kita vakar mačiau, kad baigta. O Dviračių takas išties gerai, kad ten asfaltuotas.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Padori ten ta greitėjimo juosta. Žymiai geriau, nei prieš tai, kai reikėjo lietis į srautą. O iš tos pusės, kaip suprantu neišbetonuotas nuvažiavimas nuo estakados.
    Kol kas galime džiaugtis tik geriausiu mieste dviračių taku.

    Nuvažiavimas nebaigtas betonuoti - jokie betonavimo darbai nevyksta ir kiek matosi, jiems net nesiruošiama - nei klojiniai statomi, nei kažkas tvarkoma aplink.

    Greičiausiai temps gumą iki lapkričio, kaip buvo rašyta kažkuriame iš ankstesnių pranešimų...

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Padori ten ta greitėjimo juosta. Žymiai geriau, nei prieš tai, kai reikėjo lietis į srautą. O iš tos pusės, kaip suprantu neišbetonuotas nuvažiavimas nuo estakados.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Niekaip nesuprantu, kaip taip nepasimoko iš savo klaidų, o jų tikrai užtenka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Man tai visiškai neusprantama, kodėl nepadarė tos greitėjimo juostos iki Čiurlionio viaduko. Vietos užtektinai. Pinigų plovimas, kad paskui vėl reiktų taisyti.
    Būtent. Juk ten vietos pilna. Bent jau link Čiurlionio viaduko buvo galima be jokių problemų pridėti dar vieną juostą.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Labai trumpa, kadangi Geležinio vilko g. eismas labai intensyvus, nesustojus bus sunku įsipaišyti. Problema būtų mažesnė, jei gatvė būtų praplatintina iki 6 juostų iki Pietario g. Dabar iš abiejų pusių liks toks kaklelis.
    Man tai visiškai neusprantama, kodėl nepadarė tos greitėjimo juostos iki Čiurlionio viaduko. Vietos užtektinai. Pinigų plovimas, kad paskui vėl reiktų taisyti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kažkiek berods bus kažkas panašaus į greitėjimo juostą. Nedidelė tokia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip tiksliai bus su važiavimu iš Goštauto gatvės į Geležinio Vilko gatvę? Ten anksčiau buvo labai bjauri vieta be jokios greitėjimo juostos t.y. reikėdavo lįsti tiesiai į Geležinio Vilko srautą. Ar bus bent kažkas panašaus į greitėjimo juostą?
    Labai trumpa, kadangi Geležinio vilko g. eismas labai intensyvus, nesustojus bus sunku įsipaišyti. Problema būtų mažesnė, jei gatvė būtų praplatintina iki 6 juostų iki Pietario g. Dabar iš abiejų pusių liks toks kaklelis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip tiksliai bus su važiavimu iš Goštauto gatvės į Geležinio Vilko gatvę? Ten anksčiau buvo labai bjauri vieta be jokios greitėjimo juostos t.y. reikėdavo lįsti tiesiai į Geležinio Vilko srautą. Ar bus bent kažkas panašaus į greitėjimo juostą?

    Komentuoti:

Working...
X