Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
Parašė trolyno Rodyti pranešimąna įdomu bus pasibandyt...
Komentuoti:
-
„Dabar vykdomi baigiamieji darbai. Šiandien (trečiadienį - BNS) įvykdyti bandymai ir realiausias terminas baigimo šiuo metu yra lapkričio 24 diena“, - BNS sakė Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vedėjas Linas Bartusevičius.
http://www.alfa.lt/home/straipsnis/1...14-11-13_09-32
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąNusileidus Geležinio vilko gatve nuo kalno, už viaduko nuardyta skiriamosios juostos apsauginė tvorelė. Ką dar ten sugalvojo?
Šįryt užmatyti skiriamosios juostos barjerai su skersiniais atsikišimais tokiems skydeliams (barjero pusėje link upės) atrodė visai "švieži".
Komentuoti:
-
Dabar pravažiuodamas nuo Liubarto tilto mačiau ir didžiulį kraną, stovintį prie biurų estakados pradžioje. Ką jis ten tamsoje darė?
Komentuoti:
-
Taip, šiandien buvo atlikti estakados statiniai ir dinaminiai bandymai naudojant tris po 40 tonų sveriančius savivarčius. Trūkumų dėl kurių nebūtų galima eksploatuoti estakados nepastebėta. Jeigu gerai nugirdau tai estakadą planuojama atidaryti lapkričio 20 dieną.
P.S. atsiprašau, bet bandymo nuotraukomis pasidalinti negaliu
Komentuoti:
-
Nusileidus Geležinio vilko gatve nuo kalno, už viaduko nuardyta skiriamosios juostos apsauginė tvorelė. Ką dar ten sugalvojo?
Komentuoti:
-
Tai turi jau atidaryti kitą savaitę anot:
http://vz.lt/article/2014/10/31/nust...#ixzz3HjEOdMv9
bus atidarytas lapkričio viduryje, naują terminą nurodė Vilniaus savivaldybė.
Bus nerealus provėržis Vilniaus transporto srautuose. Net 5 Seimo nariai ar Europarlamentarai galės išsukti patogiau grižę iš oro uosto ir nevažiuodami pro tunelį ir kilpelę už tunelio, kur niekada nebūdavo daugiau nei 3 mašinų laukiančių žalios šviesos norint nusileisti į Goštauto gatvę.Paskutinis taisė Arunasx; 2014.11.07, 21:56.
Komentuoti:
-
A man čia labiau pakvipo ne eismo organizavimo, bet parkavimo problemos sprendimo paieškomis. SĮSP prarado dalį mokamo parkingo Goštauto g. dėl pasikeitusio eismo krypčių. Vaje kokia nelaimė... Dabar reikia gi kažkaip savivaldybei sugalvoti, kaip tą įmonė tų pinigų neprarastų. Ką ten galima organizuoti eismo prasme aš nežinau. Vien iš tų brėžinių ten viskas gražu. Nėra ten kažkoks kelių lygių ir krypčių didelių srautų mazgas...
Komentuoti:
-
Taigi jau yra nupieštos linijos, nebėra, ką ten galvot. Apsisukimas/pasukimas į verslo trikampį, atvykus nuo Seimo yra prieš viaduką. Tiesa, labai jau jis siauras.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTad klausimas beliktų kaip atvažiuojantiems nuo Seimo pasukti į Verslo trikampį (reikėtų kaip ir kirsti dvi juostas kelio (nuo viaduko + iš GV įsukantys). Bet čia vistiek manau didelių bėdų nebūtų, nes ten toje gatvėje ir taip pilna tokių posūkių ir didelių bėdų nėra buvę berods.
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=536
Komentuoti:
-
Čia ir vėl gaunasi tipinis Vilniaus viadukų nesusipratimas, kai šalia arba po viaduku daroma sankryža, o viršūne kai dar ir šviesoforas atsiranda(Narbuto g. viadukas, Ukmergės g. viadukas).
Tai čia būtų geras komplektas, jei nusileidi nuo viaduko ir sustoji prie raudonos)) Okad viaduką buvo galima vos vos pratęsti ir padaryti vietinės reikšmės palindimą į kitą pusę, tai jau 34 mln. neužteko...
Komentuoti:
-
Na, pagrindinis įsukimas į Verslo trikampio pagrindinę aikštelę, tai jis gerokai nutolęs (berods ~100m) nuo viaduko nuvažiavimo. Laisvai galima riboti greitį jau ant paties viaduko iki kokių 60/50 ir nebus problemų. O prie verslo trikampio, jeigu jau labai reikia, galima ir šviesoforą pastatyt. Klausimas kiek tai būtų geras sprendimas, bet jeigu jau tikrai labai reikia... Juolab, kad kaip minėjai, galima į GV patekti ir pro IKI. Tad klausimas beliktų kaip atvažiuojantiems nuo Seimo pasukti į Verslo trikampį (reikėtų kaip ir kirsti dvi juostas kelio (nuo viaduko + iš GV įsukantys). Bet čia vistiek manau didelių bėdų nebūtų, nes ten toje gatvėje ir taip pilna tokių posūkių ir didelių bėdų nėra buvę berods.
Komentuoti:
-
/\ Klausimas yra dėl įvažiuojančių ir išvažiuojančių iš verslo trikampio srauto susikirtimo su "srautu" iš viaduko. Atseit kaip pasuks į Vingio parko pusę. Nors pagalvojus tegul važiuoja iki IKI ir lenda į GV ten, kodėl turi tiesiausiu keliu gadinti kitiems eismą. O atvažiuojantys nuo Seimo jei neklystu gali apsisukti po viaduku. Tiek tų žinių. Bet kažkam neaišku.
Komentuoti:
-
O ką ten galvot dėl to eismo organizavimo? Ta prasme, juk yra vienos juostos viadukas, yra vienos juostos užvažiavimas ant jo. Ką čia dar spręsti? Gi nepaleisti priešinga puse automobilių. Reikia tik nubraižyt kaip susilies eismas prie biurų ir viskas.
Komentuoti:
-
Sostinėje iškilęs viadukas tarp Geležinio vilko ir A.Goštauto gatvių, kuriuo baigimo darbus pradedant projektą pirmiausiai planuota baigti š. m. birželį, o vėliau iki spalio pabaigos, bus atidarytas lapkričio viduryje, naują terminą nurodė Vilniaus savivaldybė.
Dabar numatoma galutinė statybos darbų vertė 34,7 mln. Lt. Jis kol kas negalėjo nurodyti, kaip bus organizuojamas eismas.
„Šiuo metu vertinamas eismo organizavimo pakeitimų poreikis ir apie tai visuomenė bus informuota iš anksto“, – teigė jis.
http://vz.lt/article/2014/10/31/nust...#ixzz3HjEOdMv9
Komentuoti:
-
Rebusas: estakadą beveik pastatė, bet kaip bus vykdomas eismas – nežinia
Vilniaus miesto savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus atstovų teigimu, kol kas dar nėra parengtos galutinės eismo schemos. Tai atrodo mažų mažiausiai keista, nes, pagal pirminį planą, darbai turėjo būti pabaigti dar birželio 28 dieną – jau tuomet turėjo būti parengtas eismo organizavimo planas. Nebent savivaldybė iš anksto žinojo, kad darbai nebus baigti laiku.
Didžiausia mįslė – ką išsprendžia estakada?
Vis dėlto, kad ir kurį variantą analizuotume, kyla klausimas, kas pasikeitė? Dar nesant estakadai vairuotojai laisvai galėjo patekti tiek į biurus, tiek į Geležinio Vilko g.
Kaina augo kaip ant mielių
Skamba kiek prabangiai, atsižvelgus, kad estakada esminių šioje vietoje transporto spūsčių taip ir neišsprendžia, o išleista beveik 36 mln. litų. Apskritai estakados statybos darbai jau nuo pat pradžių kelia daugiau klausimų nei atsakymų.
Ne veltui dėl šio projekto Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) pradėjo tyrimą. Kalbama, kad „Latvijas Tilti“ ir „Kauno keliai“ dar pirmo konkurso statyti estakadą metu laimėjo galimai dempinguodami pasiūlymo kainą.
Tai liudija faktas, kad dviejų įmonių konsorciumas darbus įsipareigojo atlikti stebėtinai pigiau, palyginti su kitomis konkurse dalyvavusiomis įmonėmis, bene 20 proc. Tačiau jau iš anksto buvo numatytas planas ateičiai, kad darbams užbaigti bus reikalingi dar papildomi milijonai – tai vėliau ir pasitvirtino, kai savivaldybė paskelbė naują konkursą estakados darbams užbaigti ir skyrė papildomai dar beveik 5 mln. litų.
http://www.alfa.lt/home/straipsnis/1...14-10-31_06-56Paskutinis taisė Arunasx; 2014.10.31, 09:20.
Komentuoti:
Komentuoti: