Ekskavatorius gal kranu užkeltas ant šlaito vidurio, žemėmis užversta dalis naujojo viaduko, o už tų žemių kalno stovi užblokuotas tralas, kuris atvežė ekskavatorių. Atgal negali važiuoti, nes žemių krūva, o pirmyn - nėra viaduko nuvažiavimo į Goštauto gatvę
Pravažiuojant užmečiau akį, kad tvarkomas šlaitas (esantis jau virš viaduko kelio). Dalis žemių buvo suverstos ant minėto kelio (į viaduką), ant šlaito dirbo ekskavatorius.
Estakada turėjo būti pabaigta dar iki birželio 28-osios, bet paaiškėjo, kad objektas geriausiu atveju bus atiduotas naudoti tik metų pabaigoje.
Mat savivaldybės skelbtą konkursą laimėjęs Lietuvos ir Latvijos bendrovių „Kauno keliai“ ir „Latvijas tilti“ konsorciumas papildomai užsiprašė 3,58 mln. litų neplanuotiems darbams.
Estakados statytojai apkaltino projekto autorius, kurie neva neteisingai nurodė rekonstruojamo nuotekų kolektoriaus gylį. Dokumentuose nurodyta, kad jis yra 4 metrai po žeme, o iš tiesų – 7 metrų gylyje.
Kažkaip keistai viskas vyksta... Dabar po papildomo konkurso liko sutvarkyti tą kolektorių ir estakados nuvažiavimą ties Verslo trikampiu, tačiau nesutvarkytas dar ir prieš statybas nukastas kalno šlaitas, vietomis nesutvarkyta aplinka palei kelią ir šalikeles, iki galo nepajungti šviestuvai, etc... Negi ir tokius darbus reika nukelti į rudenį, kada padidėja eismo intensyvumas...
Sutartis su Vilniaus miesto savivaldybe yra pratęsta iki gruodžio 28 dienos“, - dienraščiui teigė darbų rangovės „Latvijas tilti“ atstovybės Lietuvoje vadovė Regina Barkauskienė.
Na, jeigu viskas buvo taip, kaip rašoma, kad tik atkasus pamatyta kas iš tikrųjų yra (skirtingai, negu senuose projektuose), tai tuomet labai stebėtis nereikia.
Ten kažkaip susiję su buv. kanalizacijos sistema link upės ar pan. Pamiršo gal kas, kad dar seniau ten prie trikampio nešdavo kanalizacija gerokai. Gal čia tas ir bus, kad pamiršo. Realiai, tai čia projektuotojai kalti turėtų būt dėl tokio stabdžio, ne rangovai. dėl visų tinklų viskas turi būti suderinta dar rengiant tech. projektą.
“Tai bjaurūs darbai, atsiradę netinkamoje vietoje, – pasakojo L.Bartusevičius, – tačiau nesusitvarkius su jais nebus galima užbaigti ir pačios viaduko estakados“.
Manau jis turėjo būti iškeltas virš važiuojamosios dalies, o ne virš šaligatvio.
O kas liečia šį krypčių ženklą, tai tikrai atrodo juokingai... tikrai ji reikėjo statyti virš važiuojamosios dalies... Bet čia tik vienas aspektas. Šiaip gaunasi durnas mazgas. Labai trukdo ant pačio posūkio pėsčiųjų perėja. Kažkaip kitaip viską reikėjo organizuoti...
Manau jis turėjo būti iškeltas virš važiuojamosios dalies, o ne virš šaligatvio.
Vakar pravažiuodamas irgi pastebėjau šį ženklą, tai netgi šiek tiek juokas suėmė.
Visų pirma jo dydis iš ties juokingas, nelabai aišku kam paprastoje miesto gatvėje pastatyti tokį didžiulį kelio ženklą. Paprastai ženklų dydį nulemia leistinas važiavimo greitis, taigi nelabai aišku ar važiuojant 50 km/h nebūtų įmanoma "pastebėtį" mažesnių gabaritų ženklo.
Kitas dalykas sunkiai suvokiu šio ženklo prasmę, nes šioje vietoje galima važiuoti tik dešiniau ir išvažiuoti vienintele kryptimi į Geležinio Vilko g. Na nebent kažkam susišvies kelio į Minską ar Lydą ieškoti akligatvyje pasukus į kairę, bet vargu ar tokių bus. Juo labiau Goštauto gatvė nepatenka į jokį tranzitinį maršrutą.
Komentuoti: