Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lienzer
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jei vidutiniškai vienai mašinai statybos išlaidos 10 kartų didesnės nei būtų kur nors kitoje vietoje, tai tada nafig nereikalinga.
    Visiskai pritariu!

    O tiems, kuriu argumentai - "jei neturit reikalu Gedimino prospekte.. patylekit":
    turiu tu reikalu ir vaziuoju daznai, bet valstybiniai daiktai statomi atsizvelgiant i bendra nauda (cost benefit analysis) ir alternatyvas, o sitas reikalas kvepia kitais argmentais.
    Ir taip - padaryta kas padaryta, bet - daznai ten bunu ir matau, kad tas viadukas tikrai nera uzimtas ir tokia statistika, kokia cia pateikta - nesamone, manipuliavimas duomenimis.
    Taip ir statom visokius viadukus cia, Ziezmariuose (kai uz 2 km yra kitas mazgas), Ukmergeje per autostrada, kur per dien 10 grybautoju pereis) ir t.t.
    O strateginiai ir esminiai projektai guli stalciuose.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė rat
    Labai geras viadukas, jeigu turit reikalų Santariškėse, o ne Gedimino prospekto pradžioj/pabaigoj, tai neburbėkit.
    Jei vidutiniškai vienai mašinai statybos išlaidos 10 kartų didesnės nei būtų kur nors kitoje vietoje, tai tada nafig nereikalinga.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Pritariu. Žvėrynas irgi šiuo daiktu nelabai naudojas. Žymiai geresnis pasirinkimas vakarinis aplinkelis, tad žvėryniečiams n.. toks gaidys reikalingas

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Neūkiškumo ir netikslingų investicijų pavyzdys yra visokios auksinės šakutės ar APC už 500 milijonų (50 tokių estakadų išeitų), o čia jei statybos kaina reali tai jokių pretenzijų nėra, tiesa sakant Vilniuje tokių 'neūkiškumo' pavyzdžių galėtu būti ir daugiau, vis kamšiai mažesni būtų.
    Neūkiškumas yra kada estakada yra statoma ne dėl to, kad ten yra didelis jos poreikis, o dėl kitų priežasčių, kaip ir buvo šiuo atveju. Auksinės šakutės yra ne neūkiškumas, o elementari korupcija.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Neūkiškumo ir netikslingų investicijų pavyzdys yra visokios auksinės šakutės ar APC už 500 milijonų (50 tokių estakadų išeitų), o čia jei statybos kaina reali tai jokių pretenzijų nėra, tiesa sakant Vilniuje tokių 'neūkiškumo' pavyzdžių galėtu būti ir daugiau, vis kamšiai mažesni būtų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė P`q Rodyti pranešimą
    O kodel masinu kieki Tamsta skaiciuojate nuo 6 iki 22 val, kitomis valandomis ja niekas nesinaudoja? ar tas srautas (kad ir koks jis ten bebutu) jau niekam neidomus?
    Neblogas palyginimas:
    "Preliminariais duomenimis, šiuo metu keliu „Via Baltica“ per parą važiuoja apie 14 tūkst. automobilių."

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Kaip turbūt vos ne bet kokia estakada, taip ir šita kažkokią prasmę turi. Klausimas kokia ta prasmė. O atsakymą pateikė pats Zuokas kai ją statė - savivaldybei reikėjo atlikti po žeme esančių komunikacijų kapitalinį reformą, kadangi visi pinigai buvo prašvilpti į visokias airlituanicas,Zuoko piarą ir pan., tai savivaldybė tam pinigų neturėjo. Buvo pasitelkti ES pinigai, kuriuos panaudoti komunikacijų keitimui galima buvo tik toje vietoje kartu pastatant ir estakadą. Šita estakada yra totalus neūkiškumo ir netikslingų investicijų pavyzdys, bet tai jau praeitis, kaip ir Zuokas

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kad lyg ir ES lėšų buvo didesnioji dalis. Dar ir stendas likęs, bei lentelė prie atitvarų šalia Čiurliono g. viaduko.

    Situacija su ta estakada nėra bloga ir nėra žurnalistai tokie jau neteisūs. Aš ten vaikštau beveik kasdien (tarp Vingio parko ir centro). Eismas ten vyksta bangomis. Būna, kad per 10min. pravažiuoja tik 5 automobiliai, bet būna, kad per tokį pat laiką ir 19-20 mašinų. Statinį laikyti visiškai nepasiteisinusiu laikyti būti neteisinga. Yra šitame objekte prasmės, nors ir siejamas jis su verslinykais
    20 per 10min ir skaičiuojant visas 16val. bus max 2'000. Ir tai tik atsitiktinių pikų metu.
    Kažkaip labai toli nuo 10'000.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nežinau ką skaitai, bet jei nenori čia skaityti, tai niekas neliepia. Jei žurnalistai rašo nesąmoningus savivaldybės komentarus dėl MG Baltic'o reikmėms pastatytos estakados už visų vilniečių pinigus, reiškia aktualumas tam tikras yra.
    Kad lyg ir ES lėšų buvo didesnioji dalis. Dar ir stendas likęs, bei lentelė prie atitvarų šalia Čiurliono g. viaduko.

    Situacija su ta estakada nėra bloga ir nėra žurnalistai tokie jau neteisūs. Aš ten vaikštau beveik kasdien (tarp Vingio parko ir centro). Eismas ten vyksta bangomis. Būna, kad per 10min. pravažiuoja tik 5 automobiliai, bet būna, kad per tokį pat laiką ir 19-20 mašinų. Statinį laikyti visiškai nepasiteisinusiu laikyti būti neteisinga. Yra šitame objekte prasmės, nors ir siejamas jis su verslinykais

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mayro Rodyti pranešimą
    skaitau kad reiktų rišt diskusiją apie šią estakadą, kiek gi galima tą patį per tą patį.
    Nežinau ką skaitai, bet jei nenori čia skaityti, tai niekas neliepia. Jei žurnalistai rašo nesąmoningus savivaldybės komentarus dėl MG Baltic'o reikmėms pastatytos estakados už visų vilniečių pinigus, reiškia aktualumas tam tikras yra.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė P`q Rodyti pranešimą
    O kodel masinu kieki Tamsta skaiciuojate nuo 6 iki 22 val, kitomis valandomis ja niekas nesinaudoja? ar tas srautas (kad ir koks jis ten bebutu) jau niekam neidomus?
    Manau, kad nuo kokios 22 iki 6 val pravažiuoja pvz.: 50 mašinų.

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Aš skaitau kad reiktų rišt diskusiją apie šią estakadą, kiek gi galima tą patį per tą patį.

    Komentuoti:


  • P`q
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    „Verslo trikampio“ estakada: lūkesčių nepateisinusi brangenybė ar investicija?

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-685393

    p.s. kas gali patikėti, kad per parą ten gali pravažiuoti 10'000?
    Imant 6-22val vidurkis gaunasi 625/val, reiškia kas 6 sekundes, kas 100 metrų po mašiną visas 16 val, piko metu turi būti kelis kartus daugiau srauto, reiškia ir atstumas tarp mašinų tiek pat kartų mažesnis. Ant estakados turi būti vienu metu kokių 12 mašinų. Meluoja ir tiek.
    O kodel masinu kieki Tamsta skaiciuojate nuo 6 iki 22 val, kitomis valandomis ja niekas nesinaudoja? ar tas srautas (kad ir koks jis ten bebutu) jau niekam neidomus?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Verslo trikampio“ estakada: lūkesčių nepateisinusi brangenybė ar investicija?
    2014-ųjų pabaigoje Vilniuje buvo baigtas itin kvestionuotas kelių infrastruktūros projektas – atidaryta estakada iš Geležinio Vilko į A.Goštauto g. Daugiau nei 10 milijonų eurų kainavęs kelias (kartu su požemine infrastruktūra, šaligatviais ir kt.), pasak tuometinio sostinės mero Artūro Zuoko, turėjo sulaukti 16 tūkst. transporto priemonių per parą srauto. Ar jis pasiektas?
    ...
    Po estakados atidarymo, 2014-ųjų gruodį, eismo srautas čia siekė 4000 automobilių per parą. Įvairiais 2015-ųjų mėnesiais – 8–10 tūkst. per parą. 2016-aisiais matavimai dar nėra atlikti, juos tikimasi padaryti artimiausiais mėnesiais.
    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-685393

    p.s. kas gali patikėti, kad per parą ten gali pravažiuoti 10'000?
    Imant 6-22val vidurkis gaunasi 625/val, reiškia kas 6 sekundes, kas 100 metrų po mašiną visas 16 val, piko metu turi būti kelis kartus daugiau srauto, reiškia ir atstumas tarp mašinų tiek pat kartų mažesnis. Ant estakados turi būti vienu metu kokių 12 mašinų. Meluoja ir tiek.

    Komentuoti:


  • waidz
    replied
    Dar 2003 m. mačiu maketą MG Valdoj su viaduku į Verslo trikampį. Kažkieno svajonės išsipildė...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tai paaiškina ex Savivaldybės aktyvumą statant estakadą ir Zuoko kliedesius dėl 16-18'000 per parą kai vairuotojai apsipras su suteikta auksine galimybe.

    Komentuoti:


  • Dogg
    replied
    https://www.youtube.com/watch?v=UBgfP-TZHTE

    žiūrėti nuo 2.30 min, kai Mockus kalba apie estakadą nuo Kauno į Goštauto g.

    Kažkur buvo spekuliacijos apie tai, kad šios estakados statymas susiję su verslininkų norais

    Kiek žinau, tai statė iš miesto pinigų, o ne verslininkų
    Paskutinis taisė Dogg; 2016.09.09, 11:50.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Imho, Geležinio Vilko g. yra toks potencialus miesto greitkelis, todėl brangesni projektai reikalingi šiai gatvei.
    Imho, daug svarbesnis bus Vakarinis+Pietinis aplinkkeliai+numatoma Šiaurinė gatvė. GV nebus svarbiausia, ir tuo labiau neįgaus estakada kokią nors didesnę reikšmę. Vienintelė galbūt pateisinama priežastis buvo dalinis ES finansavimas, bet kiek žinau didesne dalimi savivaldybė finansavo įskaičiavus ir papildomą konkursą užbaigimui. Diskusija nieko neparodys, tik galima konstatuoti rožinius Zuoko kliedesius ir pinigų taškymą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tos diskusijos, tai bevertės jau. Post factum, kaip sakyt.

    Beje, sako, kad požeminiai darbai, GV dangos atnaujinimas, takų įrengimas, bei apželdinimas, na, ir visa kita kainavo ~18mln. litų be estakados. Tai gaunasi 50/50. Tiesą pasakius, dabar bent aplinka maloni, gana neblogai įrengti takai ir visa kita. O ir reikia žiūrėti kiek į priekį, neabejotinai su laiku gali tapti apkrautu keliu.
    Imho, Geležinio Vilko g. yra toks potencialus miesto greitkelis, todėl brangesni projektai reikalingi šiai gatvei.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Būtent. Estakada buvo pastatyta tik todėl, kad reikėjo pakeisti požeminius tinklus, kuriems savivaldybė neturėjo pinigų, nes viską, ką turėjo, suinvestavo į vienakadencinius Zuoko projektus. Galutiniame rezultate gavosi, kad ne tik ištaškė savivaldybės pinigus, tačiau dar ir ES pinigus pastatydami nereikalingą estakadą.
    Tos diskusijos, tai bevertės jau. Post factum, kaip sakyt.

    Beje, sako, kad požeminiai darbai, GV dangos atnaujinimas, takų įrengimas, bei apželdinimas, na, ir visa kita kainavo ~18mln. litų be estakados. Tai gaunasi 50/50. Tiesą pasakius, dabar bent aplinka maloni, gana neblogai įrengti takai ir visa kita. O ir reikia žiūrėti kiek į priekį, neabejotinai su laiku gali tapti apkrautu keliu.

    Komentuoti:

Working...
X