Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eidvis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, buvo skelbta, kad požeminiai tinklai toje vietoje buvo itin probleminiai. Apie tai buvo net rašyta kažkada prieš kokius 5-6 metus, kad apskritai toje teritorijoje yra reikalinga daryti dideles tinklų rekonstrukcijas.

    Nenuostabu būtų, jeigu viadukas buvo panaudotas tik PR'ui, nors pagrindiniai darbai ir buvo atlikti po žeme. Gal net ir pagrindinė priežastis buvo, o viadukas padėjo gauti ES lėšas?
    Būtent. Estakada buvo pastatyta tik todėl, kad reikėjo pakeisti požeminius tinklus, kuriems savivaldybė neturėjo pinigų, nes viską, ką turėjo, suinvestavo į vienakadencinius Zuoko projektus. Galutiniame rezultate gavosi, kad ne tik ištaškė savivaldybės pinigus, tačiau dar ir ES pinigus pastatydami nereikalingą estakadą.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Didelę naudą turi Žvėrynas. Nes anksčiau nuo Kauno pusės nebuvo patogaus išvažiavimo iš GV.
    Taip, mano bendradarbis naudojasi. Dabar tiesiai nuo Naugarduko g. važiuoja į GV, nebedaro rato per Savanorių pr.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Didelę naudą turi Žvėrynas. Nes anksčiau nuo Kauno pusės nebuvo patogaus išvažiavimo iš GV.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kas per Mockus? Rimantas ar Rimas?
    Darius Mockus, MG Baltic prezidentas. Ne paslaptis, kad visas (ar didžioji dalis) verslo trikampis priklauso MG Baltic'ui.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Man jausmas toks, kad vienintelis apčiuopiamos naudos iš tos estakados turi Mockus. Nesiimu spekuliuoti ar jo kontora galėjo vienaip ar kitaip paskatinti to projekto įgyvendinimą.
    Kas per Mockus? Rimantas ar Rimas?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, buvo skelbta, kad požeminiai tinklai toje vietoje buvo itin probleminiai. Apie tai buvo net rašyta kažkada prieš kokius 5-6 metus, kad apskritai toje teritorijoje yra reikalinga daryti dideles tinklų rekonstrukcijas.

    Nenuostabu būtų, jeigu viadukas buvo panaudotas tik PR'ui, nors pagrindiniai darbai ir buvo atlikti po žeme. Gal net ir pagrindinė priežastis buvo, o viadukas padėjo gauti ES lėšas?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Man jausmas toks, kad vienintelis apčiuopiamos naudos iš tos estakados turi Mockus. Nesiimu spekuliuoti ar jo kontora galėjo vienaip ar kitaip paskatinti to projekto įgyvendinimą.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
    Aš galvoju, kad tik du variantai galimi. Eilini syki Zuokas gražiai išplovė pinigus arba tai buvo seimo narių noras. Kito atsakymo nerandu.
    Apie tą estakadą dar Imbrasas prieš krizę kalbėjo ir ji buvo ne viename partijos "Tvarka ir Teisingumas" leidinyje vilniečiams.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Tai 18000 bus matomai projektinis pralaidumas t.y. kiek estakada pajėgi praleisti eismo. Truputį kitame kontekste tie patys skaičiai įgavo kitą prasmę.

    Komentuoti:


  • Martin Van
    replied
    Aš galvoju, kad tik du variantai galimi. Eilini syki Zuokas gražiai išplovė pinigus arba tai buvo seimo narių noras. Kito atsakymo nerandu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Reikia dar ir žinoti apie ką eina kalba. Auto kas 5s visą parą gali atrodyti kosmiškai, bet jeigu susispaustų į piko valandas - gal ir įmanoma. Aš nežinau. O tu gali paskaičiuoti kiek auto važiuotų Ukmergės > Geležinio vilko viaduku, kuris kada nors bus pastatytas? Aš tai tikrai ne. O jeigu pasakysiu, kad pravažiuos 20 tūkst. auto per parą. Tai čia bus realu ar ne? Kaip paskaičiuoti?
    Mano skaičiavimas 1 juostos Goštauto estakadai:

    16000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, tai yra 15 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.

    Nemanau, kad reikia daug proto tam apskaičiuoti ir nekliedėti bent jau. Iki tol per kur galėjo važiuoti? Pvz už tunelio prieš tiltą. Nematydavau ten jokių kamščių, pora mašinų kokių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    zuokui svarbu tik piarą daryti negalvojant apie nors kokią realią logiką.
    Reikia dar ir žinoti apie ką eina kalba. Auto kas 5s visą parą gali atrodyti kosmiškai, bet jeigu susispaustų į piko valandas - gal ir įmanoma. Aš nežinau. O tu gali paskaičiuoti kiek auto važiuotų Ukmergės > Geležinio vilko viaduku, kuris kada nors bus pastatytas? Aš tai tikrai ne. O jeigu pasakysiu, kad pravažiuos 20 tūkst. auto per parą. Tai čia bus realu ar ne? Kaip paskaičiuoti?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ne Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.
    zuokui svarbu tik piarą daryti negalvojant apie nors kokią realią logiką.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Ne projektuotojai, o eismo organizatoriai skaičiuoja.

    Buvo kažkoks pasidalinimas Facebook'e, kad kažkokie studentai skaičiavo birželį ar gegužę ir suskaičiavo tik ~270 transporto priemonių per 1val. Per parą išeina tik ~7000 automobilių. 16-18000 net nekvepia. Nors aš pastebėjau, kad ten tokiom bangom tas eismas vyksta.
    Na, gal ir eismo organizatoriai. Projektuotojai turbūt tik pasiima tuos skaičius, kad žinotų apkrovas. Nežinau kokia ten hierarchija tokių viadukų statymo.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ne Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.
    Ne projektuotojai, o eismo organizatoriai skaičiuoja.

    Buvo kažkoks pasidalinimas Facebook'e, kad kažkokie studentai skaičiavo birželį ar gegužę ir suskaičiavo tik ~270 transporto priemonių per 1val. Per parą išeina tik ~7000 automobilių. 16-18000 net nekvepia. Nors aš pastebėjau, kad ten tokiom bangom tas eismas vyksta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ne kam nors o Zuokui:

    http://www.alfa.lt/straipsnis/498140...vusia-estakada

    Su tokiu pačiu objektyvumu dėstė Air Lituanica atsipirkimo planus
    Ne Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Visą parą automobiliai kas 5 s non stop? Kažkam gerai su matematika
    Ne kam nors o Zuokui:

    http://www.alfa.lt/straipsnis/498140...vusia-estakada

    Su tokiu pačiu objektyvumu dėstė Air Lituanica atsipirkimo planus

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Zuokas sakė, kad srautas išaugs iki 16-18'000 per parą
    Visą parą automobiliai kas 5 s non stop? Kažkam gerai su matematika

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Nieko, kai Vilnius turės dar 500000 imigrantų, tai važinės daugiau

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Zuokas sakė, kad srautas išaugs iki 16-18'000 per parą

    Komentuoti:

Working...
X