Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
Būtent. Estakada buvo pastatyta tik todėl, kad reikėjo pakeisti požeminius tinklus, kuriems savivaldybė neturėjo pinigų, nes viską, ką turėjo, suinvestavo į vienakadencinius Zuoko projektus. Galutiniame rezultate gavosi, kad ne tik ištaškė savivaldybės pinigus, tačiau dar ir ES pinigus pastatydami nereikalingą estakadą.
-
Taip, mano bendradarbis naudojasi. Dabar tiesiai nuo Naugarduko g. važiuoja į GV, nebedaro rato per Savanorių pr.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDidelę naudą turi Žvėrynas. Nes anksčiau nuo Kauno pusės nebuvo patogaus išvažiavimo iš GV.
Komentuoti:
-
Didelę naudą turi Žvėrynas. Nes anksčiau nuo Kauno pusės nebuvo patogaus išvažiavimo iš GV.
Komentuoti:
-
Darius Mockus, MG Baltic prezidentas. Ne paslaptis, kad visas (ar didžioji dalis) verslo trikampis priklauso MG Baltic'ui.Parašė SPX Rodyti pranešimąKas per Mockus? Rimantas ar Rimas?
Komentuoti:
-
Kas per Mockus? Rimantas ar Rimas?Parašė Perfect Rodyti pranešimąMan jausmas toks, kad vienintelis apčiuopiamos naudos iš tos estakados turi Mockus. Nesiimu spekuliuoti ar jo kontora galėjo vienaip ar kitaip paskatinti to projekto įgyvendinimą.
Komentuoti:
-
Na, buvo skelbta, kad požeminiai tinklai toje vietoje buvo itin probleminiai. Apie tai buvo net rašyta kažkada prieš kokius 5-6 metus, kad apskritai toje teritorijoje yra reikalinga daryti dideles tinklų rekonstrukcijas.
Nenuostabu būtų, jeigu viadukas buvo panaudotas tik PR'ui, nors pagrindiniai darbai ir buvo atlikti po žeme. Gal net ir pagrindinė priežastis buvo, o viadukas padėjo gauti ES lėšas?
Komentuoti:
-
Man jausmas toks, kad vienintelis apčiuopiamos naudos iš tos estakados turi Mockus. Nesiimu spekuliuoti ar jo kontora galėjo vienaip ar kitaip paskatinti to projekto įgyvendinimą.
Komentuoti:
-
Apie tą estakadą dar Imbrasas prieš krizę kalbėjo ir ji buvo ne viename partijos "Tvarka ir Teisingumas" leidinyje vilniečiams.Parašė Martin Van Rodyti pranešimąAš galvoju, kad tik du variantai galimi. Eilini syki Zuokas gražiai išplovė pinigus arba tai buvo seimo narių noras. Kito atsakymo nerandu.
Komentuoti:
-
Tai 18000 bus matomai projektinis pralaidumas t.y. kiek estakada pajėgi praleisti eismo. Truputį kitame kontekste tie patys skaičiai įgavo kitą prasmę.
Komentuoti:
-
Aš galvoju, kad tik du variantai galimi. Eilini syki Zuokas gražiai išplovė pinigus arba tai buvo seimo narių noras. Kito atsakymo nerandu.
Komentuoti:
-
Mano skaičiavimas 1 juostos Goštauto estakadai:Parašė Creatium Rodyti pranešimąReikia dar ir žinoti apie ką eina kalba. Auto kas 5s visą parą gali atrodyti kosmiškai, bet jeigu susispaustų į piko valandas - gal ir įmanoma. Aš nežinau. O tu gali paskaičiuoti kiek auto važiuotų Ukmergės > Geležinio vilko viaduku, kuris kada nors bus pastatytas? Aš tai tikrai ne. O jeigu pasakysiu, kad pravažiuos 20 tūkst. auto per parą. Tai čia bus realu ar ne? Kaip paskaičiuoti?
16000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, tai yra 15 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.
Nemanau, kad reikia daug proto tam apskaičiuoti ir nekliedėti bent jau. Iki tol per kur galėjo važiuoti? Pvz už tunelio prieš tiltą. Nematydavau ten jokių kamščių, pora mašinų kokių.
Komentuoti:
-
Reikia dar ir žinoti apie ką eina kalba. Auto kas 5s visą parą gali atrodyti kosmiškai, bet jeigu susispaustų į piko valandas - gal ir įmanoma. Aš nežinau. O tu gali paskaičiuoti kiek auto važiuotų Ukmergės > Geležinio vilko viaduku, kuris kada nors bus pastatytas? Aš tai tikrai ne. O jeigu pasakysiu, kad pravažiuos 20 tūkst. auto per parą. Tai čia bus realu ar ne? Kaip paskaičiuoti?Parašė Arunasx Rodyti pranešimązuokui svarbu tik piarą daryti negalvojant apie nors kokią realią logiką.
Komentuoti:
-
zuokui svarbu tik piarą daryti negalvojant apie nors kokią realią logiką.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.
Komentuoti:
-
Na, gal ir eismo organizatoriai. Projektuotojai turbūt tik pasiima tuos skaičius, kad žinotų apkrovas. Nežinau kokia ten hierarchija tokių viadukų statymo.Parašė SPX Rodyti pranešimąNe projektuotojai, o eismo organizatoriai skaičiuoja.
Buvo kažkoks pasidalinimas Facebook'e, kad kažkokie studentai skaičiavo birželį ar gegužę ir suskaičiavo tik ~270 transporto priemonių per 1val. Per parą išeina tik ~7000 automobilių. 16-18000 net nekvepia. Nors aš pastebėjau, kad ten tokiom bangom tas eismas vyksta.
Komentuoti:
-
Ne projektuotojai, o eismo organizatoriai skaičiuoja.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.
Buvo kažkoks pasidalinimas Facebook'e, kad kažkokie studentai skaičiavo birželį ar gegužę ir suskaičiavo tik ~270 transporto priemonių per 1val. Per parą išeina tik ~7000 automobilių. 16-18000 net nekvepia. Nors aš pastebėjau, kad ten tokiom bangom tas eismas vyksta.
Komentuoti:
-
Ne Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNe kam nors o Zuokui:
http://www.alfa.lt/straipsnis/498140...vusia-estakada
Su tokiu pačiu objektyvumu dėstė Air Lituanica atsipirkimo planus
Komentuoti:
-
Ne kam nors o Zuokui:Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisą parą automobiliai kas 5 s non stop?
Kažkam gerai su matematika 
http://www.alfa.lt/straipsnis/498140...vusia-estakada
Su tokiu pačiu objektyvumu dėstė Air Lituanica atsipirkimo planus
Komentuoti:
-
Visą parą automobiliai kas 5 s non stop?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąZuokas sakė, kad srautas išaugs iki 16-18'000 per parą
Kažkam gerai su matematika
Komentuoti:
Komentuoti: