Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tai todėl dar prie Gorbačiovo ir nepradėjo, matyt...
    Toje vietoje šita mažai kam reikalinga estakada (dėl kurios net tenka uždaryti Žvėryno tiltą ir visus piko metu grūsti į Pedagoginio tiltą) prie sovietų nebuvo planuojama.

    Nr.1. Tuo metu buvo planas nutiesti tunelį nuo dabartinio Verslo trikampio iki Naujamiesčio (kitas gals būtų ties Vytenio g.). Kadangi tunelį prie dab. seimo (tiksliau, dengtą tranšėją) tuomet statė nuo 1979 iki 1986 m. tai šitą tunelį būtų statę dar ilgiau.
    Nr.2. Kur kas realesnsis planas buvo nutieti nuo Buivydiškių gatvės tąsą nuo "džymo" (ten, kur gatvė sukasi link "Akropolio") per Šeškinės kalvas link Kęstučio gatvės ir jos gale pastatyti tiltą pietiniame Žvėryno gale (kur dabar yra stadionas).

    1978-1980 m. Vilniaus genplano fragmentas


    Bet tai jau kitos temos objektas
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.27, 05:09.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Nu iki čia https://www.google.lt/maps/@54.68422...euQ8Fz2xEg!2e0 gal ir galima kažką bandyt, o tada tokį susiaurėjimą kaip prie Juškausko strateginės svarbos objektų...
    Tas pastatas papėdėje - ne kliūtis.
    Jei būtų noro, būtų atsiradę vietos 3-ai juostai platinimui kitoje pusėje, prie upės.
    Apie pinigus neina kalba. Inžinieriai patikslintų už estakados pinigus išeitų 2*4 ar 2*3 nusileidimas nuo Vingio parko žemyn. Gal dar liktų ir bendrabučio kampo nugriovimui...
    Bet ta estakada pastatyta, tai ką čia jau bepakeisi...
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.25, 22:04.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Už tuos estakadai išmestus pinigus pinigus buvo galima nugriausti siaurą Čiurlionio viaduką, atstatyti platesnį ir visą geležinį Vilką iki tunelio padaryti 3 juostų...
    Nu iki čia https://www.google.lt/maps/@54.68422...euQ8Fz2xEg!2e0 gal ir galima kažką bandyt, o tada tokį susiaurėjimą kaip prie Juškausko strateginės svarbos objektų...

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Rasta facebook platybėse. Šių dienų aktualijos atidarius GV viaduką į Goštauto gatvę

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tai buvo aišku dar tik projektuojant šitą statinį.
    Tai todėl dar prie Gorbačiovo ir nepradėjo, matyt...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kuo toliau tuo labiau matosi, kad tas projektas mažai kam reikalingas.
    Tai buvo aišku dar tik projektuojant šitą statinį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Staigmena: ​atidarius Geležinio Vilko estakadą – uždraustas eismas Žvėryno tiltu

    Antradienį po pietų Gedimino pr.-A. Goštauto gatvių sankryžoje atsirado ženklai, kad eismas per Žvėryno tiltą draudžiamas darbo dienomis nuo 16 iki 19 valandos.



    http://www.alfa.lt/home/straipsnis/1...14-11-25_15-27
    Ar bus keičiami ciklai per tas tris valandas (16-19)?

    Kuo toliau tuo labiau matosi, kad tas projektas mažai kam reikalingas.
    Šiandien Geležiniame vilke net po 19:00 nuo Čiurlionio viaduko pusės buvo ilgas kamštis. Kažkam tik sugedo mašina ir iš trijų juostų liko tik viena juosta.
    Už tuos estakadai išmestus pinigus pinigus buvo galima nugriausti siaurą Čiurlionio viaduką, atstatyti platesnį ir visą geležinį Vilką iki tunelio padaryti 3 juostų.

    Šiandien išbandžiau tą inžinerijos stebuklą. Siaura ir nelabai jauku važiuoti, nors buvau vienas. Asfaltas blizga - neaišku, ar jau apledėjęs ar nuo vakarykščių šampano purslų.
    Buvo gerokai po darbo, tai iš šonų išvažinėjančių mašinų buvo nedaug, bet net ir jos važiavo gana pavojingai. Turbūt visiškai nekas leistis estakada apie 17:00.

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Dar nevažiavau juo, bet žiūrėdamas nuotraukas pastebėjau, kad jis ne toks jau ir siauras, dėl ko dažnas susirūpinimą kėlė. Porą mašinų tilptų jei sugestų, nebent koks sunkvežimiukas. Foto iš 15min.

    Dvi mašinos stovi po tiltu, neįsirėmusios dar į atramas, kurios būtų ant tilto ir dar tarpukas yra:


    Čia irgi gerai matosi, kad jei gražiai pasislinktų, dvi mašinos pratipltų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiandien ir aš nemaloniai nustebintas buvau, pakeitimu dėl draudimo važiuoti pro seną tiltą. O negali būti čia dėl vakarinio piko metu esančių kamščių, kad negalvotų gudručiai trumpinti kelią?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    O ką ponas Z Facebooke sako?
    O iš kur man žinot ką jis sako...

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    O tai kam seimui ne darbo metu laisva gatvė? O pagal tavo paaiškinimą, kad netrukdytų kairys posūkis lengviau pasiekti seimą išvis nelogiškas, nes iki piko valandų jis yra leidžiamas (pats seimūnų darbo įkarštis ir nieko jiems tai dienos metu nekeičia, o diplomatai ir taip neretai su palyda per raudoną važiuoja... )...
    O ką ponas Z Facebooke sako?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Tai pasiūlyk geresnį paaiškinimą.
    O tai kam seimui ne darbo metu laisva gatvė? O pagal tavo paaiškinimą, kad netrukdytų kairys posūkis lengviau pasiekti seimą išvis nelogiškas, nes iki piko valandų jis yra leidžiamas (pats seimūnų darbo įkarštis ir nieko jiems tai dienos metu nekeičia, o diplomatai ir taip neretai su palyda per raudoną važiuoja... )...

    Komentuoti:


  • ONV_
    replied
    Seimas cia ne prie ko. Tiesiog yra noras laikyti neuzkimsta Gostauto gatve ties tiltu

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Tai pasiūlyk geresnį paaiškinimą.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nes visas srautas važiuoja sumažinant greitį iki minimumo, nors tai yra savotiška greito eismo gatvė.
    Tai, kad nuo Gariūnų niekas nepristabdo išvis...

    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Vakar rašiau, kad estakada skirta Seimui, Verslo trikampui ir Žvėrynui. Klydau, vienok.
    Iš kitos pusės tai yra visiškai logiška - bandantys sukti į kairę sudarytų kamščius ir trukdytų pravažiuoti link Seimo. Atitinkamai kai kam kelionė nebebūtų dvigubai sutrumpėjusi. Ne tam šitą brangią estakadą statė, kad eilėje prie šviesoforo stovėtų ...
    Kam seimūnams tokiu metu reikalinga laisva gatvė? 16-19val. tarpe Seime jų daugumos nė kvapo nebebūna... Nejauti, kad truputį nusikalbi?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Bus apribota iš centro. Iš Žvėryno be pokyčių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Visai išprotėjo, vakarais senasis tiltas, Gedimino pr. ir Vytauto g. būna ir taip užkištos, kur tas srautas dėsis? Ant Liubarto tilto nėra kaip patogiai patekti, nevažinėjant didelių lankų.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Vakar rašiau, kad estakada skirta Seimui, Verslo trikampui ir Žvėrynui. Klydau, vienok.
    Iš kitos pusės tai yra visiškai logiška - bandantys sukti į kairę sudarytų kamščius ir trukdytų pravažiuoti link Seimo. Atitinkamai kai kam kelionė nebebūtų dvigubai sutrumpėjusi. Ne tam šitą brangią estakadą statė, kad eilėje prie šviesoforo stovėtų ...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Staigmena: ​atidarius Geležinio Vilko estakadą – uždraustas eismas Žvėryno tiltu

    Antradienį po pietų Gedimino pr.-A. Goštauto gatvių sankryžoje atsirado ženklai, kad eismas per Žvėryno tiltą draudžiamas darbo dienomis nuo 16 iki 19 valandos.


    http://www.alfa.lt/home/straipsnis/1...14-11-25_15-27

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tai aš čia to pono klausiu...

    Dideli, ir nuo 2009m. ten gal tik kelios avarijos buvo...
    Nes visas srautas važiuoja sumažinant greitį iki minimumo, nors tai yra savotiška greito eismo gatvė.

    Komentuoti:

Working...
X