Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SPX
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man labai įdomu gal kas mato kiek per kažkokį laiko tarpą pervažiuoja viaduku mašinų?
    Ryte, kai pats važiavau, tai buvo nemažai... Dieną gali būti, kad tuščia

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Man labai įdomu gal kas mato kiek per kažkokį laiko tarpą pervažiuoja viaduku mašinų?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Reikėtų nepamiršti, kad, anot Zuoko, didžioji dalis lėšų (ar tai didžioji dalis darbų) buvo skirta požeminių komunikacijų rekonstrukcijai.
    Kiek aš ten mačiau nuo pat darbų pradžios, tai jie ten po žeme tik ir knaisiojosi. Ir jei prisimint, tai pati estakada gana lėtai judėjo palyginus su kitais darbais.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Visgi ir šendien pažeidėjų išsirikiavę pakankamai

    Komentuoti:


  • Volius
    replied
    Pirmas yra.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Naująją estakadą Vilniuje „pašventino“ pirma avarija
    http://vz.lt/article/2014/11/26/nauj...-pirma-avarija

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Požeminius darbus sunkiausia patikrinti .

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apie pinigus neina kalba. Inžinieriai patikslintų už estakados pinigus išeitų 2*4 ar 2*3 nusileidimas nuo Vingio parko žemyn. Gal dar liktų ir bendrabučio kampo nugriovimui...
    Bet ta estakada pastatyta, tai ką čia jau bepakeisi...
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Dar sykį apie pinigus. Klaipėdoje pastatytas mokslinių tyrimų laivas "Mintis". Pastatė per metus. Kainavo 30 milijonų. Rodė per TV jo vidų - super viskas įrengta, puiki šiuolaikinė elektroninė įranga. Tuo tarpu Vilniuje keli šimtai metrų betono juostos ant stulpų kainavo 36 milijonus. Pagal mane tai absoliučiai nesulyginami dalykai.
    Reikėtų nepamiršti, kad, anot Zuoko, didžioji dalis lėšų (ar tai didžioji dalis darbų) buvo skirta požeminių komunikacijų rekonstrukcijai.

    Komentuoti:


  • saudze
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Viskas gal ir būtų gerai, jei Goštauto g. nebūtų dideliu parkingu prie "Verslo trikampio" ir toliau, ypač, jau prie visų mokslo institutų.
    Žvėryne tas pats, Vytauto, Kraševskio, Mickevičiaus gatvės irgi nuo 7 valandos ryto pradedamos užstatinėti verslininkų trikampio. Vietiniai išvažiuoja o trikampiniai suvažiuoja.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Viskas gal ir būtų gerai, jei Goštauto g. nebūtų dideliu parkingu prie "Verslo trikampio" ir toliau, ypač, jau prie visų mokslo institutų.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ir vien tam, kad tas 1x*000 mašinų įsiremtų į šviesoforus prie GV tilto ar Baltojo tilto ir sudarytų kamščius. Dabar, mano pastebėjimais, ties Baltuoju tiltu kamščiai nėra pastovūs.
    Tai jeigu jau važiuoji iki GV ar Baltojo tilto, tai kam tau ta estakada? Važiuok tuneliu.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manau tai iš mistinio savivaldybės įsitikinimo, kad per naują viaduką važiuos 1x'000 mašinų ir todėl reikia laikyti neužkimštas abi juostas šalia seno Žvėryno tilto.
    Ir vien tam, kad tas 1x*000 mašinų įsiremtų į šviesoforus prie GV tilto ar Baltojo tilto ir sudarytų kamščius. Dabar, mano pastebėjimais, ties Baltuoju tiltu kamščiai nėra pastovūs.

    Beje, į Žvėryną patekimas dabar apsunkintas dvigubai: nei iš Goštauto g. ten nepateksi, nei iš GV per Pakalnės-Jasinskio gatves. Belieka tada GV tiltas arba ratai-kvadratai per Gedimino pr., Tumo-Vaižganto, Jasinskio gatves, kad patektum ant Liubarto tilto.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Ar gali taip būti, kad yra kokie nors automobilių skaičiaus per dieną normatyvai Žvėryno tiltui, na ir tiesiog suprato, kad neatlaikys vargšelis prognozuojamo srauto piko metu?
    Kažkada tas tiltas net troleibusų eismą atlaikydavo kol nebuvo Liubarto tilto. Nebent per rekonstrukciją prieš kiek čia metų eilinį kartą kažkam pataupė. nes kiek žinau jis kapitaliai rekonstruotas.

    Beje, teko šiandien ryte (~8.15val.) pravažiuoti estakadą. Bent jau to minėto nemalonaus jausmo ties nuvažiavimu su tokia maža mašinyte kaip Toyota Yaris nesijautė Danga tikrai lygi. Toliau visi smagumai prasideda vos nusileidus Goštauto g. kai vieni atvažiavę parkuojasi, kiti išleidžia kažką ir t.t.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Manau tai iš mistinio savivaldybės įsitikinimo, kad per naują viaduką važiuos 1x'000 mašinų ir todėl reikia laikyti neužkimštas abi juostas šalia seno Žvėryno tilto.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Dar sykį apie pinigus. Klaipėdoje pastatytas mokslinių tyrimų laivas "Mintis". Pastatė per metus. Kainavo 30 milijonų. Rodė per TV jo vidų - super viskas įrengta, puiki šiuolaikinė elektroninė įranga. Tuo tarpu Vilniuje keli šimtai metrų betono juostos ant stulpų kainavo 36 milijonus. Pagal mane tai absoliučiai nesulyginami dalykai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Vakarais norint patekti ant pedagoginio tilto reikia pastovėti kokį pusvalandį Goštauto arba Lukiškių g., kaip dabar bus? Senasis Žvėryno tiltas vakarais nemažai srauto paiimdavo, važiuojančio iš centro link spaudos rūmų. Dabar centras ir tas pats pedagoginio žiedas bus dar labiau užsikišę. Čia gal Žvėryno bendruomenė paprašė tokio sprendimo? Nes kamščiai Vytauto, Kęstučio gatvėse tikrai turėjo daugumai nepatikti.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Ar gali taip būti, kad yra kokie nors automobilių skaičiaus per dieną normatyvai Žvėryno tiltui, na ir tiesiog suprato, kad neatlaikys vargšelis prognozuojamo srauto piko metu?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Tai kokie srautai dabar važiuos šia estakada, kur? Kuo toliau tuo labiau man yra nesuprantami valdžiuos žinksniai. Kažkas tikrai sedi ne savo kedeje. Čia tas pats kad pastatyt vakarini aplinkeli ir uždraust ivažiavima ir nuvažiavima į/iš miegamuju rajonu..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Dabar turbūt nieks nenorės prisipažinti, kad buvo tokio nevykusio projekto užsakovu ar projektuotoju.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Romas
    Toje vietoje šita beveik niekam nereikalinga estakada (dėl kurios net tenka uždaryti Žvėryno tiltą ir visus piko metu grūsti į Pedagoginio tiltą ) prie sovietų nebuvo planuojama.

    1. Tuo metu buvo planas nutiesti tunelį nuo dabartinio Verslo trikampio iki Naujamiesčio (kitas gals būtų ties Vytenio g.). Kadangi tunelį prie dab. seimo (tiksliau, dengtą tranšėją) tuomet statė nuo 1979 iki 1986 m. tai šitą tunelį būtų statę dar ilgiau.
    2. Kur kas realesnsis planas buvo nutieti nuo Buivydiškių gatvės tąsą (ten, kur gatvė sukasi link "Akropolio" ties "džymu" - per šeškinės kalvas link Kęstyučio gatvės ir toliau pastatyti tiltą pietiniame Žvėryno gale (kur dabar yra stadionas)

    1978-1980 m. Vilniaus genplano fragmentas
    Atvaizdas


    Bet tai jau kitos temos objektas
    Tas estakados planas nebuvo įtrauktas į jokius gen. planus. Kiek man pasakojo p. Šalkauskas dirbęs miestų planavimo institute. Estakada buvo vos ne ekspromtu sumąstyta ~1984-85m. Tik gal kiek kitoks sprendimas buvo. Jei nesunaikinta, tai turėtų kažkur gulėti bent jau to meto eskizai. Įtariu ir dabar pasielgta labai panašiai, kaip ir tada, tiesiog ekspromtu (gal kažkas tuos eskizus ES paramai pramušti ir atrado)...
    Paskutinis taisė SPX; 2014.11.25, 22:07.

    Komentuoti:

Working...
X