Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SPX
    replied
    Parašė valentinole Rodyti pranešimą
    Paskaičius visus tuos straipsnelius ir komentarus bei pasižiūrėjus į realų eismą, kyla vienintelis klausimas, žmonės, kur Jus savo teises pirkote? Na viskas gi aiškų kaip 2x2! Tarkim žiūrint į šį paveiksliuką su savotiškais komentarais... 1 ir 2 važiuoją pagrindinių keliu, 2 suką į kairę, reiškęs praleidžia 1. 3 važiuoja šalutinių keliu, reiškęs praleidžia 1, po to 2. 4 iš kiemo išvažiuoja į pagrindinį kelią + dar suką į kairę, reiškęs praleidžia ir 1 ir 2 ir 3. Kas gi čia gali būti neaišku?
    3. tai išvis, kai ten stovi atitinkami ženklai...

    Komentuoti:


  • valentinole
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pasiskaityti galima, bet ten taip ir nepaaiškinta, kaip 1 ir 3 turi praleisti vienas kitą.
    Paskaičius visus tuos straipsnelius ir komentarus bei pasižiūrėjus į realų eismą, kyla vienintelis klausimas, žmonės, kur Jus savo teises pirkote? Na viskas gi aiškų kaip 2x2! Tarkim žiūrint į šį paveiksliuką su savotiškais komentarais... 1 ir 2 važiuoją pagrindinių keliu, 2 suką į kairę, reiškęs praleidžia 1. 3 važiuoja šalutinių keliu, reiškęs praleidžia 1, po to 2. 4 iš kiemo išvažiuoja į pagrindinį kelią + dar suką į kairę, reiškęs praleidžia ir 1 ir 2 ir 3. Kas gi čia gali būti neaišku?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...os-objektu.htm

    Čia galima pasiskaityti, kaip teisingai reikėtų važiuoti ta painia sankryža
    Pasiskaityti galima, bet ten taip ir nepaaiškinta, kaip 1 ir 3 turi praleisti vienas kitą.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...os-objektu.htm

    Čia galima pasiskaityti, kaip teisingai reikėtų važiuoti ta painia sankryža

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Estakadą nesunkiai galima apskaičiuoti kaip ir prieš 50 metų paprasčiausia logaritmine liniuote. Tuo tarpu laivo elektronikos taip nesunkiai nepagaminsime, ir jai programinės įrangos neparašysime. Čia vien medžiagų atsparumo nepakanka ir turi dirbti daugybė visai skirtingo profilio specialistų. Žinoma, programinė įranga nieko nesveria, tai kaip ji gali susilyginti su tonomis betono.
    Nei tu kažką apie programavimą ir loginius elementus supranti, nei apie apkrovas. Visiškos sapalionės. Tiek tiltai ir viadukai, tiek tavo minimi laivai yra itin sudėtingi statiniai, jei jau taip. Kam tokį neišprusimą rodyti, vien dėl to kad kažkokia estakada nepatinka?

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kažkam reikėtų jėgos fizikos ir mechanikos kursus, na, jau bent pradmenis, paskaityti. Dar ir dinamikos pagrindai nepakenktų. Jei jau teigi, kad estakada tik toks paprastas tvarinys...
    Estakadą nesunkiai galima apskaičiuoti kaip ir prieš 50 metų paprasčiausia logaritmine liniuote. Tuo tarpu laivo elektronikos taip nesunkiai nepagaminsime, ir jai programinės įrangos neparašysime. Čia vien medžiagų atsparumo nepakanka ir turi dirbti daugybė visai skirtingo profilio specialistų. Žinoma, programinė įranga nieko nesveria, tai kaip ji gali susilyginti su tonomis betono.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Čia viso miesto problema. Ištisinė juosta, ar stovėti draudžiantys ženklai (ypač ne centre) nieko niekam nereiškia, nes paeiti 50-100 metrų pastačius leistinoje vietoje daugumai neįmanoma misija.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tame vidiniame kieme pastoviai yra krūva laisvų vietų. Norėtų - susitvarkytų greitai. Bet kai niekas nebaudžia už taisyklių pažeidinėjimus, tai ir ramu

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Na, pagal tokią filosofiją Rolexas turėtų iš viso kainuoti kapeikas. Mokslinių tyrimų laivas yra aukštosios technologijos, o estakada eilinis statinys iš plieno ir betono.
    Kažkam reikėtų jėgos fizikos ir mechanikos kursus, na, jau bent pradmenis, paskaityti. Dar ir dinamikos pagrindai nepakenktų. Jei jau teigi, kad estakada tik toks paprastas tvarinys...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kažkur automobilius laikyti reikia, o vietą daugiaaukščiame parkinge ne visi gauna.
    Ten netoliese yra visuomeninio transporto stotelės, todėl vietos automobiliui neturėjimas nėra ypatinga problema.

    Komentuoti:


  • Nas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kažkur automobilius laikyti reikia, o vietą daugiaaukščiame parkinge ne visi gauna.
    Greičiausiai už daugiaaukštį parkingą reikėtų kokį mokestį susimokėti kaip ir kitoje gatvės pusėje esančiose mokamose stovėjimo vietose...

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė represser Rodyti pranešimą
    Tai pagal Jus tik nesulyginami. Laivo ilgis - 38,7 m, plotis - 12 m. Estakados plotis du kartus mažesnis, bet ilgis apie 6 kartus didesnis. Jau nesunku įsivaizduoti, kad estakada už laivą yra daug didesnis statinys.
    Galima palyginti pvz. plieno sąnaudas abiem objektams.
    Plieninis laivo korpusas ~ 231 tonos.
    Estakados perdangos plieninė apačia ~ 333 tonos.
    Plieniniai armatūros gaminiai: atramoms ~ 25 tonos, perdangai ~ 52 tonos, atraminei sienutei - 110 tonų.
    Plieniniai apsauginiai atitvarai ~ 41 tona.
    Viską grubiai sudėjus gaunasi ~ 561 tona. Tai beveik 2,5 karto daugiau nei plieninis laivo korpusas (šis skirtumas dar išaugtų jei prisumuočiau pamatuose naudojamą armatūrą).
    Žinoma laivas turi brangią ir sudėtingą įrangą, bet juk estakadoje yra ne tik plienas, o ir daug kubų betono. Taip pat yra ir brangių smulkių detalių kaip deformaciniai pjūviai, atraminiai guoliai.
    Visiškai nematau kodėl šitie dalykai nesulyginami - kaina abiejų tai panaši ir tai visai logiška, nes vieno dalys brangesnės, bet jis pats gerokai mažesnis, o kito pigesnės, bet jis pats gerokai didesnis. O jūsų pasišaipymas, kad keli šimtai metrų betono juostos (jei ten būtų betono juosta ji nuo savojo svorio sugriūtų) ant stulpų kainuoja 36 milijonus litų yra juokingas, nes nei Jūs žinote kas dar be to betono ten yra nei ką. Vien ko vertas Jūsų perliukas, kad pėsčiųjų ir paprasto tilto kainos žiauriai nesiskiria. Turiu Jus nuvilti - jos skiriasi, ir žiauriai.
    Na, pagal tokią filosofiją Rolexas turėtų iš viso kainuoti kapeikas. Mokslinių tyrimų laivas yra aukštosios technologijos, o estakada eilinis statinys iš plieno ir betono.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Nas Rodyti pranešimą
    Ten iš tikrųjų visada stovi tos mašinos apsižabinosios ryškiai baltą, net per sniegą matomą, ištisinę liniją? Būsiu litovcas, na bet kai pats gauni baudą, o kiti analogiškoje situacijoje stovi ir nieko jiems negresia, tai galima žiūrėti per kokią nori prizmę - teisingumo nedaug.
    Kažkur automobilius laikyti reikia, o vietą daugiaaukščiame parkinge ne visi gauna.

    Komentuoti:


  • Nas
    replied
    Ten iš tikrųjų visada stovi tos mašinos apsižabinosios ryškiai baltą, net per sniegą matomą, ištisinę liniją? Būsiu litovcas, na bet kai pats gauni baudą, o kiti analogiškoje situacijoje stovi ir nieko jiems negresia, tai galima žiūrėti per kokią nori prizmę - teisingumo nedaug.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Inspiron Rodyti pranešimą
    Kokie dar spastai, viskas ten aišku, gal kokia tūpa blondinė ir pasimestu.. 15min žemiausio lygio purvasklaida, driebia koki be ryšio straipsni reitingam pakelti.
    Kad tavo kalbėsena irgi į purvų sklaidymąsi panaši. Tai kam tos lenktynės kuris prastesnis?

    Komentuoti:


  • Inspiron
    replied
    Kokie dar spastai, viskas ten aišku, gal kokia tūpa blondinė ir pasimestu.. 15min žemiausio lygio purvasklaida, driebia koki be ryšio straipsni reitingam pakelti.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Sankryža prie naujosios estakados gali tapti spąstais net ir geriems vairuotojams
    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...#ixzz3KOzvaKY9

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė represser Rodyti pranešimą
    Tai pagal Jus tik nesulyginami. Laivo ilgis - 38,7 m, plotis - 12 m. Estakados plotis du kartus mažesnis, bet ilgis apie 6 kartus didesnis. Jau nesunku įsivaizduoti, kad estakada už laivą yra daug didesnis statinys.
    Galima palyginti pvz. plieno sąnaudas abiem objektams.
    Plieninis laivo korpusas ~ 231 tonos.
    Estakados perdangos plieninė apačia ~ 333 tonos.
    Plieniniai armatūros gaminiai: atramoms ~ 25 tonos, perdangai ~ 52 tonos, atraminei sienutei - 110 tonų.
    Plieniniai apsauginiai atitvarai ~ 41 tona.
    Viską grubiai sudėjus gaunasi ~ 561 tona. Tai beveik 2,5 karto daugiau nei plieninis laivo korpusas (šis skirtumas dar išaugtų jei prisumuočiau pamatuose naudojamą armatūrą).
    Žinoma laivas turi brangią ir sudėtingą įrangą, bet juk estakadoje yra ne tik plienas, o ir daug kubų betono. Taip pat yra ir brangių smulkių detalių kaip deformaciniai pjūviai, atraminiai guoliai.
    Visiškai nematau kodėl šitie dalykai nesulyginami - kaina abiejų tai panaši ir tai visai logiška, nes vieno dalys brangesnės, bet jis pats gerokai mažesnis, o kito pigesnės, bet jis pats gerokai didesnis. O jūsų pasišaipymas, kad keli šimtai metrų betono juostos (jei ten būtų betono juosta ji nuo savojo svorio sugriūtų) ant stulpų kainuoja 36 milijonus litų yra juokingas, nes nei Jūs žinote kas dar be to betono ten yra nei ką. Vien ko vertas Jūsų perliukas, kad pėsčiųjų ir paprasto tilto kainos žiauriai nesiskiria. Turiu Jus nuvilti - jos skiriasi, ir žiauriai.
    Na jei viską skaičiuosi pagal sąnaudas, tai geriausi keliai pasaulyje yra didelėje kaimyninėje šalyje. O jei žiūrėt atsakingai - tuomet skaičiuok ir naudą. Bet kuriuo atveju lyginat obuolius su kriaušėmis.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ O dar reikia nepamiršti technikos nuomos, darbininkų atlyginimų ir viso kito...

    Komentuoti:


  • represser
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Dar sykį apie pinigus. Klaipėdoje pastatytas mokslinių tyrimų laivas "Mintis". Pastatė per metus. Kainavo 30 milijonų. Rodė per TV jo vidų - super viskas įrengta, puiki šiuolaikinė elektroninė įranga. Tuo tarpu Vilniuje keli šimtai metrų betono juostos ant stulpų kainavo 36 milijonus. Pagal mane tai absoliučiai nesulyginami dalykai.
    Tai pagal Jus tik nesulyginami. Laivo ilgis - 38,7 m, plotis - 12 m. Estakados plotis du kartus mažesnis, bet ilgis apie 6 kartus didesnis. Jau nesunku įsivaizduoti, kad estakada už laivą yra daug didesnis statinys.
    Galima palyginti pvz. plieno sąnaudas abiem objektams.
    Plieninis laivo korpusas ~ 231 tonos.
    Estakados perdangos plieninė apačia ~ 333 tonos.
    Plieniniai armatūros gaminiai: atramoms ~ 25 tonos, perdangai ~ 52 tonos, atraminei sienutei - 110 tonų.
    Plieniniai apsauginiai atitvarai ~ 41 tona.
    Viską grubiai sudėjus gaunasi ~ 561 tona. Tai beveik 2,5 karto daugiau nei plieninis laivo korpusas (šis skirtumas dar išaugtų jei prisumuočiau pamatuose naudojamą armatūrą).
    Žinoma laivas turi brangią ir sudėtingą įrangą, bet juk estakadoje yra ne tik plienas, o ir daug kubų betono. Taip pat yra ir brangių smulkių detalių kaip deformaciniai pjūviai, atraminiai guoliai.
    Visiškai nematau kodėl šitie dalykai nesulyginami - kaina abiejų tai panaši ir tai visai logiška, nes vieno dalys brangesnės, bet jis pats gerokai mažesnis, o kito pigesnės, bet jis pats gerokai didesnis. O jūsų pasišaipymas, kad keli šimtai metrų betono juostos (jei ten būtų betono juosta ji nuo savojo svorio sugriūtų) ant stulpų kainuoja 36 milijonus litų yra juokingas, nes nei Jūs žinote kas dar be to betono ten yra nei ką. Vien ko vertas Jūsų perliukas, kad pėsčiųjų ir paprasto tilto kainos žiauriai nesiskiria. Turiu Jus nuvilti - jos skiriasi, ir žiauriai.

    Komentuoti:

Working...
X