Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ZXS
    replied
    Tai kad jau yra kalbama apie jos demontavimą, ar ne?

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Koks netikėtumas - estakada Seimui bei Žvėryno gyventojams nesiekia žadėto srauto. Ai, taigi dar Verslo trikampiui. O kažkas dar aiškina, kad verslo problemos valdžiai nerūpi.
    Paskutinis taisė balietis; 2015.05.29, 08:49.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    10 milijonų eurų kainavusi Goštauto g. estakada nepateisina lūkesčių
    Estakada iš Geležinio vilko į Goštauto gatvę kol kas toli gražu nesiekia projekte numatyto srauto, „Žinių radijui“ trečiadienį patvirtino Vilniaus miesto ūkio ir transporto departamento vadovas Virginijus Pauža.
    „Dabar yra daromos analizės ir vis dėlto mes tikimės, kad po penkerių metų pasieks tą projektinę užduotį ir atsiras projektinis srautas. Kol kas to tikrai nėra. Man pačiam teko keliskart pravažiuoti, tai jis (kelias – red.) galėtų būti labiau apkrautas“, – laidoje „Prie pietų stalo“ sakė V. Pauža.
    Jis negalėjo atsakyti, ar tai buvo politinis projektas. „Tai tiesiog buvo infrastruktūros projektas, kurį mes padarėme“, – sakė V. Pauža.
    Jo duomenimis, šios estakados projekto įgyvendinimui buvo išleista daugiau nė 10 mln. eurų (apie 36 mln. litų).
    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-506278
    Pabijojo įvardinti esamą srautą, atrodytų labai juokingai lyginant su prognozuotu 18'000 per parą.
    Klounai.
    p.s. kodėl po 5 metų staiga kažkas puls važinėti? Gal reikėtų skirti papildomų lėšų reklamai kad verslininkai pultų naudotis? Galėtų įrodinėti mistinę naudą kaip AL atveju.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Net ir VŽ spausdina:
    http://vz.lt/article/2015/3/10/naujaja-estakada-vilniuje-kasdien-vaziuoja-8-000-automobiliu
    Keista, man atrodo minimi 18000 auto per parą tiesiog fiziškai nepravažiuotų (12,5 auto per minutę visas 24 valandas), įvertinant netolygų eismo pasiskirstymą paros metu. Gėda, kad ir VŽ užsiima pigia rinkimine propaganda.
    Paskutinis taisė myhorsegallery; 2015.03.11, 23:29.

    Komentuoti:


  • Speyer
    replied
    teisingai

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Paėmiau hipotetiškai kada galima tikėtis kažkokio judėjimo, plius 18000 gražiai dalinasi iš 18. Juk negali skaičiuoti manydamas kad kažkas važiuoja 3 nakties? Per likusias 6 val pravažiuoja mažiau nei per 0,5val dienos metu.
    Čia su didelėmis išlygomis skaičiuoju palankesnį Zuokui variantą ir vis tiek gaunasi nerealūs skaičiai. Sumažinus nuo 6-24 iki kokių 7-20 gautusi 18000/13/60 => 23 auto per minutę, kas 2,5 sek. Ar tai nors kiek realu? Aišku ne.
    Arunas teisingai delioja viska - net ir jo skaiciuojamu ir statytojams naudingu algoritmu silpnai atrodo srautas. O ka jau kalbeti apie dar realesni vaizda.
    Daznai tenka buti trikampyje atvaziavus nuo Seimo puses, tai vizualiai vertinant eismas retas - pietu ir popietes metu 6-8 masinos per minute vaziuoja viaduku.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ką čia ginčytis. Net aš kaip kaunietis, kiek važiavau, matau, kad ta estakada praktiškai nebuvo verta investicijų. Pustuštis viadukas ir tiek.
    tau taip, bet kaikam tai gyvenimo uzdarbis

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ką čia ginčytis. Net aš kaip kaunietis, kiek važiavau, matau, kad ta estakada praktiškai nebuvo verta investicijų. Pustuštis viadukas ir tiek.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    betgi, vsio zakono

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Maždaug prieš porą valandų teko ja pravažiuot ir turbūt užmačiau apkrovimo rekordą - net 3 mašinas (įskaitant mūsų) vienu metu visoje atkarpoje nuo nuo GV iki ofisų. Už mūsų niekas nevažiavo.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Paėmiau hipotetiškai kada galima tikėtis kažkokio judėjimo, plius 18000 gražiai dalinasi iš 18. Juk negali skaičiuoti manydamas kad kažkas važiuoja 3 nakties? Per likusias 6 val pravažiuoja mažiau nei per 0,5val dienos metu.
    Čia su didelėmis išlygomis skaičiuoju palankesnį Zuokui variantą ir vis tiek gaunasi nerealūs skaičiai. Sumažinus nuo 6-24 iki kokių 7-20 gautusi 18000/13/60 => 23 auto per minutę, kas 2,5 sek. Ar tai nors kiek realu? Aišku ne.
    Taksistai, manyčiau, ir 3val. nakties pravažiuoja. O realiai skaičiuoti reikia viską, tik šiuo atveju niekas tiksliai nepasakys, net tie Zuoko skaičiuotojai. Norint konkrečių rezultatų reikėtų dėti kažkurioje vietoje po danga indukcinį jutiklį. Piko metu ten srautas tikrai išauga, kai važiuoju visada būna noras paskaičiuoti kiek vairuotojų šiuo statiniu naudojasi . Dar kartą kartoju, kad vakare ~18val. daugiausiai esu suskaičiavęs 8 automobilius per 15sek., bet buvo, kad vieną kartą kol ten važiavau pravažiavo tik 4 per panašų intervalą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Iš kur tu čia tas aštuoniolika valandų ištraukei jei jisai aiškiai pasakė kad stebėjo eismą šeštą vakaro???
    Paėmiau hipotetiškai kada galima tikėtis kažkokio judėjimo, plius 18000 gražiai dalinasi iš 18. Juk negali skaičiuoti manydamas kad kažkas važiuoja 3 nakties? Per likusias 6 val pravažiuoja mažiau nei per 0,5val dienos metu.
    Čia su didelėmis išlygomis skaičiuoju palankesnį Zuokui variantą ir vis tiek gaunasi nerealūs skaičiai. Sumažinus nuo 6-24 iki kokių 7-20 gautusi 18000/13/60 => 23 auto per minutę, kas 2,5 sek. Ar tai nors kiek realu? Aišku ne.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tokiu metu visi važiuoja po darbų, logiška, kad nuo kokios 17.15 iki 18.30 ten srautas padidėja. Dieną, bent jau savaitgalį, galiu pasakyti, kad per 10 min., kol ėjau pėstute nuo "Verslo trikampio" iki Vingio parko suskaičiavau tik 16 automobilių. manyčiau, kad ir darbo dienomis ne piko metu situacija panaši.
    Faktas tas, kad ta estekada važiuoja dešimtimis kartų mažiau automobilių nei potencialiai važinėtų kita estekada pvz. Žalgirio ar Žirnių g. Čia jau net nekalbant apie sunkųjį komercinį transportą, kuris nauja estekada iš vis beveik nevažinėja.
    Paskutinis taisė Lettered; 2015.03.10, 23:47.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Bent viena reiškia kokių 20 sek. Bet ne vidutiniškai 4 sek visas 18 val. pvz.:6-24
    Iš kur tu čia tas aštuoniolika valandų ištraukei jei jisai aiškiai pasakė kad stebėjo eismą šeštą vakaro???

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Bent viena reiškia kokių 20 sek. Bet ne vidutiniškai 4 sek visas 18 val. pvz.:6-24

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, kiek man tenka važiuoti Žvėryno tiltu viešuoju transportu, visada matau važiuojančią mašiną šiuo viaduku. Visada. Kiek žiūrėjau, visada bent viena mašina važiuodavo.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Sunkiai tikiu kad kas 2 sekundes važiuotų po mašiną. Užtenka kam nors įvažiuojant ant standžių spustelt ir viskas. Pagalvok ar taip iš tikro realu kad iš GV nusuktu toks srautas pastoviai į esatkadą? Subjektyviai gali pasirodyti, bet matematiškai skaičiuojant netikiu, nors neteko matyti piko metu vakare.
    Galų gale vakaras tai max 2 val o ne vidurkis per 18 val.
    Tokiu metu visi važiuoja po darbų, logiška, kad nuo kokios 17.15 iki 18.30 ten srautas padidėja. Dieną, bent jau savaitgalį, galiu pasakyti, kad per 10 min., kol ėjau pėstute nuo "Verslo trikampio" iki Vingio parko suskaičiavau tik 16 automobilių. manyčiau, kad ir darbo dienomis ne piko metu situacija panaši.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Vakarais ~18val. esu suskaičiavęs 7-8 mašinas per maždaug 15sek.
    Sunkiai tikiu kad kas 2 sekundes važiuotų po mašiną. Užtenka kam nors įvažiuojant ant standžių spustelt ir viskas. Pagalvok ar taip iš tikro realu kad iš GV nusuktu toks srautas pastoviai į esatkadą? Subjektyviai gali pasirodyti, bet matematiškai skaičiuojant netikiu, nors neteko matyti piko metu vakare.
    Galų gale vakaras tai max 2 val o ne vidurkis per 18 val.

    Komentuoti:


  • Speyer
    replied
    tikrai

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
    Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.
    Visiskai pritariu.

    O laikas, pinigai ir energija galejo buti skirti apvaziavimu forsavimui.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Taip taip, atsirado Orakulas kuris mato 10 metų į priekį, manau aktuali ši vizija 5 dienas.
    18000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, būtų 1000 per valandą, tai yra 16,5 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.
    Vakarais ~18val. esu suskaičiavęs 7-8 mašinas per maždaug 15sek.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    /\ Nežinantis gali pagalvoti kad šnekama apie 3 juostų estakadą o ne kažkokią apgailėtiną 1 juostos. Realiai tai tikrai jos nereikėjo, geriau kokį GV/Žalgirio viaduką būtų statę.

    Komentuoti:

Working...
X