Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Austras
    replied
    Turbūt VI forto žiede Kaune bus keičiama eismo tvarka, bet kol kas kelio ženklai prieštarauja vienas kitam:

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šiemet Palanga ir vėl paskelbė vasaros sezono pradžią, ir vėl eilinį kartą nustebino su gatvių ženklinimo "perliukais".

    Situacija kai stovėjimo aikštelė virsta pėsčiųjų taku, arba pėsčiųjų takas virsta mokama stovėjimo aikštele. Juk svarbiausia yra surinkti pinigus, kad būtų už ką prismaigstyti keistų ir nelogiškų kelio ženklų.


    Nežinau ar reikia čia komentaro. Situacija kai neapsisprendi ar čia dviračiams drausti eismą, ar čia automobiliams (su dviračiais?).

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    į kairę - Lietuva, į dešinę - Nyderlandai:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ar galioja kelio ženklas Nr.507 įvažiavimui į degalinę?

    DELFI eksperimentas: laikytis KET – ne kauniečiams.



    Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės:

    160. Ženklas Nr. 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ naudojamas juostų skaičiui ir kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti sankryžose arba įvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas vietose. Ženklas turi būti įrengiamas virš važiuojamosios dalies ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą ar įvažiavimo į šalia esančią teritoriją vietą. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi tris arba daugiau eismo juostų, ženklas turi būti pakartojamas 80–150 m atstumu prieš sankryžą. Prireikus ženklas Nr. 507 gali būti pakartojamas ir kitais atvejais.

    160.1. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi ne gyvenvietėse ne daugiau kaip dvi, o gyvenvietėse – ne daugiau kaip tris eismo juostas, ženklą Nr. 507 leidžiama įrengti ir dešinėje kelio pusėje, tačiau šiuo atveju jį būtina pakartoti 100–150 m atstumu prieš važiuojamųjų dalių susikirtimą, o ženklą, neleidžiantį sukti į kairę arba važiuoti tiesiai, – dubliuoti.

    KET:

    Atvaizdas
    Reiktų aiškiau apibrėžti, kada reikia naudoti nukreipiamuosius ženklus eismo reguliavime ir kada ir kaip reikia nurodomuosius, tada apsisaugotume nuo galimo neišmanymo

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ar galioja kelio ženklas Nr.507 įvažiavimui į degalinę?

    DELFI eksperimentas: laikytis KET – ne kauniečiams.

    Tačiau pastačius kelio ženklus kelio horizontalus ženklinimas liko – ties degaline tebėra punktyrinė linija. Akivaizdu, kad dauguma vairuotojų vadovaujasi ne ženklais, o būtent šia linija. DELFI eksperimento metu užfiksavo daug KET taisykles pažeidusių vairuotojų.
    Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės:

    160. Ženklas Nr. 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ naudojamas juostų skaičiui ir kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti sankryžose arba įvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas vietose. Ženklas turi būti įrengiamas virš važiuojamosios dalies ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą ar įvažiavimo į šalia esančią teritoriją vietą. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi tris arba daugiau eismo juostų, ženklas turi būti pakartojamas 80–150 m atstumu prieš sankryžą. Prireikus ženklas Nr. 507 gali būti pakartojamas ir kitais atvejais.

    160.1. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi ne gyvenvietėse ne daugiau kaip dvi, o gyvenvietėse – ne daugiau kaip tris eismo juostas, ženklą Nr. 507 leidžiama įrengti ir dešinėje kelio pusėje, tačiau šiuo atveju jį būtina pakartoti 100–150 m atstumu prieš važiuojamųjų dalių susikirtimą, o ženklą, neleidžiantį sukti į kairę arba važiuoti tiesiai, – dubliuoti.

    KET:

    Paskutinis taisė dsanto; 2016.03.09, 08:21.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Juokingas zenklas su savo A92:

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ačiū už fotoreportažą. Ne, kairėje pusėje šiuo atveju šviesoforas neprivalomas, nors matomumą tikrai pagerintų.

    Kaip matau, šviesoforų išdėstymas šiek tiek skiriasi nuo siūlyto eismo studijoje, adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=250616. Iš Žemaitės ir J.Basanavičiaus g. nėra šviesoforų virš važiuojamosios dalies, nes jie ir neprivalomi:

    Atvaizdas
    Kas gali atsakyti, kas ten per naujadaras kelio ženklas atsirado iškart už sankryžos? 519? Toks turėtų stovėti prieš sankryžą. 517? Kokiomis dar kryptimis galima judėti eismo juostose, be 2 krypčių? Skersai ištisinei linijai? Kažkas išrado naują kelio ženklą?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pasižiūrėjau kitoje temoje sankryžos brėžinį ir kilo klausimas. Ar kas nors Lietuvoje esate matę tokį horizontalųjį ženklinimą?:


    Kadangi pažymėtoje vietoje toks ženklas ir turėtų būti panaudotas:


    Tik neaišku kodėl pas mus tokie nenaudojami, nes kur naudoti tikrai yra. Ar čia projektuotojai nežino, kad toks yra ir kam jis skirtas ar kitos priežastys...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Robert Rodyti pranešimą
    Sutinku - toks ženklas praverstų. Ar yra tekę tokį matyti kitose valstybėse?


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Robert Rodyti pranešimą
    O kaip atrodo toks ženklas Vokietijoje? Kiek teko pastebėti Lietuvoje ne gyvenvietėse įsp. ženklas Kiti pavojai yra įrengiamas mėlyname skyde, kur greta parašoma pvz. APSEMTAS KELIAS. Šiaip manyčiau kad teksto kelio ženkluose reikėtų vengti, nes ne visi eismo dalyviai supranta lietuviškai (naudojami žodžiai REZERVUOTA, ZONA ir kt. yra daugiau mažiau tarptautiniai). Nepaisant to, čia aptariamu atveju pateisinčiau ženklo Kiti pavojai ir baltos lentelės su užrašu PASIKEITĖ EISMO TVARKA! derinį.
    Rašoma vietine kalba.
    Paskutinis taisė PoDV; 2015.04.05, 18:50.

    Komentuoti:


  • Robert
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Vokietijoje - taip. Reiktų reglamentuoti įspėjamojo ženklo "Kiti pavojai" naudojimą. Po ženklu esantis tekstas praneštų apie pasikeitimus eisme ar situacijas, kurių neišeina pavaizduoti per kitus įspėjamuosius ženklus.
    O kaip atrodo toks ženklas Vokietijoje? Kiek teko pastebėti Lietuvoje ne gyvenvietėse įsp. ženklas Kiti pavojai yra įrengiamas mėlyname skyde, kur greta parašoma pvz. APSEMTAS KELIAS. Šiaip manyčiau kad teksto kelio ženkluose reikėtų vengti, nes ne visi eismo dalyviai supranta lietuviškai (naudojami žodžiai REZERVUOTA, ZONA ir kt. yra daugiau mažiau tarptautiniai). Nepaisant to, čia aptariamu atveju pateisinčiau ženklo Kiti pavojai ir baltos lentelės su užrašu PASIKEITĖ EISMO TVARKA! derinį.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Robert Rodyti pranešimą
    Sutinku - toks ženklas praverstų. Ar yra tekę tokį matyti kitose valstybėse?
    Vokietijoje - taip. Reiktų reglamentuoti įspėjamojo ženklo "Kiti pavojai" naudojimą. Po ženklu esantis tekstas (ir simboliai, rodyklės) praneštų apie pasikeitimus eisme ar situacijas, kurių neišeina pavaizduoti per kitus įspėjamuosius ženklus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2015.04.05, 18:49.

    Komentuoti:


  • Robert
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tas tai blogai. Apskritai reikia įspėjamo ženklo, kad pakeista eismo organizavimo tvarka.
    Sutinku - toks ženklas praverstų. Ar yra tekę tokį matyti kitose valstybėse?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė dinux Rodyti pranešimą
    Ką tik važiavau, kirtau Savanorių pr. iš Žukausko g. pusės. Ant kelio dangos rodyklės vis dar neperpieštos, o ženklai sukabinti pagal naują tvarką, trečia juosta tiesiai ir į kairę, antra tiesiai, pirma tik į dešinę. Rezultate automobiliai visom trim juostom važiuoja tiesiai ir bando susitalpinti į dvi Birželio 23-čios juostas.
    Tas tai blogai. Apskritai reikia įspėjamo ženklo, kad pakeista eismo organizavimo tvarka.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kelyje Vilnius-Panevėžys irgi tas pats padaryta jau daugiau nei prieš mėnesį. Ženklai "Automagistralės pabaiga" pradėti statyti nuo Vilnius pusės ir sustatyti kažkur iki pusiaukelės esančiuose išvažiavimuose.

    Tik pastebėjau, kad ženklų "Automagistralė" dingimas iš pagrindinio kelio sukelia tam tikrų problemų. Kaip žinia kelyje A2 yra gausu apsisukimų ties kuriais greitis apribotas iki 110 km/h. Anksčiau visiems buvo aišku, kad 110 galioja iki ženklo Automagistralė, o toliau jau automagistralėse leistinas greitis. Dabar kyla neaiškumų, nes greičio ribojimo iki 110 pabaigos ženklų nėra, tai nelabai aišku iki kur galioja šis greitis. Pagal KET iki sekančios sankryžos, bet čia kyla klausimas ar tie išvažiavimai/įvažiavimai yra sankryžos ar nėra.
    Kadangi tai KET tema, žr. atsakymą šioje temoje:

    Kelių eismo taisyklės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šiandien pastebėjau, kad kelyje Kaunas - Klaipėda maždaug nuo Cinkiškių iki Klaipėdos kelio ženklai "Automagistralė" perkelti nuo pagrindinio kelio ir sumontuoti prieš įvažiavimus į automagistralę. Tokiu būdu vairuotojas kelio ženklą "Automagistralė" mato tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne ties kiekvienu įvažiavimu, kaip buvo iki šiol.

    Kelio ženklai "Automagistralės pabaiga" ties kiekvienu įvažiavimu dar nesustatyti.
    Kelyje Vilnius-Panevėžys irgi tas pats padaryta jau daugiau nei prieš mėnesį. Ženklai "Automagistralės pabaiga" pradėti statyti nuo Vilnius pusės ir sustatyti kažkur iki pusiaukelės esančiuose išvažiavimuose.

    Tik pastebėjau, kad ženklų "Automagistralė" dingimas iš pagrindinio kelio sukelia tam tikrų problemų. Kaip žinia kelyje A2 yra gausu apsisukimų ties kuriais greitis apribotas iki 110 km/h. Anksčiau visiems buvo aišku, kad 110 galioja iki ženklo Automagistralė, o toliau jau automagistralėse leistinas greitis. Dabar kyla neaiškumų, nes greičio ribojimo iki 110 pabaigos ženklų nėra, tai nelabai aišku iki kur galioja šis greitis. Pagal KET iki sekančios sankryžos, bet čia kyla klausimas ar tie išvažiavimai/įvažiavimai yra sankryžos ar nėra.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šiandien pastebėjau, kad kelyje Kaunas - Klaipėda maždaug nuo Cinkiškių iki Klaipėdos kelio ženklai "Automagistralė" perkelti nuo pagrindinio kelio ir sumontuoti prieš įvažiavimus į automagistralę. Tokiu būdu vairuotojas kelio ženklą "Automagistralė" mato tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne ties kiekvienu įvažiavimu, kaip buvo iki šiol.

    Kelio ženklai "Automagistralės pabaiga" ties kiekvienu įvažiavimu dar nesustatyti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Galima kabinti daug ženklų, piešti daug zebrų, montuoti įvairius daviklius, bet http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=65690718

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    IMHO pėstieji sprendžia apie tai ar perėja reguliuojama pagal kabančius ar nekabančius šviesoforus.

    Tokiam Kaune 3/4 metų horizontalusis ženklinimas apskritai nematomas dėl sniego, purvo ar dėl to, kad jis nusitrynes (o gal apskritai niekada nebuvo), todėl vadovautis juo apskritai nėra jokios prasmės.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė R.A.M. Rodyti pranešimą
    Dar būtų super, jai centre perėjas nupieštų normalias, t.y. pilnavetiškas zebras, vietoje tų dviejų vos matomų dažniausiai nusitrynusių brūkšninių juostelių... kas jaučiu irgi nuo sovietmečio užsilikęs kelininkų išmislas.
    Zebras ženklinamas tik nereguliuojamose perėjose. Reguliuojamų perėjų ribos ženklinamos brūkšninėmis linijomis. Toks pats ženklinimas yra Vokietijoje, Olandijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje. Daugelyje kitų šalių ir reguliuojamos perėjos ženklinamos zebru. Mano nuomone, pas mus naudojamas variantas geresnis, nes pėsčiasis geriau orientuojasi, ar perėja reguliuojama, ar ne.
    Paskutinis taisė dsanto; 2014.08.28, 23:01.

    Komentuoti:

Working...
X