Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Turbūt reikia išskirti temą "Kelių ženklinimas Lietuvoje" į atskiras temas:
- vertikalų ir horizontalų kelių ženklinimą (linijos, eismo ženklai)
- nuorodas, apylankas, vairuotojų informavimą apie objektus
(...)
- įspūdžius iš olandijų ir bandymus išsiaiškinti, kas kokiose Vakarų šalyse yra buvęs (kažkodėl niekam nekyla mintis Prancūzijos ar Vokietijos kelių temos teršti savo įspūdžais iš Kauno ar Šiaulių)Paskutinis taisė Romas; 2012.02.19, 19:46.
Komentuoti:
-
Nori nenori, bet kalbant apie kelių ženklinimą Lietuvoje yra žiūrima ir kaip yra kitose šalyse. Tačiau kai kurie yra tvirtai įsitikinę, kad viskas, kas Vakaruose, yra gerai, todėl būtinai reikia įgyvendinti ir Lietuvoje...
P.S. Europoje buvęs ir ne kartą.
Komentuoti:
-
Yra tema apie Beniliukso kelius.
John, niekas neneigia, kad esant galimybei reikia įleisti įvažiuojančias mašinas, bet tam nereikia jokių taisyklių rašytinių, ir taip dauguma įleidžia. Ir tikrai daug pavojingiau ir nelogiškiau blškytis važiuojantiems pirma juosta, ypač jei tai sunkvežimiai, o ne įvažiuojantiems. Olandijoj tikrai užtenka to ilgio, kad įsilieti į srautą, Lietuvoje per trumpos tos juostos, ir maža to, pusė lenda neišnaudoję viso ilgio įsibėgėjimui, ir dar bijo pedalą nuspausti iki galo, lyg variklis subyrėtų.
Komentuoti:
-
Parašė JohnPersirikiavimas į kairesnę (UK atveju - dešinesnę) juostą ir kelio atlaisvinimas, kai iš greta esančios greitėjimo juostos į magistralę įvažiuoja automobilis, yra savaime suprantamas dalykas. Tik nežinojau, kad tai įtvirtinta taisyklėse. Visuomet galvojau, kad tai labiau mandagumo ir vairavimo kultūros reikalas. Nors man niekada net nekiltų mintis elgtis kitaip. Pastebėjau, kad Lietuvoje tai kol kas nėra įprasta ir važiuojantys pirma juosta paprastai nepersirikuoja, kad atlaisvintų kelią įvažiuojantiems iš greitėjimo juostos. O įvažiuojantys iš greitėjimo juostos nesitiki, kad kiti jiems atlaisvins kelią ir stengiasi visaip išvengti manevro (t.y. ima stoti greitėjimo juostos pabaigoje, net jei aš jau persirikiavau į antrą juostą).
O šiaip tokia tvarka yra gana logiška, nes sustojus greitėjimo jostos pabaigoje ir kone nuo 0km/h įsibėgėjant jau pirmoje magistralės juostoje, kyla kur kas didesnis pavojus. Dėl to važiuojantis pirma juosta turi arba pristabdyti arba persirikuoti į greitesnę juostą. Toks važiavimas yra augesnis, tauoesnis, greitesnis, efektyvesnis... taigi, geresnis.
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąLogiška tik tada kada galvojama naturaliai, o nebandoma pritraukti dirbtinai. Jei skaitoma kad juosta yra "greitejimo", tai greitis joje turi dideti. Naturalu? Ar yra kokie neaiškumai? Jei greitis auga, tai stabdyti joje (del to kad kažkoks A|1, ar kitas runkelis bukai nepraleidžia) nelogiška, nes stabdantis automobilis is vienos puses pavojinga kliutis vaziuojantiems ta pačia juosta, iš kitos vaziuojantiems gretima juosta.
Nyderladuose su tokiu bukumu išpresta per taisykles. Uždrausta blokuoti kita automobili, kuriam baigiasi jo juosta, nesvarbu ar iš kaires, ar iš dešines, tuo išvengiama, arba bent sumažinama susidurimo tikimybe.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisų pirma, kad toerit (oprit) yra greitėjimo juosta. Dėl pirmenybės užklausiu olando, ženklinimo eksperto.
Paprastos eismo juostos atskiriamos 3/9 m ilgio ir 0,15 m pločio brūkšnine linija, o speciali juosta 1/3 m ilgio ir 0,45 m pločio brūkšnine linija:
Palyginimui, Lietuvoje paprastos eismo juostos automagistralėse / greitkeliuose bus atskiriamos 4/12 m ilgio ir 0,15 m pločio brūkšnine linija, o speciali juosta 2/6 m ilgio ir 0,30 m pločio brūkšnine linija:
Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.17, 17:10.
Komentuoti:
-
Parašė JohnLabai keista, nes mano asmeninė patirtis byloja priešingai.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikrai pagal taisykles reglamentuota? Kas būtų kaltas avarijos atveju...
Komentuoti:
-
Mano asmeninė patirtis irgi byloja, kad vokiečiai geranoriškai praleidžia persirikiuojančius. Nesvarbu ar iš greitėjimo juostos, ar trijų juostų kelyje rikiuojantis iš pirmos į antrą. Užtenka parodyti posūkio signalą ir jei yra galimybė, gretima juosta važiuojantis stengiasi pasitraukti.
Komentuoti:
-
Parašė JohnLabai keista, nes mano asmeninė patirtis byloja priešingai.
Komentuoti:
-
Parašė JohnPersirikiavimas į kairesnę (UK atveju - dešinesnę) juostą ir kelio atlaisvinimas, kai iš greta esančios greitėjimo juostos į magistralę įvažiuoja automobilis, yra savaime suprantamas dalykas. Tik nežinojau, kad tai įtvirtinta taisyklėse. Visuomet galvojau, kad tai labiau mandagumo ir vairavimo kultūros reikalas. Nors man niekada net nekiltų mntis elgtis kitaip. Pastebėjau, kad Lietuvoje tai kol kas nėra įprasta ir važiuojantys pirma juosta paprastai nepersirikuoja, kad atlaisvintų kelią įvažiuojantiems iš greitėjimo juostos.
O šiaip gana logiška, nes sustojus greitėjimo jostos pabaigoje ir kone nuo 0km/h įsibėgėjant jau pirmoje magistralės juotoje, kyla kur kas didesnis pavojus. Dėl to važiuojantis pirma juosta turi arba pristabdyti arba persirikuoti į greitesnę juostą.
Komentuoti:
-
Parašė JohnPersirikiavimas į kairesnę (UK atveju - dešinesnę) juostą ir kelio atlaisvinimas, kai iš greta esančios greitėjimo juostos į magistralę įvažiuoja automobilis, yra savaime suprantamas dalykas. Tik nežinojau, kad tai įtvirtinta taisyklėse. Visuomet galvojau, kad tai labiau mandagumo ir vairavimo kultūros dalykas. Nors man niekada net nekiltų mntis elgtis kitaip. Pastebėjau, kad Lietuvoje tai kol kas nėra įprasta ir važiuojantys pirma juosta paprastai nepersirikuoja, kad atlaisvintų kelią įvažiuojantiems iš greitėjimo juostos.
O šiaip gana logiška, nes sustojus greitėjimo jostos pabaigoje ir kone nuo 0km/h įsibėgėjant jau pirmoje magistralės juotoje, kyla kur kas didesnis pavojus.
Lietuvoje irgi gana populiaru praleisti, taip sakau, nes pats gana dažnai važiuoju magistralėmis čia
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl nesaugu ir kodėl kažkas trukdė įvažiuoti? Juk tas, kuris persirikiuoja, privalo duoti kelia važiuojančiam tiesiai. Viskas logiška...
Nyderladuose su tokiu bukumu išpresta per taisykles. Uždrausta blokuoti kita automobili, kuriam baigiasi jo juosta, nesvarbu ar iš kaires, ar iš dešines, tuo išvengiama, arba bent sumažinama susidurimo tikimybe.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kol kas Masiulis šitą naują tvarką privalo atšaukti.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąUžtat ten važiuojant magistralėmis klaidina visokie 90 km/h ženklai, kaip pvz. 0:31.
Šiaip pas mus Lietuvoje labai trūksta platesnio ir dažnesnio tokių ženklų naudojimo:
Suskaičiuoti visiems matytiems mūsų keliuose tikriausiai užtektu rankų pirštų
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNes pas juos labai sklandūs (didelio spindulio kreivės) tie įvažiavimai/išvažiavimai. Kai tuo tarpu pas mus būna, kad atvažiuoji statmenai iki greitkelio/automagistralės ir tada mažo spindulio posūkyje susigretini su pagrindiniu srautu. Tokiu atveju jau toje greitėjimo juostoje tenka intensyviai greitėti, nes dažniausiai jos būna netgi per trumpos pasiekti pakankamą greitį.
Komentuoti:
-
Parašė MørtãNyderlanduose (1:48 - 2:10) autostrados [nl: autosnelweg] ženklai stovi iškart įvažiuojant į "įvažiavimo" kelią [nl: oprit] (1:54), kitų ženklų kaip pas mus (trikampiai ir rodykles į dešinę) ten nėra, Oprit ir Afrit (įvažiavimas ir įšvažiavimas) priklauso pačiai autostradai, ten jau yra atstumo ir kiti autostrados ženklai, įšeina kad pagal mūsų supratimą "greitėjimo" juosta (pas juos tai paprasta eismo juosta) ten minimum kilometro ilgio:
Youtube video
Pagal seną standartą pas mus tarp visų eismo juostų prieš sankryžą brėžiamos ištisinės linijos.
Be to, atkreipkit dėmesį 2:01 - 2:08, kad greitėjimo juostoje nėra rodyklių. Pagal naujas taisykles jų nebus ir pas mus, nes pagal Vakarų Europos praktiką, automagistralėje vairuotojas neturi kada dairytis į dangos ženklinimą, o turi vadovautis kelio ženklais.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO jei greitėjimo juosta išvažiavime iš teritorijos prie kelio (stovėjimo aikštelė, degalinė). Čia formaliai gali gautis nesusipratimas, nes tai nėra sankryža, o įsitikinti ar tai sankryža, ar ne - ne visada įmanoma
Principas toks, kad nėra užtikrintumo ir visiško aiškumo. Vairuotojas priverčiamas papildomai galvoti, atsiranda dvejonė ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAaaa... čia gerai sakai. Bet visgi, jei matai greitėjimo juostą, tai supranti, kad į kelią įvažiuoja naujas vairuotojas, ir jei nėra naujo greičio apribojimo ženklo, senasis nustoja galioti. Naujos taisyklės nekeičia ženklų 325, 327 ir t.t. įrengimo vietų.
Principas toks, kad nėra užtikrintumo ir visiško aiškumo. Vairuotojas priverčiamas papildomai galvoti, atsiranda dvejonė ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąViskas į tai ir susiveda. Kai pagrindiniame kelyje pamatei 501 ar 555 ženklą, tai reikšdavo, kad pravažiavai sankryžą ir ženklų 325, 327, 329 galiojimo zona jau baigėsi. Dabar, kai neliks tų ženklų, nebus aišku kur yra sankryža, o kur jos nėra
Komentuoti:
Komentuoti: