Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai sutinku, kad įgyvendinus pasiūlymą padėtis Stuokos-Gucevičiaus g. pagerėtų, bet ar norėtume dar ilgiau kamštyje Pamėnkalnio g. stovinčio VT?
    Bet gal nereikės stovėti kamštyje? Pažiūrėkime kur tas srautas nuo Islandijos g. važiuoja:
    1. per Vilniaus g. link Mokytojų namų ir tada atgal į Pylimo g.
    2. Vilniaus g. link Gedimino pr., Totorių g.
    3. Vilniaus, Liejyklos g.

    Mano mintis yra ta, jog patekti į Senamiesčio vidų yra kitų kelių (per Labdarių g.). Kitaip neaišku kur tas srautas išvis juda (nejaugi važinėja ratu Pamėnkalnio > Islandijos > Vilniaus > Klaipėdos > Pylimo > Pamėnkalnio?).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai sutinku, kad įgyvendinus pasiūlymą padėtis Stuokos-Gucevičiaus g. pagerėtų, bet ar norėtume dar ilgiau kamštyje Pamėnkalnio g. stovinčio VT? Senamiestyje ir jo prieigose VT turėtų būti skiriamas didžiausias dėmesys. Šiuo atveju apskritai palaikyčiau automobilių eismo ribojimą senamiestyje.
    Paskutinis taisė abruo; 2015.12.11, 21:20.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Piko metu kartais būna kamštis Pamėnkalnio g. dėl į Islandijos g. važiuojančių automobilių. Nežinau, ar dažnai, bet porą kartą ten važiavus teko pakliūti, taip, kad 100 m Pamėnkalnio g. 3T važiavo gal 15 min. Taip kad, toks pakeitimas tik apsunkintų situaciją.
    Nesutikčiau. Dabar nuo Stuokos Gucevičiau užkilę į kalną turi praleisti pėsčiuosius, tada dviračius dviem kryptim ir mašinas nuo Islandijos g. Vasarą yra labai sunku pasukti, nes kažkas iš trijų būną ant važiuojamosios dalies arba agresyviai artėja. Jei posūkis būtų pirmenybinis, tuomet susiformavus kamščiui, vistiek praleistų nuo Islandijos judėti link Stuokos Gucevičiaus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Piko metu kartais būna kamštis Pamėnkalnio g. dėl į Islandijos g. važiuojančių automobilių. Nežinau, ar dažnai, bet porą kartą ten važiavus teko pakliūti, taip, kad 100 m Pamėnkalnio g. 3T važiavo gal 15 min. Taip kad, toks pakeitimas tik apsunkintų situaciją.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Man tokia idėja kilo vaikštant kiekvieną dieną pro Liejyklos ir Vilniaus g.

    Dabar yra taip, jog važiuojantieji Islandijos > Vilniaus > link Mokytojų namų turi pirmenybę (pagal ženklus). Piko metu susidaro didžiulis kamštis Liejyklos > Stuokos-Gucevičiaus gatvėmis link tų pačių Mokytojų namų. Ar situacija nepagerėtų sukeitus pirmenybės, t.y. kad laisvai galėtų važiuoti būtent šia kryptimi, o ne atvažiuojantys nuo Islandijos g.?

    Toks sprendimas būtų tarsi ir logiškas: palengvinamas išvažiavimas iš Senamiesčio, tuo pačiu kiek pristabdant įvažiavimą į jį. Juoba, kad Islandijos > Vilniaus g. važiuoja nepalyginamai mažesnis kiekis automobilių.

    Ką manot?
    Manau pagerintų. Jei dar STOP pastatyti ties Cyclocity stotele.
    Taip pat padėtų pėsčiųjų perėjos atitraukimas, bet senamiestyje gal ir netikslinga tai daryti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Man tokia idėja kilo vaikštant kiekvieną dieną pro Liejyklos ir Vilniaus g.

    Dabar yra taip, jog važiuojantieji Islandijos > Vilniaus > link Mokytojų namų turi pirmenybę (pagal ženklus). Piko metu susidaro didžiulis kamštis Liejyklos > Stuokos-Gucevičiaus gatvėmis link tų pačių Mokytojų namų. Ar situacija nepagerėtų sukeitus pirmenybės, t.y. kad laisvai galėtų važiuoti būtent šia kryptimi, o ne atvažiuojantys nuo Islandijos g.?

    Toks sprendimas būtų tarsi ir logiškas: palengvinamas išvažiavimas iš Senamiesčio, tuo pačiu kiek pristabdant įvažiavimą į jį. Juoba, kad Islandijos > Vilniaus g. važiuoja nepalyginamai mažesnis kiekis automobilių.

    Ką manot?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Jo vizija. Jei jau planuoja statyti tą viaduką tai vargu ar ten kažką platins iki keturių juostų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Prie naujo Rimi GV gatve link Baltupiu praplatino iki 4 juostu, kad prekybcentrio klijentams butu patogiau ivaziuoti ir isvaziuoti. O GV gatves dali link Zalgirio gatves paliko 2 juostu, gal dar kitais metais taip pat praplatins iki 4 juostu. Ir dar kazkaip prie GV gatves sankryzos su Zalgirio gatve sviesofora pastate uz perejos..
    Čia tavo vizija ar paremta kokia nors info iš savivaldybės?

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Prie naujo Rimi GV gatve link Baltupiu praplatino iki 4 juostu, kad prekybcentrio klijentams butu patogiau ivaziuoti ir isvaziuoti. O GV gatves dali link Zalgirio gatves paliko 2 juostu, gal dar kitais metais taip pat praplatins iki 4 juostu. Ir dar kazkaip prie GV gatves sankryzos su Zalgirio gatve sviesofora pastate uz perejos..
    Paskutinis taisė luknas; 2015.12.08, 21:59.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Aš taip ir sakau. Deja, kažkodėl yra 4 juostos link Baltupių ir 2 link tunelio. Galima įtart net klastą
    Kur ten 4 juostos?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tokie paprasti sprendimai gali tikrai pagerinti. Svarbu įgyvendinti svarbius sprendimus ir neišmėtyti lėšų ant visokių antrarūšių. O tokia 200m ilgio papildoma juosta tikrai nekainuoja kažko.
    Aš taip ir sakau. Deja, kažkodėl yra 4 juostos link Baltupių ir 2 link tunelio. Galima įtart net klastą

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė karak Rodyti pranešimą
    Kaip laikinas sprendimas galėtų būti 100m 3 juostų atkarpa GV nuo baltupių pusės ties Žalgirio g. Nes antra juosta būna sustojus, nes nemažai srauto suką į Žalgirio g. ir užkemša srautą. tai padarius neilgą trečią jusotą sukantiems į Žalgirio g. pagerėtų pralaidumas tie šia vieta.
    Tokie paprasti sprendimai gali tikrai pagerinti. Svarbu įgyvendinti svarbius sprendimus ir neišmėtyti lėšų ant visokių antrarūšių. O tokia 200m ilgio papildoma juosta tikrai nekainuoja kažko.

    Komentuoti:


  • karak
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taip, GV kamščiai laikini, kol bus pastatytas viadukas ties Žalgirio g. ir kažkaip išspręstas sankryžos su Ukmergės g. klausimas platinant pačią sankryžą arba statant tunelį. Šiaip pati GV turėtų būti praplatinta iki 6 juostų bent iki Ateities g., nes dabar fiziškai automobiliai vos telpa ir pirmoje juostoje kam nors pristabdžius išsukant, iš kart susidaro eilutė iš paskos. Arba kaip matom dabar kamštis nuo Baltupių pėsčiųjų šviesaforo iki pat centro. Bet platinti nėra tikslo, kol neišspręstas šitas mazgas.
    Kaip laikinas sprendimas galėtų būti 100m 3 juostų atkarpa GV nuo baltupių pusės ties Žalgirio g. Nes antra juosta būna sustojus, nes nemažai srauto suką į Žalgirio g. ir užkemša srautą. tai padarius neilgą trečią jusotą sukantiems į Žalgirio g. pagerėtų pralaidumas tie šia vieta.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Na, kaip 20 metų važinėjantis Vilniuje, turiu pastebėti, kad kamščiai išaugo ne šiaip rudenį, kai visada būdavo anksčiau - rugsėjį, o būtent spalio pabaigoje ir štai tęsiasi iki šiol.
    Aš tai sieju su atpigusiais degalais
    Tikrai apie lapkritį-gruodį padaugėjo kamščių. Su autobusais tai sukelia grandininę reakciją, kai dėl rytinių spūsčių nuo tvarkaraščio atsiliekantys autobusai nebesuspėja pagal grafiką ir net 11-13 val. vėluoja.

    Kita vertus, nepamenu, kad toks eismo suintensyvėjimas būtų buvę šių metų sausį, kai benzinas irgi buvo žemiau euro.

    O apie žalias rodykles pamirškit, iki 2020 metų jų Vilniuje iš viso turi nebelikti, bet jau taip numatyta planuose.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Na Zuoko gi nesugrąžins, kad ir kiek varytų.

    Dėl kamščių valdymo - "žalių rodyklių" uždėjimas, kairio posūkio uždraudimas (tarkime iš Kareivių g. į kalną) daug kur padėtų minimaliais pinigais. Jei norima spręsti iš esmės - reikia šviesoforus, kurie tikrai valdosi, išmokti valdyti (kamštis per pietus ne Geležiniame vilke ne ties Ukmergės sankryža, o ties Žalgirio g.). Šiandieną dar galima pasiteisinti Zuoku, bet po metų tai nebepavyks
    Žalios lentelės tikrai ne panacėja nuo kamčių, o tik dar didesnė jų priežastis (ne visada). Jau beveik mėnesį Ukmergės g. rytinio piko metu neįmanoma važiuoti. O to priežastis ties Senukais esanti sankryža su žalia lentele ir prekybos centro aikštelė, per kurią galima nestabdomai pralįsti ir "aplenkti" šviesoforą. Ko pasekoje dėl didelio srauto "kamščių aplenkėjų" įlendančių iš šalutinių gatvių nestabdomai, pagrindinėje Ukmergės g. srautas ties Maxima ir viaduku per Laisvės pr. praktiškai nebejuda.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dėl GV platinimo "visame ilgyje" Žalgirio - Ateities g. manyčiau nebūtina. Atsiras Šiaurinė gatvė, daug išsukinės ten.

    Be to, Fabijoniškių gyventojai važiuotų noriau Ukmergės g. jei ten nebūtų Senukų šviesoforų ruožo.
    Manau taip pat. Reikia Šiaurinės nuo Vakarinio bent iki GV ir didelė dalis srauto važiuos pro ten. Tada ir matysis kokia situacija, lengviau ir mazgą ties GV/Žalgirio bus statyti kai bus kažkokia alternatyva.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taip, GV kamščiai laikini, kol bus pastatytas viadukas ties Žalgirio g. ir kažkaip išspręstas sankryžos su Ukmergės g. klausimas platinant pačią sankryžą arba statant tunelį. Šiaip pati GV turėtų būti praplatinta iki 6 juostų bent iki Ateities g., nes dabar fiziškai automobiliai vos telpa ir pirmoje juostoje kam nors pristabdžius išsukant, iš kart susidaro eilutė iš paskos. Arba kaip matom dabar kamštis nuo Baltupių pėsčiųjų šviesaforo iki pat centro. Bet platinti nėra tikslo, kol neišspręstas šitas mazgas.
    Dėl GV platinimo "visame ilgyje" Žalgirio - Ateities g. manyčiau nebūtina. Atsiras Šiaurinė gatvė, daug išsukinės ten.

    Be to, Fabijoniškių gyventojai važiuotų noriau Ukmergės g. jei ten nebūtų Senukų šviesoforų ruožo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Man atrodė, kad šį klausimą išspręs rekonstrukcijos metu. Kaip išsprendė Škodos salono įvažos-GV platinimo klausimą. Deja ne. Sudėjo trinkeles, nupiešė taką ir liko prie 2 juostų.

    Reikia siūlyti, nes spėju, jie argumentuoja "taigi bus estakada". Tik nutyli, kad 2025.
    Taip, GV kamščiai laikini, kol bus pastatytas viadukas ties Žalgirio g. ir kažkaip išspręstas sankryžos su Ukmergės g. klausimas platinant pačią sankryžą arba statant tunelį. Šiaip pati GV turėtų būti praplatinta iki 6 juostų bent iki Ateities g., nes dabar fiziškai automobiliai vos telpa ir pirmoje juostoje kam nors pristabdžius išsukant, iš kart susidaro eilutė iš paskos. Arba kaip matom dabar kamštis nuo Baltupių pėsčiųjų šviesaforo iki pat centro. Bet platinti nėra tikslo, kol neišspręstas šitas mazgas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.08, 14:44.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė karak Rodyti pranešimą
    Niekad nesu girdėjęs, ar yra koks planas praplatinti GV nuo Žalgirio g. iki Ozo g. iki 3 juostų? taip ir čia pralaidumas smarkiai padidėtų.
    Man atrodė, kad šį klausimą išspręs rekonstrukcijos metu. Kaip išsprendė Škodos salono įvažos-GV platinimo klausimą. Deja ne. Sudėjo trinkeles, nupiešė taką ir liko prie 2 juostų.

    Reikia siūlyti, nes spėju, jie argumentuoja "taigi bus estakada". Tik nutyli, kad 2025.

    Komentuoti:


  • karak
    replied
    Taip, Lettered, GV kamštis atsirado vakarais ir link baltupių, ir link centro. Va čia ir geras klausimas ar tas srauto nuėmimas nuo Žalgirio g. yra labai gerai, o GV tegul jau kaip bus taip. GV vos ne pagrindinė Vilniaus arterija ir ji vakarais pilnai užkišta nuo Giraitės žiedo iki Baltupių...
    Niekad nesu girdėjęs, ar yra koks planas praplatinti GV nuo Žalgirio g. iki Ozo g. iki 3 juostų? taip ir čia pralaidumas smarkiai padidėtų.

    Komentuoti:

Working...
X