Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Man atrodo, kad prioritetas traukiniui į Latviją yra Ryga. Daugpilis nesugeneruos pakankamo keleivių srauto.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Artimiausiu metu traukiniai pradės kursuoti ir kitą kaimyninę valstybę. Antras didžiausias Latvijos miestas – Daugpilis taps dar viena tarptautinio maršruto stotimi, į kurią važiuos „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai. Praėjusią savaitę „Lietuvos geležinkeliai“ sėkmingai įvykdė bandomuosius važiavimus į Daugpilį. Planuojama, kad reguliarus maršrutas Vilnius-Daugpilis oficialiai bus atidarytas gruodžio mėnesio pradžioje. Iki šiol traukiniai kursuodavo iki pasienyje esančio Turmanto miestelio. Jį ir Daugpilį skiria apie 30 km.
    https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Taip, latvių pusėje kalbama, kad būtent nuo 12-10 d. Tik neaišku, kuriais laikais bus pratęsti reisai nuo Turmanto.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Įdomu, kada bus realus maršruto paleidimas?
    Gal būt su nauju grafiku (gruodžio 10)?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Įdomu, kada bus realus maršruto paleidimas?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Tai kad tą Daugpilį aptarnautų tas pats Turmanto traukinys, tik pratęstas, į kurį ir leidžiami DR1A. Tiesa, su srautais susidorotų ir 630M, kurios bus laivos po Minsko elektrifikacijos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad sertifikavimas turbūt kainuotų pigiau nei DR1A eksploatacija.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.

    https://trainpix.org/photo/208562/#last
    620M nesertifikuota Latvijoje (kitaip sakant neturi leidimo vazineti Latvijos teritorijoje) , o DR1A gali vaziuoti, nes ir Latvija jas naudoja. Jej bus poreikis, sertifikuos 620M.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.

    https://trainpix.org/photo/208562/#last

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Keleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas
    Peterburgas (tuomet dar Leningradas) - Vilnius/Varšuva/Berlynas/Kaliningradas/Lvovas (2 traukiniai)/Truskavecas (vasarą)/Sofija/Černovicai.
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    berods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį.
    Nuo Daugpilio jis važiavo į Radviliškį-Klaipėdą.
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Taip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.
    Jo trasa buvo Vilnius-Pabradė-Lentupis-Krulevščizna-Polockas.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė kastauyra Rodyti pranešimą
    Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
    Keleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas ir berods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį. Taip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.

    Komentuoti:


  • kastauyra
    replied
    Ačiū, nežinojau

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė kastauyra Rodyti pranešimą
    Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
    Buvo šioje temoje A|1 nuotraukos - šviesoforas ir iešmas yra Lietuvos teritorijoje. Tam specialiai yra suformuotas "apendiksas" įsikertantis į Latvijos teritoriją: https://goo.gl/xKfxiL

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Aš suprantu, kad Lietuvoje prižiūri. Taip pat kad išsimanevruotų ir be šviesoforo Latvijoje.

    Bet Latvija išeina prižiūri 20+ km ruožą, kur eismas nevyksta nuo Vilnius-Sankt Peterburgas uždarymo.

    Komentuoti:


  • kastauyra
    replied
    Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tai ruožas VS-Daugpilis priežiūrimas nors niekas nevažiuoja?
    Pasisekė mums.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė kastauyra Rodyti pranešimą
    Sovietmečio pabaigoje ir pačioj nepriklausomybės pradžioj krovininis eismas ten buvo, atsimenu iš vaikystės bent po kelis TE3, į pabaigą lyg ir 2M62, tempiamus sąstatus per dieną. Viskas sustojo kokiais 1993-iais (?), vienas pusvagonių traukinys, pilnas anglies, ilgai stovėjo tolimiausiam nuo stoties kelyje, kol vietiniai sėkmingai jį po truputį tuštino.
    Jei neklystu, tai iš Vilniaus per Daugpilį ėjo krovininių traukinių maršrutas į Oriolą. Nors kelias šiuo maršrutu - ne pats arčiausias. Gal būt taip stengtasi perdaug neapkrauti keleivinių traukinių pilną maršrutą per Minską? Ir tur būt ta pačia proga buvo keleivinių traukinių maršrutas Ryga-Oriolas.

    Komentuoti:


  • kastauyra
    replied
    Sovietmečio pabaigoje ir pačioj nepriklausomybės pradžioj krovininis eismas ten buvo, atsimenu iš vaikystės bent po kelis TE3, į pabaigą lyg ir 2M62, tempiamus sąstatus per dieną. Viskas sustojo kokiais 1993-iais (?), vienas pusvagonių traukinys, pilnas anglies, ilgai stovėjo tolimiausiam nuo stoties kelyje, kol vietiniai sėkmingai jį po truputį tuštino.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Gali būti, tu teisus. O šiaip smalsu: negi nėra jokios paklausos kroviniams vektoriumi Vilnius-Sankt Peterburgas?
    Na jej butu paklausa tai butu ir krovininiai traukiniai.

    Komentuoti:

Working...
X