Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • xvoss
    replied
    Galiu įsivaizduot, kad kokioj nors Vokietijoj ar Šveicarijoj esant tokiems bėgiams, būtų įmanomas maršrutas Trakai - Naujoji Vilnia, per Lentvarį, Vaidotus, Salininkus (nauja stotelė, o kodėl ir ne?), Oro uostą, Vilniaus stotį.. ir nedidelis S-Bahn traukinys varytų kas 30 min.

    O taip pat Grigiškės (pasirodo yra bėgiai!) - Vilnius - Naujoji Vilnia kas 15 min.

    Trakai - turistinis miestas, Lentvaris gan nemažas miestas.. Salininkuose padaryt naują stotelę ir suderinus vietinius autobusus, manau susirinktų liaudis.

    Grigiškės - Vilnius galėtų nemažai srauto nuo Savanorių prospekto nukrauti jeigu būtų kas 15-20 min leidžiamas.

    Prifantazavau? Kažkaip jaučiu tik noro ir supratimo valdžioj trūksta..

    Click image for larger version

Name:	trakai-orouostas.png
Views:	756
Size:	1,45 MB
ID:	2085640

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kur neegzistuojantis Kaunas - Klaipėda maršrutas? Laivu galima nuplaukti, bet traukiniu nuvažiuoti tarp antro ir trečio didžiausių šalies miestų - ne. Įdomu, kurioje dar šalyje taip.
    Atsakymas - Latvijoje ir Estijoje irgi nėra tiesioginių traukinių tarp II ir III didžiausių miestų.

    Pas mus net nėra bėgiu tiesiogiai iš Kauno į Klaipėdą - kažkur tik per aplinkui. Planuoja iki 2030 m. pradėti tiesimo darbus: https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...tinkla-1105460 . Nenoriu būt blogu pranašu, bet turbūt nepradės.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Visiškai teisingai. Papildysiu – per 33 metus vienintelis ryškesnis Lietuvos geležinkelių VT progresas yra Vilniaus oro uosto stotelė (kuri dabar aptarnaujama 4/6 k. per parą, jei neklystu, ir tai beveik nesuderinta su kitais traukiniais).
    Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
    Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.

    O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.
    del Druskininku abejoju, matrise gal kazka veztu.del Palangos ir alaus nesamoniu nesamone

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    negi is LG niekas neskaito sio forumo, ideju pilna... trasos i druskininkus ir palanga butu anslagines.. kas gi nori su auto vaziuot prisigerus alaus druskininkuose i vilniu... siaip tai nesuprantamas lg apsileidimas.

    ps. na nors kavines ir iki parduotuve atidare patogia vilniaus stoti.. tai negaliu baisiai skustis, kazka daro zmoniu patogumui.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Visiškai teisingai. Papildysiu – per 33 metus vienintelis ryškesnis Lietuvos geležinkelių VT progresas yra Vilniaus oro uosto stotelė (kuri dabar aptarnaujama 4/6 k. per parą, jei neklystu, ir tai beveik nesuderinta su kitais traukiniais).
    Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
    Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.

    O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.
    O kur neegzistuojantis Kaunas - Klaipėda maršrutas? Laivu galima nuplaukti, bet traukiniu nuvažiuoti tarp antro ir trečio didžiausių šalies miestų - ne. Įdomu, kurioje dar šalyje taip.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    LG dirba pagal dar Pribaltiskos Železnajos Darogos su centru Rygoje nustatytus principus. Į visasąjunginės reikšmės kurortą Jūrmalą turi eiti keleivinis traukinys, o respublikinės reikšmės kurortą Palangą traukinys eiti neturi.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kai galvoje įjungtas režimas "fsio prapalo" - viskas pradeda atrodyti neįmanoma, ypač lyginantis ilgiais su Ryga.

    Bet dėl to, kad iš Vilniaus nėra normalių reisų į Trakus, ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
    Visiškai teisingai. Papildysiu – per 33 metus vienintelis ryškesnis Lietuvos geležinkelių VT progresas yra Vilniaus oro uosto stotelė (kuri dabar aptarnaujama 4/6 k. per parą, jei neklystu, ir tai beveik nesuderinta su kitais traukiniais).
    Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
    Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.

    O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Aš suprantu, kai galvoje įjungtas režimas "fsio prapalo" - viskas pradeda atrodyti neįmanoma, ypač lyginantis ilgiais su Ryga.

    Bet dėl to, kad iš Vilniaus nėra normalių reisų į Trakus, ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Vilniaus miesto gyventojų tankio statistika rodo, kad tarp Naujanų ir Gedimino pr. (t.y. centrinė geležinkelio stotis yra nesunkiai pasiekiama pėsčiomis, truliku ar paspirtuku) gyvena beveik 70000 gyventojų. Wikipedija rašo, kad Zolitūdėj gyvena 20000, o Imantoj 50000, t.y. tie patys 70000 gyventojų.

    Click image for larger version

Name:	vmgt.jpg
Views:	946
Size:	215,6 kB
ID:	2085223
    Iš Vilniaus stoties niekur prasmingai nenuvažiuosi. Iš Fabų, Karoliniškių, Antakalnio, Jeruzalės negali nuvykti į centrą.

    Iš Ķengarago, Imantos, Zolitudės, Sarkandaugavos gali nuvykti iš miegamųjų rajonų į centrą. Galų gale, gali ir prie tos pačios jūros nuvykti savaitgalį - arba į Jūrmalą, arba į Carnikavos kryptį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien vėl kažkas buvo sugedę.

    TV3.lt 2023.10.27
    Incidentas šalia Vievio: stojo traukinių eismas, pranešama apie vėlavimus
    Vievyje nenumatytas technines kliūtis patyrė traukinys Vilnius-Kaunas, iš sostinės pajudėjęs 17:45 ir Kauną turėjęs pasiekti 19:13 val.
    (...)
    "Informuojame, kad 2023-10-27, Vievis-Lentvaris-Vievis ruože, dėl 18 traukinio nenumatytų techninių aplinkybių numatomi traukinių: Nr. 879 (Vilnius - Kaunas, 17:45-19:13val.) , Nr. 18 (Klaipėda - Vilnius, 12:45-17:27val.), Nr. 24 (Mockava - Vilnius, 16:26-17:34val.) ir Nr. 884 ( Kaunas-Vilnius, 17:45-19:13) užlaikymai. Galimas traukinių vėlavimas 50 – 120 min. Atsiprašome už nepatogumus“, – pranešė Lietuvos geležinkeliai.

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...vimus-n1268228
    Iki traukinio Nr.19 rekordo (8 valandos vėlavimo) yra dar toli. Bet dviejų valandų vėlavimas pusantros valandos kelionėje tarp Vilniaus ir Kauno visai nėra simpatiškas.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nežinau, ar turės tiek pat, kiek Jūrmala, bet faktas, kad keleivių būti negali, kai nėra reisų ir nevažiuoja traukiniai, nors tuo pačiu metu Vilnius-TRakai kelyje kamščiai.
    kaip gali būt kitaip, jeigu pvz. Trakų autobusai visai nėra pritaikyti prie traukinių.. viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, įvairiuose kaimuose. Beveik nei vienoje nėra sinchronizuoto susisiekimo su autobusais. Apie tai net rašė vietiniai "blogeriai" https://www.simasburbulis.lt/naujien...savo-patogumui

    Esu pats kažkada rašęs Trakų autobusams, siūlęs net padėt įkraut tvarkaraščius į google maps, siūliau atkrept dėmesį į problmą.. visiškai dėję.. tai ar daryk ar ne, jeigu nebus valdžioje ir pas gyventojus noro, bus tušti traukiniai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.
    Vilniaus miesto gyventojų tankio statistika rodo, kad tarp Naujanų ir Gedimino pr. (t.y. centrinė geležinkelio stotis yra nesunkiai pasiekiama pėsčiomis, truliku ar paspirtuku) gyvena beveik 70000 gyventojų. Wikipedija rašo, kad Zolitūdėj gyvena 20000, o Imantoj 50000, t.y. tie patys 70000 gyventojų.

    Click image for larger version

Name:	vmgt.jpg
Views:	946
Size:	215,6 kB
ID:	2085223

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.
    Nežinau, ar turės tiek pat, kiek Jūrmala, bet faktas, kad keleivių būti negali, kai nėra reisų ir nevažiuoja traukiniai, nors tuo pačiu metu Vilnius-TRakai kelyje kamščiai.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Maršrutų gal nėra, ne linijų? Jei dienos vidury norint nuvažiuoti iš Vilniaus į Trakus, populiarų priemiestį ir turizmo traukos centrą, kito traukinio reikia laukti daugiau kaip dvi valandas, tai čia linijos problema ar imbeciliško LTG maršrutų ir tvarkaraščių planavimo? Kaunas-Jonava? Vilnius-Vievis? Tas pats galioja ir visoms kitoms priemiestinėms linijoms, kurios neegzistuoja, nes debilai SuMine ir LTG tiesiog elementariai nesuvokia, kad taip galėtų būti.
    Taip pat, kas tiksliai trukdo nutiesti tuos porą km bėgių nuo Kretingos iki Palangos ir paleisti tiesioginius traukinius tiek iš Klaipėdos, tiek iš Vilniaus? Keleivių srautai potencialiai milžiniški, bet jei politika yra tyčinis ir piktybiškas geležinkelių transporto nustekenimas ir naikinimas, tai biškį keista ieškoti kaltų "linijose" ar "industrinėse zonose". Ne tame problema, o LTG ir Susisiekimo ministerijos piktybiškame ir tyčiniame veikime, siekiant galutinai sunaikinti keleivinį geležinkelių transportą Lietuvoje.
    ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    ar negali būt kažkas panašaus: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dar-2-susidure ? labai jau keistai skirtingi traukiniai stoja. .
    Nemanau, arba bent jau ne tiesiogiai panašaus - Lietuvoje geležinkeliai naudoja GSM-R, kuris turi normalią saugą ir tiesiog imti ir siusti avarinio stabdymo signalų neturėdamas SIM'o kurį LTG Infra išduoda negali.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą

    Jeigu prie Baužio LTG Linke buvo bardakas, jam išėjus darosi visiškas jovalas.

    Šiandien iš Varėnos pusės link Vilniaus važiavo 630M+DR1A sąstatas. Panašu, kad drkė sugedo, o Pesa 630 vietoje manevrinio.
    Erkė ar visgi Drakonas?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kai sąstatas ne traukiamas, o stumiamas, tai gaunasi nebe traukinys, o stuminys

    Kažko padažnėjo incidentų su sugedusiais traukiniais


    Kyla klausimų ar vis dar aktualus 3 / 97 santykis tarp vėluojančių ir nevėluojančių traukinių.
    Jeigu prie Baužio LTG Linke buvo bardakas, jam išėjus darosi visiškas jovalas.

    Šiandien iš Varėnos pusės link Vilniaus važiavo 630M+DR1A sąstatas. Panašu, kad drkė sugedo, o Pesa 630 vietoje manevrinio.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    ar negali būt kažkas panašaus: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dar-2-susidure ? labai jau keistai skirtingi traukiniai stoja. .

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Panašu, kad iš Kauno pusės dyzeliukas atstūmė električką.
    Kai sąstatas ne traukiamas, o stumiamas, tai gaunasi nebe traukinys, o stuminys

    Kažko padažnėjo incidentų su sugedusiais traukiniais


    Kyla klausimų ar vis dar aktualus 3 / 97 santykis tarp vėluojančių ir nevėluojančių traukinių.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	906,0 kB
ID:	2084301 panašu kad iš Kauno pusės dyzeliukas atstūmė električką. Atsiprašau už prastą kokybę
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X