Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
- 11 patinka
-
LG dirba pagal dar Pribaltiskos Železnajos Darogos su centru Rygoje nustatytus principus. Į visasąjunginės reikšmės kurortą Jūrmalą turi eiti keleivinis traukinys, o respublikinės reikšmės kurortą Palangą traukinys eiti neturi.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAš suprantu, kai galvoje įjungtas režimas "fsio prapalo" - viskas pradeda atrodyti neįmanoma, ypač lyginantis ilgiais su Ryga.
Bet dėl to, kad iš Vilniaus nėra normalių reisų į Trakus, ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.
O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Aš suprantu, kai galvoje įjungtas režimas "fsio prapalo" - viskas pradeda atrodyti neįmanoma, ypač lyginantis ilgiais su Ryga.
Bet dėl to, kad iš Vilniaus nėra normalių reisų į Trakus, ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto gyventojų tankio statistika rodo, kad tarp Naujanų ir Gedimino pr. (t.y. centrinė geležinkelio stotis yra nesunkiai pasiekiama pėsčiomis, truliku ar paspirtuku) gyvena beveik 70000 gyventojų. Wikipedija rašo, kad Zolitūdėj gyvena 20000, o Imantoj 50000, t.y. tie patys 70000 gyventojų.
Iš Ķengarago, Imantos, Zolitudės, Sarkandaugavos gali nuvykti iš miegamųjų rajonų į centrą. Galų gale, gali ir prie tos pačios jūros nuvykti savaitgalį - arba į Jūrmalą, arba į Carnikavos kryptį.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien vėl kažkas buvo sugedę.
TV3.lt 2023.10.27
Incidentas šalia Vievio: stojo traukinių eismas, pranešama apie vėlavimus
Vievyje nenumatytas technines kliūtis patyrė traukinys Vilnius-Kaunas, iš sostinės pajudėjęs 17:45 ir Kauną turėjęs pasiekti 19:13 val.
(...)
"Informuojame, kad 2023-10-27, Vievis-Lentvaris-Vievis ruože, dėl 18 traukinio nenumatytų techninių aplinkybių numatomi traukinių: Nr. 879 (Vilnius - Kaunas, 17:45-19:13val.) , Nr. 18 (Klaipėda - Vilnius, 12:45-17:27val.), Nr. 24 (Mockava - Vilnius, 16:26-17:34val.) ir Nr. 884 ( Kaunas-Vilnius, 17:45-19:13) užlaikymai. Galimas traukinių vėlavimas 50 – 120 min. Atsiprašome už nepatogumus“, – pranešė Lietuvos geležinkeliai.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...vimus-n1268228
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nežinau, ar turės tiek pat, kiek Jūrmala, bet faktas, kad keleivių būti negali, kai nėra reisų ir nevažiuoja traukiniai, nors tuo pačiu metu Vilnius-TRakai kelyje kamščiai.
Esu pats kažkada rašęs Trakų autobusams, siūlęs net padėt įkraut tvarkaraščius į google maps, siūliau atkrept dėmesį į problmą.. visiškai dėję.. tai ar daryk ar ne, jeigu nebus valdžioje ir pas gyventojus noro, bus tušti traukiniai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Maršrutų gal nėra, ne linijų? Jei dienos vidury norint nuvažiuoti iš Vilniaus į Trakus, populiarų priemiestį ir turizmo traukos centrą, kito traukinio reikia laukti daugiau kaip dvi valandas, tai čia linijos problema ar imbeciliško LTG maršrutų ir tvarkaraščių planavimo? Kaunas-Jonava? Vilnius-Vievis? Tas pats galioja ir visoms kitoms priemiestinėms linijoms, kurios neegzistuoja, nes debilai SuMine ir LTG tiesiog elementariai nesuvokia, kad taip galėtų būti.
Taip pat, kas tiksliai trukdo nutiesti tuos porą km bėgių nuo Kretingos iki Palangos ir paleisti tiesioginius traukinius tiek iš Klaipėdos, tiek iš Vilniaus? Keleivių srautai potencialiai milžiniški, bet jei politika yra tyčinis ir piktybiškas geležinkelių transporto nustekenimas ir naikinimas, tai biškį keista ieškoti kaltų "linijose" ar "industrinėse zonose". Ne tame problema, o LTG ir Susisiekimo ministerijos piktybiškame ir tyčiniame veikime, siekiant galutinai sunaikinti keleivinį geležinkelių transportą Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąar negali būt kažkas panašaus: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dar-2-susidure ? labai jau keistai skirtingi traukiniai stoja. .
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vectron Rodyti pranešimą
Jeigu prie Baužio LTG Linke buvo bardakas, jam išėjus darosi visiškas jovalas.
Šiandien iš Varėnos pusės link Vilniaus važiavo 630M+DR1A sąstatas. Panašu, kad drkė sugedo, o Pesa 630 vietoje manevrinio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKai sąstatas ne traukiamas, o stumiamas, tai gaunasi nebe traukinys, o stuminys
Kažko padažnėjo incidentų su sugedusiais traukiniais
Kyla klausimų ar vis dar aktualus 3 / 97 santykis tarp vėluojančių ir nevėluojančių traukinių.
Šiandien iš Varėnos pusės link Vilniaus važiavo 630M+DR1A sąstatas. Panašu, kad drkė sugedo, o Pesa 630 vietoje manevrinio.
Komentuoti:
-
ar negali būt kažkas panašaus: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dar-2-susidure ? labai jau keistai skirtingi traukiniai stoja. .
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąPanašu, kad iš Kauno pusės dyzeliukas atstūmė električką.
Kažko padažnėjo incidentų su sugedusiais traukiniais
Kyla klausimų ar vis dar aktualus 3 / 97 santykis tarp vėluojančių ir nevėluojančių traukinių.
Komentuoti:
-
Šiandien 17:35h. Vilnius-Trakai iš Vilniaus vėluoja išvykti jau 20min. Įdomu kas nutiko, nes traukinys šiam reisui būna atsiunčiamas iš Naujosios Vilnios.
Komentuoti:
-
Kada paskutinį kartą Lietuvos geležinkeliai panaudojo vagoną-restoraną traukinių sąstate? Aš niekada nebuvau tokiame vagone ir norečiau pabandyti jį neišvykstant iš Lietuvos (aš mačiau bent vieną tokį vagoną Bėgių parke, tai greičiausiai jie nebenaudojami)
Jei jie nebenaudojami tai greičiausiai man reikės pabandyti atnaujintą Mockava-Krokuva lenkišką traukinį į Varšuvą kitais metais (aš skaičiau kad ten pagaliau vagonas-restoranas atsiras)
Komentuoti:
-
LRT.lt 2023.10.22
Dėl aptikto įtartino objekto buvo sustabdytas traukinių eismas į Kauno geležinkelio stotį
Sekmadienio vakarą Kauno geležinkelio stotyje dėl, pirminiais duomenimis, palikto įtartino daikto pradėta keleivių evakuacija, įvestas planas „Skydas“, laukiama atvykstant „Aro“ pareigūnų, praneša „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime žiniasklaidai.
Dėl šio incidento kuriam laikui sustabdytas traukinių eismas į Kauno geležinkelio stotį, galimi traukinių vėlavimai.
Kaip LRT.lt informavo Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovė Odeta Vaitkevičienė, pranešimo apie prie paradinių durų paliktus įtartinus daiktus policija sulaukė 18.06 val., o sprendimas pradėti evakuaciją buvo priimtas 18.22 val. Apie 20.11 val. O. Vaitkevičienė informavo, kad sprogstamųjų medžiagų stotyje aptikta nebuvo, planas „Skydas“ atšauktas.
Savo ruožtu „Lietuvos geležinkeliai“ informuoja, kad kiek po 20 val. keleiviams leista grįžti į stotį, o traukinių eismas atnaujintas.
.Dėl incidento buvo užlaikyta 11 traukinių, vykusių maršrutais Vilnius–Kaunas, Kaunas–Vilnius, Marijampolė–Kaunas, Kaunas–Marijampolė, Kaunas–Kybartai. Siekiant kuo mažiau paveikti keleivių planus, iš Vilniaus į Kauną traukiniu vykusiems keleiviams kelionę pasiūlyta tęsti autobusu, o likę traukiniai galėjo tęsti kelionę.
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...jami-keleiviai
Komentuoti:
-
Šiandien rytinis Kaunas-Vilnius Nr. 822 vėlavo daugiau nei 30min nes 3 kartus dėl kažkokio gedimo reikėjo stoti ir perkraudinėti traukinį.
Komentuoti:
Komentuoti: