Dėl maršruto Vilnius – Vilniaus oro uostas, tai LTG Link teigimu, baigus elektrifikacijos projektą važinės ir EJ575.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Bateriniai traukiniai visai turi potencialo jei būtų naudojami ne kaip elektriniai autobusai o kaip troleibusai su baterijom. Kaunas - Šiauliai taip ir bus.
Galėtų tą pati padaryti ir kitomis kryptimis, reikia tik identifikuoti ruožus kuriuos būtų galima pigiausiai elektrifikuoti ir kombinacijoje su krovimu stotyse būtų galima stipriai prailginti reindžą.
Protingai padarius galėtų bateriniai ir Druskininkus pasiekti (aišku bėgiai pirma turi atsirasti), Turmanto kryptimi irgi būtų atkarpų kurias nesudėtinga nebrangiai elektrifikuoti ir kombinacijoje su baterija traukiniai galėtų aptarnauti tą kryptį.
- 3 patinka
Comment
-
Gal ir tiesioginis (kad nereikėtų išlipti Vilniaus geležinkelio stotyje) maršrutas Kaunas-Vilnius-VNO atsiras ??????Parašė TomasK Rodyti pranešimąDėl maršruto Vilnius – Vilniaus oro uostas, tai LTG Link teigimu, baigus elektrifikacijos projektą važinės ir EJ575.
Comment
-
Matyt labiau Kaunas - VNO - Vilnius per JuodšiliusParašė Vitas Rodyti pranešimą
Gal ir tiesioginis (kad nereikėtų išlipti Vilniaus geležinkelio stotyje) maršrutas Kaunas-Vilnius-VNO atsiras ??????
Comment
-
Paskelbti nauji 2026 m. traukinių tvarkaraščiai :
https://ltglink.lt/nauji-tvarkarasciaiNaujajame metiniame traukinių tvarkaraštyje rasite daugiau patogių jungčių tarp miestų, daugiau reisų ir dar daug džiugių žinių Jums, mieli keliautojai!
➡️ Atsiras du nauji tarptautiniai maršrutai: Vilnius–Suvalkai ir Vilnius–Ščecinas ir keturi vietiniai: Šiauliai–Panevėžys, Šiauliai–Mažeikiai, Radviliškis–Mažeikiai ir Kretinga–Šilutė.
➡️ Bus galima pasiekti du naujus miestus: Kalvariją ir Kretingalę.
➡️ Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Marijampolė traukiniai kursuos dažniau.
Kretinga - Šilutė jau galėtų tapti Klaipėdos stuburu, su dar keliom stotimis mieste
- 7 patinka
Comment
-
Teisybės dėlei reikėtų įskaičiuoti ir papildomus Vilnius-Mockava reisus.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVilnius - Kaunas "kursuos dažniau"
Tiek Vilnius - Kaunas, tiek Kaunas - Vilnius vietoje 21 reiso lieka 19, plius paskutiniai išvykimai tampa absurdiškais - iš Vilniaus 21:35 (nelieka savaitgalinio 22:15), iš Kauno 20:32 (nelieka 21:20 ir šeštadieninio 22:15)...
Aišku iš Vilniaus į Kauną tai neprideda vėlesnio reiso, bet iš Kauno 22:20 galima bus išvykti į Vilnių kasdien.
- 2 patinka
Comment
-
Lieka. Dar derinami tvarkaraščiai.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąVilnius-Talinas jungties nebelieka?
- 1 patinka
Comment
-
Na ką, panašu kad mano mintys dėl riedmenų trūkumo yra tikslios kaip niekad. Vilnius - Kena tik darbo dienom, Vilnius- Jašiūnai tik darbo dienos, Kalvarija sustojimas vieną kartą dienoje, Klaipėda - Šilutė vietoje 5 lieka 3 . Nesvaikim apie kažkokius 10 mln. keleivių
Geležinkeliai - čia tau ne Maxima
- 3 patinka
Comment
-
Vilnius-Kena savaitgaliais teko važiuoti iki N.Vilnios, būdavau vienintelis keleivis vagone.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa ką, panašu kad mano mintys dėl riedmenų trūkumo yra tikslios kaip niekad. Vilnius - Kena tik darbo dienom, Vilnius- Jašiūnai tik darbo dienos, Kalvarija sustojimas vieną kartą dienoje, Klaipėda - Šilutė vietoje 5 lieka 3 . Nesvaikim apie kažkokius 10 mln. keleivių
Geležinkeliai - čia tau ne Maxima 
O jei būtų riedmenų trūkumas, tai atšaukinėtų kasdien, o ne tik savaitgaliais.
Comment
-
Vertėtų pridėti +3 reisus į Mockavą, tai tarp Vilniaus ir Kauno traukinių įprastą darbo dieną daugėja. O vėlyvieji traukiniai iš Kauno, važiuoja nepastoviais laikais dėl renginių, tai dėl to matyt netraukiami į tvarkaraščius.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVilnius - Kaunas "kursuos dažniau"
Tiek Vilnius - Kaunas, tiek Kaunas - Vilnius vietoje 21 reiso lieka 19, plius paskutiniai išvykimai tampa absurdiškais - iš Vilniaus 21:35 (nelieka savaitgalinio 22:15), iš Kauno 20:32 (nelieka 21:20 ir šeštadieninio 22:15)...
Comment
-
Į Mockavą +2 reisai, ne +3, tad lieka tas pats.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Vertėtų pridėti +3 reisus į Mockavą, tai tarp Vilniaus ir Kauno traukinių įprastą darbo dieną daugėja. O vėlyvieji traukiniai iš Kauno, važiuoja nepastoviais laikais dėl renginių, tai dėl to matyt netraukiami į tvarkaraščius.
Comment
-
Tiek Kena tiek Jašiūnai jau važinėjo tik d.d., nieko čia naujo.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa ką, panašu kad mano mintys dėl riedmenų trūkumo yra tikslios kaip niekad. Vilnius - Kena tik darbo dienom, Vilnius- Jašiūnai tik darbo dienos, Kalvarija sustojimas vieną kartą dienoje, Klaipėda - Šilutė vietoje 5 lieka 3 . Nesvaikim apie kažkokius 10 mln. keleivių
Geležinkeliai - čia tau ne Maxima 
Comment
-
06:28 darbo dienų Vilnius-Kaunas tik nebėra ir 22:15 Vilnius-Kaunas, kuris važiavo dukart per savaitę. Atsiranda papildomas išvykimas 18:30.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Į Mockavą +2 reisai, ne +3, tad lieka tas pats.
Na bet ne tame esmė, pasikartoju, čia kažko rimtesnio be valstybės įsikišimo nebus, o apie tai mes kol kas nieko negirdėjome.
Comment
-
Kalbant apie stuburą įdomu, kokia situacija su šiais planais?Parašė Palpatine Rodyti pranešimąPaskelbti nauji 2026 m. traukinių tvarkaraščiai :
https://ltglink.lt/nauji-tvarkarasciai
Kretinga - Šilutė jau galėtų tapti Klaipėdos stuburu, su dar keliom stotimis mieste
https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...omment-4548780Paskutinis taisė TomasK; Vakar, 22:39.
Comment
-
Kretinga - Šilutė sujungimas labai logiškas.
Tik stotelių dažnis yra per mažas. Klaipėdoje reikėtų Joniškės-Tilžės turgaus, pramoninėje dalyje/LEZ, Traksėdžiuose, Priekulėje antros stotelės, ties Melnrage. Tada jau panašėtų į didmiestį aptarnaujantį priemiestinį traukinį.
Atitinkamai reikėtų ir Vilniuje sujungti tai, kas susijungia. Pavyzdžiui, Pabradės-Varėnos ašis. Dabar kas gyvena Pavilnyje - iki Kauno niekaip.
- 1 patinka
Comment
Comment