Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl maršruto Vilnius – Vilniaus oro uostas, tai LTG Link teigimu, baigus elektrifikacijos projektą važinės ir EJ575.

    Comment


      Bateriniai traukiniai visai turi potencialo jei būtų naudojami ne kaip elektriniai autobusai o kaip troleibusai su baterijom. Kaunas - Šiauliai taip ir bus.
      Galėtų tą pati padaryti ir kitomis kryptimis, reikia tik identifikuoti ruožus kuriuos būtų galima pigiausiai elektrifikuoti ir kombinacijoje su krovimu stotyse būtų galima stipriai prailginti reindžą.
      Protingai padarius galėtų bateriniai ir Druskininkus pasiekti (aišku bėgiai pirma turi atsirasti), Turmanto kryptimi irgi būtų atkarpų kurias nesudėtinga nebrangiai elektrifikuoti ir kombinacijoje su baterija traukiniai galėtų aptarnauti tą kryptį.

      Comment


        Parašė TomasK Rodyti pranešimą
        Dėl maršruto Vilnius – Vilniaus oro uostas, tai LTG Link teigimu, baigus elektrifikacijos projektą važinės ir EJ575.
        Gal ir tiesioginis (kad nereikėtų išlipti Vilniaus geležinkelio stotyje) maršrutas Kaunas-Vilnius-VNO atsiras ??????

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą

          Gal ir tiesioginis (kad nereikėtų išlipti Vilniaus geležinkelio stotyje) maršrutas Kaunas-Vilnius-VNO atsiras ??????
          Matyt labiau Kaunas - VNO - Vilnius per Juodšilius

          Comment


            Deja, bet, LTG Link teigimu, nei Kaunas–Vilnius–VNO, nei Kaunas–VNO–Vilnius artimiausiu metu neatsiras. Vientintelis laimės dalykas tas, kad tas EJ575, kuriuo atvažiavai iš Kauno į Vilnių, toliau gali važiuoti į VNO.
            Paskutinis taisė TomasK; 2025.11.12, 14:53.

            Comment


              Paskelbti nauji 2026 m. traukinių tvarkaraščiai :
              Naujajame metiniame traukinių tvarkaraštyje rasite daugiau patogių jungčių tarp miestų, daugiau reisų ir dar daug džiugių žinių Jums, mieli keliautojai!

              ➡️ Atsiras du nauji tarptautiniai maršrutai: Vilnius–Suvalkai ir Vilnius–Ščecinas ir keturi vietiniai: Šiauliai–Panevėžys, Šiauliai–Mažeikiai, Radviliškis–Mažeikiai ir Kretinga–Šilutė.

              ➡️ Bus galima pasiekti du naujus miestus: Kalvariją ir Kretingalę.

              ➡️ Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Marijampolė traukiniai kursuos dažniau.
              https://ltglink.lt/nauji-tvarkarasciai

              Kretinga - Šilutė jau galėtų tapti Klaipėdos stuburu, su dar keliom stotimis mieste

              Comment


                Vilnius - Kaunas "kursuos dažniau"

                Tiek Vilnius - Kaunas, tiek Kaunas - Vilnius vietoje 21 reiso lieka 19, plius paskutiniai išvykimai tampa absurdiškais - iš Vilniaus 21:35 (nelieka savaitgalinio 22:15), iš Kauno 20:32 (nelieka 21:20 ir šeštadieninio 22:15)...

                Comment


                  Taip pat nebeliko galimybės keleiviams iš Kauno patogiai persėsti į Rygos traukinį Kaišiadoryse. Gerai kad spėjau išbandyti Rygos maršrutą šiais metais. Kažkoks pasityčiojimas turėti tiek maršrutų kurie kursuoja 2-3 kart dienoje ir dar tikisi 10mln. keleivių pasiekt...

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Vilnius - Kaunas "kursuos dažniau"

                    Tiek Vilnius - Kaunas, tiek Kaunas - Vilnius vietoje 21 reiso lieka 19, plius paskutiniai išvykimai tampa absurdiškais - iš Vilniaus 21:35 (nelieka savaitgalinio 22:15), iš Kauno 20:32 (nelieka 21:20 ir šeštadieninio 22:15)...
                    Teisybės dėlei reikėtų įskaičiuoti ir papildomus Vilnius-Mockava reisus.
                    Aišku iš Vilniaus į Kauną tai neprideda vėlesnio reiso, bet iš Kauno 22:20 galima bus išvykti į Vilnių kasdien.

                    Comment


                      Vilnius-Talinas jungties nebelieka?

                      Comment


                        Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                        Vilnius-Talinas jungties nebelieka?
                        Lieka. Dar derinami tvarkaraščiai.

                        Comment


                          Na ką, panašu kad mano mintys dėl riedmenų trūkumo yra tikslios kaip niekad. Vilnius - Kena tik darbo dienom, Vilnius- Jašiūnai tik darbo dienos, Kalvarija sustojimas vieną kartą dienoje, Klaipėda - Šilutė vietoje 5 lieka 3 . Nesvaikim apie kažkokius 10 mln. keleivių Geležinkeliai - čia tau ne Maxima

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Na ką, panašu kad mano mintys dėl riedmenų trūkumo yra tikslios kaip niekad. Vilnius - Kena tik darbo dienom, Vilnius- Jašiūnai tik darbo dienos, Kalvarija sustojimas vieną kartą dienoje, Klaipėda - Šilutė vietoje 5 lieka 3 . Nesvaikim apie kažkokius 10 mln. keleivių Geležinkeliai - čia tau ne Maxima
                            Vilnius-Kena savaitgaliais teko važiuoti iki N.Vilnios, būdavau vienintelis keleivis vagone.

                            O jei būtų riedmenų trūkumas, tai atšaukinėtų kasdien, o ne tik savaitgaliais.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Vilnius - Kaunas "kursuos dažniau"

                              Tiek Vilnius - Kaunas, tiek Kaunas - Vilnius vietoje 21 reiso lieka 19, plius paskutiniai išvykimai tampa absurdiškais - iš Vilniaus 21:35 (nelieka savaitgalinio 22:15), iš Kauno 20:32 (nelieka 21:20 ir šeštadieninio 22:15)...
                              Vertėtų pridėti +3 reisus į Mockavą, tai tarp Vilniaus ir Kauno traukinių įprastą darbo dieną daugėja. O vėlyvieji traukiniai iš Kauno, važiuoja nepastoviais laikais dėl renginių, tai dėl to matyt netraukiami į tvarkaraščius.

                              Comment


                                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                Vertėtų pridėti +3 reisus į Mockavą, tai tarp Vilniaus ir Kauno traukinių įprastą darbo dieną daugėja. O vėlyvieji traukiniai iš Kauno, važiuoja nepastoviais laikais dėl renginių, tai dėl to matyt netraukiami į tvarkaraščius.
                                Į Mockavą +2 reisai, ne +3, tad lieka tas pats.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Na ką, panašu kad mano mintys dėl riedmenų trūkumo yra tikslios kaip niekad. Vilnius - Kena tik darbo dienom, Vilnius- Jašiūnai tik darbo dienos, Kalvarija sustojimas vieną kartą dienoje, Klaipėda - Šilutė vietoje 5 lieka 3 . Nesvaikim apie kažkokius 10 mln. keleivių Geležinkeliai - čia tau ne Maxima
                                  Tiek Kena tiek Jašiūnai jau važinėjo tik d.d., nieko čia naujo.

                                  Comment


                                    Iš Vilniaus traukiniai važinėja į ruSSija??? Kodėl?

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Į Mockavą +2 reisai, ne +3, tad lieka tas pats.
                                      06:28 darbo dienų Vilnius-Kaunas tik nebėra ir 22:15 Vilnius-Kaunas, kuris važiavo dukart per savaitę. Atsiranda papildomas išvykimas 18:30.

                                      Na bet ne tame esmė, pasikartoju, čia kažko rimtesnio be valstybės įsikišimo nebus, o apie tai mes kol kas nieko negirdėjome.

                                      Comment


                                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                                        Paskelbti nauji 2026 m. traukinių tvarkaraščiai :

                                        https://ltglink.lt/nauji-tvarkarasciai

                                        Kretinga - Šilutė jau galėtų tapti Klaipėdos stuburu, su dar keliom stotimis mieste
                                        Kalbant apie stuburą įdomu, kokia situacija su šiais planais?
                                        https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...omment-4548780
                                        Paskutinis taisė TomasK; Vakar, 22:39.

                                        Comment


                                          Kretinga - Šilutė sujungimas labai logiškas.
                                          Tik stotelių dažnis yra per mažas. Klaipėdoje reikėtų Joniškės-Tilžės turgaus, pramoninėje dalyje/LEZ, Traksėdžiuose, Priekulėje antros stotelės, ties Melnrage. Tada jau panašėtų į didmiestį aptarnaujantį priemiestinį traukinį.

                                          Atitinkamai reikėtų ir Vilniuje sujungti tai, kas susijungia. Pavyzdžiui, Pabradės-Varėnos ašis. Dabar kas gyvena Pavilnyje - iki Kauno niekaip.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X