Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl maršruto Vilnius – Vilniaus oro uostas, tai LTG Link teigimu, baigus elektrifikacijos projektą važinės ir EJ575.

    Comment


      Bateriniai traukiniai visai turi potencialo jei būtų naudojami ne kaip elektriniai autobusai o kaip troleibusai su baterijom. Kaunas - Šiauliai taip ir bus.
      Galėtų tą pati padaryti ir kitomis kryptimis, reikia tik identifikuoti ruožus kuriuos būtų galima pigiausiai elektrifikuoti ir kombinacijoje su krovimu stotyse būtų galima stipriai prailginti reindžą.
      Protingai padarius galėtų bateriniai ir Druskininkus pasiekti (aišku bėgiai pirma turi atsirasti), Turmanto kryptimi irgi būtų atkarpų kurias nesudėtinga nebrangiai elektrifikuoti ir kombinacijoje su baterija traukiniai galėtų aptarnauti tą kryptį.

      Comment


        Parašė TomasK Rodyti pranešimą
        Dėl maršruto Vilnius – Vilniaus oro uostas, tai LTG Link teigimu, baigus elektrifikacijos projektą važinės ir EJ575.
        Gal ir tiesioginis (kad nereikėtų išlipti Vilniaus geležinkelio stotyje) maršrutas Kaunas-Vilnius-VNO atsiras ??????

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą

          Gal ir tiesioginis (kad nereikėtų išlipti Vilniaus geležinkelio stotyje) maršrutas Kaunas-Vilnius-VNO atsiras ??????
          Matyt labiau Kaunas - VNO - Vilnius per Juodšilius

          Comment


            Deja, bet, LTG Link teigimu, nei Kaunas–Vilnius–VNO, nei Kaunas–VNO–Vilnius artimiausiu metu neatsiras. Vientintelis laimės dalykas tas, kad tas EJ575, kuriuo atvažiavai iš Kauno į Vilnių, toliau gali važiuoti į VNO.
            Paskutinis taisė TomasK; Vakar, 14:53.

            Comment

            Working...
            X