Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Traukiniai neišnaudojami, bet maršrutai karpomi dėl riedmenų trūkumo..
    Ką darbo dienomis 20 valandų per parą veikia, pavyzdžiui, traukinys Kaunas-Šiauliai?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Dar vienas aspektas yra reisų dažnumas, patys traukiniai turi būti gerai išnaudojami, tačiau su Lietuvos VT politika ir retais tvarkaraščiais dauguma traukinių naudojami neefektyviai, stovi pusę dienos.
    Traukiniai neišnaudojami, bet maršrutai karpomi dėl riedmenų trūkumo..

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
    per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
    Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
    Pasiektų, ir jau paaiškinau, kodėl.

    Kur ir per kiek nuvažiuoja Thalys, nėra aktualu, nes ne nuo traukinio, o nuo linijos greičio priklauso realus kelionės laikas. Jei ten įkaltas koks 80km/h ribojimas, tai ten gali būti tiek Thalys, tiek Shinkansenas, bet daugiau 80km/h jis nevažiuos. Reiktų aišku pažiūrėti, koks ten leidžiamas v max.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 05:01.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Bet kuriuo atveju, 59 minutės yra siektinas rezultatas, kuris suveiktų ir psichologiškai vėl paleidus reklamą „Iš Vilniaus į Kauną per greičiau nei valandą“. Čia kaip kainos su ,99 gale

    Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes

    Nuo šiol kelionė traukiniu Kaunas–Vilnius truks šiek tiek trumpiau nei valandą, trečiadienį pranešė „Lietuvos geležinkeliai“. Antradienį pradėjo kursuoti traukinys, kuris iš Kauno į Vilnių nuvažiuoja per 59 minutes.

    Traukinys, atvažiuojantis į sostinę vos greičiau nei per valandą, iš Kauno išvyksta 14 val. 40 min. Šis traukinys važiuoja be sustojimų. „Lietuvos geležinkeliai“ žada, kad pabaigus kelio remonto darbus tokių reisų bus daugiau.
    https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...es-1630-843300

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    LTG buvo pasiekę 59 minutes. Porą ruožų pavertus 160 kmh 55 min laisvai.
    Labai ilgi ruožai turėtų būti kad padidinti vidutinį greitį per 10kmph, traukiniai irgi turi noriai ir stabiliai važiuoti tokiu greičiu.
    Jeigu būtų taip paprasta tai Estijoje jau seniai stadleriai ant 160 važinėtų.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
    Konkrečiai toje atkarpoje tai tik viena kryptimi 140km/h greitis. Kita 120km/h. Bet šitai neužžymėta tinkamai, nors kaip ir galima būtų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
    per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
    Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
    LTG buvo pasiekę 59 minutes. Porą ruožų pavertus 160 kmh 55 min laisvai.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
    eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
    per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
    Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.

    Švedijoje, kur žemas gyventojų tankis, prieš daugiau nei 30 metų sukurti traukiniai sugeba ant paprastų bėgių važiuoti 200 km/h.
    Bėgiai nepritaikyti greitaeigiams traukiniams, traukiniai sukurti pačioje Švedijoje (Kalmar Verkstad) ir jau važinėjo 1990 metais.
    Ir važiuoja 200 km/h. O mes 2023 metais svajojam apie 100+ km/h Kaunas – Vilnius atkarpoje.

    Kalmar Verkstad X2000, foto iš Wikipedia:



    The train's designated top speed is 210 km/h (130 mph). It reached 276 km/h (171 mph) during a trial run in 1993. The maximum speed allowed in regular traffic is 200 km/h (125 mph) for safety reasons – the signalling system (and systems like the catenary) are not built for higher speeds, and it shares the track with regular trains (like in most countries); also, most of the lines it uses were built in the mid-to-late 19th century. 19th-century railways are generally curvier.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.22, 18:33.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Maždaug 104km bėgiais tarp Vilniaus ir Kauno stočių. Rail Baltica gal porą kilometrų viso labo numes geriausiu atveju.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Teisybės dėlei, tarp Vilniaus ir Kauno stočių yra 90 km kaip varna skrenda. Beje, įdomu, kad ta tiesiausia linija Kauno marias kerta 4 kartus, po to dar Elektrėnų marias ir Vievio ežerą.

    Komentuoti:


  • .Tomas
    replied
    Iš tiesų, 82 km yra įprasta linija.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-22 at 10.26.20.png
Views:	590
Size:	175,6 kB
ID:	2091765
    High-speed line Schiphol - Antwerp - Wikipedia, the free encyclopedia

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Parašė .Tomas Rodyti pranešimą
    Nyderlanduose tarp Amsterdamo ir Roterdamo atstumas panašus (apie 81 km)
    Iš tikrųjų atstumas yra apie 72 km (71.7 km) jei einant per didelio greičio liniją (kurią visi Intercity direct/Thalys traukiniai naudoja)

    Komentuoti:


  • .Tomas
    replied
    Iš tiesų apgailėtina matyti, kad standartinė kelionė traukiniu tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestrų trunka daugiau nei 1 val. 10 min. Nyderlanduose tarp Amsterdamo ir Roterdamo atstumas panašus (apie 81 km), bet kelionė trunka 41 min. (kai kurie maršrutai ir apie 38 min). Pakankamai trumpas laiko tarpas nemažam skaičiui žmonių kiekvieną dieną keliauti tarp dviejų miestų į darbą/namus.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-22 at 08.55.05.png
Views:	582
Size:	192,6 kB
ID:	2091744

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Iš facebook platybių:

    Click image for larger version

Name:	signal-2023-11-21-19-19-41-076.jpg
Views:	739
Size:	192,7 kB
ID:	2091656

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Click image for larger version  Name:	traukinus.JPG Views:	0 Size:	75,5 kB ID:	2090681

    Kaunas - Vilnius (senas ir naujas)
    Nežiūrėjau labai kruopščiai

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.
    Darbo dienomis (žiūrėjau tik Kaunas - Vilnius kryptį) pridedamas vienas traukinus, o savaitgalį lieką tiek pat (nes darbo dienomis 3 reisais daugiau nei savaitgalį (buvo 2)).
    Čia neskaičiuojant penktadienio/šeštadienio vakarinio traukinio.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...tu-667-2146302

    Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.

    Man labiausiai trūksta Kaunas-Šiauliai maršruto pagerinimų, ypač savaitgaliais praktiškai pilnai išparduodamas, autobusai šia kryptimi irgi gana pilni važiuoja, bet vis tiek tik vienas-du 620M per dieną tevažiuoja.
    Traukinių poros 632/633 ir 634/635 pilnai spėtų iki Kauno ir atgal beveik net nekeičiant tvarkarsčio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Trūksta riedmenų

    Komentuoti:

Working...
X