Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Kuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...
    Tai ir skrydžiai nuostolingi, ir keliai, ir miestų viešasis transportas. Kam išskirti būtent geležinkelius?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Gal tik pakeisčiau "kad būtent dėl visų Baltijos šalių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu." Kad toks maršrutas būtų, nelabai ką ir tereikėjo daryt, kai infra jau buvo nuo sovietmečio. Dar prieš dvidešimt metų galima buvo atnaujinti riedmenis ir tiesiog prižiūrėti jau turimą infrą.
    Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.

    Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

    Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
    Ir teks pirkt kelis dienos bilietus, nes jie riboti vienam maršrutui. O tai nauda iš tokios naujovės.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.
    Kadangi perku tik internetu tai ten reikalauja ir perkančiojo ir bendrakeleivių vardų ir pavardžių ir įspėja, kad prireikus turi parodyti dokumentą. Tiesa, čia ne priemiestiniais traukiniais, bet Freccia Rosso/Bianca/Argento su rezervuojamom vietom. Tiek 2022, tiek 2023 perkant reikėjo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.
    Paprastai jo kaina yra 2x įprasti važiavimai vidutinio ilgio maršrutu.Traukiniui papildomas šimtas kg kaip ir nesiaučia, bet toks bilietas skatina dažniau važiuoti būtent traukiniu.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

    Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
    Vilnius - Trakai, Vilnius - Lentvaris, Klaipėda - Kretinga, Klaipėda - Šilutė, Klaipėda - Plungė, Šiauliai - Radviliškis ir kt. Keliaujant trumpesniais atsumtais galima spėsti išvykti ir grįžti per dieną.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
    Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
    Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

    Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.
    Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

    Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

    P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
    Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.
    Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Teoriškai visi terminuoti bilietai yra vardiniai ir esant poreikiui gali reikėti pateikti asmens dokumentą.
    O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.
    Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
    Bukaprotiška to nepadaryti.
    Kaunas-Šiauliai, visų pirma, reikia daugiau reisų. Toks maršrutas apskritai turėtų turėti kas dvivalandinį ar panašų taktinį tvarkaraštį.
    Nors šiaip tas pats galioja ir daugumai kitų maršrutų, tik LTG to nedaro, nes velnias žino, kodėl. "Trūksta riedmenų" turbūt.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.
    Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.
    Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
    Bukaprotiška to nepadaryti.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.
    Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
    Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
    aš nedažnai naudojuos traukiniais Lietuvoje, bet ta prasme - ar priims stovinčius keleivius? tipo keliauja tik sėdintys?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

    Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

    P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
    Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
    Paskutinis taisė taccido; 2023.12.15, 01:20.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kur detalės apie dienos bilietą?
    Čia turėtų būti asmeninis būtinai dokimento reikalaujant, kad nesidalintų?
    Teoriškai visi terminuoti bilietai yra vardiniai ir esant poreikiui gali reikėti pateikti asmens dokumentą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kur detalės apie dienos bilietą?
    Čia turėtų būti asmeninis būtinai dokimento reikalaujant, kad nesidalintų?

    Komentuoti:

Working...
X