Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lėčiausia visos linijos dalis - Vilnius - Pabradė. Gera - Pabradė - Švenčionėliai, o nuo Švenčionėlių tai ir visai nebloga. Atsiprašant, Vilnius - N. Vilnia 9,2 km, važiuoja net 12-13 min. Toliau iki Pabradės kiek geriau.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Lėčiausia visos linijos dalis - Vilnius - Pabradė. Gera - Pabradė - Švenčionėliai, o nuo Švenčionėlių tai ir visai nebloga. Atsiprašant, Vilnius - N. Vilnia 9,2 km, važiuoja net 12-13 min. Toliau iki Pabradės kiek geriau.
      Aha, ten toliau normaliai važiuoja. O kas lemia Vilnius-Pabradė greitį? Bėgių būklė?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Lėčiausia visos linijos dalis - Vilnius - Pabradė. Gera - Pabradė - Švenčionėliai, o nuo Švenčionėlių tai ir visai nebloga. Atsiprašant, Vilnius - N. Vilnia 9,2 km, važiuoja net 12-13 min.
        Nepamirškite, kad išvažiavus iš Vilniaus, reikia išbandyti stabdžių efektyvumą.

        Comment


          Tai kad abiem kryptimis tas pats laikas - su bandymu ar be bandymo. Elektriniai irgi nei kiek ne greičiau važiuodavo, nors atvykdavo iš Kauno ar Trakų ir koks ten stabdžių bandymas? Žodžiu, sukištas visas grafikas visų traukinių į vieną trafaretą ir nesukama galva.

          Pagal grafiką, elektrinis Vilnius - Minskas tarp Vilniaus ir N. Vilnios važiuoti turi 9 min. Na, gerai, sustojimas Pavilnyje, įsibėgėjimas ar stabdymas N. Vilnioje dar 3 min. Tai tą ir turime. Kelio būklė gal ir gera, bet apribojimai kažkokie specialiai yra matyt dėl poros pervažų, nors jos su šlagbaumais, ir pėsčiųjų, nes daug takų kerta geležinkelį. Dar gal viadukas virš Sukilėlių g. kiek riboja, aišku, Vilniau stoties kelynas kažkur nuo Rasų viaduko jau irgi stabdo per daug.
          Paskutinis taisė Al1; 2021.06.07, 19:30.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Aha, ten toliau normaliai važiuoja. O kas lemia Vilnius-Pabradė greitį? Bėgių būklė?
            Stabdžių bandymas, sustojimai, kelio būklė, kreivės, įkalnės... Šiaip visame ruože Vmax 120kmh, tame pačiame Vilnius - N. Vilnia irgi. Tik tiek, kad kai sustojimai arti, neverta įsibėgėti iki maximumo.

            Comment


              Iki 120 km/h neverta, bet vilktis 50, kai galima 70-80 verta?

              Comment


                50 niekur nesivelka, nebent iki N. Vilnios. Bet ten reikia bandyti stabdžius.

                Comment


                  Visą kelią iki N. Vilnios nereikia stabdžių bandyti.

                  Comment


                    Ir dar. Stabdžių bandymas dyzeliniams ir elektriniams traukiniams yra anachronizmas iš lokomotyvinės traukos.

                    Comment


                      Lėčiau, neskaitant bėgėjimosi/lėtėjimo, nei 70 ar 80, niekur nevažiavo.

                      Comment


                        Kokia, odnako, pažanga! Pagal 1914 m tvarkaraštį greitieji traukiniai tarp Vilniaus ir N. Vilnios važiavo, dėmesio! 9 minutes. Paprasti be sustojimo Pavilnyje 15 minučių. Su sustojimu Pavilnyje 16 minučių. Per daugiau nei 100 metų priemiestiniai pagreitėjo tik 4 minutėmis. Greitieji nei kiek nepagreitėjo.

                        Comment


                          O šiaip tai labai svarbu pagreitinti tokius priemiestinius maršrutus, nežiūrint į juos tik kaip tolimo maršruto dalį (aka "neapsimoka įsibėgėti kai reikės tuoj stabdyti") ir apskritai paleisti trumpus priemiestinius maršrutus (gal naudojant mažyles PESAs, gal nuperkant kažką naujo elektrinio). Maršrutai Vilnius-Naujoji Vilnia, Vilnius-Lentvaris, Vilnius-Vievis, Vilnius-Trakai galėtų būti gera alternatyva kasdieniam commutinimui į Vilnių.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Dar daugiau, 1876 metų grafike paprastas traukinys tarp Vilniaus ir N. Vilnios (tada jokios Pavilnio stotelės nebuvo), stojantis visose stotyse, nuvažiuodavo per 15 minučių. Dabar per 12 minučių. Pažanga, odnako!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              O šiaip tai labai svarbu pagreitinti tokius priemiestinius maršrutus, nežiūrint į juos tik kaip tolimo maršruto dalį (aka "neapsimoka įsibėgėti kai reikės tuoj stabdyti") ir apskritai paleisti trumpus priemiestinius maršrutus (gal naudojant mažyles PESAs, gal nuperkant kažką naujo elektrinio). Maršrutai Vilnius-Naujoji Vilnia, Vilnius-Lentvaris, Vilnius-Vievis, Vilnius-Trakai galėtų būti gera alternatyva kasdieniam commutinimui į Vilnių.
                              Tai Vilniaus S-Bahno sukūrimas turi būti. Tam reikia ir savivaldybės indėlio. Ko norėti iš savivaldybės, jei ji nesugeba sutvarkyti esamo VT, svaigsta tai apie tramvajų, tai apie metro. Pirmiausia tegul susitvarko su miesto VT, paskui su priemiestiniais autobusais, o tik paskui galima kalbėti apie traukinius...

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Stabdžių bandymas, sustojimai, kelio būklė, kreivės, įkalnės... Šiaip visame ruože Vmax 120kmh, tame pačiame Vilnius - N. Vilnia irgi. Tik tiek, kad kai sustojimai arti, neverta įsibėgėti iki maximumo.
                                Neverta ar nespėja? Pvz lyginant su metro, kur sustojimai kas 1-4 km, Vmax prie perono 40 km/h ir tunelyje apie 80 km/h; važiuoja ten su Vmax ir nedaro problemų.

                                Comment


                                  Informacinė eilutė traukiniobilietas.lt:
                                  Birželio 28 d. – rugpjūčio 3 d. traukinių eismas maršrutu Vilnius–Oro uostas–Jašiūnai ir Jašiūnai–Oro uostas–Vilnius nebus vykdomas.


                                  Mieli keleiviai, Informuojame, kad š.m. birželio 28 d. – rugpjūčio 3 d. traukinių eismas maršrutu Vilnius–Oro uostas–Jašiūnai ir Jašiūnai–Oro uostas–Vilnius, dėl Vilniaus rajono savivaldybės organizuojamų Iešmininkų g. pėsčiųjų tunelio statybos darbų, laikinai nebus vykdomas. Susisiekimas bus užtikrintas Vilniaus rajono organizuojamu viešuoju transportu – autobusais. Daugiau informacijos https://www.vrsa.lt/index.php?2895170330. Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    Neverta ar nespėja? Pvz lyginant su metro, kur sustojimai kas 1-4 km, Vmax prie perono 40 km/h ir tunelyje apie 80 km/h
                                    Nepamirškite, kad dažniausiai visi metro vagonų ratai yra motoriniai, kai ER9M motorinių tik pusė, EJ575 - trečdalis, DR1A (trivagonio) - 1/6.

                                    Comment


                                      Tai turi įtakos, bet ne esminės. Apie dyzelinius nekalbu. Elektriniai gali įsibėgėti ir atstumai tarp traukinių stočių ar stotelių ne 1-2 km, o vidutiniškai 5 kartus didesni.

                                      Comment


                                        Gal kas žino kokia situacija su Pesa 730 važiuojančiais Vilnius-Klaipėda-Vilnius? Dabar kiek matau visada važiuoja tik vienas traukinys (3 vagonai), savaitgaliais bilietų nebebūna savaitę į priekį, įprastomis dienomis jų nebebūna pries 1-2 dienas. Akivaizdu, kad paklausa nepatenkinama, bet traukiniai nejungiami po du kaip būdavo daroma anksčiau?

                                        Comment


                                          Taigi dėl eilinio remonto dalis reisu vos ne kasdieną yra atšaukiama ir trumpinama iki Šiaulių. Tai kitais reisais keleivių būna daug. O kodėl neleidžia dviejų, tai gal dar kokioms 2 ar 3 prireikė remonto...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2021.06.19, 07:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X