Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O tai galvoju bus galima iš Kauno iki Jonavos ir tada persėst į Klaipėdos, jei jau taip norisi (ir tvarkarasčiai sutaps). Ar čia nesamonė?
    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

    Comment


      Dabar galima iš Kauno per Kaišiadoris, jei taip norisi.

      Comment


        Parašė syncmaster Rodyti pranešimą

        Tai dabar taip pat: Šiauliai-Klaipėda maršrute RA-2 arba DR, o Vilnius-Klaipėda maršrute 730ML, tai vėliau tikriausiai bus Š-K EJ575, o V-K nauji elektriniai.
        Kalba apie dviaukščius šviesiai mėlynoje linijoje. Tai negi Šiauliai - Klaipėda yra toks populiarus maršrutas?

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Gal todėl, kad Kaunas-Klaipėda automobiliu 2 valandos kelio, o geležinkeliu būtų bent kokios 6, jei ne 8 ?
          Bet ant žemėlapio tai atrodo net trumpesnis atstumas nei iš Vilniaus į Klaipėdą.

          Comment


            Kelionė Kaunas-Klaipėda galėtų trukti apie 3 valandas. Iki Kretingos/Palangos (pagrindinis srautas vasarą, ypač savaitgaliais), dar kokiomis 20 min trumpiau. Tai bent jau į Palangą būtų konkurencingas greitis, nekalbant apie komfortą. Kad LG apie tai tyli, tai keista.
            Kita vertus, Kaune ypač įsigalėjęs automobilio kultas ir jo suvokimas per statuso prizmę, tai labai gali būti, kad būtų sunku išlaikyti tokio maršruto rentabilumą. Ypač ne šiltais vasaros savaitgaliais.

            Comment


              Parašė taspac Rodyti pranešimą

              Vilnius - Klaipėda trukmė 4-4,5 h, tai kodėl Kaunas - Klaipėda turėtų būti 6-8 h? Automobilio nelyginam, iš Vilniaus auto irgi greičiau, bet traukiniai važinėja ir sėkmingai. Logiškiau būtų lyginti autobusą: Kaunas- Klaipėda autobusu ekspresas 2 val. 45 min. (bet dažniausi maršrutai 3,5 h ir daugiau), tai tarkim traukinys būtų lėčiau 30-45 min už ekspresą (ar klystu?), bet vėlgi Vilnius - Klaipėda autobuso greičiausias ekspresas yra 4 val. (vėlgi, mažuma, dauguma link 5 val ir daugiau) tad greičio skirtumas praktiškai tas pats.

              Žiūrint Vilniaus pavyzdį atrodo, jog keleivių trūkumo nėra. Ypač įvertinant studentiją vykstančią iš Žemaitijos, o Kaunas universitetų turi nemažai. O kur dar patogumas vykstant traukiniu...

              O jei jau labai bijoma dėl keleivių, galima būtų tik vasaros sezonu leisti... tada manau keleivių tikrai netrūktų.
              Klaipėda - Vilnius bent iš mano patirties daugiausia išlaiko Šiauliai - Vilnius atkarpa. Šiauliuose įlipa/išlipa kokie 2/3 keleivių.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Kelionė Kaunas-Klaipėda galėtų trukti apie 3 valandas. Iki Kretingos/Palangos (pagrindinis srautas vasarą, ypač savaitgaliais), dar kokiomis 20 min trumpiau. Tai bent jau į Palangą būtų konkurencingas greitis, nekalbant apie komfortą. Kad LG apie tai tyli, tai keista.
                Kita vertus, Kaune ypač įsigalėjęs automobilio kultas ir jo suvokimas per statuso prizmę, tai labai gali būti, kad būtų sunku išlaikyti tokio maršruto rentabilumą. Ypač ne šiltais vasaros savaitgaliais.
                Nu pats pagalvok. Susimeti į X5 mantą, susisodini šeimą, spaudi gazą - ir po poros h išsikrauni Palangoj ir eini pliažan.

                Alternatyva traukiniu. Išsikvieti taksi, krauni lagaminus, sodini šeimą. Nuvažiavęs stotin viską iškrauni, eini peronan tempdamas lagaminus ir viena akim vis stebėdamas, kad tavo Bartas su riedlente, o Liza su dviračiu nepalįstu po traukiniu. Tempi lagaminus į vagoną, vienas nukrenta nuo laiptelių, turinys išbyra. Viską šiaip ne taip sukemši atgal, bet mėgstamiausias plafkes vėjas nupučia geležinkelio tilto link. Važiuoji iki Kretingos 4,5 h. Ten išlipi ir ieškai transporto Palangon. Nebeturi jėgų važiuoti autobusu, kvieti taksi. Pataikai ant vietinio dušmano, kuris nuplėšia 3x, bet jau viskas px, svarbu atvežtų. Prisilaki alaus ir eini gulti, nes nebesinori nei pliažo, nei jūros.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Dar dėl Kaunas - Klaipėda. Sprendimas labai paprastas - paleisti motrises Kaunas - Jonava, priderintas prie Klaipėdos traukinių. Tuo pačiu pagerėja ir Kauno susisiekimas su Šiauliais, Kėdainiais. Nesuprantu, kodėl to nėra padaryta. Ruožas Kaunas - Jonava nėra labai apkrautas.

                  Comment


                    Riedmenų trūkumas ir dideli nuostoliai dėl nelygios konkurencijos su autobusais, kurie tarp šių miestų važiuoja kas 20-30 min.
                    Kas kita būtų kasdien bent porą reisų paleisti Kaunas-Šiauliai, kurie tiek kelionės trukmės, tiek kainos atžvilgiu nukonkuruotų autobusą.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Nu pats pagalvok. Susimeti į X5 mantą, susisodini šeimą, spaudi gazą - ir po poros h išsikrauni Palangoj ir eini pliažan.

                      Alternatyva traukiniu. Išsikvieti taksi, krauni lagaminus, sodini šeimą. Nuvažiavęs stotin viską iškrauni, eini peronan tempdamas lagaminus ir viena akim vis stebėdamas, kad tavo Bartas su riedlente, o Liza su dviračiu nepalįstu po traukiniu. Tempi lagaminus į vagoną, vienas nukrenta nuo laiptelių, turinys išbyra. Viską šiaip ne taip sukemši atgal, bet mėgstamiausias plafkes vėjas nupučia geležinkelio tilto link. Važiuoji iki Kretingos 4,5 h. Ten išlipi ir ieškai transporto Palangon. Nebeturi jėgų važiuoti autobusu, kvieti taksi. Pataikai ant vietinio dušmano, kuris nuplėšia 3x, bet jau viskas px, svarbu atvežtų. Prisilaki alaus ir eini gulti, nes nebesinori nei pliažo, nei jūros.
                      I viskas dėl to, jog nemokėjai užtraukti lagamino kad nukritus neišbyrėtų

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                        Riedmenų trūkumas ir dideli nuostoliai dėl nelygios konkurencijos su autobusais, kurie tarp šių miestų važiuoja kas 20-30 min.
                        Kas kita būtų kasdien bent porą reisų paleisti Kaunas-Šiauliai, kurie tiek kelionės trukmės, tiek kainos atžvilgiu nukonkuruotų autobusą.
                        Tuomet LG turėtų leisti autobusą nuo Kauno GS iki Jonavos GS. Nes nėra tiesioginio autobuso nuo Kauno iki Jonavos GS.

                        Comment


                          Mano nuomone labai trūksta geležinkelio infrastruktūros Kaunas - Jurbarkas - Pagėgiai (apie 150 km). Kaunas - Klaipėda traukinys tada važiuotų 100 km mažiau nei per Šiaulius, atstumas būtų maždaug toks pats kaip ir Kaunas - Klaipėda autostrada, nebereikėtų leisti atskiro traukinio iki Šilutės, Pagėgiai bei Jurbarkas turėtų susisiekimą geležinkeliu, būtų nukrauta pagrindinė arterija į Klaipėdą ir dalis krovininių galėtų važiuoti per Pagėgius. Dalis keleivinių irgi galėtų važiuoti Vilnius - Kaunas - Jurbarkas - Pagėgiai - Klaipėda, būtų kiek greičiau.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Nu pats pagalvok. Susimeti į X5 mantą, susisodini šeimą, spaudi gazą - ir po poros h išsikrauni Palangoj ir eini pliažan.

                            Alternatyva traukiniu...
                            Dar pamiršote pridurti, kad už tokią alternatyvą traukiniu iš anksto skiriate dvigubai daugiau pinigų kelionės išlaidoms + dušmanas 3x.

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą
                              Mano nuomone labai trūksta geležinkelio infrastruktūros Kaunas - Jurbarkas - Pagėgiai (apie 150 km).
                              Kaunas-Jurbarkas-Pagėgiai-Klaipėda reikėtų planuoti kaip RailBalticos III etapą.

                              Comment


                                Kokia dabar infrastruktūra ten yra? Kažkokie seni bėgiai?

                                Comment


                                  Ten nieko nėra, niekada nebuvo geležinkelio.

                                  Comment


                                    Ir nebus. Jei jau prie caro nenutiesė, tai dabar tikrai nebenuties.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Kaunas-Jurbarkas-Pagėgiai-Klaipėda reikėtų planuoti kaip RailBalticos III etapą.
                                      V, o ne III.

                                      Comment


                                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                        Ten nieko nėra, niekada nebuvo geležinkelio.
                                        Nemunas yra, iki Nidos laivai plaukia

                                        Comment


                                          Nuo rudens – naujas būdas įsigyti traukinio bilietus
                                          Šį rudenį įsigyti traukinio bilietus bus galima per mobiliąją programėlę – keleivių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Link“ pasirašė sutartį su jungtinės veiklos pagrindu dirbančia bendrove „Fortevento“ ir Estijos įmone „Turnit“ dėl naujos bilietų pardavimo sistemos diegimo, pirmadienį pranešė „LTG Link“.

                                          Naujoji bilietų pardavimo sistema įsigyjama „SaaS“ pagrindu. Sutartis pasirašyta penkeriems metams, projekto vertė siekia 7 mln. eurų.

                                          „Ateityje į mobiliąją programėlę planuojame integruoti ir kitas transporto rūšis, kad klientas galėtų susiplanuoti kelionę nuo durų iki durų – ir su vienu bilietu“, – pranešime sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

                                          „LTG Link“ yra atsakinga už keliones traukiniais Lietuvoje ir užsienyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X